Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1448 posts, 405014 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 104
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee linia 69

Pai haide-ti sa facem o lista cu numele, adresa, semnatura, nr. tel, adresa de e-mail (cine doreste), fara CNP si s-o depunem prin posta la adresa lor. Trebuie s-o dam in original impreuna cu propunerea noastra si cu orice alte materiale (poze) justificative. Intrebare: Cum formulam ce vrem? Mai intai haide-ti sa batem in cuie ce vrem, apoi ne intalnim, ne dam semnaturile si mai luam si de la alte persoane (calatori) care vor sa ne (se) ajute, cu cat mai multi cu atat mai bine ! Daca vorbim de linia 27, care e cea mai urgenta, locul nu poate fi decat Ghencea.
Propun sa pornim de la sesizarea pe care am facut-o eu iar ceilalti care au facut si ei o pot completa, modifica cu alte argumente, date etc. daca considera ca e cazul, postam aici, ne dam acordul, o tiparim si plecam la "drum".  
Ce parere aveti? E clar ca trebuie sa fim uniti si cat mai multi, altfel pierdem timpul "vorbind" degeaba pe aici. Trebuie sa facem ceva !! Daca e cineva care are cunostiinte prin RATB care ne poate ajuta cu ceva e si mai bine.

 


Re: Propuneri de noi trasee Lohengrin

Daca solicitam doar 27 la Ghencea se vor agata de lipsa de tramvaie. Iar 47 nu poate disparea, ar ramane linia spre CET Vest nefolosita.
Cifrele mele arata ca teoretic depoul Militari ar avea o disponibilitate de 67 ture (3004-3011 + 59 cupluri de Tatre), din care se folosesc aproximativ 45. In realitate, cifrele arata probabil mai rau, multe din Tatre fiind trase pe dreapta cu diverse probleme. Nu bag mana in foc nici pentru apetenta vatmanilor de MIlitari de a face curse spre Titan, ei abia asteptand sa scape de supliciul liniei 25 pentru a merge pe 35, 44 sau 47, linii de importanta vitala :evil: Vestea proasta pentru ei este ca Primaria s-ar putea sa nu vrea Tatre pe pasajul Basarab si nici macar in zona Grozavesti pentru un 35 traditional la Parvan, unde e foarte solicitat :twisted: Atunci probabil ca vor ajunge Tatre pe 20 sau 24 la schimb cu V3A de la Buc. Noi pentru 35.
La adapostul lipsei de tramvaie, nu se va face nicio modificare pana in primavara, cand se vor face pe cheltuiala intreruperii circulatiei pe Rebreanu si Pantelimon. Ruperea lui 34 va genera multe ture pe 46 si 34Sud, eventual o revenire pasagera a liniei 54, intoarcerea la Dristor nefiind o treaba prea usoara, mai ales dupa ora 20 cand se vor intoarce acasa riveranii ce-si parcheaza acum masinile pe linie.

Cu tot scepticismul, sunt gata sa semnez petitia pentru 27 la Ghencea. When and where ?

 


Re: Propuneri de noi trasee Dominatrix

Special nu am mai postat de cateva zile in acest topic, ca sa vad cati membri vor veni cu propunerile lor, cat mai realiste, asa cum sugerasem. Cred ca propunerile ar trebui sa includa si sugestii pentru traseele care vor traversa Pasajul Basarab, fiindca e lipsa mare de vagoane, asa ca daca propunerile nu sunt cat mai realiste, ne vom "izbi" inevitabil de raspunsul: "nu avem tramvaie suficiente". Pana acum, numai 3 persoane au facut acest lucru, aici incluzandu-ma si pe mine! Avem peste 400 de membri pe acest forum, din care e imposibil ca numai 3 persoane sa fie interesate de aceasta problema. Restul ce fac?

Pana acum, puncte comune:
34 la depoul Militari
27 in Ghencea
24 la Cet Vest.
36 RATB Titan - Pipera
19 la Zetarilor (prin inglobarea lui 4).

