Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: ARHIVĂ: Știri din București (2015-2020)

1780 posts, 801412 views
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 128
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective Cristy

Staţia de autobuze „Piaţa Drumul Taberei” va fi reamplasată,   Marţi, 29 Septembrie 2015

În continuarea lucrărilor la magistrala de metrou 5, se va restricţiona traficul rutier pe Drumul Taberei, sens Răzoare, pe o distanţă de cca. 120 m de la Str. Braşov.
Din această cauză, începând din data de 30.09.2015, ora 11:00, staţia de autobuze “Piaţa Drumul Taberei”, aferentă liniilor 105, 168, 268, 368, 668 N116, situată pe Drumul Taberei, sens Str. Răzoare, va fi reamplasată cu cca. 90 m spre Str. Sibiu.

http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=515

 


Re: Stiri, noutati, perspective Gabi23

Staţiile „Agronomie” de pe traseul liniei 41 vor fi reamplasate temporar

În vederea executării unor lucrări de reparaţii la peroanele liniei de tramvaie 41, staţia “Agronomie”, situată pe Bd. Mărăşti, sens terminal “Piaţa Presei”, va fi reamplasată temporar cu cca. 30 m spre Bd. Expoziţiei, începând din data de 01.10.2015, iar staţia cu aceeaşi denumire, pe sensul spre terminal “Ghencea”, va fi reamplasată temporar cu cca. 30 m spre Bd. Ion Mihalache, începând din data de 02.10.2015.

http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=516

Ar trebui reparate, cam toate peroanele liniei 41, fiind niște cratere și la Plaza, Crângași, Piața Drumul Taberei ș.a.  :?

 


Re: Stiri, noutati, perspective georgica2704

În acest weekend, RATB va reorganiza traseele mijloacelor de transport din zona desfăşurării „Maratonului Internaţional Bucureşti.

Ca urmare a restricţiilor de trafic instituite cu ocazia competiţiei sportive „Maratonul Internaţional Bucureşti”, în zilele de 3 şi 4 octombrie 2015, liniile RATB din zona desfăşurării maratonului vor funcţiona pe trasee modificate, astfel:

În ziua de 03.10.2015:

Linia turistică “Bucharest City Tour” va funcţiona pe traseul de baza între ,,Piaţa Presei’’ şi intersecţia Cal. Victoriei/Splaiul Independenţei/Bd. Naţiunile Unite, apoi pe un traseu modificat, pe Splaiul Independenţei, Piaţa Unirii, apoi pe traseul de bază.

               De la ora 17:00 până la retragere, linia de autobuze 136 va funcţiona pe traseul de bază între „C.E.T. Vest Militari” şi Piaţa Arsenalului (intersecţia Cal. 13 Septembrie/Str. Izvor), apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Str. Izvor, Bd. B.P. Haşdeu, Splaiul Independenţei, Podul Izvor, cu întoarcere pe Splaiul Independenţei, Bd. B.P. Haşdeu, Str. Izvor, Cal. 13 Septembrie, apoi pe traseul actual.

                În noaptea de 03/04.09.2015, linia de noapte N121 va funcţiona pe traseul de bază între „Zeţarilor ” şi intersecţia Cal. 13 Septembrie/Str. Izvor, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Str. Izvor, Str. Naţiunile Unite, Splaiul Independenţei, până la Piaţa Unirii.

În ziua de 04.10.2015:
Liniile de troleibuze vor funcţiona astfel:

Linia 61 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul ,,Master” şi intersecţia Şos. Cotroceni/Bd. Gh. Marinescu, apoi comun cu linia 62, pe Şos. Cotroceni, Str. Constantin Noica, Str. Mircea Vulcănescu, Str. Baldovin Pârcălabul, Str. Gării de Nord, Gara de Nord, cu întoarcere prin Str. Witing, Cal. Plevnei, Str. Constantin Noica, Şos. Cotroceni, Bd. Iuliu Maniu.

