Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Transport public de noapte STB

761 posts, 303885 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 55
 
 

📖 Pagination options
Re: Transport public de noapte RATB Chev Celios

Pai ce mare lucru ca oricum liniile de noapte au intrat in turatia normala a fiecarei linii.O sa vedem cam toate autobuzele pe liniile de noapte.

 


Re: Transport public de noapte RATB LArSON

Dr2005 wrote:
Sunt mulţi care NU opresc deloc, merg doar că trebuie să meargă şi să ardă motorina. Unii după ce pleacă de la Unirii pun afişaj cu defect sau altceva, ca să nu arunce nimeni cu pietre după ei.


Ai si exemple? Serios, daca dam cu pietre mi se pare normal sa dam si exemple.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Transport public de noapte RATB Dr2005

#4730, linia N122, data duminică, 31 iulie, ora 5:35, trecea cu afişajul stins pe Bd. Ghencea spre Valea Oltului, revenind pe la 6:10 pe sens opus pentru a merge la garaj (deci nu s-a mai dus la Unirii). Sigur era N122, că la 5:30 trebuia să plece în cursă şi de la 5:25 nu trecuse nimic.

Apropo, contrar celor scrise pe www.ratb.ro , între orele 5 şi 6 tot o cursă pe oră este pe liniile de noapte (dacă vrea şoferul).

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Transport public de noapte RATB Utilizator anonim

RATB pierde 450.000 de euro pe lună cu transportul de noapte

Regia nu își acoperă cheltuielile cu autobuzele introduse noaptea din biletele vândute, dar nu mai pierde atât de mulți bani din transportul șoferilor la autobaze și înapoi acasă.

Cele 23 de linii de autobuze nocturne introduse de RATB mănâncă aproximativ 15.000 de euro pe noapte, a calculat Ziarul Financiar. Publicația a luat în calcul un cost estimat de RATB la 6,24 lei pe kilometru și un traseu mediu de 20 de kilometri pentru fiecare cursă, dus-întors.

Cum doar 1.000-1.500 de călători circulă pe noapte cu autobuzele RATB, rezultă că instituția încasează 1.950 de lei, respectiv 460 de euro pe noapte, de la călătorii care plătesc 1,3 lei pe călătorie. Calculele arată că, într-o lună, suma pierdută de Regie ajunge la 450.000 de euro.

Resursele financiare vin însă din altă parte: economiile cu transportul de noapte al salariaţilor. “Amortizarea acestor costuri se va realiza prin economia rezultată ca urmare a desfiinţării serviciilor de noapte destinate transportului angajaţilor către punctele de lucru şi din beneficiile rezultate din exploatarea celor 23 de linii de noapte”, a declarat Brînduşa Raeceanu, şef serviciu relaţii publice în cadrul RATB.

http://b365.ro/news/ratb-pi ... de-noapte/

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Transport public de noapte RATB Dr2005

Tot ce e bun pentru călător - care cotizează de 2 ori la serviciul de transport (o dată prin bilet şi o dată prin impozit) - brusc devine nerentabil. Liniile de noapte sunt nerentabile, 34 era nerentabil, liniile preorăşeneşti erau nerentabile. Bine că etajatele închiriate de la MAZăre sunt rentabile. Mai ales ieri a fost o zi de rentabilitate maximă...

 


Re: Transport public de noapte RATB Dominatrix

Nu va faceti probleme, liniile de noapte o sa devina rentabile cand fie va cumpara Crit dube (sau midibuze, spuneti-le cum vreti), fie vor fi externalizate cui trebuie odata cu crearea AMTB. Evident ca aceste Nirvane ale transportului public din Romania vor circula nu numai pe liniile de noapte, dar si pe liniile de zi "cu solicitare redusa".

 


Re: Transport public de noapte RATB Chev Celios

Iata un articol din Ziarul Financiar.


RATB cheltuie15.000 € cu transportul de noapte şi recuperează doar 500 €

Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB), care a introdus de la mijlocul lunii trecute 46 de autobuze de noapte pe 23 de trasee, nu recuperează din biletele vândute decât 3% din costurile pe care le are cu transportul de noapte.

