Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România

 

Topic: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300)

46 posts, 10533 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) PTMZ

Pentru loturile 1 și 2, termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până pe 28 februarie.

 


Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) PTMZ

Pentru loturile 3 si 4, termenul limita pentru depunerea ofertelor a fost prelungit pana pe 7 martie.

 


Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) PTMZ

Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a respins zilele trecute ambele contestații depuse de Metroul SA privind licitațiile de modernizare ale celor patru sectoare de cale ferata dintre Cluj și Episcopia Bihor.

Deciziile pronunțate zilele trecute resping cererile Metroul de a i se accepta experiența obținută în lucrări de metrou ca experiență similară necesară participării la licitații. Deciziile au fost pronunțate de completuri diferite de judecată.

Depunerea contestațiilor (câte una pe câte o pereche de loturi) a dus la suspendarea procedurilor pe cele patru secțiuni. „Asupra capătului de cerere privind suspendarea procedurii solicitată de către contestatorul METROUL SA, Consiliul s-a pronunțat prin încheiere”, se arată în decizii.

Sursa: Club Feroviar

 


Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) PTMZ

Suspendarea a fost ridicată pentru toate loturile.

 


Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) PTMZ

Toate loturile au termenul limită pentru depunerea ofertelor 4 aprilie.

 


Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) PTMZ

O nouă amânare: 27 aprilie.

 


Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) orex

CFR SA a primit 19 oferte pentru electrificareași reabilitarea liniei de cale ferată Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor - Frontieră (166,2 km)
Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA informează că 19 operatori economici au depus oferte la procedurile de licitație deschisă pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări de electrificare și reabilitare a liniei de cale feratǎ Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor- Frontieră (166,2 km),pentru creșterea vitezei de circulație la 160 km/h pentru trenurile de călători şi 120 km/h pentru trenurile de marfă.



În cadrul procedurilor de licitație publică, împărțite în patru loturi, au fost depuse următoarele oferte pentru fiecare lot, astfel:

Lot 1 Cluj-Napoca -  Aghireș- 5 operatori economici

1. Asocierea FCC CONSTRUCCION S.A., CCN ALTYAPI YATIRIMLARI VE INȘAAT ANONIM ȘIRKETI ANKARA SUCURSALA BUCURESTI, GÜLERMAK AĞIR SANAYI İNŞAAT VE TAAHHÜT A.Ş.
2. PORR CONSTRUCT
3.  Asocierea S.C. ALSTOM TRANSPORT S.A. ARCADA COMPANY
4.  Asocierea WEBUILD SPA - MILANO, SALCEF, IMPRESA PIZZAROTTI& C SPA ITALIA S.P.A.
5. YAPI MERKEZI İNŞAAT VE SANAYI A.Ş., MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S

Valoarea financiară estimată: 1.505.138.213,54 RON, fără TVA


Lotul 2 Aghireș - Poieni- 4 operatori economici

1.    Asocierea ARCADA COMPANY, S.C. ALSTOM TRANSPORT S.A
2.    Asocierea FCC CONSTRUCCION S.A, CCN ALTYAPI YATIRIMLARI VE INȘAAT ANONIM ȘIRKETI ANKARA SUCURSALA BUCURESTI, GÜLERMAK AĞIR SANAYI İNŞAAT VE TAAHHÜT A.Ş.
3.    Asocierea WEBUILD SPA – MILANO, SALCEF SPA, IMPRESA PIZZAROTTI& C SPA ITALIA S.P.A.
4.    Asocierea YAPI MERKEZI İNŞAAT VE SANAYI A.Ş., MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S.

Valoarea financiară estimată: 1.472.917.742,19 RON, fără TVA


Lotul 3 Poieni - Aleșd- 4 operatori economici

1. Asocierea Railworks: ALSTOM TRANSPORT SA - ARCADA Company S.A. (lider de asociere)
2. Asociere FCC CONSTRUCCION S.A. – GÜLERMAK - CCN
3. Asocierea WEBUILD SPA - IMPRESA PIZZAROTTI& C SPA-  SALCEF SPA
4. Asocierea YAPI MERKEZI INSAAT VE SANAYI A.S. – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S.

Valoarea financiară estimată: 2.168.599.348,22 Lei, fără TVA


Lotul 4Aleșd – Frontieră Ungaria- 6 operatori economici

1. PORR Construct SRL – ofertant unic
2. Asocierea Railworks: ALSTOM TRANSPORT SA (lider de asociere) - ARCADA Company S.A.
3. Asociere FCC CONSTRUCCION S.A. – GÜLERMAK - CCN
4. AsociereaDRUM Asfalt SRL șiZUE SPOLKA AKCYJNA
5. Asocierea WEBUILD SPA - IMPRESA PIZZAROTTI& C SPA-  SALCEF SPA
6. Asocierea YAPI MERKEZI INSAAT VE SANAYI A.S. – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S.

Valoarea financiară estimată: 2.418.935.784,51Le,i fără TVA

 


Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) Gabi23

Lotul 1 Cluj - Aghireș:
Cluj - Aghireș - 20.10.2022.png (94.59 KB; downloaded 2421 times)

 


Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) orex

CFR SA a desemnat oferta câștigătoare pentru electrificarea și reabilitarea liniei CF – AGHIREȘ - POIENI (LOTUL 2)
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA vă informează că a fost desemnată oferta câștigătoare la procedura de licitaţie publică pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie a lucrărilor de electrificare și modernizare a infrastructurii și suprastructurii  feroviare pe secțiunea AGHIREȘ - POIENI (LOTUL 2), aferentă obiectivului de investiții “Electrificarea și reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor(166,2 km)ˮ, pentru creșterea vitezei de circulație la 160 km/h pentru trenurile de călători şi 120 km/h pentru trenurile de marfă.

Oferta financiară depusă de Asocierea RAILWORKS, în valoare de1.535.202.975,30 lei, fără TVA, a fost desemnată câștigătoare, contractul de achiziţie publică urmând a fi încheiat şi semnat de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii. Durata de implementare a contractului este de 42 de luni pentru proiectare și execuția lucrărilor.

Sursa de finanţare va fi asigurată din Fonduri Externe Nerambursabile, prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), componenta 4 - Transport sustenabil - Reforma 1.5 - Dezvoltarea infrastructurii feroviare și managementul traficului feroviar.

Obiectivul general al obiectivului de investiții este electrificarea și reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor- Frontieră (166,2 km) pentru creșterea numărului de pasageri și a volumului de mărfuri transportate, precum și îndeplinirea următoarelor obiectivelor specifice:
►creșterea vitezei de circulație la valori cuprinse între 120 km/h și 160 km/h pe întregul tronson;
►modernizarea stațiilor (inclusiv haltele de mișcare)
►modernizarea clădirilor stațiilor de călători, inclusiv construirea de pasarele şi/sau tuneluri pietonale, ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele europene în vigoare;
►modernizare poduri, podețe, repararea sistemului de drenaj, îmbunătățirea terasamentelor;
►facilitățile pentru persoanele cu dizabilități;
►montarea de panouri fonoabsorbante și/sau soluții alternative de reducere a nivelului de zgomot;
►construcția drumurilor de întreținere de-a lungul căii ferate (unde nu sunt disponibile drumuri publice);
►modernizarea instalațiilor de electrificare (25 kV) pe toată lungimea tronsonului;
►maximizarea capacității de tranzit;
►asigurarea interoperabilității prin implementarea STI, în special în ceea ce priveste sarcina pe osie (22,5 t), gabaritul de încărcare (C), lungimea liniilor din stații si haltele de miscare
►instalații de centralizare electronică noi, în stații, și introducerea sistemului de siguranță ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);
►modernizarea echipamentului de telecomunicații.

Reamintim faptul că, pe 20 octombrie a.c., au fost desemnate și anunțate ofertele câștigătoare pentru loturile 1,3 și 4, astfel:
CLUJ NAPOCA - AGHIREȘ (LOTUL 1) - Asocierea RAILWORKS, ofertă în valoare de1.611.475.802,43 lei, fără TVA
POIENI - ALEȘD (LOTUL 3)- Asocierea FCC CONSTRUCCION - GULERMAK - CCN lot 3 Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihor, ofertă în valoare de 2.117.167.899,08 lei, fără TVA,
ALEȘD - FRONTIERĂ Ungaria (LOTUL 4) - Asocierea WEBUILD SPA - IMPRESA PIZZAROTTI& C SPA - SALCEF SPA, cu valoarea de 2.416.850.365,99 lei, fără TVA,

 


Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) orex

CFR SA a semnat contractul de finanțare, în valoare de 9,36 MILIARDE RON, pentru ELECTRIFICAREA și REABILITAREA liniei de cale ferată CLUJ NAPOCA - ORADEA - EPISCOPIA BIHOR
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA și Ministerul Transporturilor și Infrastructurii au semnat contractul de finanțare pentru ELECTRIFICAREA și REABILITAREA liniei de cale ferată CLUJ NAPOCA - ORADEA - EPISCOPIA BIHOR (166,7 km), în valoare de 9,36 MILIARDE RON, din cadrul Planului Naţional de Redresare și Reziliență (PNRR).

