Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)

 

Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

262 posts, 42369 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 19
 
 

📖 Pagination options
Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului survola

Mă gândesc să fac o reclamație la poliția rutieră față de mașinile parcate pe ”linia de tramvai” în zona asta. O să zic că pot bloca ambulanțele.
Să vad ce răspuns primesc și măsuri iau ei. Poate mai adună niște bani la buget din amenzi  :lol: Pentru pensii speciale, mai ales.
E un pericol și pentru circulație, tot timpul intră sau iese câte unul din așa-zisa parcare, când nu te aștepți.

 


Re: DISCUTII: Lucrarile de pe Bd. Aerogarii Sorin62

^^
Dacă ar desființa refugiile, sau măcar ar pune un semn de ocolire prin ambele părți, linia de tramvai ar putea fi folosită ca a 3-a bandă și ar dispare mașinile parcate. Oricum, am văzut că au dispărut semnele de „ocolire prin dreapta” de la refugii. Nu știu dacă intenționat sau pe motiv de „reciclare”...

 


Re: DISCUTII: Lucrarile de pe Bd. Aerogarii ByOnu

Sa desfiinteze refugiile astea noi de pe Aerogarii? Uau! :!:

 


Re: DISCUTII: Lucrarile de pe Bd. Aerogarii Puss in Boots

Incurca masinile  :D ce e mai simplu, sa pui Politia la treaba sau sa darami ceva? Sa darami, logic.

 


Re: DISCUTII: Lucrarile de pe Bd. Aerogarii Sorin62

ByOnu wrote:
Sa desfiinteze refugiile astea noi de pe Aerogarii? Uau! :!:


Nu cele de Aerogării, cele de pe Barbu Văcărescu.
După deschiderea intrării A3 în Petricani și lărgirea FdG, un Barbu Văcărescu cu 3 benzi fără niște refugii inutile ar fi foarte util.

PS Dezvoltarea presupune uneori și demolare...

 


Re: DISCUTII: Lucrarile de pe Bd. Aerogarii Puss in Boots

La cum arata linia pe Vacarescu si ce surprize neplacute te pot astepta, eu unul nici daca s-ar face banda de circulatie nu as folosi-o. Mai de dorit ar fi ca PMB sa isi scoata capul din ...unde l-a pus... si sa reabiliteze linia cu separare de trafic.

 


Re: DISCUTII: Lucrarile de pe Bd. Aerogarii Sorin62

Ar fi o cheltuială inutilă. La ora actuală 605 este mult mai util deoarece ajunge până la Băneasa Shopping. Tramvaiul nu ai cum să-l duci până acolo. Iar fluxul de călători nu justifică traficul.
Legătura dintre stația de metrou Ștefan cel Mare și Aurel Vlaicu se face cel mai bine prin Piața Victoriei, nimeni nu o să iasă din metrou (mai ales iarna) ca să ia un tramvai până la zona de birouri. Mai ales că porțiunea până la intersecția Barbu Văcărescu cu FdG este slab populată.
Iar din centru - Piața Sf. Gheorghe - dacă vrei să ajungi în nordul Bucureștiului ai tot metroul ca alternativă. Tot traseul lui 5 între Sf. Gheorghe și Ștefan cel Mare trece printr-o zonă slab populată care nu poate asigura fluxul de călători care să justifice o linie de tramvai.

 


