Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1448 posts, 406814 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 104
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee andrei11

Bucurestii Noi  :lol:  :oops:

 


Re: Propuneri de noi trasee Dominatrix

Nu cred ca e o idee buna sa dispara troleibuzul 97. Si la ora actuala, pe Calea Grivitei intre Clabucet si Gara troleibuzul are cerere fiindca metroul are statii rare. Iar 97 e linia de troleibuz care vine cel mai bine din toate 3 care circula pe acolo (65, 86-in viitor- si 97). Iar daca 331 va fi redirectionat la Laromet via Jiului, cu atat mai mult nu cred ca mai e necesar tramvaiul pe Bd. Bucurestii Noi, cel putin nu intre Gloriei si Laromet.

 


Re: Propuneri de noi trasee Dominatrix

Din ce s-a discutat in acest topic e clar ca pe acest forum sunt destule persoane cu pareri avizate, care chiar ar merita sa fie factori de decizie in privinta traseelor de transport in comun, fie si numai pentru faptul ca folosesc aceste servicii si cunosc dinamica lor.

Dar parerea mea este ca daca vom continua numai sa venim cu idei aici pe forum, nu se va rezolva nimic (sa fim realisti, ce factori de decizie citesc ce scriem noi aici?), de aceea cred ca ar fi bine sa luam propunerile realiste discutate aici (ex. traseele de tramvai peste viitorul pasaj dela Basarab, problema tramvaiului in Ghencea, re-organizarea traseelor de tramvai in Pantelimon si Bucurestii Noi, traseul de autobuz in Rahova etc.), sa le re-organizam intr-un text "frumos" si trimisa o scrisoare deschisa la Primarie si RATB in numele "comunitatii", cu semnaturile necesare. Poate-poate, sare iepurele de undeva. Iar daca nu se va reusi mare lucru in acest mod, ce daca? Macar stim ca am incercat. Ideea e ca daca stam pe fund, ca niste Bottoms nu se va intampla sigur nimic. Ce parere aveti?

 


  • marian
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee marian

Scuze am incurcat bulevardele este vorba de Theodor Palady si Camil Ressu.Ceea ce am vrut sa spun,este faptul ca daca se infiinteaza o linie de metrou, nu trebuie tramvaiul desfiintat.Oricum va spun ca este sigur ca nu se desfiinteaza linia 20.Dealfel stiti ca s-au schimbat toate macazele din fata depoului care nu erau inlocuite daca nu se reabilita linia de tramvai.Sper ca nu o sa spuneti ca este pt linia 24.Dealfel conducerea RATB-ul cu toate pacatele ei a tras invataminte din disparitia unor linii de tramvai si a vazut ca este usor de desfiintat si foarte greu de facut la loc ''de exemplu pe sos Viilor,cart Militari'',unde stiti ca au incercat dar s-au lovit de diferite obstacole.

 


Re: Propuneri de noi trasee Lohengrin

Sunt intru totul de acord cu Dominatrix, dar nu va fi usor sa ne punem de acord cu o lista de propuneri. Ar fi bine sa facem un formular .doc in care fiecare sa vina cu propuneri, la final le centralizam si le retinem pe cele cu mai multe voturi. Altfel, RATB-ul si consiglierii se vor shterge la bottom cu propunerile noastre, la fel cum fuck si cu cele venite din partea calatorului de rand. Mie unuia, dupa mai bine de un sfert de veac de cand urmaresc si utilizez intensiv ITB-ul/RATB-ul, mi-e evident ca "in urma numeroaselor solicitari" se traduce prin "asa vrea (sic!) muschii vreunui barosan/asa au pus la cale 2-3 sefi de depouri".

 


Re: Propuneri de noi trasee Lohengrin

M-am straduit sa incropesc si eu o lista de propuneri. In conditiile lipsei cronice de tramvaie, tinand cont de deschiderea din primavara a pasajului Basarab, am propus renuntarea la liniile 4, 20, 46, 56, unirea lui 24 cu 47 si a lui 45 cu 8. Nu sunt de acord cu desfiintarea lui 25 si nici cu revenirea liniilor 12, 35 si 44. Mai bine o linie 48 Basarab - Sura Mare.

