Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)

 

Topic: Stiri si articole din presa

68 posts, 34268 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si articole din presa Robert24

Ultimul mesaj a fost sters.
Acest mesaj a fost postat inainte exact acolo unde trebuie.
@Antena, te rog sa fii mai atent! Multumesc!

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

Aspecte teoretice si practice asupra preluarii pozelor la discutii :D

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa V2A

Se deschide Pasajul subteran de la Piața Presei Libere

Pasajul subteran de la Piața Presei Libere va fi deschis mâine, 19 iulie. Lucrările la pasaj au început în martie 2014 și ar fi trebuit finalizate în luna aprilie a acestui an. Inaugurarea lucrării a fost amânată însă de mai multe ori din cauza unor probleme cu cablurile electrice. Pasajul face legătura între Șos. Bucureşti – Ploieşti şi bulevardele Kiseleff şi Mărăşti. Se va intra în pasaj de pe Șoseaua Bucureşti-Ploieşti, din dreptul Fântânii Mioriţa şi se va ieşi fie pe Bd. Kiseleff, fie pe Bd. Mărăşti. În cadrul proiectului a mai fost construit un pasaj pietonal pe sub Șos. Kiseleff, iar vechiul pasaj pietonal a fost scurtat și modernizat. 
http://www.b365.ro/se-deschide-pasajul-...tml?mobi=0

 


Re: Stiri si articole din presa URANUS

Sursa: B365.RO

http://www.b365.ro/mobi/se-deschide-pas...33545.html

S-a deschis Pasajul subteran de la Piața Presei Libere. VIDEO

Pasajul subteran de la Piața Presei Libere s-a deschis azi, 19 iulie. Lucrările la pasaj au început în martie 2014 și ar fi trebuit finalizate în luna aprilie a acestui an. Inaugurarea lucrării a fost amânată însă de mai multe ori din cauza unor probleme cu cablurile electrice. Pasajul face legătura între Șos. Bucureşti – Ploieşti şi bulevardele Kiseleff şi Mărăşti. Se va intra în pasaj de pe Șoseaua Bucureşti-Ploieşti, din dreptul Fântânii Mioriţa şi se va ieşi fie pe Bd. Kiseleff, fie pe Bd. Mărăşti. În cadrul proiectului a mai fost construit un pasaj pietonal pe sub Șos. Kiseleff, iar vechiul pasaj pietonal a fost scurtat și modernizat.

"Intersecția asta mare este în managementul traficului. Operatorul vede aglomerația și dă drumul mai repede la semafor" - anunță Sorin Oprescu, pentru cazul în care se va aglomera prea tare un fir de lucru.

La inaugurarea Pasajului, primarul general Sorin Oprescu a anunțat că se intenționează înființarea încă unui pasaj subteran de pietoni la Ministerul Culturii, ceea ce va rezolva problema aglomerării traficului. De asemenea, Sorin Oprescu a anunțat că intenționează să demareze lucrări pentru pasaje pietonale subtrane la Lizeanu, dar și la intersecția dintre Tunari cu Barbu Văcărescu. În ceea ce privește noul pasaj pietonal deschis pentru traversarea Șoselei Kiseleff, primarul general Sorin Oprescu a anunțat că va fi dotat cu lifturi, pentru persoanele cu handicap locomotor, deoarece rampele de acces ar reprezenta probleme, în caz de ploaie.

Pasajul subteran de la Piața Presei Libere va fi deschis azi, 19 iulie. Lucrările la pasaj au început în martie 2014 și ar fi trebuit finalizate în luna aprilie a acestui an. Inaugurarea lucrării a fost amânată de mai multe  ori după ce în zona rampei spre Bd. Mărăști au fost descoperite mai multe cabluri electrice care nu erau prevăzute în planul Enel și au trebuit mutate.

Pasajul subteran de la Piaţa Presei Libere face legătura între Șos. Bucureşti – Ploieşti şi bulevardele Kiseleff şi Mărăşti. Lungimea totală a lucrării este 740 de metri din care pasajul propriu zis are 190 m, iar rampele au o lungime de 140 m şi o lăţime de 7,8 m. Se intră în pasaj de pe Șoseaua Bucureşti-Ploieşti, din dreptul Fântânii Mioriţa şi se iese fie pe Bd. Kiseleff, fie pe Bd. Mărăşti.