Re: DISCUTII: Lucrarile de pe Bd. Aerogarii Puss in Boots

5-ul trebuie gandit pe alt traseu, cu o prelungire poate via dna Ghica spre Est. Sau macar de pe la Obor. Nu il poti face atractiv cat timp lumea nu beneficiaza de el asa cum ar trebui, cu trafic separat, in viteza, cu capacitate mare de transport, legand niste zone care isi pot facilita accesul in zona business fara metrou sau trebuind sa schimbe cu metroul la Victoriei. As zice ca prioritara e zona Aurel Vlaicu nu mall-ul din Baneasa. Se mai fac si blocurile alea multe pe FdG. Ia creeaza tu STB/PMB o legatura rapida coerenta si se vor atrage si calatorii. N-ai de unde sa stii ce comportament vor adopta oamenii. Momentan nu sunt variante. Fa tu variante si poate lucrurile se schimba. O fi mai goala zona acum, dar se construieste mereu si flux de calatori va fi. Daca stau in zona metrou Stefan cel mare, ma urc in tramvai si ma lasa in 10 minute la sos.Pipera in zona de birouri. Eu as fi unul din aceia si m-ar lasa tramvaiul la jumatea distantei dintre metrou si birou. Daca as sta la Obor idem. 20min. Hai 25. Sunt/vor fi garduri peste tot si linie buna (in teorie). Poate imi iau eu calator abonament la metrou doar pt munca, daca obtin o alternativa si pot merge decent si rapid pe la suprafata de ce nu? Nu cred ca a facut nimeni vreun studiu si vreun sondaj asupra a ceea ce ar face oamenii. Si poate mai aproape de unde am nevoie sa merg decat de la gura de metrou. Ia aplica tu legea si nu permite parcarea pe banda 1, iar cu separarea tramvaiului probabil raman doua benzi pe sens. Cand lumea se va inghesui in masini in trafic si vor vedea cum zboara tramvaiele pe langa probabil unii se vor gandi ca e totusi o alternativa. Unii, nu toti. Evident, si PMB/STB vor trebui sa faca eforturi in sensul atragerii de calatori, cu o alta abordare decat "da-i dracu" ca pana acum.

Plus ca exista abonamente, cine merge des la Baneasa Mall ca lucreaza acolo sau mai stiu eu ce, va avea un abonament deci va putea schimba ca sa ajunga in X loc. Cine merge rar poate sacrifica un bilet in plus. La 1.30 lei nu e chiar o tragedie... probabil cheltuiala in mall e de 100 de ori mai mare ca doar nu te duci sa casti gura (desi orice e posibil). Plus ca autobuzul sta in trafic, n-are banda dedicata, plus ca autobuzul e mic, tramvaiul e mult mai incapator etc.

 


Re: DISCUTII: Lucrarile de pe Bd. Aerogarii shoppy

Nici o largire de la 2 la 3 benzi nu este utila in oras, genereaza trafic suplimentar, promoveaza folosirea masinii personale si in scurt timp transforma un blocaj pe 2 benzi in unul pe 3 benzi.

 


Re: DISCUTII: Lucrarile de pe Bd. Aerogarii Costin

5-ul trebuie de ieri sa fie modernizat, separat de trafic si sa vina la maxim 5 minute la ora de varf. Cea mai mare greseala pe care o faci, Sorin62, atat tu cat si 'specialistii' de prim PMB este sa considere M2 ca alternativa, cand M2 este deja la capacitate maxima si trebuie sa gasim alternative la M2, adica fix pe dos. Plus ca linia modernizata de pe Aerogarii nu se amortizeaza cat timp e nefolosita. Decizia de a nu o folosi pute de departe a control de la Curtea de Conturi.

 


Re: DISCUTII: Lucrarile de pe Bd. Aerogarii Puss in Boots

Se pare ca nu pute suficient de mult inca. Parca 5-ul nu e prevazut prin niciun proiect, nu? Trebuiau alocate parte din cele 100 de tramvaie pentru linia 5 laolalta cu modernizarea (ca la 55 si nu numai, de ex). Sau suplimentat, nu 100, 120 daca e nevoie.

Daca vor fi alternative serioase si demne de luat in calcul, atat dpdv a duratei calatoriei cat si a nr de schimbari facute (poate chiar 0), lumea va migra. Nu toti, dar multi. M2-ul nu va ramane orfan de calatori pt ca alte masuri prin alte parti vor determina ca poate mai multi oameni sa lase masina in P+R si nu numai, si sa foloseasca metroul. Momentan stiu destule cazuri de oameni care nu folosesc metroul pentru ca este aglomerat si nu le ofera un transport calitativ spre si de la serviciu. Basca probeleme de respiratie cu sau fara atacuri de panica la pachet. Altii folosesc metroul in pofida acestor lucruri pentru ca NU au o alternativa de luat in seama. Uneori chiar nu se poate, dar noi nici pe alea pe care le putem face, nu le facem.