 Am calculat numarul de ture pe depouri si CUP-ul pe fiecare depou in parte. Chiar daca pare utopie, totul este realizabil cu resursele existente.

 In cazul realizarii unui document comun, am sa-l semnez chiar daca nu sunt de acord cu toate modificarile propuse.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Dr2005

Lohengrin wrote:
Mai bine o linie 48 Basarab - Sura Mare.


Adică prin Răzoare ar trece 8, 11, 25, 47 şi 48... ţine cont de faptul că la fiecare ,,verde" trece un singur tramvai :!:
Decât un 48 care să fie dublat pe 99% din traseu de 11, mai bine ar circula între Ghencea şi Şura Mare, ar fi mult mai util pe acolo.€

 


Re: Propuneri de noi trasee Lohengrin

De acord, Dragos, am uitat total de junghiul de semafor de la Razoare. Ma gandisem insa la marota cu reinfiintarea buclei de sub podul Basarab si cum nu ma impac defel cu irosirea tramvaielor pentru 44, chiar daca acesta va ajunge candva la Vasile Parvan :) - am zis ca 48 nu e o idee rea. In plus, 47 nu mai are treaba pe la Razoare, el fiind inlocuit in planul meu de 24 CET Vest - Damaroaia.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Dr2005

Nu am citit tot planul. :(

Eu mi-am mai dat cu părerea, inclusiv oficial (cu nr. de înregistrare la RATB), dar degeaba :( :
8. Zeţarilor - 16 Februarie
11. Ghencea - Romprim
25. Depoul Militari - CFR Progresu
44. 16 Februarie - Basarab
47. CET Vest - 16 Februarie (cu prelungire peste Pasajul Basarab când o să fie cazul)
eventual 48 Ghencea - Basarab (cum era pe vremuri).

În felul ăsta, la Răzoare ar rămâne 8, 25, 48 (deci 3 trasee ca acum), dar s-ar servi mai eficent zona Bd. Timişoara şi Iuliu Maniu, cu legături mult mai utile decât cele ,,tradiţionale" din prezent.€

 


Re: Propuneri de noi trasee bercenicity

Nu e chiar asa de tragic la Razoare: pe sensul spre Bd. Timisoara pot trece doua tramvaie la un verde, pe sensul spre Sos. Progresu pot trece unul jumate - adica trece unul si unul ramane in rond, la urmatorul verde pot trece cel din rond si inca unul.

 


  • Leo
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee Leo

Asta in cazurile fericite!
Imi amintesc cand s-a intamplat sa treaca doar "jumatate" de tramvai acum vreo 2 saptamani. Era un Bucur albastru care a trecut la primul semafor pana in rond, urmand ca la al 2-lea sa treaca toata intersectia.

 


Re: Propuneri de noi trasee linia 69

Asa dupa cum v-am promis va postez raspunsul primit de la RATB in urma sesizarii (propunerii) facute in 23.12.2010:

Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Serviciul Relatii Publice
Numar inregistrare:106486/07.01.2011
 
"Stimate Domnule .......... ,
In legatura cu sesizarea dumneavoastra, va comunicam faptul ca intelegem situatia cu care v-ati confruntat si va instiintam ca modificarea traseului liniei 27 spre zona Bulevardului Ghencea ar crea justificate nemultumiri calatorilor care au ca punct de destinatie Piata Unirii. In plus, masura ar necesita suplimentarea parcului circulant cu un numar de vagoane de care nu dispunem. Pe Bulevardul Ghencea si Calea 13 Septembrie functioneaza si liniile de autobuze 122 si 385, care ofera o capacitate de transport corespunzatoare preluarii cererii.
In functie de fluxurile de calatori, vom analiza si posibilitatea suplimentarii sau infiintarii unei noi linii de transport pe reteaua de tramvaie.
Cu respect,  
Brindusa RAECEANU                                  
Sef Serviciu Relatii Publice"

Dupa cum pun ei problema (pentru cine nu stie) reiese:
1. ca numarul calatorilor care au "justificate nemultumiri" :o  si care circula dinspre Marasesti spre Piata Unirii este mai mare decat al celor care vin dinspre Ghencea spre Piata Unirii (FALS) si saracii de ei nu mai au si alte solutii;
2. ca nu au 4-5 vagoane disponibile, dupa ce in sesizare le-am dat si solutii!!!!
3. ca pe B-dul Ghencea mai circula si liniile 122 si 385 (ceea ce stim cu totii), linii de care tocmai ma plangeam in sesizare prezentand cum stau lucrurile in zona + ca 122 nu ajuta cu nimic (nu merge la P-ta Unirii) iar pe acea portiune este in aceeasi situatie ca si 385,173, 226 !!  si acestea  mai "ofera si o capacitate de transport corespunzatoare preluarii cererii"   :lol:
4. ca abia acum se "gandesc" sa analizeze "posibilitatea suplimentarii sau infiintarii unei noi linii de transport pe reteaua de tramvaie"; MAI E NEVOIE DE ANALIZA ??? nu se vede ce fac "fluxurile de calatori" si ce vor ele???? Si daca vin cu o solutie gen 227 sau sa-l suplimenteze pe 47 mai bine NU
AAAAA si daca tot ma aburesc cu aceasta analiza, nu au nevoie de niste vagoane pentru a suplimenta sau infiinta o linie nou ???? de unde? mai sus ziceau ca n-au !!!!  :o  - se contrazic singuri in acela-si raspuns !!!!! oare isi dau seama ? - oricum cam tot atatea le-ar trebui cate sunt necesare prelungirii liniei 27 (vezi solutia data de mine in sesizare).    
Una peste alta raspunsul pare la misto considerand ca are de-aface cu un copil care acum a iesit pe strada si nu stie ce masina sa ia spre Piata Unirii plus ca par a nu avea habar ce zic, ce fac si ce/cate vehicule au in dotare.

 


Re: Propuneri de noi trasee bercenicity

Urmatorul pas este sa te duci in audienta (la Directorul de exploatare)- http://www.ratb.ro/index.php?page=meniu ... a_meniu=11 cu cererea si raspunsul, argumentele tale si dovezi (poze si filmulete spun o mie de cuvinte: de exemplu cat de gol e 27 pe ultima statie, turma care merge de la 27 la 32/117 la 11 Iunie, traficul mirific de pe 13 Septembrie in care stau sardinele in 385 (ca 122 vine cam prea rar) - dar probabil un pic mai incolo ca sa ajunga traficul din nou la valori normale)

 


Re: Propuneri de noi trasee bercenicity

bercenicity wrote:
Dr2005 wrote:
bercenicity wrote:
Ma intrebam care ar fi datele minime pe care le-ar vrea RATB-ul de la fiecare persoana pentru a le lua in considerare.


Cred că numele, adresa şi semnătura (şi, eventual, un e-mail şi/sau telefon) ar fi suficiente. Pentru a colecta CNP trebuie să fie înregistrat ca operator de date cu caracter personal. Având în vedere că la sesizările depuse on-line pe ratb.ro se cer doar numele şi adresa, de ce nu ar fi acceptate aceleaşi date şi la petiţiile scrise, însoţite şi de semnătură.

Le-am trimis o intrebare celor de la ratb legat de chestia asta. Astept sa-mi raspunda (max 30 zile  :roll: )


Brindusa Raeceanu- Sef Serviciu Relatii Publice wrote:
Nr. inreg:106474/11.01.2011


Referitor la solicitarea dvs. transmisa RATB, va comunicam datele
de contact unde puteti depune  cererea colectiva (puteti atasa o lista cu persoanele care solicita acelasi lucru):
-  prin posta la adresa: R.A.T.B. -Directia Generala, Bd. Dinicu Golescu nr.1, sector 1, Bucuresti,
- pe site-ul nostru http://www.ratb.ro/informari/sesizari sau la adresele de e-mail: info@ratb.ro,  relatii.publice@ratb.ro

Cu respect
Brindusa Raeceanu                                                
Sef Serviciu Relatii Publice  


Un raspuns vag in stilu' ratb - nu mi-au zis ce fel de date sunt necesare...€

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 104
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2302 forum members have written 422685 posts in 5266 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use