Contractul de finanțare, semnat de Ministrul Transporturilor, domnul Sorin Grindeanu, și Directorul General al Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA, domnul Ion Simu Alexandru, are drept scop ELECTRIFICAREA și REABILITAREA liniei de cale CLUJ NAPOCA - ORADEA - EPISCOPIA BIHOR, pe o lungime totală de 166,7 km, cu fonduri nerambursabile din PLANUL NAȚIONAL DE REDRESARE și REZILIENȚĂ(PNRR).

Menționăm faptul că, proiectul de electrificare și reabilitare a liniei de cale ferată CLUJ NAPOCA - ORADEA - EPISCOPIA BIHOR (166,7 km), este structurat în următoarele 4 loturi, fiecare lot având deja constructorul desemnat, în cadrul procedurilor de licitație publică pentru proiectare și execuție lucrări, astfel:
Lotul 1 CLUJ NAPOCA - AGHIREȘ
Lotul 2 AGHIREȘ - POIENI
Lotul 3 POIENI - ALEȘD
Lotul 4 ALEȘD - FRONTIERĂ

Precizăm totodată, faptul că, prin electrificare și reabilitare a liniei de cale ferată CLUJ NAPOCA - ORADEA - EPISCOPIA BIHOR (166,7 km), al doilea mare obiectiv feroviar cu finanțare asigurată în cadrul PNRR, în valoare de 9,36 miliarde lei, CFR SA va contribui în mod direct la realizarea obiectivelor prevăzute în Master Planul General de Transport, prin:
► asigurarea unei reţele feroviare sustenabile şi eficiente din punct de vedere economic;
► dezvoltarea unui mod de transport favorabil mediului înconjurător;
► evitarea accidentelor rutiere prin atragerea transportului de mărfuri de pe rutier pe feroviar;
► asigurarea coeziunii teritoriale şi sociale;
► creştere economică inteligentă, durabilă şi favorabilă incluziunii.


Principalele obiective feroviare ale acestui program sunt:
► electrificarea şi reabilitarea liniei de cale ferată Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor pentru atingerea vitezei maxime de circulație de 160 km/h;
► modernizarea a 33 de poduri feroviare și 210 podețe
►reabilitarea a 5 tuneluri feroviare
► 75 de treceri la nivel cu calea ferată modernizate
► modernizarea stațiilor, haltelor și a punctelor de oprire
► construcții de clădiri noi pentru călători în stațiile Poieni și Oradea, dar și în Hm Ciucea
► construcții de clădiri de exploatare/mentenanță în stațiile Cluj-Napoca și Oradea,dar și în Hm Ciucea, Hm Lacu Crișului, Hm Butan
► modernizarea instalațiilor de semnalizare/centralizare/telecomunicații, bariere automate la trecerile la nivel
► sistemul european de management al traficului (ERMS) pe întregul tronson
► lucrări specific protecției mediului.

În final, menționăm faptul că, scopul general ale implementării acestui proiect d eelectrificare şi reabilitare a tronsonului de cale ferată Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor este:
► reducerea timpului de călătorie şi creşterea vitezei medii de deplasare;
► îmbunătăţirea condiţiilor de siguranţă a traficului feroviar;
► îmbunătățirea conectivității rețelei feroviare;
► reducerea la minimum a impactului negativ asupra mediului (traversări de arii protejate, schimbări de categorii de folosinţă a terenului, riscul privind schimbări climatice etc.), cât şi a impactului negativ asupra populaţiei şi asezărilor umane.
► asigurarea interoperabilității prin implementarea STI; în special în ceea ce privește: sarcina peosie (22,5 t), gabarit de încărcare C, lungimea liniilor din stație, facilități pentru persoane cu mobilitate redusă;
►confortul și siguranța pasagerilor, prin montarea sistemelor de sonorizare și avizare a publicului călător, teleafișaj pentru informare, sisteme de supraveghere video, montare instalații de telecomunicații digitale, echipamente pentru aplicații informatice, instalații de radiocomunicații și cablu subteran de fibră optică.

