Regiunile RomânieiMunteniaJudețul Prahova

 

Topic: Știri, noutăți, perspective

367 posts, 186031 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 27
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective bogdan2010

Utilizator anonim wrote:
A fost publicat anuntul prin care Ploiestiul a lansat licitatia pentru achizitia a 50 autobuze cu podea total coborata, pretul/autobuz este de 199 mii EUR.


Cam cat este pretul unui Mercedes nou, similar acelora care circula in Bucuresti?

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Mercedes: ~ 220.000 euro (dar asta dacă iei cu sutele)
Solaris: ~ 210.000 euro (dar nu dau şpăgi, aşa că e puţin probabil)
MAZ: ~ 220.000 euro (cu atât le-a luat Iaşiul)
Irisbus Citelis: ?
SOR NB 12: ?

 


Re: Stiri, noutati, perspective bercenicity

Irisbus Suceava 2006: 170.000 EUR

 


Re: Stiri, noutati, perspective Cristian P.

Staţiile de autobuz din Ploieşti – oribile şi mult peste preţul pieţei

Într-o publicaţie de campanie, distribuită prin căsuţele poştale ale ploieştenilor, primarul Andrei Volosevici se lăuda cu montarea a 60 de copertine în staţiile RATP. Pe multe dintre ele le-aţi putut „admira” şi dumneavoastră în toată splendoarea: sunt inestetice şi ineficiente.  O firmă din Constnţa vinde staţii de autobuz  cu 40% mai ieftine şi, parcă, mai "urbane".

Călătorii RATP se plâng atât de aspect, cât mai ales de inutilitatea staţiilor pentru că mai mult de zece persoane nu pot încăpea sub acoperişul de policarbonat al unei astfel de staţii .Lăsând la o parte aspectul oribil (în multe dintre comunele prahovene staţiile de microbuz sunt net superioare), interesant este şi preţul plătit de municipalitate Regiei Autonome de Transport Ploieşti, care le-a produs şi montat: aproape 30 de milioane de lei vechi pe bucată. În urma unei simple căutări pe internet am găsit câteva oferte de staţii de autobuz mult mai ieftine şi mai aspectuoase decât cele produse de RATP. De exemplu, firma Plus Media Com din Constanţa comercializează staţia din fotografia 2 la preţul de 18 milioane de lei vechi, adică aproape cu 40% mai ieftin. „Preţul include TVA şi mobilierul urban. Staţia are cadru din fier şi panouri laterale din policarbonat”, a declarat, pentru Observatorulph Cătălin Burada, administratorul firmei constănţene. Cu aceiaşi bani, adică aproximati 30 de milioane se puteau cumpăra de la firma Vociu Com din Bucureşti o staţie de autobuz cu 6 scaune în loc de bancheta de lemn cu care sunt echipate staţiile RATP.

http://www.observatorulph.ro/economic/a ... tul-pietei
foto1.jpg (41.7 KB; downloaded 6052 times)
foto3.jpg (93.12 KB; downloaded 6051 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective bogdan2010

Care este ultimul tip de MAN, lungime 12 m cu 3 usi? Cele de la Brasov?

 


Re: Stiri, noutati, perspective stefan_98

Cele de la Brasov sunt identice cu ale noastre

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

MAN Lion's City:




Se produce şi la turci (MANAŞ). Într-un fel ar fi bine să fie MAN-uri, mare parte din istoria recentă (începând cu Roman 112) a autobuzelor în Ploieşti e bazată pe MAN-uri de toate felurile (Roman 112, Dac, Ikarus... toate au motoare MAN), mai puţin BMC-urile şi Isuzu-urile.
Sper ca investiţia în autobuze noi să fie făcută cu cap (nu ca la troleibuze...) şi să se înceapă casarea cu excesul de Ikarusuri 280 pe motorină, nu cu 260-urile pe GPL.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Catalin.D

IN ATENTIA CALATORILOR UTILIZATORI AI TRASEULUI 101!

In data de 06.05.2012, in intervalul orar 7,00 – 13,30, ca urmare a lucrarilor ce se executa la calea de rulare pe str. Democratiei – zona P-ta Anton, tramvaiele din traseul 101 vor fi inlocuite cu autobuze. Ruta si statiile acestui traseu raman nemodificate.