În cadrul proiectului a fost construit și un nou pasaj pietonal care leagă nodul de transport de la Piața Presei Libere (capăt tramvai 41) cu aleea ce desparte Berăria H de Hard Rock Cafe. De asemenea, vechiul pasaj pietonal a fost scurtat și modernizat.

Contractul de proiectare şi execuţie a Pasajului Piaţa Presei Libere a fost atribuit Asocierii SC Apolodor Demolari SRL-SC Eurovia Construct International – SC Tehcon & Edilitare şi Infrastructura SRL – SC Consitrans SRL. Valoarea finală pentru care a fost atribuit contractul este de 74,9 milioane lei (18,2 milioane euro). La acest contract se adaugă şi cel pentru consultanţă, pentru care Primăria Capitalei este dispusă să plătească 70.000 de euro.

Iată și comunicatul Primăriei Generale: "Astazi a fost pus in functiune pasajul rutier denivelat inferior "Piata Presei". Acesta va subtraversa piaţa pe direcţia Nord-Sud, pe sensul de intrare în oraş. Legătura între şos. Bucureşti-Ploieşti şi şos. Kiseleff se va face pe două benzi de circulaţie. In subteran se desprinde o bandă separată, care va face legătura cu
bulevardul Mărăşti. Circulaţia la suprafaţă se va desfăşura, ca şi înainte, printr-o intersecţie semaforizată, cu pastilă centrală, care va asigura atât o parte din legăturile pietonale, cât şi pe cele ale bicicletelor.
Circulaţia pietonală din zona întrării în parcarea parcului Herăstrău se va face printr-un nou pasaj pietonal, care a
înlocuit vechea trecere de pietoni.
Accesul la transportul public se va face printr-o nouă stație situată pe şos. Kiseleff, vechile stații fiind relocate pe
noul amplasament. Rugăm participanţii la trafic să circule cu atenţie în zonă şi să respecte semnalizarea rutieră.

PASAJUL PIATA PRESEI

Piața Presei Libere, pe lângă valențele sale urbanistice, reprezintă și o intersecție complexă, datorită poziției sale pe intrarea de nord a orașului - cea mai circulată - și în capetele a 3 artere majore: şos.Kiseleff, bd. Poligrafiei și şos.Bucureşti-Ploieşti.
Se observă cu ușurință că, mai ales la orele de vârf, circulația în piață se desfășoară cu dificultate, conducătorii auto fiind nevoiți să aștepte mai multe cicluri de semafor pentru a parcurge intersecția din unele direcții.
Mai mult decat atat, demararea lucrarilor la Pasajul subteran Piata Presei Libere s-a impus odata cu finalizarea pasajului denivelat subteran de pe DN 1 – intersectie cu bulevardul Aerogarii, moment in care traficul de la intrarea in oras s-a mutat in intersectia din Piata Presei Libere.
Astfel zona a devenit principalul nod de circulatie care impune probleme de trafic, situat la intarea de nord a Municipiului Bucuresti;
Acest fapt a necesitat denivelarea intersecției, iar soluția constructivă adoptată a fost singura care s-a încadrat în constrângerile urbanistice și de mediu impuse.

BENEFICIILE PROIECTULUI
Optimizeaza circulatia in intersectia Piata Presei Libere, pe directiile Bulevardul Kiseleff - Arcul de Triumf, Bulevardul Mărăşti - Expoziţiei.
Se fluidizeaza traficul in intersectie prin introducerea fluxului principal de vehicule de pe directia Fantana Miorita– b-dul Marasti in subteran;

Realizarea pasajelor pietonale contribuie la mentinerea unui flux continuu al traficului, eliminand un punct de confict dintre vehicule si Pietoni (Soseaua Kiseleff), creand in acelasi timp un trafic fluent si pentru pietoni. Creste siguranta pietonilor.

