Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 1)

1996 posts, 286914 views
 
Go to page:  1  ... 137 138 139 140 141 142 143
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Terapeut71

Salutare! Astazi pe la 10.00 trecand prin zona Giulesti catre Mall AFI Cotroceni am vazut pe calea de rulare a tramvaielor (sens de mers Pod Grant- Carrefour Orhideea) inlantuite 2 cate 2 aproximativ 16-20 tramvaie. Unele aveau usi pe ambele parti, iar altele erau cele cu un sigur burduf (vechile tramvaie 44 de pe Giulesti). Din dreptul stadionului Rapid incepea "coloana" pana la maternitate. Tramvaiele aveau pantograful (cred ca asa-i spune, daca bat campii scuze  :lol: ) ridicat la nivelul liniei de tensiune si banuiesc ca s-au deplasat cu ajutorul tensiunii. De la maternitate erau preluate de acele masini mari care remorcheaza autobuzele defecte si mai apoi le tractau. La fel au facut si cand au urcat rampa de la Milea, tot remorcate de acea masina. Erau si vreo 2 tramvaie cu plug (cele care iarna dau zapada de pe sina). Pe la ora 15.00 cand am revenit spre Giulesti pe rampa de la Milea acea masina mai tracta 2 tramvaie. Nu stiu cum au reusit sa traverseze zona de peste Dambovita - probabil au cuplat 2 sau mai multe tramvaie si ansamblul astfel format a fost impins peste "garla" ca mai apoi masina sa ajunga in fata lor si de acolo sa le remorcheze. Pe Giulesti nu mai era niciun tramvai iar pe sensul catre Pod Grant erau cativa muncitori care polizau la liniile cele noi instalate de curand.
Ganduri bune!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

Inseamna ca a fost 'o operatie de mare anvergura'.
Nu stiu cum s-au descurcat doar cu autoremorcherele dar au izbutit!.
Bravo lor!
Probabil ca practic au golit coplet depoul Giurgiului...
Thanks @Terapeut71, cred ca ne-am clarificat complet pe subiect.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Terapeut71

subway guru wrote:
Inseamna ca a fost 'o operatie de mare anvergura'.
Nu stiu cum s-au descurcat doar cu autoremorcherele dar au izbutit!.
Bravo lor!
Probabil ca practic au golit coplet depoul Giurgiului...
Thanks @Terapeut71, cred ca ne-am clarificat complet pe subiect.



@Subway guru Cred ca faceai referire la Depoul Giulesti, nu Giurgiului, right? ;)
Pretuire!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Mokele

Terapeut71 wrote:
Salutare! Astazi pe la 10.00 trecand prin zona Giulesti catre Mall AFI Cotroceni am vazut pe calea de rulare a tramvaielor (sens de mers Pod Grant- Carrefour Orhideea) inlantuite 2 cate 2 aproximativ 16-20 tramvaie. Unele aveau usi pe ambele parti, iar altele erau cele cu un sigur burduf (vechile tramvaie 44 de pe Giulesti). Din dreptul stadionului Rapid incepea "coloana" pana la maternitate. Tramvaiele aveau pantograful (cred ca asa-i spune, daca bat campii scuze  :lol: ) ridicat la nivelul liniei de tensiune si banuiesc ca s-au deplasat cu ajutorul tensiunii. De la maternitate erau preluate de acele masini mari care remorcheaza autobuzele defecte si mai apoi le tractau. La fel au facut si cand au urcat rampa de la Milea, tot remorcate de acea masina. Erau si vreo 2 tramvaie cu plug (cele care iarna dau zapada de pe sina). Pe la ora 15.00 cand am revenit spre Giulesti pe rampa de la Milea acea masina mai tracta 2 tramvaie. Nu stiu cum au reusit sa traverseze zona de peste Dambovita - probabil au cuplat 2 sau mai multe tramvaie si ansamblul astfel format a fost impins peste "garla" ca mai apoi masina sa ajunga in fata lor si de acolo sa le remorcheze. Pe Giulesti nu mai era niciun tramvai iar pe sensul catre Pod Grant erau cativa muncitori care polizau la liniile cele noi instalate de curand.
Ganduri bune!

In sfarsit martorul ocular !!!!

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

subway guru wrote:
Ramane de raspuns cu ce le-au tractat.
Stie sau a vazut cineva 'cum'?


