Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
437 posts, 72019 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
ByOnu
Nu am urmarit discutia si nu am o parere. Vreau doar sa corectez oarecum aceasta afirmatie printr-un exemplu din istoria recenta. In martie 2017 a fost o perioada in care nu s-a circulat pe Vasile Lascar (faimoasa problema cu infrastructura Apa Nova care anual tot conduce la suspendarea tramvaiului), iar autobuzul 616 circula prin Calea Mosilor - Dacia, conform schitei urmatoare. Garantez traseul intrucat l-am folosit de mai multe ori.
Daca acest viraj a devenit ilegal intre timp sau daca RATB a abuzat atunci de regulile de circulatie, nu stiu.
cosminduru wrote here:
De pe Calea Moșilor este interzis virajul la stânga spre bd. Dacia. Poate dacă ar întoarce la rond la Obor sau altundeva, la Foișor.
Nu am urmarit discutia si nu am o parere. Vreau doar sa corectez oarecum aceasta afirmatie printr-un exemplu din istoria recenta. In martie 2017 a fost o perioada in care nu s-a circulat pe Vasile Lascar (faimoasa problema cu infrastructura Apa Nova care anual tot conduce la suspendarea tramvaiului), iar autobuzul 616 circula prin Calea Mosilor - Dacia, conform schitei urmatoare. Garantez traseul intrucat l-am folosit de mai multe ori.
Daca acest viraj a devenit ilegal intre timp sau daca RATB a abuzat atunci de regulile de circulatie, nu stiu.
viraj mosilor dacia.jpg (412.28 KB; downloaded 1142 times)
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
STB Spotting 21
In cazul acestui viraj se poate proceda ca in intersectia Stefan cel Mare x Barbu Vacarescu x Tunari (unde virajul este de asemenea interzis), autobuzele liniei 182 fac stanga de pe Stefan cel Mare pe Barbu Vacarescu spre Lacul Tei de pe linia de tramvai. Daca nu, varianta anterior mentionata ramane printre solutii.
In cazul acestui viraj se poate proceda ca in intersectia Stefan cel Mare x Barbu Vacarescu x Tunari (unde virajul este de asemenea interzis), autobuzele liniei 182 fac stanga de pe Stefan cel Mare pe Barbu Vacarescu spre Lacul Tei de pe linia de tramvai. Daca nu, varianta anterior mentionata ramane printre solutii.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
cris_m
168-ul propus de mine in sens trigonometric era ca sa se mentina legatura cu Piata Romana, e adevarat, mai pe ocolite. Si da, solutii exista pentru virajul interzis, se aplica cu succes in cazul liniei 182, dupa cum bine a spus colegul @STB Spotting 21.
In orice caz, esenta discutiei nu era despre propuneri de trasee (pentru care avem topic dedicat), ci era despre faptul ca liniei 311 care indeplinea cu succes mai multe roluri, singurul neindeplinit fiind legatura cu metroul la Universitate, i-au dat prea multe sa faca acum, in timp ce linia 168 a ramas cu rolul de dublura a lui M5, respectiv 368 si cam atat... Iar eu sunt ferm convins ca TPBI-ul in bunul stil din ultimii 4 ani pentru a rezolva aceasta problema, fie il va scurta pe 168 la Eroilor, fie il va suspenda pur si simplu, acestea fiind cele mai facile solutii...
168-ul propus de mine in sens trigonometric era ca sa se mentina legatura cu Piata Romana, e adevarat, mai pe ocolite. Si da, solutii exista pentru virajul interzis, se aplica cu succes in cazul liniei 182, dupa cum bine a spus colegul @STB Spotting 21.
In orice caz, esenta discutiei nu era despre propuneri de trasee (pentru care avem topic dedicat), ci era despre faptul ca liniei 311 care indeplinea cu succes mai multe roluri, singurul neindeplinit fiind legatura cu metroul la Universitate, i-au dat prea multe sa faca acum, in timp ce linia 168 a ramas cu rolul de dublura a lui M5, respectiv 368 si cam atat... Iar eu sunt ferm convins ca TPBI-ul in bunul stil din ultimii 4 ani pentru a rezolva aceasta problema, fie il va scurta pe 168 la Eroilor, fie il va suspenda pur si simplu, acestea fiind cele mai facile solutii...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination