Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1252 posts, 342748 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 90
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Pasaj Piata Presei Libere Utilizator anonim

Pasaj subteran la Piata Presei Libere, în 2011

Un nou pasaj subteran, la Piata Presei Libere va fi construit anul viitor. Reprezentantii Primăriei Generale spun că noua constructie va fi realizată într-un timp record de zece luni. Proiectul se află deocamdată în faza de atribuire.
Autoritătile locale dau asigurări că în 2011, bucurestenii vor putea circula printr-un nou pasaj, situat la Piata Presei Libere. Pasajul va avea câte două benzi pentru fiecare sens si o lungime de 740 de metri.

“Dinspre Fântâna Miorita se coboară în pasaj si se poate iesi fie spre Bulevardul Kiseleff, fie spre Mărăsti. La intrare vor fi două benzi cu sens unic, iar la fiecare iesire, de asemenea câte două benzi”, a declarat Mădălin Dumitru, Seful Directiei de Infrastructură din cadrul Primăriei Generale a Capitalei.

Proiectul se află deocamdată în faza de atribuire. “Odată ce vor demara lucrările, în zece luni proiectul va fi gata”, mai spune Mădălin Dumitru.

http://b365.ro

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere andrei11

Si de la Arcul de Triumf spre Miorita va fi pasaj sau nu ? Ca nu se intelege.

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere mindmasster

andrei11 wrote:
Si de la Arcul de Triumf spre Miorita va fi pasaj sau nu ? Ca nu se intelege.


Este logic andrei. ca doar nu fac pasaj cu un singur sens. Suna promitator. Sa vedem cand se apuca. Anul 2011 va fi un an plin de inaugurari. Incepand cu pasajul basarab si terminand cu pasajul de la barbu vacarescu din decembrie

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere andrei11

Nu am intrebat degeaba. De la Arc la Miorita eu nu vad nici un conflict de trafic  :lol: Pe Kiseleff sunt nu mai putin de 5 benzi de circulatie - dintre care 2 le poti transforma in benzi spre aeroport, iar pe sos Bucuresti - Ploiesti sunt nu mai putin de 4 benzi de circulatie. La nevoie se pot face 5 pe o portiune de 250 metri,  se "taie" o mica felie din parc.
Masinile care merg de la Arc la Miorita nu prea au nici un conflict de trafic cu nimeni. Asa cum au spus ei ca ar fi pasajul, daca vii de la Miorita esti obligat sa intri in pasaj - pe 2 benzi - daca mergi spre Arc sau spre Marasesti. Asadar la suprafata vor ramane numai cei care vor sa se duca spre Pajura. Chiar nu vad de ce s-ar mai face pasaj si ptr Arc - Miorita !

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere shoppy

Aha, si pe Marasti, ca sa demoleze complet pasajul pietonal existent, interesanta idee, tocmai ma bucuram ca eu vin de pe Marasti si nu o sa am ditai santierul de ocolit, da acum se pare ca da, da o sa am pasaj mai incolo, ce sa zic, suna bine :). Sa o vedem si pe asta cu pasaj facut in 8 luni :mrgreen: .

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere andrei11

Am inteles ca nu se sapa la suprafata, ci cu "cartită". Pot sa gresesc sau sa stiu o varianta de proiect. Ca sa fiu mai precis, nu varianta de proiect, ci "discutii"

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere Dominatrix

Bun, se face pasajul asta in timp record. Dar s-a luat in considerare si cum se va integra linia de metrou care va trece pe acolo? Si daca inca nu se stie EXACT traseul metroului spre Otopeni cum faci pasaj acolo? Sper sa nu se mearga pe principiul "intai construim, si dup-aia vedem ce-a iesit...", ca doar metroul il va face alta firma, deci e problema lor. Oricum, regret ca Ceausescu, in marea sa inteligenta, n-a facut magistrala 2 pana la Aeroport, fiindca clasa muncitoare nu merge cu avionul, ci cu trenul personal.

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere Trole

Citim explicatia din articol
Utilizator anonim wrote:
“Dinspre Fântâna Miorita se coboară în pasaj si se poate iesi fie spre Bulevardul Kiseleff, fie spre Mărăsti. La intrare vor fi două benzi cu sens unic, iar la fiecare iesire, de asemenea câte două benzi”, a declarat Mădălin Dumitru, Seful Directiei de Infrastructură din cadrul Primăriei Generale a Capitalei.

Adica o 'palnie pe invers'?! Evident nu se poate asa ceva. In termeni reali vor fi doua benzi spre Kiseleff si doar o banda ce se va desprinde din banda 1 si se va indrepta spre Marasti.

