Topic: Devierea traficului in zona lucrarilor
427 posts, 119956 views
📖 Pagination options
- ursu
-
Posted:
-
Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar
ursu
A aparut o ingradire la Dr. Taberei 34. De vreo 2 zile nu se mai poate intoarce de pe un sens pe altul in dreptul blocului Lasermed. Incerc sa revin cu poze.
A aparut o ingradire la Dr. Taberei 34. De vreo 2 zile nu se mai poate intoarce de pe un sens pe altul in dreptul blocului Lasermed. Incerc sa revin cu poze.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar
subway guru
Acum prioritate are dublarea retelei pe Valea Oltului, de acolo incepe 'Actiunea Troley-busul'...doar ca ratb-ul 'se câcâie'...
Hai domnilor/doamnelor ratb-isti, mai vioi, sau asteptati ATMB-ul ca sa va dea un 'impuls' major? si 'viziune' de viitor?...cate luni va trebuie ca sa luatzi o 'pastila de dor de munca'?
Acum prioritate are dublarea retelei pe Valea Oltului, de acolo incepe 'Actiunea Troley-busul'...doar ca ratb-ul 'se câcâie'...
Hai domnilor/doamnelor ratb-isti, mai vioi, sau asteptati ATMB-ul ca sa va dea un 'impuls' major? si 'viziune' de viitor?...cate luni va trebuie ca sa luatzi o 'pastila de dor de munca'?
- autob368
-
Posted:
-
Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar
autob368
De ingradirea zonei la Drumul Taberei 34 stim de aproape o saptamana. A scris pe forum prima data colegul Victor92. De cate ori se mai scrie ??? Daca chiar suntem interesati de M5, propunem sa urmarim subiectele, ceea ce s-a scris pana acum si atunci o sa fie bine....
@subway guru : nu stiu ce se mai asteapta cu reteaua pe Valea Oltului, probabil sa se faca pe ultima suta de metri si eventual sa-si de-a seama ca o zi sau doua nu pot scoate troleibuzele pe traseu pentru ca... nu au retea... tipic rromanesc
De ingradirea zonei la Drumul Taberei 34 stim de aproape o saptamana. A scris pe forum prima data colegul Victor92. De cate ori se mai scrie ??? Daca chiar suntem interesati de M5, propunem sa urmarim subiectele, ceea ce s-a scris pana acum si atunci o sa fie bine....
@subway guru : nu stiu ce se mai asteapta cu reteaua pe Valea Oltului, probabil sa se faca pe ultima suta de metri si eventual sa-si de-a seama ca o zi sau doua nu pot scoate troleibuzele pe traseu pentru ca... nu au retea... tipic rromanesc
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar
subway guru
Cred ca 'v-ati prins' care-i 'strategia' de devieri, Max Boegl sa 'impinga' lucrurile dinspre Valea Oltului, Astaldi dinspre Razoare, 'in cleste'...
@ursu:
despre nr.34 pune aici:
viewtopic.php?f=194&t=2141
Cred ca 'v-ati prins' care-i 'strategia' de devieri, Max Boegl sa 'impinga' lucrurile dinspre Valea Oltului, Astaldi dinspre Razoare, 'in cleste'...
@ursu:
despre nr.34 pune aici:
viewtopic.php?f=194&t=2141
- sab
-
Posted:
-
Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar
sab
Interesant cum baietii aceia deja spargeau betonul prospat turnat pentru noua "autostrada" cu 5 benzi pe sens. Ca asa este la noi, azi faci ceva, maine strici.. . Iar traficul va fi afectat in...zona Brancusi.
Interesant cum baietii aceia deja spargeau betonul prospat turnat pentru noua "autostrada" cu 5 benzi pe sens. Ca asa este la noi, azi faci ceva, maine strici.. . Iar traficul va fi afectat in...zona Brancusi.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar
ByOnu
Sa mi se taie capul daca agitatia nu era datorata prezentei lui Udriste acolo.
Sa mi se taie capul daca agitatia nu era datorata prezentei lui Udriste acolo.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar
Utilizator anonim
Nu e, asta e inceputul de ritm marca Astaldi, ca la Pasajul Basarab.
Nu e, asta e inceputul de ritm marca Astaldi, ca la Pasajul Basarab.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar
Dr2005
Pasajul Basarab a avut vreo 2 ani întârziere şi tot nu-i gata încă... dacă se va lucra le fel, eu deja mă duc să cumpăr undiţele să dau lapeşte în galeriile de metrou care vor fi inundate ca cele din Bucureştii-Noi.
Pasajul Basarab a avut vreo 2 ani întârziere şi tot nu-i gata încă... dacă se va lucra le fel, eu deja mă duc să cumpăr undiţele să dau lapeşte în galeriile de metrou care vor fi inundate ca cele din Bucureştii-Noi.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar
subway guru
'Pushchea pe limba!'...Doamne fer...unditele-s facute pentru Delta nu pt metrou...
'Pushchea pe limba!'...Doamne fer...unditele-s facute pentru Delta nu pt metrou...
