Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 1)

1996 posts, 287684 views
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 143
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Dominatrix

Un sens giratoriu la intersectia Plevnei/Giulesti ar fi intr-adevar benefic, dar nu cred ca este loc de asa ceva acolo. Ganditi-va ca va exista si linia de tramvai directa Grozavesti - Basarab la nivelul solului + racordul spre Giulesti. Astea cum s-ar putea integra intr-un eventual giratoriu acolo?
Cat priveste rampele de urcare/coborare de la rond in directia Basarab, nu cred ca ar fi fost loc pe laterale, mai ales pe partea cu IDM. In plus, linia de tramvai de la nivelul solului trebuie sa treaca pe undeva, si nu cred ca se va monta printre piloni intre Plevnei si Gara Basarab.
Ca tot veni vorba, pe ce aliniament va fi refacuta linia de tramvai de la nivelul solului intre Plevnei si Gara Basarab? Fosta bucla de la Basarab se reface (in unele planuri apare, dar in altele nu)?
Intersectia de tramvai Giulesti/Orhideelor/Plevnei se va reface in aprox. vechea configuratie in forma de triunghi, sau in forma de T cu baza spre Giulesti, concomitent cu desfiintarea fostului spatiu verde din mijloc?

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Mircea G

Ma si miram sa se faca ceva util cap-coada . Ramin la parerea mea ca multi vor forta sa faca stinga spre Grivita ...indiferent de ce spune legea . Poate sa puna ziduri pe axul drumului ...
Motivul acestei gindiri l-am gasit cautind mai mult pe net . Pasajul si modul de realizare al bretelelor este rodul gindirii de acum peste 50 de ani . Atunci importanta era relatia spre gara , Grivita nu . Anii au trecut , Grivita si zona respectiva a crescut , o relatie ar fi fost necesara . Din pacate s-a preluat ideea de realizare a pasajului gindita inainte de anii 1960 cind a iesit prima oara proiectul .
In concluzie ,avem un pasaj de conceptie din anii '50 . Ma intreb dupa ce studii de trafic a fost gindit !
Am gasit o poza cu prezentarea pasajului , zona Titulescu / Grivita , aparuta in anii 70 , dupa proiectul din 60 si gindirea din 50 !!!!
Mai arat si o varianta in care se putea realiza intoarcerea la stinga fara sa darime blocul lui nea Vasile de mila caruia plinge Cornel . Se putea face o bretea " mai in scurt " care supratraversa actuala bretea gindita .
Cornel , te stiam un pasionat de masini , acum ti cu ursul ???
Untitled 3.jpg (56.04 KB; downloaded 2599 times)
DSC06576-macheta-pasajului-basarab-ib-1970.JPG (50.49 KB; downloaded 2621 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului cornel001

hehehe, de trasat linii pe foaie e usor...
daca totusi sunteti f siguri de masuratorile voastre, de ce nu scrieti la primarie cu sugestia voastra, si postati aici raspunsul...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului shoppy

Eu banuiesc ca au incercat sa faca, cat mai mult si sa deserveasca toate directiile ca la Grand, doar ca la Titulescu asta ar fi insemnat demolata piata de pe stanga si 1-2 blocuri de pe dreapta, deci deja chestii majore, una e sa demolezi fabrici, garaje de utilaje si maghernite, alta e sa demolezi blocuri si piete, mai ales ca cei mai mari opozanti ai proiectului au fost pensionarii de pe Titulescu, asa ca au lasat-o mai moale si au atacat doar pe unde era liber.

Da, bun un sens giratoriu sub pasaj pe Grivita, dar mie ca se alege ce s-a ales si de sensurile giratorii de pe Pasajul Baneasa, adica solutia ce ocupa spatiul absolut minim, o semaforizare ciudata si toti care se intorc de la Aeroportul Baneasa sa ocoleasca pana la primul pod.

Cornel, mai bine mai intai inveti tu sa scrii, apoi te mai documentezi pe aici ca sa vezi cam ce raspunde primaria si abia dupa aceea sa ne vorbesti de sus despre "trimis masuratori la primarie".

