Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Dispecerizarea automată a transportului public

946 posts, 303280 views
 
Go to page:  1  ... 61 62 63 64 65 66 67 68
 
 

📖 Pagination options
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Vasile52

De mentionat ca aceea este versiunea veche a API-ul care nu mai este intretinuta sau actualizata (nu se mai adauga linii noi sau se schimba programul) si poate sa crape oricand. Noua versiune poate fi folosita exclusiv pe siteul InfoTB (nu mai poate fi utilizata in proiecte web si nici vizualizata direct prin scrierea cereri API in browser, doar in consola de network mai poate fi vizualizat continutul), iar chiar si datele din consola nu mai sunt asa de usor de citit. Intr-o lume ideala datele ar fi publice si bine documentate ca: https://v6.vbb.transport.rest/ sau altele API-uri din aceasta lista sau direct in aplicatie si nu sa stea utilizatori sa faca reverse engineering pentru ce practic sunt date publice.

Daca va intrebati care ar fi utilitatea unui asemenea API public va dau cateva exemple de ce se poate face cu el:
    Statistici privind vehiculele (cate cu aer conditionat dotat au fost pe traseu intr-o zi, etc) - nu sunt disponibile public

    Statistici privind timpi reali de efectuare a unei curse - folositor pentru asociatie de exemplu pentru a identifica probleme cu linii actuale

    Si multe alte utilitati, cum se spune Imagination is the limit...
    La noi vointa autoritatilor este limita.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Chev Celios

alexandru_gr wrote here:
Stația este amplasată fix pe trecerea de pietoni.



Exact. Din pacate sunt multe stati in situatie asemanatoare. Pentru soferul de autobuz exista posibilitatea ca un politist sa ii ia permisul sau mai rau sa se produca o tragedie.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București VMGP

M-am jucat cu API-ul celor de la STB de ceva timp si am reusit sa fac un fel de InfoTB. Link catre site.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București dekolor

Ceva de genul am vrut sa fac si eu aseara dar nu mi-a trecut prin cap sa folosesc un proxy pentru CORS. Oricum foarte tare pagina facuta de tine, multumim  :bere:

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București VMGP

Cu placere! Am mai facut cateva pagini care se foloseau de API-ul acesta si am observat ca recent a fost introdusa protectia CORS pe API, inainte se putea face request direct de pe site, fara a folosi un proxy.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Beaver_27

Și eu am făcut acum câteva zile un departure board folosind api-ul si un esp32.
20230610_155802.jpg (1.06 MB; downloaded 1869 times)

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București bgd70

Au reaparut pe versiunea de web numerele de parc. Arata cam din topor, poate le mai stilizeaza putin. Ar fi fost bine daca ramanea implementarea anterioara (sa dai click ca sa iti apara ce nr. are) sau cum e acum dar sa le mai micsoreze.

LE: Au modificat, acum se vede mai ok.
nr_parc_infostb.png (197.7 KB; downloaded 1496 times)

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București dekolor

Cel mai probabil au copiat functionalitatea de pe site-ul pentru Constanta dar au gresit height-ul/fontul. Si sigur testeaza direct pe versiunea live a site-ului (in prod), ca nu ai cum sa faci asa ceva si sa spui ca arata bine.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București bgd70

Cam aiurea sa nu aiba si mediu de test. :)

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București TrainWrecker

In imaginea asta putem observa 3 lucruri:
1. Au rezolvat fontul numerelor de parc.
2. Tatra 3383 care circula pe linia 25, etichetata cu accesbilitate pentru persoane cu dizabilitati.
3. Faptul ca inca circula tatra pe 25, la ora actuala sunt doua; 3383 si 3322.
Capture3383.PNG (28.8 KB; downloaded 1440 times)

Pe langa asta in general toata faza cu vehiculele cu, sa zic pe scurt pentru tramvaie, PPC sau direct PC, afisate pe site este total gresita, ex: toate tramvaiele V3A-2S sunt etichetate cu accesibilitate pentru persoane cu dizabilitati, iar ele nu au acest lucru in realitate, nu mai zic de tramvaie care AU PPC/PC dar nu sunt etichetate ex; 309 si 204

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București cris_m

2S-urile acum sunt corect reprezentate, la fel si 3383. In schimb 309 si 204 sunt intr-adevar prost reprezentate. Am tot vazut rateuri pe parcursul zilei, posibil sa lucreze direct.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București DenisM017

E clar că cineva lucrează acum, unele bidirecționale apar din nou ca fiind cu PPC, la fel și unele V3A-uri de Giurgiu, Colentina, Victoria, Bucureștii Noi...

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București shoppy

Eu interpretez regulamentul că trebuie să menționeze tipul informațiilor necesare, nu și valoarea lor specifică pentru acea stație sau vehicul.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Aron

este o problema la Imperio cu gps-ul? In momentul de fata nu apare niciunul pe info stb, cel putin pe linia 25.

 


Go to page:  1  ... 61 62 63 64 65 66 67 68
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2299 forum members have written 422448 posts in 5263 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use