Topic: Liniile industriale din cartierul Militari
265 posts, 155612 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
Gabi23
Minunat! Si asa traficul pe Str. Moinesti si Str. Lujerului e destul de aglomerat, acuma sa mai stam iar sa se taraie un LDH cu 2 containere sau cu un Zaes!
Ar fi superbe niste parcari auto facute pe terenul ocupat de ramasitele de traverse si sine!
Linia a fost candva buna, acu 25-30 de ani, cand zona arata altfel, traficul auto era altfel, dar acum este o mare prostie.
Minunat! Si asa traficul pe Str. Moinesti si Str. Lujerului e destul de aglomerat, acuma sa mai stam iar sa se taraie un LDH cu 2 containere sau cu un Zaes!
Ar fi superbe niste parcari auto facute pe terenul ocupat de ramasitele de traverse si sine!
Linia a fost candva buna, acu 25-30 de ani, cand zona arata altfel, traficul auto era altfel, dar acum este o mare prostie.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
Utilizator anonim
E mare prostie cand nu stii despre ce e vorba, cat costa sa aduci cu tirul sau orice mijloc de transport marfa de la un depozit de la marginea orasului, ca noi asa facem, umplem orasul cu parcari si gata am rezolvat.
Gabi23 wrote:
dar acum este o mare prostie.
E mare prostie cand nu stii despre ce e vorba, cat costa sa aduci cu tirul sau orice mijloc de transport marfa de la un depozit de la marginea orasului, ca noi asa facem, umplem orasul cu parcari si gata am rezolvat.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
aztec
Nu chiar pe sine ca a reusit cu emoti sa treaca. Cred ca lipseau 10-20cm si nu puteau.
Eu sunt sustinatorul ramaneri si utilizari acestei sine, poate profita de ea 2 mall-uri, 2 hipermarketuri si multe firme/depozite. Chiat si integrarea unui mic trafic de calatori.
Recunosc ca ar produce ceva disconfort la Valea Cascadelor, Moinesti, Valea Lunga, dar nu cred ca, printr-o semaforizare inteligenta si tinand cont de faptul ca ar fi o linie ferata urbana, ar crea un disconfort mai mare de un semafor rosu de 1 min.
Eu as sustine chiar si transformarea zonei garii Cotroceni a unui muzeu CFR,...pt ac ce este acum la Gara de Nord e o rusine pt istoria caii ferate la noi.
Oare nu puteau fi ceruti bani europeni din diverse fonduri pt un asa muzeu?
Nu chiar pe sine ca a reusit cu emoti sa treaca. Cred ca lipseau 10-20cm si nu puteau.
Eu sunt sustinatorul ramaneri si utilizari acestei sine, poate profita de ea 2 mall-uri, 2 hipermarketuri si multe firme/depozite. Chiat si integrarea unui mic trafic de calatori.
Recunosc ca ar produce ceva disconfort la Valea Cascadelor, Moinesti, Valea Lunga, dar nu cred ca, printr-o semaforizare inteligenta si tinand cont de faptul ca ar fi o linie ferata urbana, ar crea un disconfort mai mare de un semafor rosu de 1 min.
Eu as sustine chiar si transformarea zonei garii Cotroceni a unui muzeu CFR,...pt ac ce este acum la Gara de Nord e o rusine pt istoria caii ferate la noi.
Oare nu puteau fi ceruti bani europeni din diverse fonduri pt un asa muzeu?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
Gabi23
Sa zicem ca dpdv economic ar renta... Se poate discuta mult pe tema asta, asa ca sa nu umplem aiurea topicul .
Sa zicem ca dpdv economic ar renta... Se poate discuta mult pe tema asta, asa ca sa nu umplem aiurea topicul .
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
shoppy
Pe aceasta linie se descarca pacura pentru CET Grozavesti, deci cata vreme o sa existe CET-ul, care-i strategic, o sa existe si linia, lafel de strategica.
La noi marea majoritate a unitatilor economice cu acces CFR nu il folosesc, folosesc camioane, dupa ce demonteaza indicatoarele care interzic accesul camioanelor si dau spaga la politie sa-si caute de lucru prin alta parte.
Statul ar trebuii sa ia niste masuri sa incurajeze transportul pe cf mai ales in zonele urbane, ca si camioanele tot loc in trafic ocupa,si mai strica si strazile.
Pe aceasta linie se descarca pacura pentru CET Grozavesti, deci cata vreme o sa existe CET-ul, care-i strategic, o sa existe si linia, lafel de strategica.
La noi marea majoritate a unitatilor economice cu acces CFR nu il folosesc, folosesc camioane, dupa ce demonteaza indicatoarele care interzic accesul camioanelor si dau spaga la politie sa-si caute de lucru prin alta parte.
