Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020

365 posts, 114843 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26 27
 
 

📖 Pagination options
Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019 Victor92

Am pus ca dimineata am vazut tramvaiele adunate la paleta.

Seara am luat 44+642 ...

 


Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019 andrei11

Bine, am înțeles, după ce se va normaliza linia 41 + M 5.1 trebuie menținute în circulație și 641 / 642. Cred că nu o să vezi acest lucru.

 


Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019 messe

# andrei11 sa-ti raspund in ordine: cati bizoni n-au blocat linia de tramvai? Ai uitat cati au sarit bordura sau au rupt gardul si au ajuns pe linie? Cate exemple n-au fost aratate aici pe forum la Accidente, incidente? Apoi nu inteleg faza cu frigiderele, ai mai spus-o si altor useri cand au mentionat o anumita varianta plauzibila de rezerva; in fine, poate e lait-motivul tau si nu vreau sa dezvolt o polemica pe acest caz cu tine; eu mi-am exprimat un punct de vedere privind un anumit avantaj al unei linii de transport foarte aglomerata si avand o varianta alternativa si daca tot am adus discutia despre trasee paralele si aici scuze de off-topic ce zici de 61 cu 336? acolo nu e dublaj electric versus Diesel? Mai departe, problema paletei se va termina intr-un final, e adevarat, cat despre acele 3 autobuze mentinate de mine -am dat un numar aleatoriu, ele pot fi 4- ca sa fie introduse am specificat in ce conditii ar putea fi introduse si anume in caz ca tramvaiul 41 nu poate circula din varii motive si tinand cont de existenta liniei 642 pe un ipotetic traseu Valea Argesului -PPL, aceste autobuze pot avea un traseu local si anume intre Ghencea si Tricodava, nu pana la PPL, iar acel numar de 3 l-am estimat tinand cont de distanta dintre terminalul Ghencea si Tricodava asa ca te rog citeste cu atentie ce am postat referitor la introducerea acestor 3 autobuze si din ce cauza, iar in ceea ce-l priveste pe Victor, ambii aveti o vechime pe acest forum, nu o comentez si nici nu mi-am permis acest lucru, daca s-a inteles acest lucru sau m-am exprimat eu gresit si am lasat sa se inteleaga ceva in aceasta privinta, mea culpa, eu doar am mentionat o parere a lui si atat. In incheiere, problema ridicata de tine este adevarata, ca actualul parc de tramvaie nu face fata tinand cont si de cate sunt trase la gard din "n" motive, deci in acest context, un ajutor motorizat pe o anumita portiune de traseu nu o vezi binevenita? in rest  :bere:

 


Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019 andrei11

Reluăm,
Bine, am înțeles, după ce se va normaliza linia 41 + M 5.1 trebuie menținute în circulație și 641 / 642. Cred că nu o să vezi acest lucru.  ;)
Și mai reluăm și chestia cu frigiderele, poate învățăm ceva. Adică la ce trebuie să cumpărăm două și unul să-l ținem de rezervă.
Văd că ești foarte în temă, câte incidente cu bizoni au fost în primul semestru din 2019 ? Presupun că  o să-mi dai un răspuns profesional, cât la sută din  timpul de exploatare a liniei a fost blocată cu bizonii ? Sau câte minute de întârziere s-au contorizat ? Că altfel vorbim  ca să postăm, nu ca să rezolvăm unele probleme.
În aceeași logică a ta propun  dublarea tuturor traseelor electrice cu diesel. Că nu se știe.
Rezolvarea este în capacitatea liniei 41, nu în dublarea fără noimă a liniei de tramvai. Mai ales că diesele în orele critice, când practic e nevoie de suplimentarea capacității,  mai degrabă stau decât înaintează.
61 și 336 ? Am ajuns să comparăm un troleu de 12 m  +  un autobuz de 12 m cu anumite frecvențe cu  tramvaie cu un interval de 2 - 3 minute între ele ? Ghinion, eu cam iau troleul 85 de la Gara de Nord, cam rar troleul ăsta 61. Iar 336 e cam raritate pe Elisabeta. Și pe Elisabeta circul destul de des și cu auto personal și cu 85 și perpedes.

 


Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019 aztec

Daca...metroul e gata, normal ca cererea pe 41 ar scadea un pic(depinde de timpii totali de circulatie).
Atunci linile 64x nu ar mai justifica rularea.
Ce e prost...ca au avut atata timp la dispozitie sa ingrjeasca linia si au dat kix.
Exceptand sa zic 200 m, nu se vede nimic.