Linia 66 va funcţiona pe traseul de bază numai între ,,Spitalul Fundeni” şi ,,Piaţa Rosetti”, cu întoarcere pe Str. Dianei, Str. Jean Louis Calderon şi Str. Tudor Arghezi, Bd. Carol, apoi pe traseul de ducere.

Linia 85 va funcţiona pe traseul de bază numai între terminalul ,,Baicului” şi ,,Piaţa Rosetti”, cu întoarcere pe Str. Dianei, Str. Jean Louis Calderon şi Str. Tudor Arghezi, Bd. Carol, apoi pe traseul de ducere.

Linia 90 va funcţiona pe traseul de bază numai între terminalul ,,Arena Naţională” şi ,,Piaţa Rosetti”, cu întoarcere pe Str. Dianei, Str. Jean Louis Calderon şi Str. Tudor Arghezi, Bd. Carol, apoi pe traseul de ducere.

Troleibuzele liniilor 66, 85 şi 90 vor opri şi în staţia ,,Piaţa Rosetti’’ amplasată pe Str. Dianei.

Liniile 69, 70, 79 şi 91 se suspendă.

Pentru preluarea călătorilor din zonele unde nu vor circula troleibuzele, RATB va înfiinţa linia navetă de autobuze 670, care, până la reluarea circulaţiei rutiere în zona restricţionată, va funcţiona între ,,Bd. Basarabia” şi intersecţia Str. Baba Novac/Şos.Mihai Bravu/Str. Dristorului pe Str. Lucreţiu Pǎtrǎşcanu, Str. Constantin Brancuşi, Str. Baba Novac.

Pe acest traseu, autobuzele vor opri în staţiile liniilor 70 şi 79.

După reluarea circulaţiei rutiere la intersecţia Bd. Decebal/Str. Delea Nouă/Str. Delea Veche, linia navetă 670 va funcţiona între  ,,Bd. Basarabia” şi ,,Foişorul de Foc”, pe Str. Lucreţiu Pǎtrǎşcanu, Str. Constantin Brancuşi, Str. Baba Novac, Str. Dristorului, Str. Delea Nouă, Str. Delea Veche, Str. Budilă, Str. Ţepeş Vodă, Str. Popa Nan, Bd. Pache Protopopescu, Str. Traian, cu întoarcere pe Str. Iancu Cavaler de Flondor, Bd. Pache Protopopescu, Str. Popa Nan, Str. Delea Veche, apoi pe traseul de ducere.

Pe acest traseu, autobuzele vor opri în staţiile liniilor 70 şi 79.
Linia 86 va funcţiona, până la reluarea circulaţiei rutiere în zona restricţionată, pe un traseu comun cu linia 90, între terminalul ,,Arena Naţională” şi ,,Piaţa Rosetti”, pe Bd. Pierre de Coubertin, Str. Vatra Luminoasa, Str. Matei Voievod, Bd. Pache Protopopescu, Bd. Carol I, cu întoarcere pe Str. Dianei, Str. Jean Louis Calderon şi Str. Tudor Arghezi.

              Precizare: linia 86 va reveni pe traseul de bază după ridicarea restricţiilor de circulaţie, dar liniile 61, 66, 85 şi 90 vor funcţiona pe traseele modificate pe toată durata zilei de 04.09.2015.



Liniile de tramvaie şi autobuze vor funcţiona astfel:

Linia 1 (secţiunea Şura Mare – Calea Dudeşti) va funcţiona între ,,Şura Mare’’ şi intersecţia Cal. Dudeşti/ Şos. Mihai Bravu, pe traseul Str. Şura Mare, Şos. Giurgiului, Piaţa Eroii Revoluţiei, Calea Şerban Vodă, Bd. Gheorghe Şincai, Str. Nerva Traian, Bd. Octavian Goga, Cal. Dudeşti, cu întoarcere pe Şos. Mihai Bravu, Calea Vitan, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Bd. Gheorghe Sincai, Calea Şerban Vodă, Sos. Olteniţei, Str. Şura Mare.

Linia 1 (secţiunea Şura Mare – Piaţa Iancului) va funcţiona în ambele sensuri între ,,Şura Mare’’ şi ,,Piaţa Iancului”, pe traseul: Str. Şura Mare, Şos. Giurgiului, Piaţa Eroii Revoluţiei, Şos. Viilor, Str. Dr. Constantin Istrate, Şos. Progresului, Bd. Timişoara, Bd. Vasile Milea, Şos. Orhideelor, Pasaj Basarab, Şos. Nicolae Titulescu, Bd. Iancu de Hunedoara, Sos. Ştefan cel Mare, Şos. Mihai Bravu.

Linia 40 va funcţiona între ,,Complex RATB Titan” şi  ,,Calea Dudeşti” pe Bd. Th. Pallady, Bd. Camil Ressu, Şos. Mihai Bravu, cu întoarcere pe Cal. Vitan, Cal. Dudeşti, Bd. Camil Ressu, apoi pe traseul de ducere.

Linia 56 va funcţiona între ,,Complex RATB Titan” şi ,,Faur Poarta 4”, pe Bd. Th. Pallady şi Bd. 1 Decembrie 1918.

Linia 104  va funcţiona pe traseul de bază între ,,Cora Pantelimon” şi intersecţia Str. Vatra Luminoasă/Şos. Mihai Bravu, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Şos. Mihai Bravu, prin Pasajul Hurmuzachi, Şos. Mihai Bravu, Calea Dudeşti, Bd. Octavian Goga, Pasaj Mărăşeşti, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, prin Pasajul Unirii (comun cu linia 381), Bd. I.C. Brătianu, Piaţa Universităţii, Bd. Carol I până la Piaţa Rosetti.

Liniile 116 şi 313 vor funcţiona pe traseele de bază între ,,Gara Progresul”, respectiv ,,Turnu Mǎgurele” şi intersecţia Bd. Dimitrie Cantemir/Splaiul Unirii, apoi pe un traseu modificat, prin Splaiul Unirii, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, Calea Şerban Vodă, respectiv Bd. Tineretului, apoi pe traseele actuale.

Linia 117 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul ,,Bacău” şi Piaţa Unirii, unde autobuzele vor întoarce din Bd. Regina Maria, pe Str. Bibescu Vodă, Aleea II (capăt linie 783), Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, apoi pe traseul de bază.
Linia 122 va funcţiona pe traseul de bază între ,,Complex Cartier Latin” şi intersecţia Cal. 13 Septembrie/Şos. Progresului, apoi pe un traseu modificat, pe Şos. Progresului, Str. Răzoare, Şos, Panduri, Str, Dr. Rainer, Bd. Eroilor, Str. Ştirbei Vodă, Str. Berzei, Str. Buzeşti, Piaţa Victoriei, Bd. Lascăr Catargiu, Piaţa Romană, Bd. G-ral Gh. Magheru, Bd. Nicolae Bǎlcescu, Piaţa Universităţii cu întoarcere pe Bd. Nicolae Bǎlcescu, Bd. G-ral Gh. Magheru, Piaţa Romană, Bd. Lascar Catargiu, Piaţa Victoriei, Str. Buzeşti, Str. Berzei, Str. Ştirbei Vodă, Bd. Eroilor, Str. Dr. Bagdasar, Şos Panduri, Bd. Geniului, Şos. Progresului, Cal. 13 Septembrie, apoi pe traseul actual.

Liniile 126, 168 şi 368 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele din cartier şi intersecţia Str. Ştirbei Vodă/Str. Berzei, apoi pe un traseu modificat, pe Str. Berzei, Str. Buzeşti, Piaţa Victoriei, Bd. Lascar Catargiu, Piaţa Romană, Bd. Dacia, Cal. Dorobanţilor, Piaţa Lahovari, Str. George Enescu, Bd. G-ral Gh. Magheru,  cu întoarcere pe Bd. Lascar Catargiu, Piaţa Victoriei, Str. Buzeşti, Str. Berzei, Str. Ştirbei Vodă, apoi pe traseele de bază.

Linia 123 va funcţiona pe traseul de bază între ,,C.E.T. Sud Vitan” şi intersecţia Calea Vitan/Calea Dudeşti/Bd. Octavian Goga, apoi pe un traseu modificat, pe Bd. Octavian Goga, Pasaj Mărăşeşti, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, prin Pasajul Unirii, Bd. I.C. Brătianu, Piaţa Universităţii, Bd. Nicolae Bǎlcescu, Bd. G-ral Gh. Magheru, Piaţa Romană, Bd. Lascar Catargiu, Piaţa Victoriei, Str. Buzeşti, Str. Berzei, Str. Mircea Vulcănescu, Cal. Plevnei, Şos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, cu întoarcere pe Str. Witing, Calea Plevnei, Str. Ştirbei Vodǎ, Str. Berzei, Str. Buzeşti, Piaţa Victoriei, Bd. Lascar Catargiu, Piaţa Romană, Bd. G-ral Gh. Magheru, Bd. Nicolae Bǎlcescu, Piaţa Universităţii, Bd. I.C. Brătianu, prin Pasajul Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Pasajul Mărăşeşti, Bd. Octavian Goga, Calea Vitan, apoi pe traseul actual.

Linia 124 va funcţiona pe traseul de bază între ,,Romprim” şi intersecţia Calea Vitan/Calea Dudeşti/Bd. Octavian Goga, apoi pe un traseu modificat, pe Bd. Octavian Goga, Pasaj Mărăşeşti, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, prin Pasajul Unirii, Bd. I.C. Brătianu, Piaţa Universităţii, Bd. Carol I până la Piaţa Rosetti.

Linia 133 va funcţiona între ,,Gara Basarab” şi ,,Bd. Tineretului” pe traseul: Şos. Orhideelor, Cal. Plevnei, Str. Mircea Vulcănescu, Bd. Gării de Nord, Piaţa Gării de Nord, Cal. Griviţei, Str. Buzeşti, Piaţa Victoriei, Bd. Lascar Catargiu, Piaţa Romană, Bd. Dacia, Str. Iancu Cavaler de Flondor, Bd. Pache Protopopescu, Şos. Mihai Bravu, prin Pasajul Hurmuzachi, Şos. Mihai Bravu, Calea Dudeşti, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Cal. Văcăreşti – Pasaj Mihai Bravu, cu întoarcere pe Cal. Văcăreşti, Str. Nerva Traian, Str. Traian, Bd. Dacia, Piaţa Romană, Bd. Lascar Catargiu, Piaţa Victoriei, Str. Buzeşti, Str. Berzei, Str. Mircea Vulcănescu, Bd. Dinicu Golescu.

Linia 136 va funcţiona pe traseul de bază între ,,C.E.T. Vest Militari” şi intersecţia Şos. Panduri/Str. Dr. Rainer, apoi pe Str. Dr. Rainer, Bd. Eroilor, Splaiul Independenţei, Pod Cotroceni, cu întoarcere pe Şos. Cotroceni, Bd. Iuliu Maniu, apoi pe traseul de bază.

Liniile 137, 138 şi 268 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele din cartier şi intersecţia Str. Ştirbei Vodă/Str. Berzei, apoi pe un traseu modificat, pe Str. Berzei, Str. Buzeşti, Piaţa Victoriei, Bd. Lascăr Catargiu, Piaţa Romană, Bd. G-ral Gh. Magheru, Bd. Nicolae Bǎlcescu, Piaţa Universităţii, cu întoarcere pe Bd. Nicolae Bǎlcescu, Bd. G-ral Gh. Magheru, Piaţa Romană, Bd. Lascar Catargiu, Piaţa Victoriei, Str. Buzeşti, Str. Berzei, Str. Ştirbei Vodă, Bd. Eroilor, apoi pe traseele de bază.

Linia 163 va funcţiona între ,,Cartier Giuleşti Sârbi” şi intersecţia Calea Plevnei/Str. Ştirbei Vodă, apoi pe un traseu modificat, pe Str. Ştirbei Vodă, Str. Berzei, cu întoarcere pe Calea Plevnei, apoi pe traseul actual.

Linia 178 va funcţiona pe traseul de bază între ,,Cartier Militari” şi intersecţia Str. Ştirbei Vodă/Str. Berzei, apoi pe un traseu modificat, pe Str. Berzei, cu întoarcere pe Str. Mircea Vulcănescu, Str. Ştirbei Vodă, apoi pe traseul de bază.
Linia 226 va funcţiona pe traseul de bază între ,,Depoul Alexandria” şi intersecţia Cal. 13 Septembrie/Şos. Progresului, apoi pe un traseu modificat, pe Şos. Progresului, Str. Răzoare, Şos, Panduri, Str, Dr. Rainer, Bd. Eroilor, Str. Ştirbei Vodă, Str. Berzei, Str. Buzeşti, Piaţa Victoriei, Bd. Lascăr Catargiu, Piaţa Romană, Bd. Dacia, Cal. Dorobanţilor, Piaţa Lahovari, Str. George Enescu, Bd. G-ral Gh. Magheru, cu întoarcere pe Bd. Lascar Catargiu, Piaţa Victoriei, Str. Buzeşti, Str. Berzei, Str. Ştirbei Vodă, Bd. Eroilor, Str. Dr. Bagdasar, Şos Panduri, Bd. Geniului, Şos. Progresului, Cal. 13 Septembrie, apoi pe traseul actual.

Linia 232 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul ,,Platforma Comercială Arcade Berceni” şi Piaţa Unirii, unde autobuzele vor întoarce din Bd. Regina Maria pe Str. Bibescu Vodă, Aleea II (capăt linie 783), Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. Dr. C-tin Istrate, apoi pe traseul actual.

Linia 300 va funcţiona pe traseul de bază între ,,Clăbucet” şi ,,Piaţa Romană”, cu întoarcere în rondul de la Piaţa Romană.

Linia 312 va funcţiona între ,,Piaţa de Gros” şi intersecţia Bd. Dimitrie Cantemir/Splaiul Unirii, apoi pe un traseu modificat, pe Splaiul Unirii, Calea Văcăreşti, apoi pe traseul actual.

Linia 336 va funcţiona pe traseul de bază între ,,Complex Comercial Apusului” şi intersecţia Splaiul Independenţei (malul drept)/Bd. Eroilor/Str. Ştirbei Vodă (Podul Eroilor), apoi pe Str. Ştirbei Vodă, Str. Berzei, Str. Buzeşti, Piaţa Victoriei, Bd. Lascar Catargiu, Piaţa Romană, Bd. G-ral Gh. Magheru, Bd. Nicolae Bǎlcescu, Piaţa Universităţii, Bd. Carol I, Piaţa Rosetti, cu întoarcere pe Bd. Carol I, Piaţa Universităţii, Bd. Nicolae Bǎlcescu, Bd. G-ral Gh. Magheru, Piaţa Romană, Bd. Lascar Catargiu, Piaţa Victoriei, Str. Buzeşti, Str. Berzei, Str. Ştirbei Vodă, Bd. Eroilor, Bd. Eroii Sanitari, Bd. Gh. Marinescu, apoi pe traseul actual.

Linia 385 va funcţiona pe traseul de bază între ,,Valea Oltului” şi intersecţia Calea 13 Septembrie/Şos. Progresului, apoi pe un traseu modificat, pe Şos. Progresului, Cal. Rahovei, Bd. George Coşbuc, Bd. Regina Maria, Str. Bibescu Vodă, Aleea II (capăt linie 783), cu întoarcere pe Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Bd. George Coşbuc, Cal. Rahovei, Şos. Progresului, Calea 13 Septembrie, apoi pe traseul de bază.

Linia 601 va funcţiona pe traseul de bază între ,,Semănătoarea” şi intersecţia Splaiul Independenţei (malul drept)/Bd. Eroilor/Str. Ştirbei Vodă (Podul Eroilor), apoi pe Str. Ştirbei Vodă, Str. Berzei, Str. Buzeşti, Piaţa Victoriei, Bd. Lascar Catargiu, Piaţa Romană, Bd. G-ral Gh. Magheru, Bd. Nicolae Bǎlcescu, Piaţa Universităţii, Bd. Carol I, Piaţa Rosetti, cu întoarcere pe Bd. Carol I, Piaţa Universităţii, Bd. Nicolae Bǎlcescu, Bd. G-ral Gh. Magheru, Piaţa Romană, Bd. Lascar Catargiu, Piaţa Victoriei, Str. Buzeşti, Str. Berzei, Str. Ştirbei Vodă, Splaiul Independenţei, apoi pe traseul de bază.

Linia 783 va funcţiona pe traseul de bază între ,,Aeroportul Henri Coandă” şi Pasajul Unirii, apoi prin Pasajul Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Str. Bibescu Vodă, Aleea II, cu întoarcere pe Splaiul Unirii, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, prin Pasajul Unirii, Bd. I. C. Brătianu, apoi pe traseul actual.

Linia turistică “Bucharest City Tour”va funcţiona între ,,Piaţa Presei” şi Piaţa Victoriei, apoi pe Bd. Lascăr Catargiu, Piaţa Romană, Bd. Gh. Magheru, Bd. Nicolae Bălcescu, Piaţa Universitatii, cu întoarcere pe Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. Gh. Magheru, apoi pe traseul actual.

Menţionăm că liniile de tramvaie şi autobuze vor reveni pe traseele de bază progresiv, pe măsura ridicării restricţiilor de circulaţie.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=519

Cam ciudate traseele modificte pentru 40 si 56.

 


Re: Stiri, noutati, perspective georgica2704

Modificări de trasee RATB în zona Eroilor.

În continuarea lucrărilor de construire a magistralei de metrou Drumul Taberei - staţia ,,Eroilor 2”, se restricţionează traficul rutier pentru autobuze pe Bd. Eroilor, în zona intersecţiei cu Bd. Eroii Sanitari, sens Str. Răzoare.

Din această cauză, în perioada 02.10 ora 23:00-05.10.2015 ora 04:00, liniile de autobuze 122 126, 137, 138, 168, 226, 268, 368, 668, N110 şi N116 vor funcţiona pe un traseu modificat pe sensul către capetele de linie periferice, de la intersecţia Bd. Eroilor/Bd. Eroii Sanitari, pe Bd. Eroii Sanitari, Str. Carol Davila, Bd. Eroilor.

Sensul spre centru nu se modific
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=518

 


Re: Stiri, noutati, perspective Florinds

Asociatia Internationala a Transportului Public (UITP), prin intermediul secretarului general, Alain Flausch, si al directorului de afaceri europene,Thomas Avanzata, a trimis o scrisoare deschisa catre Primaria Bucuresti si Consiliul General al Capitalei, prin care doreste sa atraga atentia asupra situatiei curente a mobilitatii urbane, inclusiv asupra functionarii principalului operator de transport in comun, RATB, care este totodata si cel mai mare si mai activ membru UTIP din Romania.


„Credem cu tarie ca Bucurestiul, fiind a sasea capitala europeana ca marime, are un mare potential in privinta mobilitatii colective durabile. Acest fapt este important tinand cont ca astazi transportul este unul dintre cei mai importanti factori pentru economia si competitivitatea oraselor din Europa si din intreaga lume. Totusi, Bucurestiul este cunoscut pentru severele probleme de trafic. Va reamintim ca studii la nivelul Uniunii Europene au demonstrat ca incepand cu 2013 traficul congestionat a costat peste 1% din PIB-ul Uniunii, anual. Plus celelalte probleme suplimentare, legate de poluare, zgomot, riscuri mai mari pentru siguranta si sanatatea cetatenilor, precum si o deteriorare a infrastructurii rutiere“.
In ultimii trei ani, UITP a observat cu ingrijorare rata crescuta de rotatie a personalului in privinta managerilor generali ai RATB, lucru ce a avut un impact defavorabil asupra calitatii si continuitatii functionarii si operatiunilor de zi cu zi ale companiei. „In privinta aspectelor operationale, dorim sa va atragem atentia ca o buna parte din flota relativ moderna de autobuze a RATB ramane nefolosita, in timp ce o alta nu indeplineste standardele de functionare si confort, rezultat al lipsei de fonduri pentru operatiunile curente de intretinere si mentenanta.  Desi un numar semnificativ de investitii folositoare au fost facute in infrastructura rutiera , ior lucrarile la sistemul de metrou continua, traficul zilnic in Bucuresti continua sa ramana o mare problema pentru cetateni.“, se mai arata in scrisoare.
UITP si-a oferit sprijinul si expertiza sa in readucerea transportului public bucurestean pe agenda politica si de dezvoltare urbana. „Conform legislatiei UE, responsabilitatea unei bune functionari a transportului public este exclusiv in sarcina autoritatilor locale. (...) Totodata, cerem public ca Municipalitatea sa sprijine transportul public si o strategie generala de mobilitate in Bucuresti intr-un mod clar, coerent si pe termen lung. Credem cu tarie ca fondurile si sprijinul necesare celui mai mare operator de transport bucurestean - RATB - sunt critice nu doar pentru indeplinirea operatiunilor zilnice, ci si pentru o mult-asteptata modernizare“.
Reprezentantii UITP si-au aratat disponibilitatea in vederea organizarii unei intalniri bilaterale in Bucuresti, cu scopul de a discuta toate problemele de mai sus si a-si oferi sprijinul, iar acum asteapta un raspuns din partea edililor locali ai Capitalei.


Sursa: revista Tranzit, http://www.traficmedia.ro/ro/7761-uitp-s-a-autosesizat-in-problema-transportului-public-din-bucuresti.html

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert24

Staţiile de autobuze „Piaţa Sudului” vor fi reamplasate temporar,  
Marţi, 13 Octombrie 2015

În continuarea lucrărilor la Pasajul Piaţa Sudului, se va restricţiona traficul rutier pe Str. Niţu Vasile, sens Bd. Alexandru Obregia, urmând ca circulaţia rutieră să se desfăşoare în ambele sensuri pe firul spre Şos. Olteniţei.

Din această cauză, începând din data de 14.10.2015, ora 10:30, staţia de autobuze “Piaţa Sudului”, aferentă liniilor 312, 313, 381, N105, N112, N124, situată pe Str. Niţu Vasile, sens Str. Turnu Măgurele, va fi reamplasată cu cca. 170 m spre Bd. Alexandru Obregia, iar cea de pe sensul spre Calea Văcăreşti va fi reamplasată cu cca. 150 m spre Str. Emil Racoviţă, în zona rondului, unde întorc în prezent troleibuzele liniilor 73 şi 77.

 


Re: Stiri, noutati, perspective georgica2704

Linia turistică Bucharest City Tour se suspendă în perioada sezonului rece.

Ca urmare a condiţiilor meteo nefavorabile din perioada sezonului rece, improprii desfăşurării transportului cu autobuze supraetajate, începând din data de 16.10.2015, linia turistică Bucharest City Tour va fi suspendată.

Proiectul Bucharest City Tour s-a bucurat şi în acest an de aprecierea turiştilor români şi străini.

Astfel, numărul turiştilor care au călătorit cu autobuzele Bucharest City Tour, în perioada 15.05.2015 – 13.10.2015, a fost de 42.757, iar suma încasată din vânzarea titlurilor de călătorie a fost în cuantum de 1.005.370 lei.

Comparativ cu sezonul anterior, 2014, anul acesta am înregistrat o creştere a mediei lunare a numărului de călători cu 16% (de la 7.372 clienţi/lună în 2014 la 8.551 clienţi/lună în 2015)

Precizăm că pe linia turistică Bucharest City Tour, copiii cu vârsta sub 7 ani au beneficiat şi anul acesta de gratuitate.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=522

 


Re: Stiri, noutati, perspective Florinds

Un nou proiect de lege privind transportul public de călători a fost pus în dezbatere publică pe 13 octombrie. Prevederile includ amenzi cuprinse între 100-500 de lei pentru călătorii care nu au bilet, dar şi transport gratuit pentru copiii sub 5 ani, scrie b365.ro.

