Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 1)

1996 posts, 286934 views
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 143
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Dominatrix

vancouver wrote:
Si acum transpunând cele de mai sus la Pasajul Basarab, rezulta:
a. Pasajul Basarab este un lucru foarte bun pentru traficul din Bucuresti (avantajele sunt multiple: 1. viteza crescuta prin lipsa semafoarelor, 2. scade riscul de accident, pietonii normal nu se mai intersecteaza cu masinile, cele 2 sensuri de circulatie sunt complet despartite, 3. se reduce semnificativ aglomeratia in mai multe zone, cum ar fi Gara de Nord).
b. Dar pot aparea si probleme de ambuteiaje la capetele pasajului (de ex. poa sa apara un politai care sa te traga pe dreapta ca ai mers prea repede pe pasaj :lol: acum serios: daca impun o restrictie aberanta de genul 50 la ora pe pasaj, atunci sigur toata lumea o sa o ignore si politia va avea cui sa dea amenzi. Cred ca 80 la ora este mai corect - maximul permis de lege in localitate).

Asadar faptul ca (a.) laud pasajul, nu inseamna ca (b.) nu am voie sa-l critic.


Ambuteiaje la capatul pasajului vor aparea sigur, fiindca strazile adiacente nu au fost niciodata gandite pentru a prelua un trafic atat de intens, asa ca nu prea conteaza ce limita de viteza se impune pe pasaj, din simplul motiv ca in majoritatea timpului probabil ca se va merge cu cele trei viteze cu care se circula si in restul orasului o buna parte a zilei, anume incet, foarte incet si pe loc  :twisted:
vancouver wrote:
Pentru Dominatrix: probabil ai dreptate cu nr. de masini pe secunda pe o banda, adica numai una la 2 secunde e mai realist. Oricum ar fi, eu cred ca vor aparea probleme mai ales pe Titulescu. Eu intr-adevar nu am scazut masinile care "ies" la dreapta pe Grivitei, dar in aceeasi masura se vor adauga pe Titulescu masinile care fac stânga venind de pe Grivitei (nu putine) si cele care vor veni de pe A.I. Cuza si fac dreapta. :roll: .
Calculul ala e pur teoretic, in realitate un interval de succedare sustinut de un vehicul la doua secunde pe o banda de circulatie nu este realizabil in Bucuresti pe nici o artera de circulatie din centru. Poate 4 - 5 secunde in medie, cu scaderea proportioanla a capacitatii de preluare a traficului.
vancouver wrote:
Comparatia Romaniei actuale cu occidentul anilor '60 e foarte buna. Incl. daca ne uitam la nr. de accidente rutiere, care atunci era f. mare in occident pentru ca inca se circula haotic.

Ce ma deranjeaza este ca intr-un oras cu densitate enorma ca Bucurestiul, cu blocuri ingramadite unul langa altul pe strazi inguste fara locuri de parcare, ni se propun ca solutii largirea strazilor si construirea altora noi pentru a acomoda traficul auto, in timp ce transportul in comun, si in special cel de mare capacitate (tramvai, metrou) a ajuns o Cenusareasa. Sunt de acord ca unele proiecte cum ar fi strapungerea Uranus, Pasajul Basarab etc.. sunt benefice, dar in ceea ce priveste dezvoltarea transportului in comun nu prea se face mare lucru. S-a vazut in "tarile cu apa calda" ca largirea strazilor duce in final tot la blocarea lor, fiindca aceasta strategie incurajeaza si mai mult transportul cu masina personala. Iar primaria sa ne lase cu aburelile cu beneficiile transportului in comun, fiindca la ora actuala nimeni nu-si va lasa masinile acasa ca sa se inghesuie in 6 calatori/mp.

 


vancouver

Nightwolf a scris:
In incheiere: te rog eu lasa subiectul accidente rutiere. Esti TOTAL pe din`afara!!! La fel cum eu nu am comentat modul de constructie al pasajului te rog eu nu comenta pe subiectul asta. Iti multumesc anticipat!


Rugamintea sa-ti fie indeplinita, imi propun sa nu mai comentez despre accidente, cel putin pana nu vor trece 1-2 ani  de la darea in folosinta a pasajului.
Nu de alta, dar nu am de gand sa polemizez la nesfarsit cu tine, esti atat de convins de ceea ce spui, incat nu vad nici o sansa ca cineva sau ceva sa-ti schimbe parerea.
Totusi la cum privesti tu lucrurile (cruda realitate a strazii) as avea si eu o intrebare:

Este România o cauza pierduta sau mai avem totusi o sansa?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Nightwolf

Tinand cont ca tocmai ce am venit de la alt accident dublu-mortal inclin sa cred ca Romania este o cauza pierduta dpdv al educatiei rutiere. Dar nu este un forum in care sa dezbatem situatia accidentelor rutiere. Exista alte forumuri pt asta.

Sunt atat de convins de ceea ce spun pentru ca le vad zilnic, asta fac!!!! Deci sanse ca cineva sa-mi schimbe parerea sunt minime din toate punctele de vedere pentru ca diferenta intre cineva care pune mana si altu care pune ochiul este enorma si poate ajunge chiar de domeniul fantasticului. Eventual, in vreo 10-15 ani, cand Romania va ajunge sa aiba un sistem mediu spre bun al retelei de drumuri atat nationale cat si urbane, iar educatia rutiera a participantilor la trafic va atinge aceeasi cota de mediu spre bun, ATUNCI PROBABIL mi se va schimba si parerea. Dar pana atunci vom ramane la media de +3000 de morti/an in Romania si +150 morti/an in Bucuresti....

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Mircea G

Abia acum am realizat ... :o  De pe pasaj nu se poate face stinga , nu exista bretea , spre Grivita -Grant !!!! Asta inseamna ca cine vine pe pasaj si are nevoie de facut stinga , sa faca o mica ' smecherie " si sa intoarca in drum ( dupa ce coboara pe Grivita in sens opus, spre gara ), o varianta , sau sa " iasa " pe Titulescu si apoi stinga pe Mihalache ( vesnic aglomerat ... Ce dragut ! O poala de bani , un ditamai pirleazul si facut fara a asigura TOATE relatiile necesare .
Macar s-a luat in calcul sa fie reabilitata relatia Cuza / Rares cu sens unic si semnalizata corespunzator pt a fi libera si posibil de folosit ca relatie de intoarcere ?
traseu de intoarcere.jpg (58.03 KB; downloaded 2530 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului 2009

Daca vrei sa mergi spre Grant faci stanga pe bretea la Giulesti, urci pe Grant apoi cobori pe bretea de acolo si mergi spre Bucurestii Noi.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului suomicutzu

2009 wrote:
Daca vrei sa mergi spre Grant faci stanga pe bretea la Giulesti, urci pe Grant apoi cobori pe bretea de acolo si mergi spre Bucurestii Noi.



Aaaa deci daca locuiesti intre Basarab si Grant ori trebuie sa stai la semafor la Cuza si dupaia pe straduta care in momentu de fata e cu sens invers fluxului dorit de noi (de Rares zic) dup-aia iar cedeaza si in sfarsit pot sa ma duc acasa spre Grant...interesant...chiar merita...ce prostie in proiectarea pasajului!!!!!!!! :shock:, iar daca imi parchez masina langa calea ferata pentru ca acolo gasesti loc mereu, trebuie sa ocolesc cum ai zis tu pe Grant...foarte tare...deci ocolesc un cartier pentru ca nu am bretea...de rasu curcilor!!! :?

Ce ai porpus tu este o solutie, pentru orice este o solutie, dar foarte alambicata...nu inteleg de ce trebuie mereu sa ne complicam cu stradute si mici trick-uri in loc sa avem bretele logice si normale ca in orice oras normal...ca sa poata omu sa se duca linistit unde are nevoie...asta primeaza si pentru asta a fost construit pasajul...asa cred eu... :D

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

La ora actuala tablierul podului hobanat este realizat in proportie de 50% si asamblarea se incheie in aproximativ 2 luni.
IMG_0156.JPG (141.36 KB; downloaded 2451 times)

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Mircea G

2009 wrote:
Daca vrei sa mergi spre Grant faci stanga pe bretea la Giulesti, urci pe Grant apoi cobori pe bretea de acolo si mergi spre Bucurestii Noi.

Ori eu nu vad bine , ori nici acolo de pe pasaj nu se poate face stinga spre Grant .... Eu n-am gasit pe schita bretea de facut stinga cind vi de la Leu !

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

Informatie de ultima ora, asamblarea pe Calea Grivitei se incheie in aceasta seara, deja macaraua se pregateste sa plece, cel mai probabil Calea Grivitei se va redeschide mai repede.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului mindmasster

salut. cred ca pasajul a fost gandit in primul rand sa inchida inelul principal de la gara de nord . sincer nu vad pe unde sa faca un alt rand de bretele ca sa cobori direct pe calea grivitei cum vii de la apaca . sunt blocurile foarte aproape . eu unu as fii multumit daca l-ar termina pana in septembrie . o sa vedem dupa pe unde o luam cand venim de nuj unde si asa mai departe . sa-l vedem gata si mai vorbim .

@marian : crezi ca pana maine dim o sa trecem pe sub pasaj? nu de alta da eu lucrez pe la gara si va fii super aglomerat sa vin pe mihalache -berzei-gara de nord .

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Utilizator anonim

Astazi lumea era optimista ca se va redeschide mai repede de miercuri, mai mult nu zic pentru a nu da informatii eronate. Tot ce pot spune este ca treaba a mers mai bine si mai repede decat se asteptau toti.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului eviltruth

Buna seara,

Urmaresc si eu ca si voi acest forum pentru a vedea cum prinde contur acest pasaj atat de mediatizat.
Am si eu cateva remarci de facut:

1. Am vazut poze si am vazut ce se afla sub pasaj: gunoaie, mizerie, murdarie. Astazi am vazut parca poze de la alt santier de lucru: totul curat, fara mizerie, fara gunoaie, parca au fost cei de la REBU mai inainte si au curatat totul. Nu stiu cum de au disparut gunoaiele chiar inainte de aparitia domnului primar Oprescu.

2. Nu ma surprinde rapiditatea cu care s-a lucrat astazi la pasaj. Toti erau priviti de primar, de media, de gura-casca, etc. Trebuia cumva sa-si spele "intarzierile" acumulate.

3. Sunt si eu curios: sub dracia asta de pasaj in zona Bricostore,IDM ce va fi ? Groapa de gunoi ?

4. Oare podul asta cat de des/bine va fi intretinut ? Deja vad ca albul de la Grozavesti s-a cam ruginit, ca tablierele arata invechite si tot asa. Pai pana il termina cu totu o sa arate "vechi" si "folosit".

5. La Podul Grozavesti se da drumu inainte de terminarea proiectului ? Sau se "lucreaza" atat de intens si de mult incat nu se poate redeschide decat la la terminarea intregului pasaj ?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului mindmasster

ar fii bine ca pana maine dim sa se termine ,desi nu cred

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului telvanni

Salutare tuturor. Incepe sa ma sperie ritmul ametitor de lucru la suprabetonarea podului in arc de la Grozavesti. Nici acum nu au terminat de turnat...de ce dureaza atat? La podul mare cat o sa dureze? pastrand proportia...cam o jumatate de an.

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 143
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422410 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use