Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 4

718 posts, 280062 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 46 47 48 49 50 51 52
 
 

📖 Pagination options
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Chev Celios

Problema este ca CJ Ilfov nu vrea sa mai mareasca numarul de ture per total.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 FabiM

Off-topic:  Turele marite trebuie si folosite cu cap, nu pe trasee cu autobuze care cara aer.

Un exemplu bun vis-a-vis de discutie, este linia 485, care a reusit sa stranga o puzderie imensa de oameni la un interval de 6 min (dimineata) la orele de varf, un interval excelent si atractiv, dar si pe un traseu bine definit si gandit: conexiune cu metrou, tramvai si mijloace de transport in comun care te duc aproape oriunde in Bucuresti.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 edi1717

Poate parea un moft pentru STB, dar se mai pot repara display-urile care afiseaza statiile, reclamele, chiar si strazile? Mi se par destul de utile. Intrebarea vine dupa ce tocmai am remarcat intr-un autobuz de pe linia 381 acest display functionand. Nu am mai vazut sa fie functionale decat pe 282. Probabil ca mai sunt cateva si pe alte linii de la autobaza Floreasca, dar in rest nu am mai vazut de cativa ani buni ca acestea sa funcționeze. De adaugat ca acesta pare ca a trecut de curand printr-o cosmetizare, are scaunele vopsite, buretii sunt noi. Are vreo legatura cu acest fapt? Ar fi foarte bine daca le-ar repara cand le recondiționează. Multumesc

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 cosmindaniel

Rar mai văd ecranul interior funcțional și pe liniile autobazei Militari. Eu le-am văzut pe 162 și 163 și numele străzilor pe care le arată îmi aduc aminte de locurile pe unde copilăream 😃

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 PTSRomania

Glasul unei toamne târzii, așteptând alba zăpadă. În imagini am surprins autobuzele Mercedes Benz o530 Citaro Euro 4 4765 ,4768 ,4814 ,4837 și4860 , circulând pe diverse artere ale capitalei.
IMG_9890.jpg (1.58 MB; downloaded 2106 times)
IMG_9893.jpg (1.04 MB; downloaded 2108 times)

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 PTMZ

De la moderator citire
@PTSRomania fii mai atent la regulament câmd postezi pozele: nu se acceptă să fie vizibile numerele de înmatriculare a mașinilor private. Trei fotografii au fost șterse. Te rog repostează-le acoperind numerele de înmatriculare ale mașinilor private. Mulțumesc.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Axel

4836 revenit recent dupa o tamponare frontala , este unul din autobuzele de baza care au  dus greul ani de zile pe liniile Autobazei Titan, in prezent borna kilometrajului indica 921.xxx  :bere:
4836-102.jpg (340.42 KB; downloaded 1660 times)

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 idk_vlad

Arată destul de bine exteriorul după aproape 1 milion de kilometri  :applause:

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 WT_fan06

Nu kilometrajul, ci calitatea întreținerii decide cât de bine arată în exterior / interior. 😃

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 ADK

idk_vlad se referea la 1 milion de km românești...

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 GPS

Pot fi 1 milion de kilometri făcuți în Hawaii. Dacă mașina a fost întreținută, îi putea face oriunde, dacă nu, ar fi stat la fel de bine și într-o autobază STB și într-un garaj din Germania.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 ADK

Ziceam oleacă ironic, că nu prea vezi autobuz - mai ales achiziționat de nou + exploatat vreo 15 ani în capitală (probabil și fără mari întreruperi) - ca după un kilometraj de genul să arate ca în primii ani.

Autobuzul în cauză arată de fapt bine că fața acestuia este nouă, originala ar fi fost - mai sigur - puțin mai degradată. Se observă parțial diferențele față de lateralul acestuia (la ușile 2 și 3 sunt pierdute sigur demult acele covorașe "antivânt/apă", ca la multe de asemenea), însă nu înțeleg nici azi - cât să coste o bară de ușă de s-au preferat a fi montate - puțin țigănesc - cele păstrate de la DeSimon-uri? Bările de genul le-am văzut prima dată cred că prin 2013, sunt 10 ani când nu s-au pus/comandat originalele (de semănau ca formă măcar...).

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 WT_fan06

Voi știți vreun caz în care bara de RDS a fost înlocuită cu una corespunzătoare? Aș fi curios.

Altfel, de ce să repari grosolăniile făcute, că nici în prezent nu există o cultură a stocurilor de piese de schimb. Văd că o duc bine cu geamurile, că autobuzele revin destul de repede după ce s-a spart unul, dar în rest, dacă vorbim de bare sau de alte consumabile "non-esențiale", câte piese or fi pe stoc?

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Axel

Au preferat sa puna ce aveau pe stoc in magazie de la valul de casari care era in vremea aia, plus ca barele de RDS sunt mai rezistente decat cele de Mercedes.  :mrgreen:
Tot in perioada de glorie cei de la Alexandria demontase de pe majoritatea autobuzelor bara de la sofer pentru stocul lor intern...    :roll:
DSC03561.JPG (116.81 KB; downloaded 1191 times)

 


Go to page:  1  ... 46 47 48 49 50 51 52
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2298 forum members have written 422416 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use