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului mindmasster

Sens Giratoriu deasupra pasajului e ceva de SF in Romania . Sa fim seriosi . Cine ar proiecta la noi asa cv?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului suomicutzu

Mircea G wrote:
Ma si miram sa se faca ceva util cap-coada . Ramin la parerea mea ca multi vor forta sa faca stinga spre Grivita ...indiferent de ce spune legea . Poate sa puna ziduri pe axul drumului ...
Motivul acestei gindiri l-am gasit cautind mai mult pe net . Pasajul si modul de realizare al bretelelor este rodul gindirii de acum peste 50 de ani . Atunci importanta era relatia spre gara , Grivita nu . Anii au trecut , Grivita si zona respectiva a crescut , o relatie ar fi fost necesara . Din pacate s-a preluat ideea de realizare a pasajului gindita inainte de anii 1960 cind a iesit prima oara proiectul .
In concluzie ,avem un pasaj de conceptie din anii '50 . Ma intreb dupa ce studii de trafic a fost gindit !
Am gasit o poza cu prezentarea pasajului , zona Titulescu / Grivita , aparuta in anii 70 , dupa proiectul din 60 si gindirea din 50 !!!!
Mai arat si o varianta in care se putea realiza intoarcerea la stinga fara sa darime blocul lui nea Vasile de mila caruia plinge Cornel . Se putea face o bretea " mai in scurt " care supratraversa actuala bretea gindita .
Cornel , te stiam un pasionat de masini , acum ti cu ursul ???



Foarte buna ideea lui Mircea, asa ma gandeam si eu, dar am zis sa nu propun idei fantastice pentru Romania si plauzibile in multe alte tari...plus ca la fel se poate face bretea si pe langa statia de metrou din statia lui 105 in directia Clabucet, deci la statia de pe Titulescu ma refer...bretea cu toate legaturile si pe Splai care este o artera importanta in Bucuresti si merita macar pentru miile de studenti din zona daca nu pentru mine sau altu...

Poza de acum 50 de ani mi-a ridicat paru in cap de nervi, deci ne chinuim de 50 de ani sa facem un pod si cand ilf acem nu e util 100 %...frumos...la fel cum am auzit acu cativa ani de propunerile de autostrada pe valea Prahovei de acum 40 de ani, una pe rau alta mai sus si a 3 a mai sus...si am ajuns in 2010 si tot nu o avem...

Cat despre propusu la primarie...noi propunem si ei doar vad, dar merita sa incercam, 1-2, mai multi facem front comun si le trimitem electronic sau in mana o propunere facuta si desenata de noi, acesti "nestiutori" ai poporului...ca sa nu zic ca cei din primarie trebuie sa aiba cativa oameni care sa monitorizeze parerile poporului postate pe net sau chiar sa ii intrebe pe strada sau orice alt mijloc de comunicare (flyere, emisiuni tv...), sa simta pulsul societatii mai pe scurt...
Deci ne putem uni?  :idea:

Cat despre rondul de pe Giulesti se putea face mai spre Hotelul acela asta pentru ca racordurile sa aiba loc sa coboare din directia IDM, pentru ca si mie IDM mi se pare destul de aproape de pod, cu toate ca nu ar fi deranjat pe nimeni daca trecea breteaua pe langa IDM la 2m sincer...iar sinele de tramvai ar fi avut loc sa coboare dupa acest rond spre Grozavesti pentru a ramane pe vechiul pod de peste rau...este o idee care nu stiu cu ce ii impiedica sa o puna in aplicare...

 


Re: Sensuri giratorii suomicutzu

vancouver wrote:
Utilizator anonim a scris:
Despre coborarea dinspre Titulescu se spunea la un moment dat ca o solutie ar fi realizarea unui giratoriu la coborarea de pe pasaj.


suomicutzu a scris:
Si propunerea lui Marian cu sensu giratoriu este f buna, asa se obisnuieste mai nou am vazut in toata UE


O solutie cu un rond s-ar fi putut insa adopta dupa parerea mea in alt punct al pasajului, si anume sub acesta la intersectia Plevnei cu Orhideelor. De pe pasaj sa fi plecat rampa de coborâre de la Basarab prin fata IDM pana la rond, la fel de urcare din rond spre Basarab, si simetric rampe de la rond de-a lungul pasajului spre Grozavesti. Asadar toate rampele sa fi fost paralele cu pasajul si sa dea in acest rond de la intersectia Pleveni su Orhideelor, aflat sub pasaj, de unde de oriunde ar veni cineva poate sa o ia in orice directie, inclusiv sa intoarca. Asemanator cu poza de mai jos, doar ca in poza rondul este deasupra autostrazii:



Bravo, ar fi perfect daca s-ar face asa si daca ar fi loc de bretele pe langa IDM, pentru ca prin constructia rondului scapam de bretele cu dublu sens cum sunt cele de la Grant. Daca vrei o directie intri in rond si te invarti pana dai de breteaua potrivita...astfel am avea bretele mai inguste cu 1 banda maxim 2 si 1 sens de mers.

