MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM7 Sos. Alexandriei - Unirii - Colentina - Voluntari

 

Topic: Stația Unirii M 7 - propuneri

119 posts, 26399 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții diverse despre Metrorex zapacitu

Cred ca stim cu totii ca 3D-ul este problematic rau in zona Unirii: Sub suprafata ai garla si canalizarea, vestibulul M1, dispeceratul, probabil si pasajul auto e tot aici dar langa Unirea, apoi mai jos vine peronul M1, tunelele paralele cu Dambovita ale M1 si pasajul catre M2, precum si vestibulul statiei M2 si inca un nivel mai jos statia si tunelurile M2.

La un calcul scurt, mie personal imi da cu vigula orice amplasare mai sus de M2, intrucat pentru a evita simultan M1 si M2, M7 ar trebui sa functioneze in regim de submarin sau sa se faca o lucrare de mare arta in zona (e fezabi)? Ma rog, sunt fantezii asta. Curiozitatea mea e alta:

@subway guru, exista fizic loc pentru PU3 / M7 la pozitia 5 indicata mai sus? Intr-un mod fezabil pentru Bucuresti-ul de azi, ma refer.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex sab

Cam la limita, dar pare ca este. Eventual mai umblam putin la Dambovita, ca tot este acolo cu planseul din 1930. Nu va fi o lucrare simpla, indiferent de traseu si amplasamentul statiei U3. Dar macar sa facem ceva bun din punct de vedere al calatorului, daca avem solutie.
Screenshot 2020-10-12 081748.jpg (168.74 KB; downloaded 3364 times)

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex aztec

Compilati datele de mai jos pt a va face idee despre subteran.
Din planul ala scoateti traseul liniei 32....restul ramane corect.
Si in linkul PDF mai gasiti imagini interesante...

http://www.araexpoapa.ro/images/EXPOAPA ... eABAAV.pdf
subteran unirii.jpg (517.72 KB; downloaded 3607 times)
unirii.jpg (386.26 KB; downloaded 3611 times)
Plan-Unirii-2.jpg (218.24 KB; downloaded 3600 times)
Plan-Unirii-.jpg (446.39 KB; downloaded 3947 times)

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex orex

De ce trebuie sa luam calea cea grea prin cal. Calarasi? E Stupid! Faci statie incepand din dreptul faimosului magazin Unirea pe bd. Unirii! De ce? Ai cea mai mare deschidere laterala (pe latime) care ti-o permite zona,  care nu incumba vreo stangulare a circulatiei supraterane, cine stie ce!
Astept echipa de ingineri care sa ne calauzeasca spre succes, dar, orice TBM foreaza cu nesat unde-l pui s-o faca! ;)

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex zapacitu

Calea cea usoara implica manevre complexe pentru incadrare pe (oare? nu stiu cum se comporta structurile actuale in cazul in care ne trezim sa le subtraversam) si de pe bd Unirii (sa te vad pe unde duci tunelurile fara sa te dai in spirala sau pe dupa BN - trebuie mare adancime ca sa poti ignora fundatiile din zona in conditii de siguranta), precum si o corespondenta absolut infecta si dependenta de actualu rahat de pasaj (dubla-l-ar sa-l dubleze cineva!).
Calea cea grea implica o lucrare complexa fix in centru la Unirii, care ar putea chiar sa rezolve problema corespondentei.

Tot sunt curios daca e tehnic fezabil.

...la urma urmei poti oricand folosi TBM-uri de 12m care iti pot sapa atat cale dubla (Unirii - Mosilor, Drept - Mosilor) cat si o linie plus un peron in zonele dificile (Unirii 3?). "Londonejii" sunt familiari cu conceptul, desi are si el dezavantaje.


@aztec - multumesc mult pentru colectia de informatii utile! prezentarea nu o stiam, restul le mai vazusem pe ici pe colo, niciodata toate la un loc. Lipseste doar plansa cu cele trei conducte ;)

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex orex

N-ai fi fost in stare sa edifici... Tranfagarasanul, cu o astfel de ”curricula”! Bine ca au facut-o inaintasii nostri si noi, astazi, nota bene, suntem bieti captivi in a le ”vremuri, valuri”!  :bere:

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex zapacitu

Clar nu, n-am pregatirea necesara, altfel n-as fi intrebat pe aici pe cei are chiar au habar cum sta treaba  :bere:

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex orex

Trebuie sa apreciem ”tunelistii”...ca fara EI nu se puteau edifica multe dintre caile de infrastructura din Romania, inclusiv ”trenul galben fara cai”! JOS PALARIA!

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex sab

@ zapacitu
Plansa cu cele 3 conducte nu ajuta, a fost o situatie temporara acea deviere prin conducte, cand M2 a subtraversat Dambovita si M1.
@ orex
Pentru statia "cea mai usoara" sub Bd Unirii te rog pune corespondentele pe o schita, asa cum a spus si andrei11 si vezi cam ce da. Deci legatura cu M1 si legatura cu M2, sa discutam concret pe o schita. Tine cont de Dambovita si de pasajul rutier, te rog.
Ia ca punct de plecare prima plansa postata de aztec mai sus, care iti arata pozitia pasajului rutier, lipit de statia M2 si pozitia Dambovitei, ascunsa in subteran de un planseu si sifonata fix in acea zona.