 


Re: DISCUTII: Lucrarile de pe Bd. Aerogarii Sorin62

# Puss in Boots cred că te referi mai degrabă la linia lui 16. Care ar trebui adusă din Pipera pe Doamna Ghica și apoi scoasă spre Pantelimon. Asta da!
Linia 5 a funcționat bine merci ani de zile, și nu a avut călători! Câți oameni care lucrează în Pipera locuiesc lângă Dinamo - Circul de Stat? De la Obor, să vin cu tramvaiul 3 stații până la Dinamo și apoi să schimb alt tramvai spre Pipera? Păi mai bine cobor la metrou, merg două stații până la PV și schimb linia de metrou fără să mai ies în ploaie. Metrou care mă duce fie la Aurel Vlaicu (unde m-ar aduce 5), fie la Pipera (unde m-ar aduce 16).

Am locuit într-un bloc de lângă intersecția Tunari - Ștefan cel Mare ani de zile, inclusiv pe vremea lui ceașcă. Niciodată nu au fost pline tramvaiele de pe linia 5.

Uitați-vă la linia 41: a dispărut ambuteiajul de pe Virtuții? Sunt două benzi, nu se parchează pe prima bandă, traseu separat pentru 41.
# Costin,și dacă cumperi 100 de tramvaie care vor circula goale pe acel traseu se va amortiza investiția?
Încă o dată: a circulat tramvaiul 5 ani de zile - modernizarea liniei s-a terminat în 2011! Până în 2017 când a fost înlocuit cu 605 ce amortizare s-a realizat?
Cum separi linia lui 5 de trafic pe poțiunea Tunari - Vasile Lascăr ?

 


Re: DISCUTII: Lucrarile de pe Bd. Aerogarii Adrian Rosca

Modernizarea liniei ar fi trebuit sa continue cu Barbu Vacarescu, dar din pacate s-au pierdut in planuri: ba ca muta sina, ba ca fac sens unic. Iar la Aerogarii n-au fost in stare sa faca o simpla bucla de intoarcere a tramvaielor.

 


Re: DISCUTII: Lucrarile de pe Bd. Aerogarii Costin

Sorin62 wrote:
Și dacă cumperi 100 de tramvaie care vor circula goale pe acel traseu se va amortiza investiția?

Nu vor circula goale, la ce cerere de transport exista.

Sorin62 wrote:
Încă o dată: a circulat tramvaiul 5 ani de zile - modernizarea liniei s-a terminat în 2011!

Ba nu s-a terminat nici pana in ziua de azi. Nici bucla de intoarcere, nici Alex. Serbanescu - Barbu Vacarescu. De altfel, de-aia si erau goale tramvaiele, pentru ca veneau mult prea greu si mergeau mult prea incet pe tronsonul nemodernizat, probabil cu cea mai proasta infrastructura de tramvai din Bucuresti.

Sorin62 wrote:
Până în 2017 când a fost înlocuit cu 605 ce amortizare s-a realizat?

Intreaba la primarie, nu am eu aceste date. Dar un procent s-a realizat sigur.

Sorin62 wrote:
Cum separi linia lui 5 de trafic pe poțiunea Tunari - Vasile Lascăr ?

Daca chiar insisti - "Accesul interzis cu exceptia STB".

Sorin62 wrote:
Uitați-vă la linia 41: a dispărut ambuteiajul de pe Virtuții? Sunt două benzi, nu se parchează pe prima bandă, traseu separat pentru 41.

Ia scoate 41 si fa 3 benzi si vezi daca nu cumva va fi mult mai rau. Ai o banda cu o capacitate de 250 calatori / 3 minute / interstatie (asta fiind linia de tramvai). Crezi ca daca o "redai" masinilor, iar cei 250 de calatori de la fiecare 3 minute s-ar sui cate 2 intr-o masina, ai avea aceeasi capacitate de transport (125 masini / 3 minute / interstatie)?

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)  • 
Choose destination

Since our 2312 forum members have written 423782 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use