- fider
-
Posted:
-
Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar
fider
Daca in alta discutie se face o impresie (evident proasta) in legatura cu numele potrivit pentru utiliajele de sapat tunelul este bine de reamintit o problema de fond cu mult mai importanta desi este cam omisa de catre o persoana anume avand un mare optimism legat de constructii. In fine, revenim: sapatul tunelului este una, sapatul si constructia statiilor alta, echiparea si punerea in functiune o alta, materialul rulant si exploatarea lui o alta. In practica, in prezent, exista doar certitudinea ca o parte a lucrarilor va incepe si cam atat. Finantarea va venii in etape si daca "explodeaza" ceva pe unde trebuie se opreste rapid lucrul si ne trezim cu situatia de la M4: tunel finalizat, restul in diferite stadii. Acea "explozie" poate fi una financiara din moment ce proiectul are asigurat bugetul doar pana in 2012. Daca se zgaltaie situatia mondiala putin mai tare ca in 2008 din motiv financiar (destul de probabil), scad incasarile bugetare in perioada 2012-2015 (lucru aproape sigur), proiectul nu mai este asa de cert. Aici este si marea naivitate a unor constructori. Lucrarea depinde de finantare in primul rand si sumele nu sunt eliberate de la inceput. Romania nu se mai afla in postura "economiei febrile" a anilor 2006-2008.
Din motivele mai sus mentionate este mai decent si demn de gandirea matura sa nu ne aruncam in speculatii. Este bine ca se va face un tunel si ca macar structura unor statii va fi realizata. Este o realizare importanta. Ce se va intampla intre 2012-2015 ramane de vazut desi istoria recenta ne ofera multe exemple nefericite. Undita va fi utila insa sigur indiferent de cum vor merge lucrurile la santierul metroului sau ce se va intampla pe plan mondial. Aviz amatorilor!
Daca in alta discutie se face o impresie (evident proasta) in legatura cu numele potrivit pentru utiliajele de sapat tunelul este bine de reamintit o problema de fond cu mult mai importanta desi este cam omisa de catre o persoana anume avand un mare optimism legat de constructii. In fine, revenim: sapatul tunelului este una, sapatul si constructia statiilor alta, echiparea si punerea in functiune o alta, materialul rulant si exploatarea lui o alta. In practica, in prezent, exista doar certitudinea ca o parte a lucrarilor va incepe si cam atat. Finantarea va venii in etape si daca "explodeaza" ceva pe unde trebuie se opreste rapid lucrul si ne trezim cu situatia de la M4: tunel finalizat, restul in diferite stadii. Acea "explozie" poate fi una financiara din moment ce proiectul are asigurat bugetul doar pana in 2012. Daca se zgaltaie situatia mondiala putin mai tare ca in 2008 din motiv financiar (destul de probabil), scad incasarile bugetare in perioada 2012-2015 (lucru aproape sigur), proiectul nu mai este asa de cert. Aici este si marea naivitate a unor constructori. Lucrarea depinde de finantare in primul rand si sumele nu sunt eliberate de la inceput. Romania nu se mai afla in postura "economiei febrile" a anilor 2006-2008.
Din motivele mai sus mentionate este mai decent si demn de gandirea matura sa nu ne aruncam in speculatii. Este bine ca se va face un tunel si ca macar structura unor statii va fi realizata. Este o realizare importanta. Ce se va intampla intre 2012-2015 ramane de vazut desi istoria recenta ne ofera multe exemple nefericite. Undita va fi utila insa sigur indiferent de cum vor merge lucrurile la santierul metroului sau ce se va intampla pe plan mondial. Aviz amatorilor!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar
shoppy
Ba constructorul este cel mai realist in aceasta situatie, un constructor fara cotracte substantiale nu are nici un cuvant de spus in fata unei banci la cererea unui imprumut, un contract substantial conteaza foarte mult chiar daca este blocat, pe baza acelui contract se obtin imprumuturi, intra si banca pe fir, incepe sa se faca lobby la nivelurile inalte si pana la urma aia din UE o sa dea un pic din coate sa mai fluidizeze lucrurile, adica noi le dam bani romanilor, romanii platesc spaniolii, spaniolii platesc banca elvetiana, toti astia 3 platesc abgajati, toti angajatii aia platesc taxe, si uite asa oamenii au bani, banii circula si economia se misca, nu ca toata lumea sparge seminte la marginea drumului si intreaba de ce e economia blocata.
Ba constructorul este cel mai realist in aceasta situatie, un constructor fara cotracte substantiale nu are nici un cuvant de spus in fata unei banci la cererea unui imprumut, un contract substantial conteaza foarte mult chiar daca este blocat, pe baza acelui contract se obtin imprumuturi, intra si banca pe fir, incepe sa se faca lobby la nivelurile inalte si pana la urma aia din UE o sa dea un pic din coate sa mai fluidizeze lucrurile, adica noi le dam bani romanilor, romanii platesc spaniolii, spaniolii platesc banca elvetiana, toti astia 3 platesc abgajati, toti angajatii aia platesc taxe, si uite asa oamenii au bani, banii circula si economia se misca, nu ca toata lumea sparge seminte la marginea drumului si intreaba de ce e economia blocata.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar
ByOnu
Si pentru Dambovita mai contemporan...
subway guru wrote:
'Pushchea pe limba!'...Doamne fer...unditele-s facute pentru Delta nu pt metrou...
Si pentru Dambovita mai contemporan...
- Gentoo
-
Posted:
-
Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar
Gentoo
Razoare acum 25 minute ....se lucreaza
Razoare acum 25 minute ....se lucreaza
1.jpg (310.96 KB; downloaded 3909 times)
2.jpg (303.99 KB; downloaded 3921 times)
3.jpg (351.1 KB; downloaded 3909 times)
4.jpg (326.35 KB; downloaded 3909 times)
5.jpg (254.45 KB; downloaded 3911 times)
6.jpg (309.78 KB; downloaded 3909 times)
7.jpg (376.97 KB; downloaded 3908 times)
8.jpg (327.1 KB; downloaded 3910 times)
📖 Pagination options