Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura, utilitățile și serviciile publice din București

 

Topic: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere

807 posts, 163896 views
 
Go to page:  1  ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58
 
 

📖 Pagination options
Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere orex

Cum te-ai trezit ca nu-i oabla treaba? :think:
Ca-i la nivel de Bucuresti?
Sa traverseze pe la marginea drumului, nu?! ;)

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere andreiiul

Degeaba se trezeste presa daca autoritatile abilitate dorm in papuci. Si aici ma refer la administratorii drumurilor in primul rand si la Politia Rutiere care nu sanctioneaza lipsa marcajelor (nici macar la evenimentele rutiere nu prea consemneaza asta)

 



Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere ByOnu

...
Screenshot_20211119-212544_WhatsApp.jpg (982.85 KB; downloaded 2608 times)

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere orex

Noi indicatoare și limitatoare de viteză în oraș
Noi indicatoare și limitatoare de viteză în oraș
(...)echipele Administrației Străzilor București au montat şi stâlpi antiparcare, limitatoare de viteză şi indicatoare rutiere în mai multe zone ale orașului, astfel:

Au fost montați aproximativ 130 de stâlpi antiparcare la Piaţa Domenii, Bulevardul Unirii, Strada Mircea Vodă, Aleea Avrig;
S-au montat 144 de limitatoare de viteză pe Strada Dâmbului, Strada Iazului, Strada Valea Furcii, Strada Papuşoiului, Strada Miuleşti, Strada Drumul Lunca Bisericii, Strada Cap. Petre Grigoreanu, Strada Răcăciuni.
Au fost montate 87 de indicatoare rutiere pe 30 de străzi și șosele: Strada Dâmbului, Strada Înclinată, Şoseaua Viilor, Bulevardul Decebal, Strada Lahovari, Strada Mihai Eminescu, Calea Dorobanţi, Bulevardul Dacia, Bulevardul Naţiunile Unite, Strada Dimitrie Onciul, Şoseaua Alexandriei, Strada Antiaeriană, Bulevardul Unirii, Strada Mircea Vodă, Strada General Florescu, Calea Moşilor, Strada Sfinţilor, Strada Pictor Luchian, Strada Tony Bulandra, Strada Aura Buzescu, Calea Ferentari, Intrarea Ferentari, Strada Valea Furcii, Şoseaua Kiseleff – Piaţa Victoriei, Strada Papuşoiului, Strada Miuleşti, Aleea Postăvarului, Strada Drumul Lunca Bisericii, Strada Cap. Petre Grigoreanu, Strada Răcăciuni.

 


Re: Managamentul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere Gabi23

De pe Podul Grant, coroziune avansată similar balustradelor:  
Podul Grant - 12.03.2022.JPG (256.75 KB; downloaded 2309 times)

 


Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere orex

Nicușor Dan vrea un nou sistem „undă verde” pentru intersecțiile din București: Modernizarea sistemului de semaforizare pentru 500 de intersecții costă 50 de milioane de euro / PMB începe consultarea de piață
Modernizarea sistemului de semaforizare pentru aproximativ 500 de intersecții din București costă circa 50 de milioane de euro, anunță Primarul General Nicușor Dan, care a spus că miercuri va avea consultări de piață cu firmele de specialitate, premergător lansării licitației pentru studiul de fezabilitate.

Un sistem eficient de transport, poate cea mai mare problemă structurală a Capitalei, a fost temă predilectă de campanie a actualului primar în competiția cu fostul edil, Gabriela Firea, însă în lipsa unui buget suficient și după blocajele din Consiliul General, reducerea poluării și încurajarea transportului în comun au devenit teme secundare, spre deosebire problema termiei.

Nicușor Dan spune că Asociația pentru Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport București – Ilfov a finalizat documentația pentru lansarea licitației în urma căreia să se facă studiul de fezabilitate necesar întregului sistem de semaforizare din București (n.r în București sunt peste 400 de intersecții semaforizate, dar nu toate sunt incluse în sistemul inteligent cu „undă verde”). Practic, din 440 de intersecții semaforizate, doar jumătate sunt integrate în sistemul inteligent care contorizează sensul mai aglomerat și ajustează ciclurile de semaforizare, potrivit Hotnews.

Nicușor Dan spune că, pe lângă modernizarea sistemului de semaforizare, vor fi și resistematizări pentru virajul la stânga, care duce, de multe ori, la blocarea intersecțiilor.

„Sistemul de semaforizare din București are nevoie de o abordare integrată, sistematică. De ani de zile se mai pun 2, 3, 5 semafoare într-un an, fără a se rezolva nimic de fapt.

