Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Transport public de noapte STB

762 posts, 305692 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 49 50 51 52 53 54 55
 
 

📖 Pagination options
Re: Transport public de noapte STB cosminduru

Cred că cea mai bună soluție este ca atunci când se va realiza proiectul pentru traversarea pieței Unirii de tramvaie, să se includă și un nou terminal multimodal care să acomodeze toate aceste linii de noapte.
Practic trebuie gândit un terminal cu câteva alveole paralele, cum este la Ghencea, și fiecare grup de autobuze de noapte să fie încadrat în acestea separat, minim 5, cele de sud, cele de est, de nord, de vest și expresul de aeroport. Ziua terminalul poate fi folosit pentru autobuzele care întorc azi la Unirii, 232, 312, 361, poate eliminată bucla pe care o fac 117, 116, 313, și mutate și ele aici.

 


Re: Transport public de noapte STB cris_m

232 nu mai intoarce la Unirea :)

 


Re: Transport public de noapte STB drbm

Părerea mea este că, în condițiile existenței trenului Henri Coandă - GdN, o parte a traseelor de noapte ar fi logic să aibă capăt la GdN, cu trecere și prin Piața Unirii.
În fond, transportul public nu servește doar aducerii acasă a petrecăreților din Centrul Vechi...
Circularele N1 și N10 sunt o glumă proastă, necorelate cu trecerile liniilor emergente din Piața Unirii către cartiere. Și necorelate inclusiv cu sosirile de la H. Coandă.

Îmi vine in minte un banc:
"În București se construiește un nou bulevard. El nu va avea niciun sens..."

 


Re: Transport public de noapte STB Robert24

N1 si N10 intr-adevar ar trebui corelate cu trenurile de la OTP la GdN.
Insa sa fim seriosi, este imposibil sa corelezi o linie circulara IN AMBELE SENSURI cu tz linii radiale.
Intotdeauna circulara va intersecta liniile radiale la ore diferite.

 


Re: Transport public de noapte STB ByOnu

Corect.

Insa prelungirea la Gara a unor N-uri sudice ar avea sens. Chiar mi se pare o idee buna la care nu ma gandisem, in contextul trenului de Aeroport.

N-uri care, evident, sa treaca prin Piata Unirii, oprind la statiile N-urilor.

Aduci omul la gara noaptea cu trenul de aeroport si il lasi cam fara nimic.

 


Re: Transport public de noapte STB cosminduru

Gara de Nord este fantomatică, nu prea cred că sunt mulți călători care ar prefera trenul de noapte în locul autobuzului 783.
De regulă, cine folosește trenul are nevoie de alt tren spre alte orașe și rămâne să schimbe în Gară.

Pentru un călător cu destinația în oraș, cel mai adesea va folosi Uber/taxi și apoi 783, cu legătură către cartiere prin N-uri.  Hub-ul de noapte este Unirii.
Între Unirii și Gara de Nord există totuși N117. Deci este o legătură, poate ar putea fi suplimentat să aibă mai multe curse, deși sunt convins că circulă cam gol și acum.

N1/N10 este foarte bun pe inel. Cine are nevoie de conexiune de la Gară, poate ieși oriunde spre Victoriei, Obor, sau spre AFI, Trafic Greu, și să aștepte N-urile radiale în punctele de intersecție. Acolo e cam loterie, poate exista ghinionul să nu se facă conexiunea și să aștepți 1h.

 


Re: Transport public de noapte STB bgd70

Si mie mi se pare o idee buna sa fie mutate unele la Gara de Nord. Trebuie decongestionata zona de la Unirii, e haos cand sunt orele de plecare in traseu.

Gara de Nord este fantomatică, nu prea cred că sunt mulți călători care ar prefera trenul de noapte în locul autobuzului 783.


Daca nu te sincronizezi cu 783, trenul e o varianta foarte buna spre oras. Daca te nimeresti la gara cu N1/N10 e excelent, daca nu iei taxi/Uber si iesi oricum mai iefitn decat daca lui direct de la aeroport. Mutarea unor linii de noapte la gara si corelate cu trenul ar fi utila.

 


Re: Transport public de noapte STB cosminduru

bgd70 wrote here:
Si mie mi se pare o idee buna sa fie mutate unele la Gara de Nord. Trebuie decongestionata zona de la Unirii, e haos cand sunt orele de plecare in traseu.


Ideea unui hub central este crearea conexiunilor între două mijloace de transport. Soluția este reorganizarea unui terminal adecvat, nu mutarea unor linii - care ar disrupe și mai mult tentativa de călătorie de noapte între două puncte ale orașului.

Sigur, de acord că poate Gara ar trebui mai bine deservită, dar organizarea traseelor de noapte cu cele 20 de radiale și un circular este OK, după părerea mea.

