Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din RomâniaCoridorul IV feroviar

 

Topic: Lucrarile de reabilitare a M800: Bucuresti - Constanta

114 posts, 54479 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
Re: Lucrari Bucuresti - Constanta George

Si fata de postarile anterioare, cred ca acesta este topicul potrivit.
Vineri am plecat cu IC 583, 16.25 din Bucuresti, 18.57 sosire programata in Constanta, (doar) 12 minute intarziere. Cred ca fara furturi ar putea scoate 2 ore 20 min. lejer.
Prima oara a stationat prin Pajura 15 minute - furt de cabluri. La fel in zona Sarulesti.  Nasul mi-a zis ca in FIECARE NOAPTE se fura cablurile puse ziua!
La podul de langa Sarulesti, restrictie de viteza, Am vazut traversele de lemn intercalate printre cele de beton, nu inteleg de ce nu se repara odata.
Stie cineva cand se va face remedierea terasamentului acolo?

In rest, IC-ul a mers foarte bine, a recuperat masiv intarzierea, semn ca au mai lasat ei ceva "rezerve". Restrictii mari de viteze pe podurile de peste Dunare (pacat ca podurile Carol I/Saligny vechi sunt lasate in paragina si nu sunt macar vopsite, sa nu se degradeze! Firul de contact pe aceste poduri este demontat).
Ca minus, a avut doar trei vagoane, deci destul de plin.

Intoarcere azi cu IC 1682, plin, dar mai multe vagoane. Ca minus semnificativ, intre 5.20 si 14 nu pleaca niciun tren din Constanta (!), in zi de lucru mai e unul la 7.20. Cam nasol, unde e mersul ala cadentat? Macar la 3 - 4 ore...
A mers excelent pana la Cernavoda, apoi a lalait-o intre Fetesti si Ciulnita, la un moment dat a intrat pe firul II. Probabil acolo se mai lucreaza, ori au "lucrat" conlocuitorii cablurile si pe acolo.
Viteza mult redusa la Sarulesti, ceva "conationali" colorati se uitau spre tren (tabla trenului?). La fel, restrictie pe pod.
In ce priveste furturile, este inadmisibil ca Politia si Politia Transporturilor nu organizeaza niste razii, ii prind pe aia noaptea cum i-au prins pe aia de furau din Ploiesti, isi iau 10 ani inchisoare cu executare si terminam balciul. Apoi aduna tot satul si le zic ca daca nu se potolesc se vor gasi alte solutii de "izolare" a caii ferate.
La fel, furturile din Pajura sunt scandaloase, acolo trenul a mers cu 5 la ora si a pierdut cam 15 minute. In final, 20 de minute intarziere.

Linia e foarte frumos reabilitata, pacat de indivizii care ciordesc de pe ea. Si de lipsa de intretinere (vezi podul de la Sarulesti). Asta in Germania se remedia intr-o luna, maxim, probabil chiar mai repede.
Ca impresie de ansamblu, cam multe restrictii de viteza intre Fetesti si Bucuresti.

In tot cazul, cine zice ca lucrarile au fost inutile pt. ca viteza a ramas aceeasi nu stie ce vorbeste, in mod cert nu se mergea asa nici prin 1997 (ca pe unde se merge cu 140 km/h, fara restrictii), iar calitatea rularii pe terasamentul nou e net superioara. Atunci toata calatoria era foarte "zdruncinata" si in plus fara RK acum ajungeam la 3 ore jumatate in cel mai bun caz, fara ciorditori.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari Bucuresti - Constanta Dr2005

Caitatea rulării e influenţată şi de boghiurile vagoanelor... în 1997 se mergea la greu cu 20-54/55, pe boghiuri Minden-Deutz. Acum mergi cu diverse variante de AVA200 pe boghiuri Y32R.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari Bucuresti - Constanta Utilizator anonim

Cum se repara in Cehia avarii pe calea ferata...

328514_10150651297126407_1652908059_o.jpg (97.34 KB; downloaded 4926 times)

 



Re: Lucrari Bucuresti - Constanta Gabi23

Dr2005 wrote:
în 1997 se mergea la greu cu 20-54/55

O intrebare offtopic: 20-54 nu sunt modernizate in '99-'00, iar 20-55 in '98-'99 ?

 


Re: Lucrari Bucuresti - Constanta shoppy

China mai degraba...