Altcineva? Haideti, dragi colegi, capul la contributie :lol:

 


Re: Propuneri de noi trasee Gabi23

42 - Piata Presei - Calbucet - Mezes este mult mai util decat la Banu Manta

 


Re: Propuneri de noi trasee Dominatrix

Si ca sa am si eu un motiv de "carcoteala" vad o "problema" comuna la propunerea colegi(e)lor: voi credeti ca linia 44 ar trebui desfiintata, ca pe Giulesti sa ramana numai 11. Problema mare e ca din Giulesti cererea de transport a fost intotdeauna spre Gara, nu spre Grozavesti. Deci e oarecum ilogic sa nu se reinfiinteze cel mai profitabil traseu de tramvai, sau sa fie inlocuit de autobuzele 162 si 163, care au un traseu si mai ocolit (prin Bd. Constructorilor). O alta problema, pe care am vazut-o in lista lui Lohengrin (cu propuneri foarte realiste, de fapt) este ca a scapat din vedere linia de tramvai intre Piata 1 Mai si Cismigiu (fostul traseu al liniei 20), care cu propunerile lui ramane descoperita. Idem si linia pe Dinicu Golescu.  Cu tronsoanele astea cum ramane?

@Gabi23: corect, de aia am pus-o si eu si eu si Lohengrin in listele noastre. Alte Propuneri (lista) ale "stapanului forumului"?  Rugaminte de la Stapana :lol:

 


Re: Propuneri de noi trasee Victor92

Cateva dintre propunerile mele ar fi urmatoarele, asta daca exista suficiente tramvaie:

4-desfiintat.19 prelungit
8.-traseul actual
11.traseul actual
24-Damaroaia-Cet Vest
25 pastrat
27-dus la Ghencea
34->Banu Manta-Romprim
44->Cart 16 Febr.-Gara Basarab.
46->Dep Militari-Granitul(astfel s-ar realiza o legatura V-E).

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Utilizator anonim

Referitor la lipsa de vagoane, suntem intr-o perioada cand cu exceptia catorva zone (Buzesti, Basarab, un ciot de 5) restul retelei este in totalitate functionala, din 2002 nu s-a mai intamplat sa fie atat de putine zone afectate de lucrari. Asa va va trebui inchisa Sos. Pantelimon pentru ca parcul de tramvaie sa revina la "normal" cel putin o perioada.

 


Re: Propuneri de noi trasee linia 69

Lohengrin wrote:
Nu bag mana in foc nici pentru apetenta vatmanilor de MIlitari de a face curse spre Titan ...... La adapostul lipsei de tramvaie, nu se va face nicio modificare pana in primavara

Daca asa se pune problema atunci poate multi oameni nu au o apetenta crescuta sa faca ce zic sefii dar n-au incotro. La ei de ce ar fi altfel? La serviciul lor ei hotarasc ce si cum ?    
Daca gandim in ansamblu modificarile sigur ca pana la primavara nu se pot face dar daca ne gandim doar la linia 27 spre Ghencea care nu prea are legatura cu deschiderea pasajului atunci am oarece rezerve. Ce, chiar nu se mai pot gasi cateva tramvaie pentru ea ?  
Dr2005 wrote:
Suficient de justificative?

Da, eu zic ca sunt justificative. Din toata aglomeratia aia lipseste un 47 gol care sa-si dovedeasca inutilitatea.
Dupa cum stau lucrurile cu lipsa de vagoane gandesc ca modificarile ce le propunem trebuie sa se lege unele cu altele, adica daca vii zici de un 34 in Mlitari si un 8 nu stiu unde trebuie sa te gandesti si la 25 sau daca zici de 44 trebuie sa vezi de unde iei tramvaie, din 45 din 46? sau de unde ? etc. De aceea propunerile pe care le-am facut au fost putin mai ample si au inclus si cateva linii de autobuz ce au portiuni de traseu asemanatoare cu ale tramvaielor si vin sa ajute acolo unde se simte nevoia.    
Bine ca incep sa se contureze timid cateva propuneri comune care sa-i multumeasca cat de cat pe toti ceilalti membrii macar pana la al 400 lea daca nu mai mult. Totusi ii asteptam si pe ei sa ni se alature cu propunerile lor.

