Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA7 (Ploiești - Bacau - Siret)

 

Topic: Tronson Bacău-Pașcani

58 posts, 5249 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronson Bacău-Pașcani orex

CNAIR a desemnat câștigătorul pentru construcția lotului 2 al autostrăzii Bacău – Pașcani!
Vineri, 23.12.2022, după finalizarea procesului de evaluare a ofertelor, pentru Lotul 2, Trifeşti (județul Neamţ) - Gherăeşti (județul Neamţ) din autostrada Bacău - Pașcani, parte a A7 (Autostrada Moldovei), CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire.

Ofertantul desemnat câștigător este Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL, cu preţul de 1.277.947.884,17 fără TVA.
Durata de execuție a contractului este de 30 de luni, iar perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani. Finanțarea acestor obiective este asigurată prin PNRR.
Lungimea acestui lot este de 18,99 km.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea contestaților/ plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

 


Re: Tronson Bacău-Pașcani orex

CNAIR a desemnat câștigătorul pentru construcția lotului 3 al autostrăzii Bacău – Pașcani!
Joi, 29.12.2022, după finalizarea procesului de evaluare a ofertelor pentru Lotul 3, Mircești – Pașcani (județul Iași) din autostrada Bacău - Pașcani, parte a A7 (Autostrada Moldovei), CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire.

Ofertantul desemnat câștigător este Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL, cu prețul de 1.765.928.288,22 lei fără TVA.

Durata de execuție a contractului este de 30 de luni, iar perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani.

Finanțarea acestui obiectiv este asigurată prin PNRR.

Lungimea acestui lot este de 28,09 km.

Pe traseul acestui sector de autostradă vor fi construite 38 poduri și pasaje, în lungime totală de 3.407 m.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea contestaților/ plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.


𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗕𝗮𝗰𝗮𝘂-𝗣𝗮𝘀𝗰𝗮𝗻𝗶 𝘃𝗮 𝗳𝗶 𝗰𝗼𝗻𝘀𝘁𝗿𝘂𝗶𝘁𝗮 𝗶𝗻 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲𝗴𝗶𝗺𝗲 𝗱𝗲 𝗮𝗻𝘁𝗿𝗲𝗽𝗿𝗲𝗻𝗼𝗿𝘂𝗹 𝗿𝗼𝗺𝗮𝗻
Principalele lucrări prevăzute în cele 30 luni pe care antreprenorul le are la dispoziție sunt:
✅️ 28 km
✅️ 38 poduri și pasaje
✅️ 3 noduri rutiere
✅️ 2 parcări de scurtă durată

Contractul pentru execuția lucrărilor se va semna imediat după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și după soluționarea acestora.

𝗢𝗱𝗮𝘁𝗮 𝗰𝘂 𝗱𝗲𝘀𝗲𝗺𝗻𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗰𝗮𝘀𝘁𝗶𝗴𝗮𝘁𝗼𝗿𝘂𝗹𝘂𝗶 𝘀𝗶 𝗽𝗲 𝗮𝗰𝗲𝘀𝘁 𝗹𝗼𝘁, 𝘁𝗼𝗮𝘁𝗲 𝗰𝗲𝗹𝗲 𝟭𝟯 𝗹𝗼𝘁𝘂𝗿𝗶 𝗮𝗹𝗲 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗔𝟳 𝗮𝘂 𝘁𝗿𝗲𝗰𝘂𝘁 𝗱𝗲 𝗮𝗰𝗲𝗮𝘀𝘁𝗮 𝗳𝗮𝘇𝗮, 𝟳 𝗱𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲 𝗲𝗹𝗲 𝗮𝘂 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗿𝗮𝗰𝘁𝘂𝗹 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗲𝘅𝗲𝗰𝘂𝘁𝗶𝗮 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿 𝗱𝗲𝗷𝗮 𝘀𝗲𝗺𝗻𝗮𝘁 𝘀𝗶 𝗽𝗲 𝟰 𝗱𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲 𝗲𝗹𝗲 𝗮𝘂 𝗶𝗻𝗰𝗲𝗽𝘂𝘁 𝗱𝗲𝗷𝗮 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗶𝗹𝗲. 𝗔𝘀𝗮 𝗰𝘂𝗺 𝗮𝗺 𝗽𝗿𝗼𝗺𝗶𝘀, 𝗔𝟳 𝘃𝗮 𝗳𝗶 𝘂𝗻 𝗺𝗼𝗱𝗲𝗹 𝗱𝗲 𝘀𝘂𝗰𝗰𝗲𝘀, 𝗶𝗮𝗿 𝗠𝗼𝗹𝗱𝗼𝘃𝗮 𝘃𝗮 𝗮𝘃𝗲𝗮 𝗽𝗿𝗶𝗺𝗮 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗺𝗮𝘅𝗶𝗺𝘂𝗺 𝗶𝗻 𝗮𝗻𝘂𝗹 𝟮𝟬𝟮𝟲.

ℹ️ Autostrada va avea o lungime de 77,3 km, 112 poduri, pasaje, viaducte și structuri casetate, 9 noduri rutiere, vor exista drumuri de întreținere pe stânga și pe dreapta, pe toată lungimea autostrăzii cu o lățime de 3,5 m, vor fi parcări de scurtă durată, spații pentru încărcarea autoturismelor electrice și perdele forestiere cu rol anti-înzăpezire pe aproximativ 140 ha.

📍 Traseul autostrăzii va fi prin județele Bacău, Neamț și Iași și va traversa următoarele unități administrativ teritoriale:
➡️ Săucești, Itești, Berești-Bistrița, Filipești (𝗕𝗮𝗰𝗮𝘂)
➡️ Moldoveni, Secuieni, Horia, Trifești, Dulcești, Cordun, Săbăoani, Gherăești (𝗡𝗲𝗮𝗺𝘁)
➡️ Mircești, Hălăucești, Mogoșești - Siret, Stolniceni - Prăjescu, Pașcani (𝗜𝗮𝘀𝗶)

 


Re: Tronson Bacău-Pașcani orex

Toate cele 3(trei) loturi ale A7 Bacau-Pascani vor fi construite de UMB! :applause:








 

 


Re: Tronson Bacău-Pașcani punmeister

As fi cautios pe tema asta. Danlin au mers la CAB pentru Ploiesti-Buzau lotul 3 si le-a dat castig de cauza.

 


Re: Tronson Bacău-Pașcani orex

Art. 9, alin (4) din Legea nr. 101/2016, forma consolidata, la zi, stipuleaza ca ”Autoritatea contractantă are obligaţia să încheie contractul cu ofertantul declarat câştigător, ulterior pronunţării unei soluţii de menţinere a rezultatului procedurii de atribuire de către Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, chiar dacă împotriva respectivei decizii a fost introdusă calea de atac a plângerii şi cauza nu a fost soluţionată în mod definitiv şi, în orice caz, numai după expirarea termenului legal de aşteptare prevăzut la art. 59 alin. (1).”
Daca DANLIN se considera nedreptatit mai poate obtine la CAB, eventual, repararea prejudiciului suferit in ceea ce-l priveste, in masura in care considera ca rezultatul procedurii i-a viciat afacerea! Atat, si nimic mai mult! :yes:
PS
Ceea ce invoci pe lot 3 Ploiesti-Buzau, e alta mancare de peste, intrucat:
1. CNSC a dispus reevaluarea ofertei DANLIN;
2. CAB a conchis, reevaluarea ofertei NUROL si mentinerea in rest a deciziei CNSC.
:yes:

 


Re: Tronson Bacău-Pașcani punmeister

Scuze, am confundat oalele in cazul acesta. Point taken! 🙂

 


Re: Tronson Bacău-Pașcani orex

CNAIR a semnat contractele necesare construcției celor 3 loturi ale Autostrăzii Bacău – Pașcani, parte din A7
Miercuri, 15.02.2023, CNAIR a semnat contractele de execuție pentru toate cele 3 loturi din Autostrada Bacău – Pașcani, parte din A7 cu ofertantul declarat câstigător, respectiv ASOCIEREA S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. SA&PE CONSTRUCT S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L.​

Valoarea totală a contractelor este de 4.682.198.422,61 lei fără TVA, astfel:

LOT 1: 1.638.322.250,22 Lei fără TVA
LOT 2: 1.277.947.884,17 Lei fără TVA
LOT 3: 1.765.928.288,22 Lei fără TVA
Traseul are o lungime totală de aproximativ 77,4 km, după cum urmează:
LOT 1: 30,3 km,
LOT 2: 18,99 km,
LOT 3: 28,09 km,    

Sursa de finanțare este din Fonduri Europene Nerambursabile - Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).

Durata fiecărui contract este de 150 luni, din care 30 luni sunt dedicate perioadei de execuție a lucrărilor și 120 de luni perioadei de garanție a lucrărilor.

Autostrada Bacău - Pașcani va mai avea și următoarele dotări:

LOT 1 (km 0+000 – km 30+300) Bacău (Săucești) – Trifești
Pe traseul autostrăzii vor fi construite: 3 noduri rutiere, 10 poduri și 66 podețe.
Parcare de scurta durată la km 25+300;
Spațiu pentru servicii Tip S1 la km 6+900, încluzând și dotarea cu stații de încărcare a autoturismelor electrice;
Perdele forestiere pentru protecția căilor de comunicație și de transport, respectiv de apărare a acestora, împotriva înzăpezirilor.

LOT 2 (km 30+300 – km 49+299) Trifești – Gherăești
Pe traseul autostrăzii vor fi construite: 3 noduri rutiere, 5 poduri și viaducte și 50 podețe.
Centru de întreținere și coordonare (CIC), inclusiv Centru de Monitorizare și Informare (CMI) – km 34+815 (Roman)
Perdele forestiere pentru protecția căilor de comunicație și de transport, respectiv de aparare a acestora, împotriva înzăpezirilor.

LOT 3 (km 49+299 – km 77+393.70) Mircești – Pașcani
Pe traseul autostrăzii vor fi construite: 3 noduri rutiere, 7 poduri, 2 pasaje și 32 podețe.
Parcare de scurtă durată la km 65+300, incluzând și dotarea cu stații de încărcare a autoturismelor electrice;
Spațiu pentru servicii S3 km 52+300 (dreapta, stanga), incluzând și dotarea cu stații de încărcare a autoturismelor electrice;
Perdele forestiere pentru protecția căilor de comunicație și de transport, respectiv de apărare a acestora, împotriva înzăpezirilor.

 









Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A7 (Ploiești - Bacau - Siret)  • 
Choose destination

Since our 2313 forum members have written 423802 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use