Astfel, RATB are cheltuieli de circa 63.000 de lei (15.000 de euro) pe noapte pe cele 23 de linii care circulă prin Capitală de la nord la sud şi de la est la vest, potrivit calculelor ZF care iau în considerare costul estimat de RATB de 6,24 lei pe kilometru, dar şi un traseu mediu dus-întors de circa 20 de kilometri în cazul fiecărei curse. Cu toate acestea, la finalul lunii iulie, doar circa 1.000-1.500 de călători circulau în fiecare noapte cu autobuzele introduse de RATB, astfel că instituţia nu recuperează din taxarea călătorilor decât cel mult 1.950 de lei pe noapte (aproximativ 460 de euro), la un preţ de 1,3 lei pe călătorie.

Reprezentanţii RATB susţin însă că îşi vor recupera costurile prin realizarea unor economii cu transportul de noapte al salariaţilor. "Amortizarea acestor costuri se va realiza prin economia rezultată ca urmare a desfiinţării serviciilor de noapte destinate transportului angajaţilor către punctele de lucru şi din beneficiile rezultate din exploatarea celor 23 de linii de noapte", a declarat Brînduşa Raeceanu, şef serviciu relaţii publice în cadrul RATB.

Totodată, RATB preconizează că numărul de călători va creşte în viitor, în contextul în care bucureştenii se vor obişnui cu acest transport în comun de noapte.

Compania, aflată în subordinea Primăriei Capitalei, susţine că nu a angajat noi şoferi pentru transportul de noapte pe cele 23 de linii, având în vedere că programul de lucru al RATB a fost în permanenţă în sistem turnus, 24 de ore din 24. "Noutatea în schimbul de noapte o reprezintă activitatea controlorilor de bilete, a controlorilor de trafic şi a casierilor."


http://www.zf.ro/companii/ratb-cheltuie ... 00-8599096

 


Re: Transport public de noapte RATB Victor92

Nu stiu de ce dar am impresia ca cei care sunt repartizati noaptea cam fura din cursa. Azi-noapte (8-9 Septembrie 2011) cel care a fost turat pe linia de noapte din cartierul meu ( nu o sa dau numarul liniei.Dupa iar imi sar in cap anumite persoane si ma ataca ca le fac rau soferilor din cadrul RATB,desi eu am dreptate in cazul de fata) a trecut prin statia aflata in apropierea casei mele astfel :
Sens capat cartier: la 1:15, 2:14, 3:17
Sens centru: 1:31, 2:30 , 3:32 .

Mentionez ca in mod normal autobuzul ar trebui sa treaca la si 18 ( sens capat cartier), respectiv la si 35 ( sens Unirii). Cel putin asa scrie pe intervalele trase la imprimanta si limite cu scotch pe stalpul statiei respective...

 


Re: Transport public de noapte RATB MosCraciunsky

Am vazut pe http://b365.ro/news/care-es ... rul-vechi/ cateva orare mai exacte decat cele de pe site-ul RATB. Le are cineva si pe restul?  :D

 


Re: Transport public de noapte RATB Victor92

Acum cateva saptamani va povesteam ca se fura curse la greu pe aceste rute de noapte. Ei bine, azi-dimineata(25 Septembrie 2011) s-a intamplat iar pe linia N116 ( Piata Unirii - Valea Ialomitei ) si de data asta o sa dau cateva detalii in plus.
In ultima vreme am observat ca pe aceasta ruta e turat tot timplul un om in varsta, cam pe la 55 de ani care o calca rau si nu opreste in statii. Azi-dimineata a trecut spre Valea Ialomitei in statia Drumul Taberei 34 la ora 4:15 , iar la intoarcere am vrut sa-l iau spre Unirii. Ghinion. La 4:29 deja trecea ca un fulger prin statia Drumul Taberei 35 ( desi ar trebui sa treaca la 4:36 -asa scrie pe usa casei de bilete din statie) !!! Autobuzul in cauza este 6212 de la Ferentari, dar l-am vazut lucrand noaptea si  pe 4608.
Peste o ora, surpriza. A trecut tot prin aceeasi statie la 5:31!!!
Chiar ultima data cand am calatorit (acum o saptamana) cu dansul am vazut ca pe SAT scria linia 133, desi trebuia sa fie 516. Amabil ,i-am spus ca trebuie sa-l schimbe, la care el : " Ce p*** mea vrei ? Nu vezi ca mananc. Schimba-l tu daca vrei "  Limbaj de Autobaza Ferentari...Si asta s-a intamplat la Piata Unirii !