 


Re: Propuneri de noi trasee Dominatrix

linia 69 wrote:
Daca gandim in ansamblu modificarile sigur ca pana la primavara nu se pot face dar daca ne gandim doar la linia 27 spre Ghencea care nu prea are legatura cu deschiderea pasajului atunci am oarece rezerve. Ce, chiar nu se mai pot gasi cateva tramvaie pentru ea ?  
Daca s-ar scoate 5 ture din 41 (ca sa se ajunga la 35 de ture, in loc de 40), s-ar putea face acest lucru imediat. Asta cel putin teoretic. Dar e prea complicat pentru RATB. O alta solutie imediata pentru prelungirea liniei 27 e cea pe care am propus-o mai demult, adica inglobarea parcului liniei 47  (cu desfiintarea ei) si infiintarea unei traseu de dublura pentru 8 (de exemplu, 48) pe relatia Zetarilor - Razoare - Cet Vest. Dar recunosc ca nu e o idee buna de scris intr-o petitie, fiindca se va invoca reducerea capacitatii de transport pe Valea Cascadelor si Preciziei, desi pe acolo nu se circula cu "tramvaiele pline", asa cum bine ai zis si tu. Asteptam si pe altii cu prounerile lor. Pana acum am gasit destule "idei comune" in propunerile facute deja.

 


Re: Propuneri de noi trasee linia 69

Dominatrix wrote:
Daca s-ar scoate 5 ture din 41 (ca sa se ajunga la 35 de ture, in loc de 40), s-ar putea face acest lucru imediat......  inglobarea parcului liniei 47  (cu desfiintarea ei) ....

Da, sunt doua propuneri dicutate dar excelente, imediate si fara deranj ... al calatorilor nemultumiti justificat (cam asa zicea celebra Sefa a Serviciului Relatii Publice d-na sau ce-o fi ea Brandusa Raeceanu).

 


Re: Propuneri de noi trasee Lohengrin

Dominatrix wrote:
Si ca sa am si eu un motiv de "carcoteala" vad o "problema" comuna la propunerea colegi(e)lor: voi credeti ca linia 44 ar trebui desfiintata, ca pe Giulesti sa ramana numai 11.


 De fapt eu NU cred ca linia 44 ar trebui desfiintata, dar imi displace total asa bearca - numai pana la bucla de la Basarab careia nu ii mai vad niciun rost sau trei statii mai jos la boschetareala de capat de la Parvan. Nascut in Giulesti si crescut in primii ani intre Giulesti si Rahova, inca visez la linia 2 Giulesti - Uranus - Alexandria, pe care nu stiu daca o mai prind in viata asta. Ca daca s-ar reinfiinta, zic eu ca n-ar fi chiar inutila. Cu penuria actuala de tramvaie, m-am gandit insa ca se poate duce temporar 163 pe traseul lui 644, lasand un 162 suplimentat cu 25% pe traseul actual.

 Restul calculelor din lista le-am facut ca si cum as fi fost proprietarul tramvaielor pe care am vrut sa le impart cat mai bine tuturor cartierelor in care e mare nevoie.

 


Re: Propuneri de noi trasee andrei11

Vrei nu vrei intreg Giulestiul trebuie sa aiba o legatura cu reteaua de metrou, iar aceasta legaura nu se poate face decat la Basarab.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Utilizator anonim

Referitor la 44, din punctul meu de vedere solutia mai buna ar fi fost mutarea liniei de pe Dinicu Golescu (cu pastrarea terminalului la Gara Basarab) pe Calea Plevnei, asa s-ar fi unit mai repede cu zona centrala si cu Vasile Parvan.

 


Re: Propuneri de noi trasee linia 69

In propunerile mele, fiind criza de tramvaie, si eu am mers pe varianta 163 si 162 pana la Gara de Nord prin Dinicu Golescu si fara 44. Ca o varianta ar fi chiar 163 prin Calea Giulesti si 162 prin B-dul Constructorilor (traseul actual) dar obligatoriu pana la Gara de Nord, implicit si Gara Basarab.

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 104
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422410 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use