Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
2311 posts, 785476 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
Gabi23
2 ture în zilele lucrătoare, 1 tur în zilele de weekend și sărbători legale.
2 ture în zilele lucrătoare, 1 tur în zilele de weekend și sărbători legale.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
ByOnu
Referitor la noul 488. Chiar nu vede nimeni din TPBI si STV absurditatea de a avea 4 trasee care intorc intr-un singur sens de circulatie, in timp ce pe relatia Metrou Pipera - Petricani - stanga spre M800 nu circula transportul public??
Inca o linie STV ca va face trenuletul cu celelalte.
Referitor la noul 488. Chiar nu vede nimeni din TPBI si STV absurditatea de a avea 4 trasee care intorc intr-un singur sens de circulatie, in timp ce pe relatia Metrou Pipera - Petricani - stanga spre M800 nu circula transportul public??
Inca o linie STV ca va face trenuletul cu celelalte.
- Media
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
Media
La Pipera avem 416, 450, 459 (care ajunge apoi prin Floreasca) și acum 488.
Mai este 449 care merge pe Pipera și la tur și la retur>
Eu am făcut o solicitare la TPBI ca 461 sa nu o mai ia pe A3 ci pe Petricani și apoi pe Emil Racoviță și au zis ca nu se poate pentru ca va sta la bariera.
Dar, da, este absurd cum sunt acum. Ar fi putut ca măcar 488 sa circule în sens invers .
La Pipera avem 416, 450, 459 (care ajunge apoi prin Floreasca) și acum 488.
Mai este 449 care merge pe Pipera și la tur și la retur>
Eu am făcut o solicitare la TPBI ca 461 sa nu o mai ia pe A3 ci pe Petricani și apoi pe Emil Racoviță și au zis ca nu se poate pentru ca va sta la bariera.
Dar, da, este absurd cum sunt acum. Ar fi putut ca măcar 488 sa circule în sens invers .
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
Chev Celios
Pai nu ai nevoie in sens invers. De ce sa circule in sens invers, sa stea si mai mult blocate pe Pompei si sa circule goale?? 449 abia a mai adunat ceva calatori dar circula destul de lejer. In schimb 450,459 pana acum circulau pline pana la refuz pana la statia Sos. Petricani unde coboare un 25% din pasageri restul coboara la metrou unde masina se umple la loc la un aprox 40% din capacitate. Chiar si cu 488 ramane de vazut maine la ora de varf daca se va simti. Dupa parerea mea pe langa alea 7 ture la ora de varf 459 ar trebui sa mai aiba 2 ramforsari care sa iasa doar la ora de varf. Se merge cu masinile burdusite la maxim.
Pai nu ai nevoie in sens invers. De ce sa circule in sens invers, sa stea si mai mult blocate pe Pompei si sa circule goale?? 449 abia a mai adunat ceva calatori dar circula destul de lejer. In schimb 450,459 pana acum circulau pline pana la refuz pana la statia Sos. Petricani unde coboare un 25% din pasageri restul coboara la metrou unde masina se umple la loc la un aprox 40% din capacitate. Chiar si cu 488 ramane de vazut maine la ora de varf daca se va simti. Dupa parerea mea pe langa alea 7 ture la ora de varf 459 ar trebui sa mai aiba 2 ramforsari care sa iasa doar la ora de varf. Se merge cu masinile burdusite la maxim.
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
WAYNEN
Consider că linia 488 trebuie să întoarcă pe sensul spre ,,Metrou Pipera" la giratoriul de la Școala Americană.Astfel,s-ar reduce durata semicursei și ar duce la scăderea intervalelor de succedare.
Consider că linia 488 trebuie să întoarcă pe sensul spre ,,Metrou Pipera" la giratoriul de la Școala Americană.Astfel,s-ar reduce durata semicursei și ar duce la scăderea intervalelor de succedare.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
Chev Celios
E discutabil. O parte din rolul lui 488 este si de a ajuta 449 si 459 la orele de varf. Plus ca aceste are doua stati pe care restul nu le au. Una langa pasajul peste centura (Pasaj CFR Tunari) si alta langa pasarela pietonala ( Olga Gudynn International School).
E discutabil. O parte din rolul lui 488 este si de a ajuta 449 si 459 la orele de varf. Plus ca aceste are doua stati pe care restul nu le au. Una langa pasajul peste centura (Pasaj CFR Tunari) si alta langa pasarela pietonala ( Olga Gudynn International School).
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
ByOnu
Stai putin. Daca liniile actuale au grad de incarcare mare (prea mare), atunci solutia este suplimentarea turelor acestora, nu aparitia de noi linii cu grad foarte mare de suprapunere a traseelor doar pentru a face trenulete cu remorci.
Este nevoie de o linie care sa intoarca si in sensul opus. Din 4 cate vor fi, de ce sa intoarca toate in acelasi mod?
Astazi, ele oricum sunt burdusite azi si stau si blocate pe Pompeiu. Nu inteleg deci argumentul cum ca daca ar intoarce in sens invers ar sta blocate pe Pompeiu. E crima si pedeapsa pe ambele sensuri de pe Pompeiu la orele de varf (in special la 17.00).
Este pacat ca PMB, STB samd ignora toate semnalele de alarma pe care le-am tras prin Asociatie pentru a se reabilita linia prin introducerea de culoar unic TRAM+BUS. Cu stalpi centrali, putin probabil sa poata implementa (eficient) asta.
Stai putin. Daca liniile actuale au grad de incarcare mare (prea mare), atunci solutia este suplimentarea turelor acestora, nu aparitia de noi linii cu grad foarte mare de suprapunere a traseelor doar pentru a face trenulete cu remorci.