Nu în ultimul rând, precizăm faptul că, linia de cale ferată Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor se află pe Coridorul de Vest al rețelei feroviare TEN-T Core și beneficiază de cea mai mare finanțare în cadrul PNRR, fiind, de asemenea, inclusă în Planul investițional pentru dezvoltarea infrastructurii feroviare pentru perioada 2020 - 2030.

 


Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) orex

CFR SA a semnat contractul pentru electrificarea și modernizarea secțiunii CF POIENI - ALEȘD (LOTUL 3)
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA vă informează că, joi 10 noiembrie 2022, a fost semnat primul contract de electrificare și modernizare a infrastructurii și suprastructurii feroviare, în valoare de 2,11 MILIARDE lei, pentru LOTUL 3 POIENI - ALEȘD, aferent obiectivului de investiții “Electrificarea și reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor(166,2 km)ˮ, finanțat cu fonduri nerambursabile prevăzute în Planul Naţional de Relansare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta 4 – Transport sustenabil.

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA, reprezentantă de domnul Ion SIMU ALEXANDRU, Director General, și Asocierea FCC CONSTRUCCION - GULERMAK – CCN, lot 3 Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor, reprezentată de domnul Carlos Pallares Rodriguez, au semnat joi, 10 noiembrie 2022, în prezența Ministrului Transporturilor și Infrastructurii, domnul Sorin GRINDEANU, contractul în valoare de 2.117.167.899,08 lei, fără TVA, pentru proiectarea și execuția lucrărilor de electrificare și modernizare a infrastructurii și suprastructurii feroviare pe secțiunea POIENI - ALEȘD (LOTUL 3), aferentă obiectivului Electrificarea și reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor (166,2 km), pentru creșterea vitezei de circulație la 160 km/h pentru trenurile de călători şi 120 km/h pentru trenurile de marfă.

"Semnarea contractului pentru electrificarea și modernizarea secțiunii POIENI - ALEȘD, un prim lot, din cele 4 care vizează întregul tronson Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor, reprezintă startul în implementarea proiectelor majore de infrastructură feroviară din Regiunea de Nord - Vest. Prin electrificarea și modernizarea căii ferate între Cluj Napoca și Episcopia Bihor vom asigura călătorilor condiții de transport la standarde europene, vom contribui semnificativ la descongestionarea traficului feroviar, în special a celui de marfă, din zona de frontieră Curtici și reșim să le oferim tuturor operatorilor de transport feroviar cea de a doua poartă feroviară modernă spre și dinspre Vest”, a declarat Ion Simu Alexandru, director general al CFR SA.

Asocierea FCC CONSTRUCCION - GULERMAK - CCN lot 3 Cluj Napoca - Oradea -Episcopia Bihor, desemnată câștigătoare în luna octombrie, va elabora proiectul tehnic și va executa lucrările de electrificare și modernizare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare pentru viteza maximă de 160 km/h pe secțiunea POIENI - ALEȘD, în lungime de 52,74 km, inclusiv lucrări civile în stațiile Bratca și Aleșd, în cele 7 halte de mișcare - Ciucea, Lacu Crișului, Piatra Craiului, Bulz, Șuncuiuș, Vadu Crișului, Butan -, 6 puncte de oprire - Valea Drăganului, Negreni, Stâna de Vale, Bălnaca, Vadu Crișului, Aleșd -, lucrări de modernizare a lucrărilor de artă - 10 poduri, 91 podețe, 2 tuneluri -Șuncuiuș (191 m), Peștera (86,20 m) -, 2 pasaje denivelate noi, la km 571+588 și km 590+950, sisteme automate de semnalizare la 31 de treceri la nivel cu calea ferată, lucrări specifice de exploatare feroviară, precum și lucrări de semnalizare prin implementarea sistemului ERTMS (ETCS nivel 2 și GSM-R) pe întregul traseu.

De asemenea, în cadrul lucrărilor aferente secțiunii POIENI - ALEȘD sunt incluse următoarele obiective de utilitate publică și feroviară:
►pasarele pietonale în stațiile CF Bratca și Aleșd;
► clădire de călători nou-proiectată în Hm Ciucea;
► panouri fonoabsorbante pe o lungime totală de 32,635 km;
►clădire de mentenanță nou - proiectată în Hm Ciucea;
►rampe de încărcare-descărcare în stațiile Bratca și Aleșd, dar și în Hm Ciucea, Piatra Craiului, Vadu Crișului;
►substație de tracțiune nouă în zona Hm Butan.

