Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Transport public de noapte STB

761 posts, 303892 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 48 49 50 51 52 53 54 55
 
 

📖 Pagination options
Re: Transport public de noapte STB idk_vlad

Generează destul de multă poluare fonică E3/E4-urile, măcar noaptea să repartizeze numai E6/E6 Hybrid

 


Re: Transport public de noapte STB andrei11

Cui nu-i convine să se mute la ţară, e mai linişte. Acolo latră câinii noaptea.  ;)

 


Re: Transport public de noapte STB SirVlady

idk_vlad wrote here:
Generează destul de multă poluare fonică E3/E4-urile, măcar noaptea să repartizeze numai E6/E6 Hybrid

Norma de poluare nu e o scuză să nu fie repartizate anumite autobuze. Orice motor poate fi zgomotos, indiferent de norma de poluare. Într-adevăr, se militează pentru un transport cât mai ecologic cu putință, însă ar trebui să argumentați mai pe larg de ce un Euro 3/Euro 4 e mai zgomotos decât un Euro 6, care de exemplu, poate fi mai zgomotos decât un motor cu normă de poluare inferioară.

 


Re: Transport public de noapte STB cosminduru

Nu este ok să stea cu motorul pornit, oricât de silențioase sau zgomotoase ar fi. Este poluare și risipă. OK, dacă este o noapte geroasă poate se pot da excepții, derogări, dar în general nu e nevoie să staționeze cu motorul pornit.

 


Re: Transport public de noapte STB reiny2000

Otokar și Citaro Hybrid încă sunt în garanție și ar trebui exploatate cât mai mult. De ce să stea autobuze noi în garaj și să plimbăm rable prin oraș?

 


Re: Transport public de noapte STB Andrei98

cosminduru wrote here:
Nu este ok să stea cu motorul pornit, oricât de silențioase sau zgomotoase ar fi. Este poluare și risipă. OK, dacă este o noapte geroasă poate se pot da excepții, derogări, dar în general nu e nevoie să staționeze cu motorul pornit.

Vara nu cred ca ti-ar conveni sa-ti vina autobuzul de la capat cu sauna in el din cauza ca a fost oprit motorul si nu a mers AC-ul sau iarna fara caldura din acelasi motiv.

 


Re: Transport public de noapte STB WT_fan06

SirVlady wrote here:
idk_vlad wrote here:
Generează destul de multă poluare fonică E3/E4-urile, măcar noaptea să repartizeze numai E6/E6 Hybrid

Norma de poluare nu e o scuză să nu fie repartizate anumite autobuze. Orice motor poate fi zgomotos, indiferent de norma de poluare. Într-adevăr, se militează pentru un transport cât mai ecologic cu putință, însă ar trebui să argumentați mai pe larg de ce un Euro 3/Euro 4 e mai zgomotos decât un Euro 6, care de exemplu, poate fi mai zgomotos decât un motor cu normă de poluare inferioară.

Ba bineînțeles că este o scuză, într-un oraș civilizat. Nu plimbi rable poluante și ții în autobază hibride Euro 6. Pe lângă problemele de mediu (CO2, particule fine, etc. care evident că nu interesează pe nimeni), investițiile nu se recuperează menajând vehiculele noi și trăgând la maximum de rable.

 


Re: Transport public de noapte STB idk_vlad

La Universitatea Hyperion au fost vreodată montate plăcuțe cu linii pe sensul spre Republica (N109)?

 


Re: Transport public de noapte STB bgd70

Cel mai probabil, cei care au reabilitat trotuarul nu au mai montat stalpul cu placuta inapoi. La fel au procedat si cu indicatoarele rutiere, ori nu le-au mai pus deloc ori le-au pus aiurea.

 


Re: Transport public de noapte STB idk_vlad

Azi regăsim și pe linia N101 Citaro Hybrid: #7006

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Transport public de noapte STB GPS

Pe N101 sunt 6636 și 6648.

 


Re: Transport public de noapte STB idk_vlad

Mai devreme apărea în aplicația Info STB și #7006. Înseamnă că era o eroare.

 


Re: Transport public de noapte STB cosmindaniel

Am o întrebare pentru cei care folosesc transportul de noapte relativ des. Vi se pare normal ca în stația Piața Unirii 4, autobuzele care vin de la 3 să stea frumos înșiruite să aștepte să preia călătorii, dar un bătut în cap pe linia N110 (12 februarie, ora 00:32, număr de parc 7041) să stea pe banda 2 și să nu preia pe nimeni pentru că nu poate fi văzut, că după sa trebuiască să alergați după el? Întreb pentru un prieten 🙃

 


Re: Transport public de noapte STB ByOnu

Foarte multe lucruri nu sunt in regula cu transportul de noapte.

Valul de placari de la Unirii incepe cu 2-3 minute mai devreme decat este prevazut in program. In statiile de pe traseu in care circula grupati, cei din spate stau intentionat (alta explicatie rationala nu poate exista) cu jumatate de autobuz pe banda a 2-a pentru a nu fi in raza vizuala si a nu parea ca iau calatori - asta in timp ce din punct de vedere al monitorizarii prin GPS ei apar ca au oprit in statie. Nici trecutul prin statii fara a opri nu-s amintiri atat de indepartate.

Unde mai pui ca Negoita a masacrat peronul de la Unirea Shopping iar imbarcarea se face prin mocirla.

Este un haos in care se descurca doar calatorii căliți, fripți, pățiți, fini cunoscători. Plecarea a 20 de autobuze dintr-o data, de la niste peroane pe care trebuie sa le parcurgi in doar cateva secunde, ... daca exista peron. Trebuie regandit mai mult decat traseele in sine. Trebuie ore usor diferentiate poate, astfel incat cei care merg cativa km impreuna sa nu stea trenulet, trebuie facut ceva cu statiile, cu placutele, samd.

 


Go to page:  1  ... 48 49 50 51 52 53 54 55
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2298 forum members have written 422415 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use