Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantLocomotive electrice

 

Topic: Locomotive clasa 473 (Softronic Phoenix ale CFR Călători)

236 posts, 97407 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 17
 
 

📖 Pagination options
Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004) earthchild

Nu vreau sa par carcotas, dar ce nu-mi place la noile Phoenix: caroseria nu este deloc lisa, privita din unghi parca este facuta la ciocan.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004) Utilizator anonim

40-2004-6 a plecat astazi la ora 14:00 cu R681 catre Constanta  8-)

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004) GAC

Mi-ar placea sa vad mai multe locomotive vopsite in tricolor, prin Transilvania, mai ales prin Covasna si Harghita, sa nu uite respectivii...  :lol:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004) Utilizator anonim

Pana atunci 40-2003-2 a ajuns zilele trecute la Brasov cu A1931 iar astazi vine de la Constanta.

 


Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004) Der Hofmeister

Linia dintre Brasov si Predeal nu e de nasul oricarei locomotive. Uzura care isi pune amprenta atat la coborare cat si la urcare este foarte mare. Declivitatea accentuata, inclinatia generala a terenului si curbele cu raza mica sunt o piatra grea de incercare pentru orice locomotiva care strabate acest sector.

E bine ca se trimit si spre Transilvania locomotive noi, insa 2003 nu a fost conceputa ca locomotiva de tractiune, ci ca locomotiva de viteza. Sa nu se trezeasca cumva ca le pica "masina" cand le e lumea mai draga.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004) Dr2005

Poţi să îi pui un tren mai scurt şi atunci se descurcă. Oricum, la cât de ,,lungi" sunt trenurile noastre, îmi pun întrebarea dacă CFR Călători nu cumva făcea treabă mai bună doar cu EC-uri, eventual vreo 5-6 EA-uri pentru Valea Prahovei în week-end, când trenurile sunt suplimentate.€..

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004) Utilizator anonim

Acum vine intrebarea, se spunea ca vor fi 5 astfel de masini la CFR Calatori, le avem pe primele 2, mai sunt bani pentru urmatoarele 3 sau poate mai multe... :roll:

 


Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004) Der Hofmeister

Dr2005 wrote:
Poţi să îi pui un tren mai scurt şi atunci se descurcă. Oricum, la cât de ,,lungi" sunt trenurile noastre, îmi pun întrebarea dacă CFR Călători nu cumva făcea treabă mai bună doar cu EC-uri, eventual vreo 5-6 EA-uri pentru Valea Prahovei în week-end, când trenurile sunt suplimentate.€..


BC-ul nu are multe trenuri pe care sa le deserveasca spre Brasov: enumar A 1930/1931, A 1631 si A 1746. Perechea A 1930/1931 are putine vagoane intr-adevar (vreo 5 maxim), deci nu ar fi vreo problema pentru 2003 (nici 2004, prin absurd), sa zicem. A 1746 iese din discutie, pentru ca are in jur de 10 vagoane, si oricum pleaca la dubla mai tot timpul spre Predeal. De asemenea, si A 1631 iese din discutie, cu garnitura lui impresionanta, care s-a pastrat cu toate ca trenul a fost redus la Bucuresti Nord.

Nu e numai faptul ca urca pe un gradient de panta foarte abrupt, mai e si faptul ca franeaza foarte mult pe zona de coborare, toate acestea punandu-si foarte clar amprenta in timp pe performanta generala unei locomotive. Asta se poate vedea foarte usor la o inspectie tehnica comparativa a locomotivelor de Brasov cu cele de la BC.

Iar referitor la ce spunea Andrei, s-au promis 5. De la promisiune pana la certitudine si realitate imediata e cale lunga. Pana una alta, trebuie sa termine testele pe 480-001-3, trebuie sa o trimita in probe catre un depou, sa faca tractiune pe un tren si sa se noteze impresiile, dupa care sa se lanseze oferta pentru cumpararea acesteia de catre un operator feroviar, fie el CFR sau privat. Pretul estimativ al TRANSMONTANEI este situat undeva pe la 3 milioane euro, neincluzand aici comisioane si alte taxe din care sa faca profit firma Softronic. Ca totusi, la un asemenea pret si dupa atatea locomotive construite/modernizate, nu prea iti poti permite luxul de a lucra in pierdere, chit ca 001 e deschizatorul clasei 48 si am putea accepta ca e la inceput treaba.

 


Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004) Chev Celios

Din cate am inteles Trans Montana este o locomotiva de marfa si deja cei de la DB sau aratat interesul pentru cumpararea ei.

 


Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004) Der Hofmeister

Chev Celios wrote:
Din cate am inteles Trans Montana este o locomotiva de marfa si deja cei de la DB sau aratat interesul pentru cumpararea ei.


Cam asa ceva am auzit si eu. Pacat de nume, ca trimite cu gandul la altceva.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004) Utilizator anonim

Normal, DB-ul cu parcul lui exotic de locomotive, pana acum au Phoenix 2001, DB-uri ex FAUR, Siemensurile ABB seria 465, Ludmillele, Sulzerul 1665...  :lol: astea pe langa multe altele

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004) Dr2005

Transmontana chiar e o locomotiva de marfa. Nu ai ce sa faci cu atata putere la calatori.

 


Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004) stefan_br

Deci maine (18 decembrie 2010) ar urma sa se intoarca cu R872 da?

 


Re: Locomotive Softronic Phoenix seria 40 (2003, 2004) Chev Celios

Posibil.Nu cunosc asa bine Mersul.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 17
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Locomotive electrice  • 
Choose destination

Since our 2304 forum members have written 423083 posts in 5269 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use