Proiectul de lege, intitulat Legea serviciului de transport public de călători, a fost pus în dezbatere publică, pentru 30 de zile, la data de 13 octombrie 2015, de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, informează rtv.net.

Pentru Municipiul București, Județul Ilfov și unităţile administrativ-teritoriale urbane și rurale situate în județul Ilfov se propune înființarea prin lege a unei asociații intercomunitare de transport public având ca scop prestarea serviciului metropolitan de transport public în arealul geografic ce cuprinde teritoriul administrativ al Municipiului București și al Județului Ilfov, denumită Asociația Metropolitană de Transport București–Ilfov.

http://www.antena3.ro/actualitate/locale/cresc-amenzile-la-ratb-cat-vor-plati-cei-care-circula-fara-bilet-319014.html

Clar, trebuie sa facem toti ca andrei11 (abonamente cu planificare). :)
PS: alta asociatie inutila, cu oameni care sa stea 8 ore la cafea si tigari.... E bine sa lucrezi la stat.

 


Re: Stiri, noutati, perspective ByOnu

Wait, cum adica calatoria gratuita pentru copiii sub 5 ani. Adica scade varsta de la 7 la 5 ani?! Uau, ce castig. Transportul public este pana la urma o institutie sociala (cota parte), nu o multinationala bazata pe profit.

Ce sa zic, iar o sa-mi sariti in cap, dar cand stai sa te gandesti ca toti palamentarii au puse la dispozitie masini si ii auzi ca se plang ca-s "vechi si neconfortabile" parca nu-mi vine sa fiu de acord cu toate aceste masuri. N-ar trebui sa existe o institutie prin care platitorii de abonamente sa amendeze RATB-ul ca baga doar 4 tramvaie pe unele linii, ca intervalele sunt exagerat de mari, ca vehiculele sunt jegoase si nesigure s.a.m.d.? :evil:

 


Re: Stiri, noutati, perspective Florinds

Sincer, nu cred ca legitimeaza copilul daca are intre 5 si 7 ani...

 


Re: Stiri, noutati, perspective cobradinberceni

Daca ocupa un scaun ar trebui sa plateasca bilet, din punctul meu de vedere. La fel cum ar trebui sa plateasca bilet suplimentar si cei cu bagaje voluminoase.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective 133 313

La categoria vorbim vorbe. Nu prea mai lasa lumea copiii prin RATB.
1. Sunt expusi mizeriei mai rau ca adultii.
2. Risca sa iasa shifonati rau din inghesuiala.
Eu n-as urca copilul in RATB in conditiile actuale. Ever.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective GPS

Unii îi lasă deoarece nu peste tot este la fel, sunt mai mulți factori care influențează luarea acestei decizi! Uneori copiii (minorii) sunt cei care nu gândesc ce fac alte ori unii mai ...
P.S.: Cu mizeria trebuie rezolvat cât mai repede, problema e că doar RATB-ul o poate face deci cred că mai avem de așteptat! :evil:

 


Re: Stiri, noutati, perspective cobradinberceni

133 313 wrote:
La categoria vorbim vorbe. Nu prea mai lasa lumea copiii prin RATB.
1. Sunt expusi mizeriei mai rau ca adultii.
2. Risca sa iasa shifonati rau din inghesuiala.
Eu n-as urca copilul in RATB in conditiile actuale. Ever.

Sa vii pe linia 25, pe Sos. Giurgiului, sa vezi ca e plin tramvaiul de parinti cu copii, mergand la gradinita sau la scoala. Si sunt sigur ca nu e singura linie pe care vezi asa ceva. Nu iese nimeni sifonat, iar mizerie e peste tot in jurul nostru, doar nu traim intr-un clopot de sticla in loc de casa.

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 128
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2304 forum members have written 422971 posts in 5268 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use