– Documentația la nivel de studiu de prefezabilitate pentru întregul sistem de semaforizare a fost finalizată de colegii de la ADI Transport Public. Prin urmare, am invitat miercuri, la ora 10, firmele de specialitate la o consultare prealabilă achiziției studiului de fezabilitate. Invitația este deschisă oricărei firme interesate. E important ca studiul de fezabilitate să fie unul profesionist.
– În urma realizării proiectului vom avea 500 de intersecții semaforizate legate cu serverul central prin fibră optică. De asemenea, vom reconfigura sistemul de semnalizare în mai multe intersecții existente (de exemplu, separarea direcției înainte de virajul la stânga).
– Valoarea totală estimată a investiției este de 50 de milioane de euro. Vom încerca să obținem cât mai mult din această sumă din fonduri europene, iar pentru restul vom asigura finanțare din bugetul local. Investiția e o prioritate pentru București, fiind cea mai eficientă din punctul de vedere al raportului cost-beneficiu (cel mai redus cost pentru reducerea estimată a aglomerației în traficul rutier)”, arată primarul.
Instalații vechi, personal insuficient și șobolanii care rod cablurile semafoarelor
Sistemul de semaforizare din București este gestionat acum de Administrația Străzilor, după desființarea Companiei Municipale Managementul Traficului. Personalul face față cu greu deranjamentelor sau numeroaselor intervenții necesare pentru repararea stopurilor după accidente, componentele electrice se găsesc și se schimbă destul de greu, în plus Administrația Străzilor a transmis cu mai multe ocazii că, semafoarele „au picat” din cauza șobolanilor care au ros cablurile.
„Semafoarele din intersecția Bd. Unirii cu Str. Nerva Traian s-au defectat, fapt care a condus la îngreunarea traficului rutier. În jurul orei 14⁰⁰, echipa tehnică a Companiei Municipale Managementul Traficului București a fost solicitată pentru remedierea problemei. S-a constatat că defecțiunea s-a produs din cauza rozătoarelor care au adus pagube cablajului aferent semaforizării”, arăta o știre din iunie 2021.

 


Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere andrei11

Acest aspect nu  e ceva mai vechi ? Parcă s-a mai pus problema în decursul anilor de câteva ori până acum.

 


Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere ByOnu

Nu stiu cum, dar mereu mereu totul va incepe, urmeaza, samd.

 


Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere orex

andrei11 wrote here:
Acest aspect nu  e ceva mai vechi ? Parcă s-a mai pus problema în decursul anilor de câteva ori până acum.

Se resusciteaza, pentru a enspea oara, acest subiect, unul extrem de contondent,  dar e vreo sansa sa se faca ceva pana-n 2030 (un orizont de timp oarecare)?! :no:

 


Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere reiny2000

Am observat că în intersecția dintre Doina Cornea și Iuliu Maniu, când vehiculele de pe Doina Cornea au verde, pietonii de pe partea cu accesul la metrou pot traversa complet, iar cei de pe partea cu Apaca pot traversa doar până la refugiu, fiind nevoiți să aștepte verdele pentru vehiculele de pe Iuliu Maniu care vin dinspre Politehnică. Am trimis o petiție la administrația străzilor cu propunerea din a doua imagine.
Omuleți verzi și X roșu - semafoare pietoni. Buline verzi - semafoare vehicule.
actual.png (704.92 KB; downloaded 1897 times)
propunere.png (689.82 KB; downloaded 1897 times)

 


Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere cris_m

Foarte bine, acolo este foarte prost gandita semaforizarea... Unde mai pui ca au redus timpii, cel putin la trecerea de la refugiul de tramvai...

 


Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere orex

@reiny2000
Asta-i obisnuinta la noi, sa traversam integral bulevardele cu 3(trei) benzi pe sens, la altii, recte Paris faci obligatoriu halta in mijlocul lor ( ex. Champs-Elysees) si nu-i cine stie ce zona mediana pentru stationare (pe I. Maniu chiar te simti in siguranta pe mijlocul bulevardului)!

 


Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere ByOnu

Tare bun ar fi acolo un pasaj identic cu cel de la Universitate, inclusiv cu legatura catre metrou si tramvai.

Nu sustin pasajele pietonale, dar sunt locuri unde cred ca daca sunt executate CORECT si pun in prim-plan PIETONUL, sunt accesibile, acestea pot aduce un beneficiu.

Simplul fapt ca ai iesi de la metrou la Politehica in toate directiile posibile fara a mai pierde minute intregi la semafoare, ar fi un castig enorm.

 


Go to page:  1  ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422349 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use