Durata de implementare a contractului, în valoare de 2,11 miliarde lei, fără TVA, este de 42 de luni, din care 6 luni pentru proiectare și 36 de luni pentru execuția lucrărilor.

Obiectivul generalal contractului este electrificarea și reabilitarea liniei de cale feratǎ pe întregul traseu, servicii feroviare moderne în spațiile destinate publicului călător, îmbunătățirea condițiilor de exploatare și operare feroviară, necesare maximizăriivolumului de mărfuri transportate, precum și îndeplinirea următoarelor obiectivelor specifice:
►creșterea vitezei de circulație la valori cuprinse între 160 km/h și 120 km/h pe întregul tronson;
►modernizarea stațiilor (inclusiv haltele de mișcare)
►modernizarea clădirilor stațiilor de călători, inclusiv construirea de pasarele şi/sau tuneluri pietonale, ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele europene în vigoare;
►modernizarepoduri, podețe, repararea sistemului de drenaj, îmbunătățirea terasamentelor;
►facilitățile pentru persoanele cu dizabilități;
►montarea de panouri fonoabsorbante și/sau soluții alternative de reducere a nivelului de zgomot;
►construcția drumurilor de întreținere de-a lungul căii ferate (unde nu sunt disponibile drumuri publice);
►modernizarea instalațiilor de electrificare (25 kV) pe toată lungimea tronsonului;
►maximizarea capacității de tranzit;
►asigurarea interoperabilității prin implementarea STI, în special în ceea ce priveste sarcina pe osie (22,5 t), gabaritul de încărcare (C), lungimea liniilor din stații si haltele de miscare
►instalații de centralizare electronică noi, în stații, și introducerea sistemului de siguranță ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);
►modernizarea echipamentului de telecomunicații.

 


Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) orex

Contestatia WEBUILD SPA, depusa impotriva COMPANIA NATIONALA DE CAI FERATE "CFR" - SA având ca obiect rezultatul  procedurii de atribuire, a contractului de lucrari „Proiectare și Execuție a lucrărilor aferente obiectivului de investiții Electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor”, Lot 1 Cluj Napoca - Aghireș a fost respinsa pe fond de CNSC (decizia nr. 2526/2022).



deci...”Angela merge mai departe”!

 


Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) orex

CFR SA a semnat contractul pentru electrificarea și modernizarea secțiunii CF ALEȘD - FRONTIERĂ (LOTUL 4)
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA vă informează că, miercuri 7 decembrie 2022, a fost semnat contractul în valoare de 2,41 MILIARDE lei, pentru elaborarea proiectului tehnic și execuția lucrărilor de electrificare și modernizare a infrastructurii și suprastructurii feroviarepentru LOTUL 4 ALEȘD - FRONTIERĂ, aferent obiectivului de investiții “Electrificarea și reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor(166,2 km)ˮ, finanțat cu fonduri nerambursabile prevăzute înPlanul Naţional de Relansare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta 4 – Transport sustenabil.

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA, reprezentantă de domnul Ion SIMU ALEXANDRU, Director General, și Asocierea Webuild SPA - Impresa Pizzarotti & C SPA - Salcef SPA Cluj Napoca-Episcopia Bihor Lot 4, reprezentată de domnul Francesco BERNABE, au semnat miercuri, 7 decembrie 2022, în prezența Ministrului Transporturilor și Infrastructurii, domnul Sorin GRINDEANU, contractul învaloare de 2.416.850.365,99 lei, fără TVA, pentru proiectarea și execuția lucrărilor pe secțiunea ALEȘD - FRONTIERĂ (LOTUL 4), aferentă obiectivului Electrificarea și reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor (166,2 km),pentru creșterea vitezei de circulație la 160 km/h pentru trenurile de călători şi 120 km/h pentru trenurile de marfă.
(...)
Asocierea WEBUILD SPA - IMPRESA PIZZAROTTI&C SPA - SALCEF SPA va elabora proiectul tehnic și va executa lucrările de electrificare și modernizare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare pentru viteza maximă de 160 km/h pe secțiunea ALEȘD - FRONTIERĂ, în lungime de 46,74 km, lucrări civile în stațiile Tileagd, Oradea Est, Oradea și Episcopia Bihor, halta de mișcare Oșorhei, 4 puncte de oprire - Țețchea, Telechiu, Săbolciu și Săcădat -, modernizarea lucrărilor de artă - 9 poduri și 17 podețe, reabilitarea a 6 pasaje inferioare, 2 pasaje inferioare noi, la Tileagd și Oradea, sisteme automate de semnalizare la 17 de treceri la nivel cu calea ferată, lucrări specifice de exploatare feroviară, precum și lucrări de semnalizare prin implementarea sistemului ERTMS (ETCS nivel 2 și GSM-R) pe întregul traseu, inclusiv dublarea liniei pe 18 km.