P.S.: Recunosc , dovezi nu am ( poze, materiale video),dar nu sunt genul de persoana care sa inventeze sau sa abereze, dar ceea ce se intampla ma afecteza ca si calator...doar imi platesc lunar abonamentul

 


Re: Transport public de noapte RATB Robert24

In dimineata zilei de 25 septembrie, 6212 a plecat in cursa de la Valea Ialomitei la ora 4:24, a trecut conform ceasului din SAT la 4:28 pe la Dr. Taberei 35 si a ajuns la 4:47 la Piata Unirii. Pe toata semicursa nu a oprit decat la Universitate. Te sfatuiesc sa faci o plangere pe site-ul RATB in care sa scrii exact aceste ore pe care ei le pot verifica.

 


Re: Transport public de noapte RATB Victor92

Robert24 wrote:
In dimineata zilei de 25 septembrie, 6212 a plecat in cursa de la Valea Ialomitei la ora 4:24, a trecut conform ceasului din SAT la 4:28 pe la Dr. Taberei 35 si a ajuns la 4:47 la Piata Unirii. Pe toata semicursa nu a oprit decat la Universitate. Te sfatuiesc sa faci o plangere pe site-ul RATB in care sa scrii exact aceste ore pe care ei le pot verifica.



4:28, 4:29 tot aia e  :lol: . Asta o sa si fac ...

 


Re: Transport public de noapte RATB Dominatrix

Mergi cu RATB noaptea și n-ai de unde să iei bilet? Cumpără-ți de la bancomat

http://b365.ro/news/mergi-c ... -bancomat/

Regia Autonomă de Transport Bucureşti a înfiinţat, la solicitarea bucureștenilor, un număr de 23 de trasee nocturne cu autobuze. Cum pe timpul nopții funcționează doar o singură casa de bilete, călătorii pot să-și achiziționeze tichete de călătorie și de la bancomat.

Potrivit RATB, sursa din care se finanţează transportul de noapte “este constituită din economia ce a rezultat ca urmare a desfiinţării serviciilor de noapte destinate transportului angajaţilor către punctele de lucru”. Mai mult, compania estimează că va aduna bani pentru acest serviciu și din „beneficiile aduse de cele 23 de linii de noapte”. Mai exact din biletele vândute celor care nu au abonamente.

Pe timpul nopții funcționează doar un singur centru de emitere şi reîncarcare carduri. Acesta este situat pe Bd. Regina Maria nr. 3, la capătul de linie al tramvaiului 32 și este deschis de luni până duminică, de la 22.30 – 06.00. Însă, deţinătorii de card Activ au posibilitatea reîncărcării şi pe timpul nopţii a titlurilor de călătorie prin intermediul a 60 ATM-uri BCR. „Opţiunea este disponibilă pentru toţi deținătorii de carduri MasterCard si Visa”, explică pentru B365.ro reprezentantii RATB.  În acest mod pot fi reîncărcate toate tipurile de abonament RATB care nu fac obiectul unei reduceri, abonamentul lunar Metrorex la tarif integral, precum şi portofelul electronic.

Procedura de reîncărcare este destul de simplă. Potrivit reprezentanților companiei „se introduce cardul bancar. Prin activarea tipului de tranzacţie «Plăţi» se deschide opţiunea «Încărcare RATB». Cardul Activ, fiind card contacless, se apropie de spaţiul central al ATM-ului(VEZI FOTO) pentru a se putea citi toate informaţiile scrise pe acesta şi a se putea efectua reîncărcarea”.

Lista ATM-urilor BCR care permit reîncărcarea cardurilor de transport aici.

 


Re: Transport public de noapte RATB alchimistul

In ultimele 2 luni nu am mai vazut picior de controlor pe niciuna din liniile de noapte cu care am circulat. A fost un inceput "in forta", cel putin la inceput prindeam control de fiecare data pe N107, dupa care controlorii au disparut in neant.
Ghilimelele de mai sus sunt folosite intentionat, avand in vedere ca nu am remarcat sa se fi dat vreo amenda cuiva prins fara bilet/abonament. In afara de discursul moralizator al controlorilor si justificarile penibile ale contravenientilor, nimic.

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 55
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422412 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use