Din informatiile pe care le am pe portiunea fara retea de contact au fost "ajutate" de 2 utilitare, Ivecoul nou achizitionat si un Kraz, nu stiu care din ele.
Tramvaiele au fost puse la retea in zona Apaca de unde au plecat singure catre Depoul Victoria. Plugurile au mers la Alexandria (Giurgiu) si Victoria. 4039 si 4042 se duc la URAC.
DSC04465.JPG (261.12 KB; downloaded 3076 times)
B.26.GOU-04.03.2010.JPG (116.21 KB; downloaded 3106 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Terapeut71

Mokele wrote:
Terapeut71 wrote:
Salutare! Astazi pe la 10.00 trecand prin zona Giulesti catre Mall AFI Cotroceni am vazut pe calea de rulare a tramvaielor (sens de mers Pod Grant- Carrefour Orhideea) inlantuite 2 cate 2 aproximativ 16-20 tramvaie. Unele aveau usi pe ambele parti, iar altele erau cele cu un sigur burduf (vechile tramvaie 44 de pe Giulesti). Din dreptul stadionului Rapid incepea "coloana" pana la maternitate. Tramvaiele aveau pantograful (cred ca asa-i spune, daca bat campii scuze  :lol: ) ridicat la nivelul liniei de tensiune si banuiesc ca s-au deplasat cu ajutorul tensiunii. De la maternitate erau preluate de acele masini mari care remorcheaza autobuzele defecte si mai apoi le tractau. La fel au facut si cand au urcat rampa de la Milea, tot remorcate de acea masina. Erau si vreo 2 tramvaie cu plug (cele care iarna dau zapada de pe sina). Pe la ora 15.00 cand am revenit spre Giulesti pe rampa de la Milea acea masina mai tracta 2 tramvaie. Nu stiu cum au reusit sa traverseze zona de peste Dambovita - probabil au cuplat 2 sau mai multe tramvaie si ansamblul astfel format a fost impins peste "garla" ca mai apoi masina sa ajunga in fata lor si de acolo sa le remorcheze. Pe Giulesti nu mai era niciun tramvai iar pe sensul catre Pod Grant erau cativa muncitori care polizau la liniile cele noi instalate de curand.
Ganduri bune!

In sfarsit martorul ocular !!!!


@mokele  Absolut "de ocazie" martor ocular prietene! :)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Terapeut71

Utilizator anonim wrote:
subway guru wrote:
Ramane de raspuns cu ce le-au tractat.
Stie sau a vazut cineva 'cum'?


Din informatiile pe care le am pe portiunea fara retea de contact au fost "ajutate" de 2 utilitare, Ivecoul nou achizitionat si un Kraz, nu stiu care din ele.
Tramvaiele au fost puse la retea in zona Apaca de unde au plecat singure catre Depoul Victoria. Plugurile au mers la Alexandria (Giurgiu) si Victoria. 4039 si 4042 se duc la URAC.


@Utilizator anonim Cred ca masina care apare in poza a doua este cea care a tractat tramvaiele (sau, ma rog, una care semana cu aceasta) ;)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Dr2005

Utilizator anonim wrote:
4039 si 4042 se duc la URAC.


De unde nu vor mai ieşi decât sub formă de fier vechi.

Ar fi interesant de văzut dacă, pe drumul spre URAC, nu cumva s-au întâlnit cu V3A-2S-93-urile care poartă aceleaşi numere de înmatriculare (!) şi sunt deja la traseu.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

Avem 44 hobane din care 42 finalizate.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

...........
DSC02629.JPG (112.59 KB; downloaded 2965 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

Pana aici au fost aduse vagoanele tractate, de aici au plecat pe retea. Mutarea acestora nu mai putea astepta 1-2 saptamani deoarece zilele acestea incepe modernizarea pe Aerogarii...
IMG_4164.JPG (249.37 KB; downloaded 3571 times)
IMG_4165.JPG (255.42 KB; downloaded 3576 times)
IMG_4166.JPG (220.87 KB; downloaded 3560 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului ANTENA

Utilizator anonim wrote:
subway guru wrote:
Ramane de raspuns cu ce le-au tractat.
Stie sau a vazut cineva 'cum'?


Din informatiile pe care le am pe portiunea fara retea de contact au fost "ajutate" de 2 utilitare, Ivecoul nou achizitionat si un Kraz, nu stiu care din ele.
Tramvaiele au fost puse la retea in zona Apaca de unde au plecat singure catre Depoul Victoria. Plugurile au mers la Alexandria (Giurgiu) si Victoria. 4039 si 4042 se duc la URAC.


Pe 4042 l-am vazut azi la traseu pe linia 46

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

ANTENA wrote:
Pe 4042 l-am vazut azi la traseu pe linia 46


L-ai vazut in traseu pe cel nou, cele vechi nu mai circula.

 


Intrebare andrei11

Imi poate spune cineva la ce foloseste acel obiect ? Se gaseste in cantitati mari "agatat" de stalpii si de calea de rulare la Podul Basarab mai ales in sectiunea de dinainte de Podul Grozavesti. O  parte este fixat pe stalp si o parte pe sub calea de rulare.
I.jpg (64.29 KB; downloaded 3284 times)

 


Go to page:  1  ... 137 138 139 140 141 142 143
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422408 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use