De asemenea, în cadrul lucrărilor aferente secțiunii ALEȘD - FRONTIERĂ sunt incluse următoarele obiective de utilitate publică și feroviară:
►7 pasarele pietonale în stațiile CF Tileagd, Episcopia Bihor, Hm Oșorhei și în punctele de oprire Țețchea, Telechiu, Săbolciu și Săcădat
► clădire nouă de călători în stația Oradea Est;
► reabilitarea pasajului pietonal subteran din stația Oradea;
► panouri fonoabsorbante pe o lungime totală de 20,515 km;
►clădire nouă de mentenanță în stația Oradea;
►centru de electrificare în stația Oradea;
►rampe de încărcare-descărcare în stațiile Tileagd, Episcopia Bihor și în Hm Oșorhei;
►substație de tracțiune nouă în zona stației Oradea.

Durata de implementare a contractului, în valoare de 2,41 miliarde lei, fără TVA, este de 42 de luni, din care 6 luni pentru proiectare și 36 de luni pentru execuția lucrărilor.

 


Re: Modernizare CF Cluj Napoca - Episcopia Bihor (M300) orex

CFR SA a semnat contractul pentru electrificarea și modernizarea secțiunii  CF AGHIREȘ - POIENI (LOTUL 2)
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA și Asocierea RailWorks, formată din SC ARCADA COMPANY (România) și SC Alstom Transport SA (Franța) au semnat miercuri 21 decembrie 2022 contractul, în valoare de 1,53 MILIARDE lei, pentru elaborarea proiectului tehnic și execuția lucrărilor de electrificare și modernizare a infrastructurii și suprastructurii feroviare pe secțiunea AGHIREȘ - POIENI (LOTUL 2), aferentă obiectivului “Electrificarea și reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor(166,2 km)ˮ, finanțat cu fonduri nerambursabile prevăzute în Planul Naţional de Relansare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta 4 - Transport sustenabil

"Am semnat astăzi contractul pentru electrificarea și modernizarea secțiunii AGHIREȘ - POIENI (LOTUL 2), un traseu în lungime de 36,5 km, cu două tuneluri, de 298 m, respectiv 320 m, la care se adaugă alte importante lucrări de artă și construcții civile noi, inclusiv obiective de utilitate publică și feroviară, care vor contribui semnificativ la atingerea scopului general al acestui mare proiect de dezvoltare a rețelei feroviare din nord-vestul țării, între Cluj Napoca și Episcopia Bihor”, a declarat Ion Simu Alexandru, director general al CFR SA.

Asocierea RailWorks, formată din SC ARCADA COMPANY (România) și SC Alstom Transport SA (Franța) va elabora proiectul tehnic și va executa lucrările de electrificare și modernizare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare pentru viteza maximă de 160 km/h pe întrega secțiune AGHIREȘ - POIENI, în lungime de 36,53 km, lucrări civile în stațiile Huedin și Poieni, haltale de mișcare Stana și Brăișoru, punctele de oprire - Aghireș, Jebuc și Bologa, modernizarea lucrărilor de artă - 3 poduri, 67 podețe, 2 tuneluri la Stana, în lungime de 298 m (fir I), respectiv 320 m (fir II),  1 pasaj superior, 1 pasaj denivelat (ecoduct), sisteme automate de semnalizare la 16 treceri la nivel cu calea ferată, lucrări specifice de exploatare feroviară, precum și lucrări de semnalizare prin implementarea sistemului ERTMS (ETCS nivel 2 și GSM-R) pe întregul traseu.

De asemenea, în cadrul lucrărilor aferente distanței AGHIREȘ - POIENIsunt incluse următoarele obiective de utilitate publică și feroviară:
►pasaj pietonal subteran la Huedin (construcție nouă)
► clădire nouă de călători în stația Poieni;
► panouri fonoabsorbante pe o lungime totală de 11,748 km;
►rampă de încărcare-descărcare în stația Huedin;
► substație nouă de tracțiune în zona stației Poieni.

Durata de implementare a contractului este de 42 de luni, din care 6 luni pentru proiectare și 36 de luni pentru execuția lucrărilor.

 


Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422360 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use