Creste capacitatea intersectiei cu 30%. Se estimeaza ca prin pasaj vor circula 2000 de vehicule/ora.

Fluidizeaza transportul in comun prin asigurarea unei mai bune conectivitati a liniilor de transport public cu punctele de interes din zona;

Pe lângă avantajele de fluență nou create, va crește și gradul de siguranță al circulației, parte din fluxuri fiind separate.

DESCRIEREA PROIECTULUI
Lucrarea a fost realizata fara intreruperea traficului

Joncțiunea rampei de ieșire a pasajului cu şos.Kiseleff va fi configurată astfel încât autovehiculele care ies din pasaj să nu se întâlnească cu cele care circulă pe deasupra.

Canalizarea fluxurilor de trafic de la suprafață va fi făcută din amonte, prin marcaje și separatoare de trafic flexibile, prevăzute cu catadioptri, completată prin semnalizarea rutieră verticală de informare și avertizare.

Mai mult, circulația pietonală transversală șoselei Kiseleff se face, pe lângă vechiul pasaj pietonal, pe un nou pasaj pietonal care a înlocuit vechea trecere de pietoni la sol între Parcul Herăstrău (berăria H) și terminalul RATB.

Totodată, a fost realizată o nouă stație de transport public de suprafață pe şos.Kiseleff, vechile stații fiind relocate pe noul amplasament, asigurând o transbordare mai facilă între diferitele trasee și moduri de transport.

VALOARE INVESTITIE: 60,4 milioane de LEI (fara TVA)

http://www.b365.ro/mobi/oprescu-anunta-...33558.html

Oprescu anunță construirea de noi PASAJE SUBTERANE PENTRU PIETONI

Primarul general al Municipiului București, Sorin Oprescu, a anunțat, cu ocazia inaugurării pasajului subteran rutier de la Piața Presei, că, pentru a fluidiza traficul auto, intenționează să construiască noi pasaje subterane pentru pietoni.
Primarul general al Municipiului București, Sorin Oprescu, a inaugurat duminică Pasajul Rutier de la Piața Presei, ocazie cu care și-a expus câteva proiecte de infrastructură pentru viitor.

Astfel, întrebat cum va fi evitată aglomerarea către Arcul de TRiumf, după ieșirea din noul Pasaj, Sorin Oprescu a spus că intenționează să demareze construcția încă unui pasaj subteran pietonal, sub Șoseaua Kiseleff, în dreptul Ministerului Culturii. De asemenea, el a mai anunțat că ia în calcul construirea de astfel de pasaje pietonale la Lizeanu și la intersecția dintre Barbu Văcărescu și Tunari.

Întrebat de ce noul pasaj pietonal de la Șoseaua Kiseleff nu are niciun fel de dotare care să permită traversarea Șoselei de către persoanele cu handicap, Sorin Oprescu a declarat că vor fi construite ascensoare, deoarece s-a ajuns la concluzia că rampele ar colecta apa în timpul ploii, către pasaj.

Pasajul pietonal a fost deschis la 10 iunie, deci de mai bine de o lună și o săptămână. Persoanele cu handicap locomotor sunt nevoite să ocolească 793 de metri pentru a putea traversa Șoseaua Kiseleff.

 


Re: Stiri si articole din presa bekxy

Prostul ăsta ştie unde e primar?

La "Barbu Văcărescu cu Tunari" e deja pasaj, la metrou. Poate cel mult să facă o ieşire şi spre stadion...
Iar la Lizeanu ce rezolvă dacă bagă pietonii pe dedesubt? Dispare traficul auto de pe Lizeanu şi Viitorului?

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

Discutiile pe marginea articolului au fost mutate  la "discutii"  :D

 


Re: Stiri si articole din presa panzer01

Romania Libera:
Pasajul de 60 de milioane de lei de la Piața Presei a picat primul test
Pasajul subteran de 60 de milioane de lei făcut de Primăria Capitalei la Piaţa Presei nu a trecut primul test de eficienţă: a doua zi de la inaugurare, pe sensul de mers spre Kiseleff, se formase ambuteiaj. Adică, exact cum au prezis criticii proiectului.

 


Re: Stiri si articole din presa URANUS

Sursa: B365.RO

http://www.b365.ro/mobi/cum-vor-arata-l...34003.html
Cum vor arăta lifturile din pasajul pietonal subteran de la Piaţa Presei Libere.

PASAJUL PIETONAL SUBTERAN PIAȚA PRESEI LIBERE, deschis pe 10 iunie, se dovedeşte a fi impracticabil pentru persoanele cu handicap, în contextul în care nu are rampe pentru cărucioare şi nici lifturi. Însă, reprezentanţii constructorului dau asigurări că situaţia se va schimba în curând, întrucât aici se vor instala lifturi panoramice.
Pasajul pietonal subteran nu are rampe pentru cărucioare, ceea ce îl face imposibil de folosit și de către persoanele cu dizabilități. Reprezentanţii constructorului dau însă asigurări că situaţia se va schimba în perioada următoare, când se vor instala lifturi panoramice.

"Initial, pentru pasajul pietonal nou a fost prevazuta o platforma pentru accesul persoanelor cu dizabilitati. Avand in vedere experienta altor astfel de rampe (faptul ca sunt tinute „sub cheie" sau daca nu, sunt vandalizate) precum si faptul ca nu indeplinesc cerintele pentru toate categoriile de persoane (batrani, mame cu carucioare), constructorul a luat decizia, aprobata si de Primarie, sa monteze lifturi. Tipul de lift ales va fi panoramic, cu trei pereti din sticla, usa de inox si panou „anti vandal", si va respecta standardul pentru utilizarea lui de catre persoane cu dizabilitati.

Ii asiguram pe toti cei afectati ca facem toate eforturile pentru ca aceste lifturi sa fie livrate in cel mai scurt timp", se arată într-un mesaj semnat de echipa de comunicare Apolodor, postat pe forum.metrouusor.com.

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

Uranus, cu toata simpatia, dar articolul in cauza a mai aparut  acum vreo 15 zile, am impresia ca tot lab365. L-au mai publicat odata ?

 


Re: Stiri si articole din presa icelexy

http://www.mediafax.ro/social/monumentu...e-14923713

"PMB precizează că în perioada 19 - 21 decembrie vor fi transportate cele trei piese componente ale monumentului de la locul execuţiei (Electromecanica S.A - Ploieşti) în Piaţa Presei Libere din Capitală.

"Lucrarea are o greutate de 102 tone şi o înălţime de aproximativ 24 de metri, iar soclul acoperit de granit pe care va fi amplasata are o înălţime de 6 metri. În comparaţie, Arcul de Triumf are o înălţime de 27 de metri. Transportul se va desfăşura etapizat, în fiecare noapte, începând de sâmbătă, 19 decembrie, cu întreruperea temporară şi locală a circulaţiei rutiere", se arată în comunicatul PMB.

Cele trei transporturi agabaritice pentru care au fost eliberate autorizaţii speciale vor circula pe ruta: DN 1 - între Ploieşti Est, centura Ploieşti, Bărcăneşti, Potigrafu, Otopeni, Bucureşti - Piaţa Presei Libere (în noaptea de sâmbătă 19/ duminică 20, DN 1 - A3 - între Ploieşti Est, centura Ploieşti, Autostrada A3, Centura Bucureşti - Otopeni - DN 1 - Bucureşti Piaţa Presei Libere (în noaptea de duminică 20/ luni 21 decembrie), aceeaşi rută fiind prevăzută şi pentru noaptea de luni 21 / marţi 22 decembrie."

 


Re: Stiri si articole din presa Serban

Uau, ce-i cu parcarea aia ad-hoc de pe trotuarul din josul imaginii?? Erau stalpisori proaspat montati acolo, se vad si in poze. Chiar asa bataie de joc?!

 


Re: Stiri si articole din presa Bogdan Ciorascu

Se intra prin statia de autobuz, stalpisorii sunt intregi!

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)  • 
Choose destination

Since our 2313 forum members have written 423814 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use