In fata IDM-ului ar fi loc zic eu, problema mi se pare in fata fabricii Gambrinus unde mai sunt constructii care nu pot fi demolate pentru ca sunt monumente, inclusiv poarta fabricii care este din 1700 si ceva parca...asa incat poti incepe breteaua dupa aceste constructii treci peste Plevnei si cobori la rond dupa Plevnei imediat ca e loc destul...bine eventual pe sub sau peste breteaua Grozavesti-rond de coborare...
Plevnei.JPG (192.19 KB; downloaded 3186 times)
Basarab.JPG (175.88 KB; downloaded 3190 times)

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Tom

Cat de lata este breteaua de coborare? Are doua benzi? Daca da, una s'ar putea folosi pentru intoarcere, la baza pantei s'ar pune semafoare, ca in schema de mai jos. Nu m-am complicat cu semafoarele in schema Bahn, asa ca acolo sunt toate verzi. 8-)
basarab.gif (19.76 KB; downloaded 3119 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului catalinm

este prevazut un sens giratoriu la intersectia Plevnei cu Giulesti cu Orhideelor, sub pod - sper sa confirme Marian asta - el este prevazut pe planurile de circulatie finale; legat de bretele - din pacate ele, si-asa putine cum sunt, s-au mai redus - nu mai exista urcare de pe plevnei-giulesti catre iuliu maniu si s-a nici coborarea din dreptul lui carrefour

consider totusi ca podul isi va atinge scopul initial respectiv inchiderea inelului de circulatie chiar daca functionalitatea lui nu va fi optima,

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului catalinm

mai adaug ceva: tot pe planurile finale (sper sa le pot adauga pe forum maine-poimaine) orhideelor apare cu sens unic de la fosta fabrica de paine catre grozavesti, sensul opus fiind pe partea cealalta a pasajului astfel incat giratoriul devine cu atat mai necesar - intersectia mentionata avand 5 accese si nu 4.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Dominatrix

catalinm wrote:
este prevazut un sens giratoriu la intersectia Plevnei cu Giulesti cu Orhideelor, sub pod - sper sa confirme Marian asta - el este prevazut pe planurile de circulatie finale; legat de bretele - din pacate ele, si-asa putine cum sunt, s-au mai redus - nu mai exista urcare de pe plevnei-giulesti catre iuliu maniu si s-a nici coborarea din dreptul lui carrefour

consider totusi ca podul isi va atinge scopul initial respectiv inchiderea inelului de circulatie chiar daca functionalitatea lui nu va fi optima,


Daca se face sens giratoriu la interesctia Giulesti/Plevnei/Orhideelor, revin cu intrebarea: care va fi configuratia liniilor de tramvai la nivelul solului? Pastila din mijlocul intersectiei banuiesc ca ramane. Cum va fi construita linia de tramvai intre Plevnei si Basarab? Cumva pe laterala, pe amplasamentul imobilelor demolate?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului depresivu'

Mircea G wrote:
Ma si miram sa se faca ceva util cap-coada . Ramin la parerea mea ca multi vor forta sa faca stinga spre Grivita ...indiferent de ce spune legea . Poate sa puna ziduri pe axul drumului ...
Motivul acestei gindiri l-am gasit cautind mai mult pe net . Pasajul si modul de realizare al bretelelor este rodul gindirii de acum peste 50 de ani . Atunci importanta era relatia spre gara , Grivita nu . Anii au trecut , Grivita si zona respectiva a crescut , o relatie ar fi fost necesara . Din pacate s-a preluat ideea de realizare a pasajului gindita inainte de anii 1960 cind a iesit prima oara proiectul .
In concluzie ,avem un pasaj de conceptie din anii '50 . Ma intreb dupa ce studii de trafic a fost gindit !
Am gasit o poza cu prezentarea pasajului , zona Titulescu / Grivita , aparuta in anii 70 , dupa proiectul din 60 si gindirea din 50 !!!!
Mai arat si o varianta in care se putea realiza intoarcerea la stinga fara sa darime blocul lui nea Vasile de mila caruia plinge Cornel . Se putea face o bretea " mai in scurt " care supratraversa actuala bretea gindita .
Cornel , te stiam un pasionat de masini , acum ti cu ursul ???


ar fi mai usor sa se faca stanga pe grivitei la fel  ca la podul grant, mai mult ca sigur asa si face



 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului mindmasster

pey da . Alta solutie nu vad nici eu . Si probabil va fii o strada cu sens unic

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului telvanni

Mie mi se pare foarte buna ideea de a folosii strazile alaturate pe post de bretele. E cel mai ieftin. Va trebui sa le faca sens unic si cu prioritate pe toata lungimea. Cea din spatele blocurilor va fi un pic mai inghesuita....mai e si o parcare pe acolo (ma refer la cea de pe dreapta cum urci pe podul mare)

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 143
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2302 forum members have written 422697 posts in 5266 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use