Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Dispecerizarea automată a transportului public

946 posts, 304392 views
 
Go to page:  1  ... 62 63 64 65 66 67 68
 
 

📖 Pagination options
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București BodoMinea

Posibil o problemă de integrare cu calculatoarele de bord Thoreb. Nu doar Imperio lipsesc de pe hartă (inclusiv de pe linia 41, nu doar 25) ci și autobuzele hibride din linia 178, etc.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Chev Celios

Sunt probleme pe toate liniile. Am impresia ca s-a facut si un update la soft.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București nathalael

Mi se pare mie sau tramvaiele din 12 apar in aplicație și pe linia 11 pe porțiunea comuna?

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Gabi23

Sunt logați greșit pe validatoare. Cel puțin vagoanele 172, 217, 241, 285, 299, 4001, 4045... „În stradă” sunt pe linia 12, „în aplicație” pe linia 11  :headbash:

Later edit: nu pot seta linia 12 pe validatoare la vagoanele 172, 199, 217, 241, 285, 299, 4001, 4045. Se va rezolva la noapte în depou.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București ByOnu

La 02:25 ajungeam in statie la Coltea pentru a prinde turul 783 care avea plecare la 02:30.

Mare mi-a fost mirarea sa vad autobuzul pe la Romana deja.

Vreo 10 oameni cu trolere am avut de asteptat turul de la 03.00 ... cu orarul in mana. Bine ca mi-am luat marja serioasa de timp pentru zbor.

Soferul a plecat de capul lui la cat a vrut. Probabil e mai placuta stationarea la Otopeni.

L-am urmarit pe aplicatie pe traseu. A fost tot drumul intre 2 tururi programate.

NU IERTATI CAZURILE ASTEA. RECLAMATI-LE! NU FAC ANGAJATII LEGEA PE TIMPUL SI PE BANII NOSTRI!
Screenshot_20230720-031526_WhatsApp.jpg (344.88 KB; downloaded 1211 times)
Screenshot_20230804-071435_Adobe Acrobat.jpg (220.6 KB; downloaded 1211 times)

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București ADK

Dispeceratul garajului nu poate vedea (primi "notificări" cum s-ar zice) în cazul în care un tur nu pleacă la ora corectă? Și în acest caz, este vorba de minute bune, nu de "doar" 2-3 (deși și alea "doar" câteva minute pot fi bineînțeles și ele o problemă majoră multora, mai ales dacă linia are foarte puține plecări într-o singură oră, pentru că circulația în acest sens se face la minut).

Adică, dacă nimeni nu reclama... aparent pentru șoferul respectiv totul era "în regulă" și astăzi. Deși și într-un caz de accident, dacă tu ești tamponat (ori tamponezi, chiar și fără vină) la nu știu câte intersecții când tu nu aveai ce căuta acolo la ora respectivă, STB te poate "trage de urechi" deși te aștepți nici asta să n-o facă. Nu știu cum nu se pot gândi unii că în cazuri d-astea nu te joci...pleci la minut chiar și din fiecare stație, mai ales dacă ești puțin înaintat.

Ca fapt divers, de vreo 3 ani și jumătate încoace am cam învățat ce înseamnă să prinzi neapărat o mașină. Dacă pierd vreodată ultimul tur de la 23:15, judecând distanța (aprox. 20km) și tipul de drum (periferic), personal nu-mi place să mă rog de nimeni mai ales dacă acest lucru s-a întâmplat din inconștiența mea, însă cf. GM, fac vreo 4h de mers pe jos, și asta fără să mă odihnesc ori dacă mai am și vreun bagaj. Dacă mă duceam în sat, unde aș fi vrut inițial, se mai adăugau vreo 10km și încă cel puțin o oră. Plus, nu știi cu ce balaur te mai întâlnești pe drum. Zic în glumă, dar unii sunt sigur că au pățit-o și fără vreun ban...

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București ByOnu

Prima intrebare pe care ai pus-o este foarte buna. *dar nu "garajul", ci ADI-TPBI.

Mai precis: daca dispunem de urmarire prin GPS, nu s-ar putea detecta AUTOMAT abaterile de la program (in special / macar plecarile inaintate)?

Va dati seama ca nici macar 1% din aceste nesimtiri flagrante nu sunt reclamate de calatori? Lumea tace si inghite. TPBI nu ar trebui sa se bazeze doar pe simtul civic al reclamantilor. Este nevoie de automatizarea depistarii acestor situatii.

As zice ca tehnologia EXISTA. Gresesc?

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Costin

Tehnologia exista si acum 10 ani... cand soferii prin alte tari aveau pe bord o consola care le arata cu cat erau intarziati sau inaintati fata de program. Evident ca daca exista informatia pentru a afisa un mesaj simplu pe un ecran, atunci exista si pentru a agrega datele si a decide in mod automat daca este caz de penalizare sau nu.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Albert

Tehnologia exista, in dispecerat se vede exact care autobuz este înaintat și care este in întârziere. Pot da chiar și mesaje către consolele Thoreb din vehicule.



 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Vasile52

TPBI spunea in consultarea de piata pentru noile sisteme informatice ca nu deține astfel de softuri (care sa detecteze automat abateri de la traseu si program).

Sistemul din videoclip cred ca este al STB, nu al TPBI. Este posibil ca TPBI sa aiba access la el sau cel putin datele din el, dar cate de bune si ce acuratețe au datele nu stiu, iar daca nu poate depista automat abaterile este greu si consuma mult timp verificarea manuala a datelor (sunt peste 1000 de vehicule).

Asta sa nu intram in discutia ca STB poate trimite ce date vrea.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București BGP2597

TPBI monitorizează abaterile, dar nu o face în timp real, ci retroactiv pe baza datelor furnizate de GPS-ul fiecărui vehicul. Într-adevăr, nu au soft-uri proprii, ci au acces la softurile operatorilor, dar pot vedea orice abatere în plus sau în minus și să acționeze în consecință (adică să taie chitanță de 100 de lei operatorului, că atât e valoarea unei sancțiuni)

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Vasile52

Prin rectroactiv vrei sa zici manual? E imposibil sa verifici zilnic peste 1000 de vehicule fiecare avand zeci de curse daca nu ai un sistem/soft care sa faca asta. Eu cred ca momentan verifica doar cursele care sunt reclamate.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București BGP2597

Retroactiv, adică pe ziua din urmă (sau zilele, dacă au fost zile nelucrătoare). Se verifică toate cursele, nu automat, dar nici complet manual. Cu puțină prelucrare a datelor extrase se pot scoate în evidență cele care înregistrează abateri, nu trebuie luată la mână fiecare cursă.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Chev Celios

Voi ganditi cu alerte in timp real cu masinile care nu pleaca la program. In timpul zilei la ora de varf ai fi plin dispeceratul de alerte de genul. De ce? Pentru ca zilnic sunt ture lipsa sau programe date peste cap din cauza aglomeratiei. A si toti operatori folosesc GPS-ul dat de catre TPBI, adica Thorebul.

 


Go to page:  1  ... 62 63 64 65 66 67 68
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2305 forum members have written 422929 posts in 5268 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use