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex ByOnu

Ma tot gandesc ca odata edificata conexiunea de tramvai Sf. Vineri - Regina Maria via Piata Unirii, impreuna cu o serie de masuri conexe precum limitarea traficului pe Mosilor Vehce si Regina Maria si poate intr-o buna zi achizitia de tramvaie de 50m+, M7 devine redundanta si ne-am putea concentra construirea metroului in alte zone in care chiar este nevoie de el pe termen mediu.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre Metrorex sab

Nu vad marea diferenta intre a baga tramvaiul prin Pta Unirii si a baga M7, asta daca tramvaiul va avea un traseu subteran acolo si conexiune cu statiile de metrou.
Pe de alta parte, nu vad viabila o linie de tramvai de asemena lungime (Rahova-Colentina), in care timpul de parcurs sa fie unul decent, comparabil cu metroul. Doar cu garduri pe aproape toata lungimea traseului, dar chiar si asa sunt multe semafoare.
Daca nici o magistrala de metrou de asemenea dimensiuni nu se justifica, nu stiu ce s-ar mai justifica pe termen mediu...

 


Re: Discuții diverse despre Metrorex cris_m

Tramvaiul poti sa-l faci si suprateran, sigur s-au discutat mai multe variante pe aici. La fel de bine, nu e nevoie de un tramvai care sa mearga atatia zeci de km, poti sa intersectezi 2 trasee foarte frumos in piata, ceva similar liniilor 102 si 202 sau liniilor de noapte...

 


Magistrala M7 orex

Sigur reusim sa coagulam niste pareri despre...M7!
Sub albia Dambovitei sa construiesti o statie in 2020?  Ar fi neverosimil, si mai mult, cine si-ar asuma o astfel de lucrare cu nabadai?!
@sab
Vestibulul M2 e la nivel cu pasajul rutier, dar radierul nu-i mai afundat? Cam da!
Daca TBM-urile pe M7 sfredelesc pe sub cuva Dambovitei, si n-au nici in clin si-n maneca cu pasajul rutier Unirii, pot iesi fara probleme acolo unde le duce GPS-ul, asa cum au facut-o la Eroilor, totul e sa le dai azimutul corespunzator! Parerea mea umila, in continuare, e ca statia Unirii M7 trebuie edificata pe bd. Unirii. Pasajele pietonale subterane sunt un mizilic, dinspre si spre M7, legatura cu M2, si in continuare cu M1/3!
PS
Acum 10 ani, ziceai ca Eroilor  1 o sa arate in configuratia actuala, cu rulante si cu lifturi? Cred ca nu! :bere:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M7 Alexandriei - Unirii - Voluntari sab

Tu ii tot dai cu TBM-urile si tunelurile M7, nu asta este problema, este partea cea mai simpla. Eu mai întreb inca o data, ultima dată, cum faci corespondentele? Tot cu TBM-ul? Nu sunt deloc usoare. Pune-le pe o schiță si mai vorbim dupa aceea. Asta este partea cea mai grea a ecuației, tunelurile cu TBM-ul nu au pus vreodată probleme. Cu corespondentele trebuie sa treci pe sub pasajul rutier, pe sub Dâmbovița și pe sub caseta de canalizare.

La U2 cota de la vestibul este sub pasajul rutier, nu la nivel. Practic pasajul rutier a fost construit peste culoarul de la accesul de la magazin, deci un nivel peste vestibul. Si pentru ca a dat cu plus, au încărcat piata cu cca 1,5m de pamant, ca să poată îngropa pasajul în pământ. De aceea avem treptele acelea la accesul de la magazin, la inaugurarea M2 rulantele erau la cota pieței, nu îngropate, ca nu proiecta nimeni asa o aberatie.
Acolo avem asa, de sus în jos:
- pasajul rutier
- vestibul M2
- corespondența cu M1
- nivelul peronului
Am mai avea într-o parte pasajul pietonal care iese la Manuc, care este la un alt nivel, mai sus, la cota pasajului rutier, dar este un pion neînsemnat în ecuație si chiar poate fi folosit la noua stație.
Ar mai fi si Dâmbovița și caseta de canalizare, dar impresia mea este ca aceasta caseta nu trece pe sub Dâmbovița paralel cu stația M1. Din ce stiu eu, nu s-a umblat la planșeul din 1930, dar poate altcineva stie sigur.

DA, stiam ca la Eroilor vor fi scara si lifturi și le-au lăsat pentru M5. Pentru ca tehnic nu aveau nicio problema să le facă, nu era ca la Obor de exemplu. Doar le-au amânat. Si, apropo, în planul initial rulantele de la peronul central trebuiau să fie în capete, pana le-a venit ideea mareata să distrugă parcul.

Deci, te bagi la o schiță sau ne oprim aici?

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M7 Sos. Alexandriei - Unirii - Colentina - Voluntari  • 
Choose destination

Since our 2307 forum members have written 423128 posts in 5269 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use