Daca va exista pasaj si in sens invers, desi in articol se afirma
Utilizator anonim wrote:
Pasajul va avea câte două benzi pentru fiecare sens si o lungime de 740 de metri.
acesta nu va avea decat acces dinspre Arc. In caz contrar lucrarea ar trebui sa fie mult ma ampla, intrarea dinspre Marasti ar trebui sa treaca pe deasupra sensului dinspre Miorita spre Arc, iar cum restrangerea benzilor in subteran e imposibila ar trebui sa existe o iesire de 3 sau 4 benzi spre Miorita, ce ar ocupa toata latimea actuala a sensului de mers. Articolul si nici durata redusa a lucrarilor nu par a indica o asemenea solutie.€

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere Goldmund

proiectul e acum destul de clar explicat:
tunelul (Pasajul subteran)are 740m lung,pe doua benzi/sens,iar din directia Baneasa tunelul pentru Kiseleff mai face o banda(in tunel) pentru Bd.Marasti.In schimb dinspre Kiseleff spre Baneasa vor fi doar cele doua benzi pana spre Fantana Mioritza.Doar Bd. Poligrafiei ramane in intregime "la suprafata"-rond-toate directiile.
Apropo de zona:
mai exista semaforul de la intersectia DN1 cu Dobrogeanu-Gherea?Acolo ar trebui largit Podul Baneasa(peste lac)cu cate o banda,una pentru cei care vin de pe D-Gherea spre centru,si una dinspre Fantana Mioritza pentru Elena Vacarescu,iar semaforul de acolo trebuie desfiintat.

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere andrei11

Nu, nu cred ca am sugerat si treaba cu radarul fix ! :lol:
Dominatrix wrote:
Bun, se face pasajul asta in timp record. Dar s-a luat in considerare si cum se va integra linia de metrou care va trece pe acolo?

Metroul la PPL are loc berechet sa i se faca statie. Chiar mai multe amplasamente si care nu se incurca de acest pasaj. Dar cred ca vorbesti de anul 2030 cand poate o sa renunte la metroul de Otopeni pe motiv ca a disparut aeroportul si nu mai e interesant pentru japonezi.

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere earthchild

Goldmund wrote:
proiectul e acum destul de clar explicat:
tunelul (Pasajul subteran)are 740m lung,pe doua benzi/sens,iar din directia Baneasa tunelul pentru Kiseleff mai face o banda(in tunel) pentru Bd.Marasti.In schimb dinspre Kiseleff spre Baneasa vor fi doar cele doua benzi pana spre Fantana Mioritza.Doar Bd. Poligrafiei ramane in intregime "la suprafata"-rond-toate directiile.
Apropo de zona:
mai exista semaforul de la intersectia DN1 cu Dobrogeanu-Gherea?Acolo ar trebui largit Podul Baneasa(peste lac)cu cate o banda,una pentru cei care vin de pe D-Gherea spre centru,si una dinspre Fantana Mioritza pentru Elena Vacarescu,iar semaforul de acolo trebuie desfiintat.

Asteptam firma Len(e)a Construcoes sa castige licitatia...ca doar are experienta.   ;)

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere Goldmund

Impartirea asta administrativa are ceva...birocratic. :?
Dar despre acest pasaj,ce mai stiti? Dau drumul la santier(plus poze :!: )din primavara lui 2011?Putem sa marcam data? Asta ar fi :idea:
In rest am auzit ca va fi un "santier fulger" :lol:
cu respect

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere Nightwolf

Exista niste zvonuri cum ca ar incepe din martie ... dar din martie se preconizeaza ca ar incepe si strapungerea pe Ciurel ... si magistrala M6 ... deci nu se stie nimic concret :)

 


Re: Pasaj Piata Presei Libere subway guru

Inca nu s-a adjudecat licitatia...nu stiu de ce o tot 'lalaie'...
Despre limite administrative chiar nu avem ce discuta, sunt fixate prin lege organica...si nu le poate schimba nimeni cum ar vrea de la o zi la alta.
Ce discutam noi aici era despre schimbarea temporara a administratorului drumului...
Chestia cu placa de pe marginea drumului nu are legatura decat cu regulamentul de circulatie, te atentioneaza ca de acolo incolo se aplica regulile valabile pentru circulatia in localitate sau in afara localitatii.
Placutele le pune administratorul drumului cu acordul politiei si nu prea tin cont de limite administrative, intravilan sau extravilan, daca sunt case sau nu pe marginea drumului, uneori nici macar de denumirea oficiala a localitatii (vezi denumirile de sate din cadrul comunelor).
Eu zic sa inchidem subiectul ca nu are nici un haz...

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 90
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piata Presei Libere (INAUGURAT 19.07.2015)  • 
Choose destination

Since our 2312 forum members have written 423773 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use