Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 4

719 posts, 281736 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52
 
 

📖 Pagination options
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 WT_fan06

Ce este atât de greu să mai comande scaune tapițate pentru hibride și să "retrofiteze" autobuzele Euro 4? Modelul de scaun e identic, prinderile aproape sigur sunt identice, etc.. Iar la retragerea Euro 4, scaunele se pot scoate pentru a fi piese de schimb pentru hibride.

Ar fi nevoie doar de buget... și de cineva căruia să-i pese...

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 shoppy

In mod normal intr-o capitala europeana se cumpara masini noi care au mereu asigurare Casco si se tin cat sunt in garantie sau dublul garantiei, si dupaia se vand si se cumpara altele noi, nu toata incropeala asta cu muta piesele de pe unul pe altul, fa stocuri de piese inainte de casare, schimba toate scaunele de un fel cu scaune de alt fel, fa RK si tot asa.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 ADK

Ce spui tu se face într-o țară unde totul este controlat la sânge, nu unde duci hoțul în secție iar polițiștii îți spun "și ce dacă" și te i-au apoi pe tine că l-ai sechestrat.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 WT_fan06

@shoppy , scaunele sunt consumabile... Nu le folosești la nesfârșit, până se dezvelesc susținerile (Euro 4), până rămân fără cauciucul de care să te ții cu mâna (Euro 3) etc.. Procesul de retrofit e o componentă a mentenanței. De acord că un autobuz nu ar trebui să fie folosit cât sunt folosite ale noastre, dar soluții există și pentru ele, dacă analiza cost-beneficiu este una favorabilă.

Problema e că la noi nu se fac astfel de analize, că nici măcar pentru piesele de bază nu există stocuri. Este o veritabilă performanță că au început să pună iar bureții pentru SIGURANȚA pasagerilor. În rest stickere nu prea mai sunt, ciocane de urgență nu prea mai sunt, robineții de la uși nu mai sunt în multe cazuri, adică fix elemente ce țin de SIGURANȚA pasagerilor. Oare câte Citaro mai au toate elementele de siguranță cu care au ieșit din fabrică (toate inscripțiile, toate uneltele, etc ) în salon?

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 roby2334

@WT_fan06  

Teoretic alea retrase in 2014 , 2013 , 2016 , 2015 . Teoretic...

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 shoppy

De acord ca scaunul este consumabil insa masurile acestea "reparam toate scaunele, cumparam toate scaunele de noi, inlocuim toate scaunele cu cele de pe o masina retrasa" sunt romanisme facute in general pentru furat bani si luat ochii la nestiutori, este imposibil ca scaunele sa se strice toate deodata, masina trebuie inspectata la fiecare retragere in garaj/depou si defectele remediate, cand vezi ca se strica un scaun atunci il inlocuiesti doar pe acela.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Alex21

4635 se mentine foarte bine, estetic, inca dupa aproape 16 ani de circulatie. Un plus il aduce afisajul, schimbat, ledurile fiind mult mai luminoase fata de cele normale, de pe un afisaj vechi. O imagine cu acesta, ieri, in linia 125.
DSC_0859.JPG (544.28 KB; downloaded 2282 times)

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Gabi23

Mai avem un autobuz care recent a depășit borna de 1 milion de km parcurși, fiind vorba despre 4826 de la Autobaza Titan.
Acest autobuz nu a avut perioade de imobilizare majore și a circulat constant pe liniile autobazei. Este fabricat pe 7 martie 2008 și a intrat în exploatare pe linia 335 în luna august 2008. Ultimii ani l-a găsit constant pe linia regională 406 spre satul Căldăraru.

Iată o imagine cu el din urmă cu aproximativ 15 ani, în primele sale zile de circulație.
4826 - 335 - 25.08.2008.JPG (374.24 KB; downloaded 2033 times)

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 ADK

4949, unul (din multele aparent, însă cred că doar de la Obregia/Ferentari) cu fontul firmei modificat, la cap de linie Arcade Berceni pe linia 312:
IMG_20230820_101423460_copy_1440x1080.jpg (492.6 KB; downloaded 2023 times)

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Cezar210

Și de la mine 4884, de la Obregia, tot pe 312.
Personal imi plăcea mai mult fontul clasic + că destinațiile sunt mai mari și cu bold (pe fontul clasic)
IMG_0572.jpg (1.84 MB; downloaded 1929 times)

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 edi1717

Ieri am circulat pe linia 141 cu autobuzul cu numarul de parc #4743. Cand am vrut sa cobor, am fost mirat de faptul ca avea 4 butoane pentru deschiderea usilor. Cel mai din stanga era pentru deschiderea tuturor usilor, pe care de altfel l-a si folosit. Stiti cumva daca este o modificare realizata doar la acesta in particular in autobaza sau URAC, sau asa a venit din fabrica? De asemenea, sunt mai multe care au asa butoanele? Multumesc!

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Andi_C

O găsești pe mai multe autobuze de la Autobaza Ferentari, in alte locuri nu am văzut. O "românească" făcută in autobază.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 PTMZ

De la moderator citire
@ovs.romania te rog să citești și să-ți însușești regulamentul pentru postarea fotografiilor pe forum. Mulțumesc.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Calaretul

Si 4763 a trecut printr-o revitalizare a interiorului. Scaunele si peretii laterali au fost revopsiti, urmeaza sa se schimbe si acei bureti rupti cu unii noi. Per total masina arata decent , pe exterior nu prezinta rugina , iar la interior aerul conditionat functioneaza exemplar. In majoritatea timpului o putem vedea pe liniile 103 si 246 .
20230822_084839.jpg (1.64 MB; downloaded 1414 times)
20230822_084826.jpg (1.67 MB; downloaded 1414 times)

 


Go to page:  1  ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2305 forum members have written 422813 posts in 5267 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use