Topic: Filmări din cabină
52 posts, 37074 views
📖 Pagination options
- macheta218
-
Posted:
-
- macheta218
-
Posted:
-
- macheta218
-
Posted:
-
- macheta218
-
Posted:
-
- macheta218
-
Posted:
-
- macheta218
-
Posted:
-
- macheta218
-
Posted:
-
- macheta218
-
Posted:
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Filmări din cabină
WT_fan06
Din păcate, impresia mea e că vatmanul nu știe cum se conduce corect un astfel de tramvai.
O oră de filmare cu mers folosind aproape numai contactele 1 și 2 (contacte cu rezintență foarte mare) este ceva greu de privit pentru oricine cunoaște cât de cât cum funcționează un tramvai "clasic". Trece de 2-3 ori în contactele de "paralel" și o face haotic, în loc să rămână în ultimul contact de serie ce nu are rezistență (fiind doar cele 2 motoare înseriate).
Frânează pur pneumatic, poate pentru că nu are încredere să mânuiască controller-ul ce revine rapid la 0 când se intervine cu frânatul pneumatic (este un trademark al vagoanelor M și P). Condusul ca la carte presupune frânatul electric până la 10km/h și apoi preluatul cu frâna pneumatică până la oprirea totală, finalizând cu activarea frânei de stație. Nici frâna de stație nu am văzut să fie folosită.
Pe scurt, nu aș arăta acest condus cuiva din Munchen.
Din păcate, impresia mea e că vatmanul nu știe cum se conduce corect un astfel de tramvai.
O oră de filmare cu mers folosind aproape numai contactele 1 și 2 (contacte cu rezintență foarte mare) este ceva greu de privit pentru oricine cunoaște cât de cât cum funcționează un tramvai "clasic". Trece de 2-3 ori în contactele de "paralel" și o face haotic, în loc să rămână în ultimul contact de serie ce nu are rezistență (fiind doar cele 2 motoare înseriate).
Frânează pur pneumatic, poate pentru că nu are încredere să mânuiască controller-ul ce revine rapid la 0 când se intervine cu frânatul pneumatic (este un trademark al vagoanelor M și P). Condusul ca la carte presupune frânatul electric până la 10km/h și apoi preluatul cu frâna pneumatică până la oprirea totală, finalizând cu activarea frânei de stație. Nici frâna de stație nu am văzut să fie folosită.
Pe scurt, nu aș arăta acest condus cuiva din Munchen.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Filmări din cabină
cris_m
Ca sa conduci cum trebuie orice vehicul (nu doar un tramvai clasic ca acesta) trebuie sa aiba cine sa te invete acest lucru si cel mai important, sa practici ce ai invatat. Nu se pune problema nici de una, nici de alta...
Ca sa conduci cum trebuie orice vehicul (nu doar un tramvai clasic ca acesta) trebuie sa aiba cine sa te invete acest lucru si cel mai important, sa practici ce ai invatat. Nu se pune problema nici de una, nici de alta...
📖 Pagination options