Cine iese în centru la distracție, are trasee de noapte să iasă și să revină acasă.
Cine merge sau vine de la aeroport, are 783 cu conexiunile N-urilor spre cartiere.
Cine merge dintr-o parte în alta a orașului, face transbordarea la Unirii.
Cine caută o legătură între două zone relativ apropiate de inel, renunță la transbordarea din centru și folosește N1/10.

Poate ar mai trebui introdus un traseu similar 1/10 pe inelul median, adică linia 41, Brașov, Ghencea, Mărgeanului, Zețari, Luica, Turnu Măgurele, Vitan-Bârzești, Grigorescu, Dna Ghica, Petricani, fca de Glucoză, Băneasa sau Aviatorilor. ceva de genul.. .  N2/N20..   Dar ar fi cred puțin folosit. și un traseu prea lung pentru ceva de nădejde.   Iar N1/10 N2/20 să se aștepte cu radialele în intersecțiile foarte importante, de ex. la Obor sau la Victoriei sau la AFI sau la Eroii Revoluției..  pentru a asigura călătorii de transbordare.

Am văzut astfel de așteptări la transport în comun prin alte țări.. de exemplu în Norvegia un bus între gară și aeroport sau gară și orășel, autobuzul staționa la gară în așteptarea trenului, trenul avea întârziere 5 minute, autobuzul aștepta și el, nu pleca la program să lase călătorii în stație 40 min, aștepta să vină trenul și să ia pe toată lumea, apoi pleca. Deci se prioritizează utilitatea, nu programul rigid. la STB de multe ori șoferii de noapte fac dinadins trasee și curse mai în viteză să scape de călători, probabil au și ei dreptatea lor, noaptea sunt tot felul de persoane în stare de ebrietate sau fără adăpost, dar au de suferit și călătorii corecți și civilizați.

 


Re: Transport public de noapte STB Mariusv

A fost suplimentata linia N116 ? Acum o ora pe info.stbsa.ro apareau 3 masini pe linia asta (2 de Alexandria si una de Ferentari), dar una din ele nu se misca.

 


Re: Transport public de noapte STB Gabi23

Linia N106 a fost transferată de la Ferentari la Obregia.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Transport public de noapte STB V2A

Temporar, linia N106 va funcționa pe traseu modificat, pe strada Emil Racoviță

În contextul desfășurării lucrărilor de construire a pasajului rutier suprateran de la intersecţia Str. Turnu Măgurele/Bd. Alexandru Obregia/Bd. Metalurgiei, în nopţile de miercuri spre joi, 26/27.04.2023 şi joi spre vineri, 27/28.04.2023, ȋntre orele 23:30 – 05:00, circulația autobuzelor va fi restricționată în această zonă, pentru a permite executarea unor lucrări la reţeaua de distribuţie a gazelor naturale ce se vor realiza pe breteaua din vecinătatea magazinului Lidl, pe sensul de mers spre Str. Emil Racoviţă.

Având în vedere această măsură, în perioada menționată, linia de noapte N106 va funcționa pe un traseu modificat pe sensul spre terminalul „Piaţa Unirii 2”.

Astfel, de la terminalul „Turnu Măgurele”, autobuzele N106 vor circula pe Bd. Alexandru Obregia, Str. Emil Racoviţă, Str. Turnu Măgurele, după care vor reveni pe traseul actual. Circulația acestora nu va fi modificată pe sensul opus.

Totodată, autobuzele liniei N106 nu vor mai efectua opriri în staţiile „Bd. Alexandru Obregia” şi „Ciceu”, ambele situate pe Str. Turnu Măgurele, pe sensul spre Piaţa Unirii.

https://www.stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1852

 


Re: Transport public de noapte STB dekolor

Harta cu noile linii de noapte si noul orar din 23 iunie:


 


Re: Transport public de noapte STB cosminduru

De apreciat că au apărut 3 noi linii N120-N122 și că programul a devenit predictibil, la 30 minute oricând, fără acel timp mort între 1 și 3.
N121 este foarte OK gândit, acoperă Bd. Timișoara și este și singurul care face bucla pe Știrbei Vodă pe la Cișmigiu, practic secțiune din traseul 137.

 


Re: Transport public de noapte STB bgd70

E bine ca s-au gandit sa acopere cu N122 si Bd. Camil Ressu doar ca pe sensul spre Pantelimon nu are statie la Piata Ramnicul Sarat si nici la Voluntarilor. Oricum, cu linia asta acopera zone mari ce ramasesera fara transport noaptea. O data cu aparitia liniei acestea, vad ca N104 revine pe traseul pe care a circulat prima oara la infintare: din rondul Alba Iulia continua pe Bd. Decebal si apoi pe Str. Dristorului.

Legat de orar, dupa ora 1 sunt curios daca e asa mare cererea incat sa fie interval de 30 de minute. Cel putin pe liniile pe care le mai folosesc nu am vazut sa fie toate scaunele ocupate dupa ora 1.

 


Go to page:  1  ... 49 50 51 52 53 54 55
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2302 forum members have written 422705 posts in 5266 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use