Este nevoie de o linie care sa intoarca si in sensul opus. Din 4 cate vor fi, de ce sa intoarca toate in acelasi mod?
Astazi, ele oricum sunt burdusite azi si stau si blocate pe Pompeiu. Nu inteleg deci argumentul cum ca daca ar intoarce in sens invers ar sta blocate pe Pompeiu. E crima si pedeapsa pe ambele sensuri de pe Pompeiu la orele de varf (in special la 17.00).
Este pacat ca PMB, STB samd ignora toate semnalele de alarma pe care le-am tras prin Asociatie pentru a se reabilita linia prin introducerea de culoar unic TRAM+BUS. Cu stalpi centrali, putin probabil sa poata implementa (eficient) asta.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
Chev Celios
Crede-ma ca din cauza semaforului de la Petricani X FdG X A3 se face o coloana pe Pompei de la Intersectia cu Petricani pana la Platf. Pipera. Blocaj in care sunt prinse in jur de 5-6 ture din 243. Pe sensul Petricani->Gara Herastrau blocajele sunt mai usoare decat pe celalalt sens. Cea mai buna varianta la ora actuala este cea de acum. Dupa modernizare daca este posibila circulatia pe linia de tramvai sunt total de acord ca una din linii sa circule si invers. Multa lume urca si din statia Barbu Vacarescu, pe sensul spre Ilfov.
Crede-ma ca din cauza semaforului de la Petricani X FdG X A3 se face o coloana pe Pompei de la Intersectia cu Petricani pana la Platf. Pipera. Blocaj in care sunt prinse in jur de 5-6 ture din 243. Pe sensul Petricani->Gara Herastrau blocajele sunt mai usoare decat pe celalalt sens. Cea mai buna varianta la ora actuala este cea de acum. Dupa modernizare daca este posibila circulatia pe linia de tramvai sunt total de acord ca una din linii sa circule si invers. Multa lume urca si din statia Barbu Vacarescu, pe sensul spre Ilfov.
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
alexandru_gr
Din câte îmi amintesc eu bine la început liniile regionale ce circula pe Dimitrie Pompeiu circulau în sens invers însă din cauza blocajelor de pe această arteră s-a luat decizia de schimbare a sensului de mers.
Din câte îmi amintesc eu bine la început liniile regionale ce circula pe Dimitrie Pompeiu circulau în sens invers însă din cauza blocajelor de pe această arteră s-a luat decizia de schimbare a sensului de mers.
- dekolor
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
dekolor
La inceput regionalele intorceau la Platforma Pipera si continuau pe Petricani pana cand s-au plans soferii la dispecerat de blocaje. Desigur, pe vremea aia circulau doar 416 si 450.
La inceput regionalele intorceau la Platforma Pipera si continuau pe Petricani pana cand s-au plans soferii la dispecerat de blocaje. Desigur, pe vremea aia circulau doar 416 si 450.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
BGP2597
S-a încercat la un moment dat cu 449 să întoarcă în sens invers, iar după o săptămână sau două au realizat că pierde foarte mult timp și au revenit la bucla inițială, înainte sa-l modifice din nou pe traseul actual tur-retur pe Sos. Pipera.
Intr-adevar, este problemă mare cu semaforul Petricani x A3, în special cu mașinile care vin dinspre Pompeiu și vor să facă stânga spre A3, deoarece blochează complet banda 2, iar faza lor de verde e foarte scurtă, abia au timp să treacă 4-5 mașini.
S-a încercat la un moment dat cu 449 să întoarcă în sens invers, iar după o săptămână sau două au realizat că pierde foarte mult timp și au revenit la bucla inițială, înainte sa-l modifice din nou pe traseul actual tur-retur pe Sos. Pipera.
Intr-adevar, este problemă mare cu semaforul Petricani x A3, în special cu mașinile care vin dinspre Pompeiu și vor să facă stânga spre A3, deoarece blochează complet banda 2, iar faza lor de verde e foarte scurtă, abia au timp să treacă 4-5 mașini.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
Gabi23
Linia 488 are destui călători pentru început. E o linie cu un potențial mare pentru că zona este în plină dezvoltare imobiliară.
Indicatorle stației din terminal sunt eronate, numele „Elisabetei Rizea” fiind scris greșit.
Linia 488 are destui călători pentru început. E o linie cu un potențial mare pentru că zona este în plină dezvoltare imobiliară.
Indicatorle stației din terminal sunt eronate, numele „Elisabetei Rizea” fiind scris greșit.
8409 - 488 - 23.10.2023.jpg (184.42 KB; downloaded 1872 times)
Linia 488 - 23.10.2023 (1).jpg (82.62 KB; downloaded 1872 times)
Linia 488 - 23.10.2023 (2).jpg (153.93 KB; downloaded 1872 times)
Linia 488 - 23.10.2023 (3).jpg (241.41 KB; downloaded 1872 times)
Linia 488 - 23.10.2023 (4).jpg (173.82 KB; downloaded 1872 times)
Linia 488 - 23.10.2023 (5).jpg (183.81 KB; downloaded 1872 times)
- Mariusv
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
Mariusv
Linia 484B are parc propriu ? Sau unele ture din 484 fac unele curse pe 484B (situatia asta este pe liniile 331B, 441B, 447B) ?
Linia 484B are parc propriu ? Sau unele ture din 484 fac unele curse pe 484B (situatia asta este pe liniile 331B, 441B, 447B) ?
- joker
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
joker
484B are 3 ture luate din 484 si ambele au cate 3 ture pe zi de lucru
484B are 3 ture luate din 484 si ambele au cate 3 ture pe zi de lucru
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination