Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)

 

Topic: Stiri si articole din presa

68 posts, 34265 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si articole din presa chevic

Informatie falsa. Nu se toarna inca nici un asfalt !!!!!!!!!!!!!!!!!

 


Re: Stiri si articole din presa Nightwolf

Si nici nu va fi gata de 01 mai ... poate pe 31... :)

 


Re: Stiri si articole din presa URANUS

Sursa: B365.RO

RESTRICŢII RUTIERE pe Bd. Mărăşti, în zona Pasajului de la Piaţa Presei Libere, începând de AZI

Brigada Rutieră a Capitalei anunţă că, începând de luni, s-a restricţionat traficul rutier pe Bd. Mărăşti, în zona Pasajului Piaţa Presei Libere.

Începând cu data de 04.05.2015, în conformitate cu avizul Comisiei Tehnice de Circulaţie din cadrul Primăriei Generale a Municipiului Bucureşti, pentru continuarea lucrărilor la pasajul din zona Piaţa Presei Libere, traficul rutier se va restricţiona pe bd. Mărăşti pe sensul dinspre Piaţa Presei Libere către bd. Expoziţiei.

Rute ocolitoare:

Piaţa Arcul de Triumf – bd. Alexandru Constantinescu – bd. Mărăşti – Piaţa Montreal – bd. Expoziţiei;
Piaţa Arcul de Triumf - şos. Kiseleff – Piaţa Presei Libere – bd. Poligrafiei – str. Parcului – bd. Expoziţiei;
DN1 – Piaţa Presei Libere – şos. Kiseleff – str. Primo Nebiolo – bd. Mărăşti – Piaţa Montreal.

Brigada Rutieră solicită conducătorilor de autovehicule să respecte semnificaţia indicatoarelor rutiere montate temporar în zonă, semnalele poliţiştilor rutieri şi să folosească rutele ocolitoare.

Pietonii sunt rugaţi să circule numai pe trotuare, să traverseze strada prin locurile special amenajate şi semnalizate sau la culoarea verde a semaforului electric, după o temeinică asigurare şi să nu staţioneze pe partea carosabilă.

Trasee RATB, modificate

Şi Regia Autonomă de Transport Bucureşti a anunţat, anterior, că traficul rutier va fi restricționat în perioada 4-25 mai 2015, pe Bd. Mărăşti, sensul spre Bd. Expoziţiei, tronsonul cuprins între Piaţa Presei şi Bd. Expoziţiei. Măsura va afecta și circulația autobuzelor, astfel că RATB va modifica traseele mai multor linii de autobuz în această perioadă.

Din această cauză, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va lua următoarele măsuri de reorganizare a transportului public în zonă, astfel:

- Accesul autobuzelor liniilor 149, 261, 304 şi 449 în terminalul ,,Piaţa Presei” se va realiza de la rondul Piaţa Presei, prin Şos. Kiseleff, Str. Alexandru Constantinescu, Bd. Mărăşti, Bd. Expoziţiei. Celălalt sens nu se modifică.


- Autobuzele liniei 780 vor circula pe sens ,,Gara Basarab”, de la rondul Piaţa Presei, prin Şos. Kiseleff, Str. Alexandru Constantinescu, Bd. Ion Mihalache, Cal. Griviţei, apoi pe traseul actual. Celălalt sens nu se modifică.

- Autobuzele liniilor 149, 261 şi 304 vor efectua opriri şi în staţiile ,,Muzeul Satului” comun cu cele ale liniilor 131, 205, 331, respectiv ,,Arcul de Triumf” şi ,,Institutul Agronomic”, comun cu cele ale liniei 330.

Pe traseul modificat, autobuzele liniilor 449 şi 780 nu vor efectua staţii intermediare.

http://www.b365.ro/restrictii-rutiere-p...29526.html

 


Re: Stiri si articole din presa URANUS

Sursa: B365.RO

http://www.b365.ro/mobi/pasajul-de-la-p...30447.html

Pasajul de la Piața Presei e aproape gata. Deschiderea, amânată pentru iunie. FOTOGALERIE

Lucrările la Pasajul subteran de la Piața Presei Libere se apropie de final. Cu toate acestea, deschiderea oficială a fost din nou amânată pentru luna iunie. Motivul: în zona rampei spre Bd. Mărăști au fost descoperite mai multe cabluri electrice care nu erau prevăzute în planul Enel și au trebuit mutate. În mare parte însă, lucrările au intrat în partea finală. Asfaltul a fost pus, pasajele pietonale au fost terminate, se montează și stâlpii de electricitate, iar la suprafață au început amenajările.

Pasajul subteran de la Piața Presei Libere ar fi trebuit deschis în această lună, conform ultimului termen anunțat de Primăria Capitalei. Pe teren, lucrările se apropie de final, însă nu suficient de repede pentru a putea fi respectat acest termen. Întârzierile sunt cauzate de o serie de cabluri electrice care au fost descoperite în zona rampei spre Bd. Mărăști și care au trebuit mutate pentru a putea fi turnat asfaltul. Întreaga operațiune a blocat lucrarea în zona Mărăști aproximativ o lună. Astfel, reprezentanții municipalității au trebuit să amâne deschiderea oficială a pasajului pentru luna viitoare.

"Au fost descoperite noi cabluri electrice care nu ar fi trebuit să se afle acolo. Lucrarea se va termina în iunie", a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

Cu excepția rampei spre Bd. Mărăști, lucrările la pasaj sunt aproape gata. Intrarea în pasajul rutier de pe DN1 și rampa de ieșire pe Kiseleff au fost deja asfaltate și s-a trecut la montarea stâlpilor de electricitate. De asemenea, au început amenajările la suprafață. În zona dintre Bd. Mărăști și Șos. Kiseleff s-a turnat asfalt și a fost amenajată și o pistă pentru biciclete.

Și lucrările la pasajele pietonale au evoluat foarte mult în ultima lună. Astfel, noul pasaj pietonal, ce leagă nodul de transport de la Piața Presei Libere (capăt tramvai 41) cu aleea ce desparte Berăria H de Hard Rock Cafe,  a fost terminat. S-a montat pavajul și sistemul de iluminat, iar scările de acces au fost finalizate. Și amenajarea vechiului pasaj pietonal, care a trebuit scurtat, este aproape gata.

Lucrările la Pasajul subteran Piaţa Presei Libere au fost demarate în martie 2014. Potrivit proiectului, noul pasaj rutier va avea 700 de metri și va fi realizat pe sensul dinspre DN1 spre Soseaua Kiseleff și bd. Mărăști. Șoferii vor intra în pasaj de pe Sos. București-Ploiești, după Fântâna Miorita, din direcţia Ploieşti-Băneasa. Sub Piața Presei Libere, pasajul se va bifurca, șoferii având la dispoziție două ieșiri: pe Șoseaua Kiseleff, în zona strandului Tineretului, și pe bd. Mărăști, după City Gate Towers.

Proiectul prevede și construcţia unui pasaj pietonal care va face legătura între Piaţa Presei Libere şi Parcul Herăstrău, pentru a facilita accesul călătorilor la mijloacele de transport în comun, dar şi scurtarea şi modernizarea pasajului pietonal existent. Astfel, din vară, bucureștenii vor putea traversa bulevardul Kiseleff din Capitală pe sub pământ prin intermediul a două pasaje pietonale subterane. Primul, care exista deja și subtraversa bd. Kiseleff și Bd. Mărăști, a fost scurtat și modernizat.

Construcţia celui de-al doilea pasaj pietonal subteran a fost demarată la finele anului trecut. Acest pasaj va lega nodul de transport de la Piața Presei Libere (capăt tramvai 41) cu aleea ce desparte Berăria H de Hard Rock Cafe.

Întregul proiect va avea o lungime totală de 1.134 m. De asemenea, partea carosabilă va avea o lăţime de 8,8 metri pe pe ramura Kiseleff, unde vor exista două benzi, şi o lăţime de 5,5 metri pe ramura Mărăşti.

 








Re: Stiri si articole din presa andrei11

Eu mor cand citesc aceste informatii, sunt aceleasi si aceleasi de luni bune, nu sunt in stare sa schimbe si ei textul cat de cat ?

 


Re: Stiri si articole din presa TibiV

Una mai civilizata, de pe HotNews, foarte proaspata...
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-20244334-lucrarile-pasajul-subteran-piata-presei-intrat-ultima-suta-metri-municipalitatea-evita-dea-data-clara-pentru-finalizarea-lucrarii.htm
Lucrarile la Pasajul subteran de la Piata Presei au intrat pe ultima suta de metri. Municipalitatea evita sa dea o data clara pentru finalizarea lucrarii

Lucrarile la Pasajul subteran de la Piata Presei au intrat pe ultima suta de metri. Constructorul mai are de facut cateva retusuri, iar Enel lucreaza la un post de transformare din zona, ceea ce impiedica municipalitatea sa inchida lucrarile la spatiile verzi afectate de lucrarile la pasaj. Reprezentantii municipalitatii au anuntat ca au demarat procedura de constituire a comisiei in vederea receptiei obiectivului, insa se feresc sa dea o data clara pentru finalizarea pasajului, dupa ce primarul Sorin Oprescu a promis ca lucrarea va fi gata in primavara 2015 si acest termen nu a fost respectat.

"Momentan s-a demarat procedura de constituire a Comisiei in vederea receptiei la terminarea lucrarilor, ca urmare a notificarii constructorului. Data la care va fi pus in functiune Obiectivul de investitii "Pasaj rutier Piata Presei Libere" nu poate fi anticipata, din cauza ca depinde de constatarile Comisiei de receptie la terminarea lucrarilor. De asemenea, Enel lucreaza la un post de tranformare (nu este vorba despre o lucrare a Primariei Municipiului Bucuresti), iar anumite zone afectate (trotuare, spatii verzi) se pot inchide numai dupa finalizarea lucrarilor", spun reprezentantii Primariei Capitalei.

"Pasajul Pietei Presei Libere este aproape finalizat! Se fac ultimele retusuri, se asfalteaza trotuarele, se lucreaza la statia RATB de pe Kiseleff, iar la noapte se vor monta bordurile in sensul giratoriu si se vor realiza marcajele pe sensul dinspre Marasti. Se mai lucreaza la refacerea spatiilor verzi, la statia de ape pluviale si la semaforizare", posta in urma cu cateva zile, primarul Sorin Oprescu pe pagina de Facebook.

Pasajul subteran de la Piata Presei Libere se realizeaza pe un singur sens (cel de intrare in Bucuresti, de pe Soseaua Bucuresti-Ploiesti), avand doua iesiri: una pe bulevardul Kiseleff si una pe bulevardul Marasti. Lungimea acestuia este de circa  700 de metri, iar costul de realizare se ridica la circa 60 milioane lei.

Pasajul rutier subteran de la Piata Presei Libere are ca scop fluidizarea circulatiei la intrarea si iesire din Bucureste pe DN1, la intersectia de la Piata Presei, potrivit autoritatilor. Pasajul are circa 700 metri lungime, porneste din Soseaua Bucuresti-Ploiesti cu 2 benzi de circulatie si se bifurca, cu doua benzi pe Soseaua Kiseleff si o banda pe bd. Marasti. Potrivit municipalitatii, demararea lucrarilor la pasajul subteran Piata Presei Libere s-a impus odata cu finalizarea pasajului denivelat subteran Baneasa, cel de pe DN 1 – intersectie cu bulevardul Aerogarii, moment in care ambuteiajul de la intrarea in oras s-a mutat in intersectia din Piata Presei Libere care este traversata in fiecare ora de aproximativ 12.000 vehicule.

Lucrarile la Pasajul rutier subteran de la Piata Presei Libere au inceput in martie 2014 si trebuiau terminate in 9 luni. Initial, reprezentantii municipalitatii au spus ca lucrarile se vor finaliza la sfarsitul anului 2014, apoi au mutat termenul in primavara anului 2015.

Licitatia pentru construirea Pasajului rutier de la Casa Presei a fost atribuita pe 8 mai 2011 consortiului SC Apolodor Demolari, Eurovia Construct International, TEHCON & Edilitare si Infrastructura si SC Consitrans SRL, valoarea contractului fiind de 60.422.928 lei.

 




Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)  • 
Choose destination

Since our 2313 forum members have written 423800 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use