Statul ar trebuii sa ia niste masuri sa incurajeze transportul pe cf mai ales in zonele urbane, ca si camioanele tot loc in trafic ocupa,si mai strica si strazile.
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
WAYNEN
De 3 zile incoace,se plimba o locomotiva galbena pe linia care duce pana la Gara Cotroceni.Ieri a ajuns chiar pana la Gara.Oare de ce a fost trimisa?
De 3 zile incoace,se plimba o locomotiva galbena pe linia care duce pana la Gara Cotroceni.Ieri a ajuns chiar pana la Gara.Oare de ce a fost trimisa?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
Utilizator anonim
E un utilaj al infra, lucreaza la linie pentru a fi accesibila pana in zona garii Cotroceni, parte din proiectul de care va ziceam mai sus.
E un utilaj al infra, lucreaza la linie pentru a fi accesibila pana in zona garii Cotroceni, parte din proiectul de care va ziceam mai sus.
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
WAYNEN
Ar fi bine daca s-ar proiectul asta va fi pus in aplicare.Dupa parerea mea,mai intai taiau vegetatia de pe sina si apoi trimiteau locomotiva.
Ar fi bine daca s-ar proiectul asta va fi pus in aplicare.Dupa parerea mea,mai intai taiau vegetatia de pe sina si apoi trimiteau locomotiva.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
rosetti61
Daca se redeschide gara Cotroceni pentru calatori, cele mai cautate directii vor fi spre Rosiori/Videle si Buftea, nimeni n-o sa ia trenul sa ajunga de aici la Progresul via centura (chiar daca ar vrea sa ajunga in Domnesti sau alte localitati limitrofe, din statia unde coboara tot la mana dubelor ajung). Daca vor exista solicitari se vor introduce 1-2 trenuri pe zi in relatia Cotroceni-Progresul - macar sa-i dea drumul primului tren pe segmentul de sud al centurii sa vada cum merge si dupa aceea vor trece la un grafic de circulatie flexibil in urma solicitarilor. Sper sa prinda si sa nu fie un fiasco ca expresul de Otopeni si trenul de Dragonul Rosu.
Daca se redeschide gara Cotroceni pentru calatori, cele mai cautate directii vor fi spre Rosiori/Videle si Buftea, nimeni n-o sa ia trenul sa ajunga de aici la Progresul via centura (chiar daca ar vrea sa ajunga in Domnesti sau alte localitati limitrofe, din statia unde coboara tot la mana dubelor ajung). Daca vor exista solicitari se vor introduce 1-2 trenuri pe zi in relatia Cotroceni-Progresul - macar sa-i dea drumul primului tren pe segmentul de sud al centurii sa vada cum merge si dupa aceea vor trece la un grafic de circulatie flexibil in urma solicitarilor. Sper sa prinda si sa nu fie un fiasco ca expresul de Otopeni si trenul de Dragonul Rosu.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
shoppy
Daca nu ii fac peron la fiecare intersectie degeaba il baga, tot la dube se duce lumea, ca duba opreste peste tot.
Daca nu ii fac peron la fiecare intersectie degeaba il baga, tot la dube se duce lumea, ca duba opreste peste tot.
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
WAYNEN
Astazi iarasi a trecut locomotiva aia galbena pe calea ferata.Avea atasata si un fel de macara.N-am putut s-o pozez pentru ca a trecut dinspre Gara Cotroceni spre CET VEST in jurul orei 14:30.Daca vor duce la capat proiectul zis de Marian,ce fel de marfa va aduce acolo?
Astazi iarasi a trecut locomotiva aia galbena pe calea ferata.Avea atasata si un fel de macara.N-am putut s-o pozez pentru ca a trecut dinspre Gara Cotroceni spre CET VEST in jurul orei 14:30.Daca vor duce la capat proiectul zis de Marian,ce fel de marfa va aduce acolo?
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
macheta218
La trecerea de la (AFI )bd. Vasile Milea lipseste o bucata de sina din calea ferata,inainte de incrucisarea cu linia de tramvai sens Razoare. Acum cateva zile am observat.
La trecerea de la (AFI )bd. Vasile Milea lipseste o bucata de sina din calea ferata,inainte de incrucisarea cu linia de tramvai sens Razoare. Acum cateva zile am observat.
- intz
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
intz
Aveti idee, ar putea oare servi linia aceasta pentru transportul vagoanelor de metrou pentru noua magistrala Drumul Taberei ?
Aveti idee, ar putea oare servi linia aceasta pentru transportul vagoanelor de metrou pentru noua magistrala Drumul Taberei ?
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Liniile industriale din cartierul Militari
bercenicity
NU! M5 o sa aiba legatura feroviara cu restul retelei la Eroilor si pe acolo o sa intre trenurile.
NU! M5 o sa aiba legatura feroviara cu restul retelei la Eroilor si pe acolo o sa intre trenurile.
📖 Pagination options