Acelasi balans, aceleasi zdruncinaturi.
Zici ca doar au peticit rupturile sa mai mearga o perioada...prost dar sa tina...
Si tramvaiele meritau macar facute sa nu mai ploua in ele...

Si este linia etalon a STB-ului.
643 nu s-a justificat defel...
Acum...tind sa zic ca nici 641 nu se mai justifica in momentul actual..pe intreg traseul.
Un 642 dus pana dupa pod ar face fata cu brio..pe tronsonul foarte aglomerat.

 


Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019 orex

Singura posibiltate fezabila ca sa duci 642 ”dupa pod”, pentru a ajuta efectiv la decongestionarea 41 si 641, e ca traseul sa fie pana la Casin, apoi stanga pe str. Alexandru Constantinescu, stanga pe Ion Mihalache, dreapta pe Turda, spre Crangasi!

 


Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019 Mihai2005

Și chiar și mai departe, de exemplu 1 Mai sau Mezeș.

 


Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019 orex

Vorbeam de suplinirea liniei 41, nu de ”bucharest city tour” 2, da? ;)

 


Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019 Florinds

Nu stiu daca au fost luate ture de la alte linii... Daca sunt luate ture de la 168, 268, 368 etc., nu mi se pare OK mentinerea liniilor dupa ce revine parcul lui 41. Pe de alta parte, cu ocolul de la Moghioros, 41 o sa mearga si mai prost decat acum, mai e inca un conflict cu traficul (traversarea carosabilului de la Tip Top).
Ce nu inteleg: de ce dureaza atat la Crangasi, cati ani in ritmul asta??

 


Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019 Chev Celios

Am spus-o si o sa o mai zic. ITB/RATB/STB fac compunerea liniilor naveta din alte linii. Ba chiar cand a fost infiintat 780 au fost luate 2 ture din 282,1 din 253 si unu din 368.

 


Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019 orex

@Florinds
Daca e sa ne luam dupa informatiile concrete si anume data incheierii contractului ”bi-bloc” 24.10.2019 si termenul de livrare de 450 buc/luna cred ca si tie iti ies 6 luni pentru toate cele 1800 buc. solicitate. Atentie numai livrare nu punere in opera!
Ca urmare, tinand cont ca vine...iarnaaa, chiar daca livrarile se vor face cu cadenta scontata, mai devreme de vara viitoare nu dispare faimoasa ”paleta”! ;)

 


Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019 barbuandrei

Florinds wrote:
Nu stiu daca au fost luate ture de la alte linii... Daca sunt luate ture de la 168, 268, 368 etc., nu mi se pare OK mentinerea liniilor dupa ce revine parcul lui 41. Pe de alta parte, cu ocolul de la Moghioros, 41 o sa mearga si mai prost decat acum, mai e inca un conflict cu traficul (traversarea carosabilului de la Tip Top).
Ce nu inteleg: de ce dureaza atat la Crangasi, cati ani in ritmul asta??

Sunt luate ture din alte linii si in acest caz:
105 - 2 ture
122 - 2 ture
168 - 1 tur
385 - 1 tur
Cu acestea a fost creata linia 643. Odata cu desfiintarea ei, situatia privind cresterea turelor din acele linii ramane incerta , deoarece lipsa pieselor creste numarul de masini lipsa din traseu.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019 V2A

Liniile 105, 122, 168 și 226 au primit câte un tur L-V după desființarea lui 643. În weekend au primit câte un tur 122 și 226.

 


Re: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019 Dragos31

Datorita Din cauza suspendarii liniei 41 in zilele de 03 si 10 Noiembrie 2019, in aceasta duminica, dar si duminica viitoare, parcul liniilor naveta 641 si 642 este majorat, pentru preluarea fluxurilor de calatori.

Astfel, in aceasta dimineata, repartizarea era urmatoarea:

Linia 641 --> 20 de ture
Linia 642 --> 10 ture

De mentionat ca, cu tot cu aceste suplimentari, autobuzele erau destul de pline, cu precadere incarcate la gradul 4 si 5/5.

In fine, sa urmarim cateva cadre cu unele autobuze de pe cele doua linii din zona Pasajului Lujerului.

4899 - Linia 642 - Sos. Virtutii/Bd. Uverturii/Pasaj Lujerului - 03 Noiembrie 2019




 
4900 - Linia 642 - Sos. Virtutii/Bd. Uverturii/Pasaj Lujerului - 03 Noiembrie 2019





6448 - Linia 641 - Pasajul Lujerului - 03 Noiembrie 2019



 


Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26 27
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422410 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use