R.A.T.P. PLOIESTI

 


ANUNT DEVIERE CIRCULATIE IN DATA DE 09 MAI 2012 Catalin.D

ANUNT DEVIERE CIRCULATIE IN DATA DE 09 MAI 2012

PE DATA DE 9 MAI 2012 AU LOC MANIFESTARILE DE SARBATORIRE A ZILEI EUROPEI, ZILEI INDEPENDENTEI DE STAT A ROMANIEI SI ZILEI VICTORIEI COALITIEI NATIUNILOR UNITE IN CEL DE-AL DOILEA RAZBOI MONDIAL. CEREMONII MILITARE SI RELIGIOASE AU LOC IN MAI MULTE ZONE ALE MUNICIPIULUI PLOIESTI.
PENTRU ACTIUNEA DE LA MONUMENTUL VANATORILOR DIN ZONA GARII DE SUD, SE IMPUNE REORGANIZAREA TRANSPORTULUI PULIC LOCAL ASTFEL :
-INTRE ORELE 10,15 - 12,15 TRASEELE CU PARCURS PE BD.INDEPENDENTEI VOR CIRCULA CU PARCURS OCOLITOR INTRE STATUIA LUI RADU STANIAN SI GARA SUD, PE STRADA BOBALNA LA SENSUL SPRE SUD, RESPECTIV PE STRADA DEMOCRATIEI LA SENSUL DE DEPLASARE DINSPRE SUD SPRE CENTRU.

R.A.T.P. PLOIESTI

 


IN ATENTIA CALATORILOR UTILIZATORI AI TRASEULUI 101 Catalin.D

IN ATENTIA CALATORILOR UTILIZATORI AI TRASEULUI 101

In data de 12.05.2012, in intervalul orar 7:00 – 14:00, ca urmare a lucrarilor ce se executa la calea de rulare pe str. Stefan cel Mare – zona statiei Covurlui, tramvaiele din traseul 101 vor fi inlocuite cu autobuze. Ruta si statiile acestui traseu raman nemodificate.


R.A.T.P. PLOIESTI

 


Re: Stiri, noutati, perspective Cristian P.

Primaria Ploiesti, din nou in corzi din cauza RATP!

Avalansa de contestatii la caietul de sarcini pentru achizitia de autobuze


O noua procedura de organizare a unei licitatii de catre Primaria Ploiesti, asupra careia plana ideea ca ar putea fi contestabila, din cauza modului de redactare a caietului de sarcini, este pusa sub semnul intrebarii. Dupa publicarea in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) a anuntului privind organizarea licitatiei, nu mai putin de patru firme au depus contestatii la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC), care mai de care mai acuzatoare la adresa municipalitatii ploiestene si a redactarii documentatiei de atribuire a contractului in valoare de aproximativ 10 milioane de euro fara TVA.


Tocmai valoarea viitorului contract de furnizare a 50 de autobuze noi pentru Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti a determinat mai multe societati de profil din Romania sa se intereseze de aceasta procedura lansata de Primaria Ploiesti. Insa realizarea defectuoasa a documentatiei de catre reprezentantii autoritatii contractante a condus la depunerea a patru contestatii la CNSC, una venind, suprinzator, inclusiv din partea societatii de la care Primaria Ploiesti a achizitionat, in urma cu mai bine de doi ani, cele 24 de troleibuze second-hand care circula acum pe strazile din municipiu.
Contactati telefonic, in cursul zilei de ieri, reprezentanti ai firmelor care au depus contestatiile s-au aratat indignati de modul in care s-a pregatit aceasta licitatie "cu dedicatie", asteptand decizia ce va fi luata de catre CNSC in privinta cererilor lor de refacere a caietului de sarcini si, implicit, de anulare a procedurii actuale de achizitie demarata de catre Primaria Ploiesti. Aproape la unison, cele patru firme contestatoare (Cefin 4 Bus, MHS Truck& Bus, Tranzit Class si EvoBus Romania SRL) prezinta in documentele depuse la CNSC restrictiile la care sunt supuse eventualele societati care doresc sa participe la licitatia programata a avea loc in ziua de 23 mai, la sediul Primariei Ploiesti.
Cea mai vehementa pozitie a adoptat-o chiar societatea care a castigat, in urma cu doi ani si jumatate, licitatia – fiind singura firma participanta – pentru cumpararea celor 24 de troleibuze second-hand, care au intrat in circulatie pe strazile din Ploiesti incepand cu anul 2010.Reprezentantii MHS Truck&Bus arata, in contestatia depusa, ca "autoritatea contractanta urmareste achizitionarea unor autobuze ale unui anumit producator (Solaris), autobuzele acestuia fiind singurele care intrunesc specificatii tehnice in asemenea maniera incat sa obtina punctaj maxim pentru toti factorii de evaluare mentionati (n.n. – in caietul de sarcini)". Unul dintre criteriile de departajare a eventualelor societati inscrise in cursa pentru castigarea contractului de 10 milioane de euro era modul in care se prezinta parbrizul autobuzelor ce urmau sa fie cumparate, specificandu-se ca este obligatorie conditia ca acesta sa fie compus din doua parti. Tot MHS Truck&Bus se refera si la acest aspect din documentatia de atribuire intocmita de autoritatea contractanta: "Parbrizul din doua piese cu separatie mediana este o dotare standard a autobuzelor produse de Solaris. Ceilalti producatori au renuntat la aceasta solutie, vizibilitatea in cazul ei fiind afectata la nivel median. Acest factor care determina o diferenta intre Solaris si ceilalti ofertanti, in cazul participarii la procedura desfasurata de catre autoritatea contractanta, conduce la distorsionarea rezultatului aplicarii procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica".
Pe de alta parte, EvoBus Romania – prin intermediul unei firme de avocatura – arata in contestatia inregistrata la CNSC: "Autoritatea Contractanta (n.n. – Primaria Ploiesti) este dispusa sa plateasca din banii publici pretul unui autobuz mai scump, avand caracteristici irelevante (cum ar fi modul de protectie anticoroziva) sau chiar dezavantajoase (cum ar fi alegerea unui motor supradimensionat in raport cu necesitatile de exploatare). Prin includerea in documentatia tehnica a unor cerinte nejustificate prin normele tehnice de specialitate sau argumente logice, care sa sustina ideea conform careia Autoritatea Contractanta urmareste un scop concret, se incalca in mod flagrant principiile nediscriminarii si al tratamentului egal pe care Autoritatea Contractanta are obligatia de a le respecta".
Nici nu mai conteaza daca autobuzele Solaris sau alt tip de astfel de mijloace de transport in comun se incadreaza sau nu perfect in prevederile caietului de sarcini, pentru ca, asa cum am mai mentionat, avalansa de contestatii depuse la CNSC cu aproape aceleasi motivatii mentine dubiile asupra legalitatii intocmirii documentatiei de atribuire. Prin urmare, ar putea fi vorba despre o tentativa de masluire a licitatiei, asa cum se vehicula chiar si inainte de votarea caietului de sarcini de catre consilierii locali ploiesteni membri ai grupului de presiune format din PDL-PNG.

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/admin ... cauza-ratp
solarisurbino.jpg (31.23 KB; downloaded 5863 times)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Dr2005

Evobus contestă licitaţia tocmai pentru că ştie că nu are nicio şansă în faţa Solarisului... nu a avut pe nicăieri (aduceţi-vă aminte de Oradea, câţi ani s-au judecat şi Evobus a pierdut). La restul nu mă pronunţ, eu personal aş prefera MAN din motive lesne de înţeles (adică 90% din parcul actual e cu motoare MAN).

 


Re: Stiri, noutati, perspective Cristian P.

Directorul RATP, Radu Popescu, pregătește ultima spaga pedelistă din banii nostri: 50 de autobuze!


Criteriul principal rămâne valoarea șpăgii, la lucrările contractate de Primăria Ploiești. Caietul de sarcini pentru cele 50 de autobuze arată senzațional, la fel ca cel în urma căruia s-a aranjat (așteptăm demararea unei anchete serioase și în acel caz) achiziționarea celebrelor troleibuze, unde comisionul a fost substanțial. Pentru o șpagă și mai mare, sperăm, RATP are nesimțirea să publice un caiet de sarcini care pare făcut pentru achiziționarea unui singur tip de troleibuze, marca Solaris Urbino. Procedura, care încalcă toate principiile prevăzute de lege, adică nediscriminarea, tratamentul egal, recunoașterea reciprocă, tranparența, proporționalitatea, eficiența utilizării fondurilor publice și alte rahaturi de-astea pe care pedeliștii nu le iau în seamă de patru ani, a fost deja contestată. Dar, așa cum știm, băieții care soluționează contestațiile astea e și ei oameni. Și pedeliști. Un material, pe larg, veți putea citi, vineri, în ediția tipărită a publicației altPHel. Până atunci, sperăm ca utilajele RATP să nu mai fie duse, împreună cu angajații regiei, pentru a lucra în curtea lui Radu Popescu.

http://www.altphel.ro/2012/05/directoru ... -autobuze/

 



Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 27
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Prahova  • 
Choose destination

Since our 2314 forum members have written 423859 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use