 


Re: Lucrari Bucuresti - Constanta didi

Din pacate intarzierile pe magistrala M800 au devenit permanente.S-a reusit performanta ca in multe localitati sa se fure  cablurile de semnalizare in mai multe gari(Sarulesti, e de jumate de an aceasta problema, Jegalia, Fetesti, Dragos Voda, Basarabi Etc).CFR u nici macar dupa o luna nu a rezolvat problema astfel de la saptamana la saptamana apar noi furturi si uite asa trenurile au intarzieri de peste o ora si jumatate.Macar au avut bunul simt ca la trenuri de tip IC sa reduca pretul si astfel o calatorie cu un tren Ic costa la fel ca la IR.Miroase cumva a sabotaj ca prea bate la ochi

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari Bucuresti - Constanta Dr2005

didi wrote:
Macar au avut bunul simt ca la trenuri de tip IC sa reduca pretul si astfel o calatorie cu un tren Ic costa la fel ca la IR.Miroase cumva a sabotaj ca prea bate la ochi

Bun simţ era dacă o făceau pentru toată lumea. Pentru studenţi nu au redus nimic (au redus însă cei cu autocarele, 30 RON pentru studenţi pe bază de legitimaţie!), iar cine a luat biletul cu anticipaţie a plătit tot tariful de IC. Corect era să le treacă în mers la IR.

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari Bucuresti - Constanta GAC

Dupa o calatorie dus-intors pe magistrala, as spune urmatoarele:
Trenurile au intarziere de 60-80 de minute. Mai mult, in putinele minute cand merge trenul cu 130-140, vagoanele intra untr-un fel de rezonanta si in interior se simte ca o trepidatie laterala, destul de puternica de zgaltaie si usile de la compartimente din tatani (ma rog asta s-a intamplat la drumul de intors); de asemenea, au inceput sa se vada urme de uzura pe sectiunile mai vechi din noua linie... Per ansamblu, daca nu vreti sa incepeti concediul cu stangul, mergeti cu masina la mare. Avand in vedere cele constatate, pentru mine e clar ca marea reabilitare este doar un pom laudat cu fructe mici si putine. Sincer nu cred ca ar fi exclus, ca in cateva luni sa avem iar restrictii de viteza, de 80-100 Km/h, pentru a preintampina respectivele trepidatii care se manifesta doar la viteze mai mari, deci cu alte cuvinte ne-am furat singuri caciula...
In concluzie, mergeti cu masina.... cu siguranta ca veti putea merge cu 130 pe ora Buc-Constanta... asta daca nu o sa inceapa tiganii sa fure si bucatile de asfalt din autostrada (Doamne Fereste!).

 


Re: Lucrari Bucuresti - Constanta Robert24

Intarzierile de 60-80 min sau chiar mai mult sunt din cauza furturilor de cabluri / alte elemente de semnalizare.
Cam 20 min din acestea sunt si din cauza restrictiilor de caldura, iar 5-10 min in locul deraierii lui 302.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari Bucuresti - Constanta Utilizator anonim

Vinerea trecuta am mers pana la Medgidia, m-am informat si cu starea restrictiilor din cauza furturilor intentionate si distrugerii semnalizarii cu scopul clar de a discredita transportul cu trenul, cel mai probabil de grupuri de interes organizate.
Astfel avem: Bucuresti Nord - Pajura 80 kmh, Pajura - Pantelimon 120/140 kmh, Pantelimon - Dor Marunt (!!!) 60-80 kmh, Dor Marunt - Fetesti 140 kmh, apoi mers normal pana dupa Cernavoda cand iar apar cateva restrictii si izolat se ajunge si la 140 kmh.

 


Re: Lucrari Bucuresti - Constanta iliutu

Se fac ceva lucrari de reparatie a semnalizarilor furate ? Sau si in vara asta se vor face 4-5 ore cu trenul pana la mare ?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari Bucuresti - Constanta Utilizator anonim

E refacuta Medgidia - Palas si se lucreaza pe Fetesti - Lehliu. Ar trebui pentru stoparea acestora o actiune civica prin care cel putin o luna sa nu mai mearga nimeni cu duba/autocarul pentru a descuraja actiunile teroriste, da, actiuni teroriste le vad eu.

 


Re: Lucrarile de reabilitare a M800: Bucuresti - Constanta ByOnu

La fix 3 ani de la ultimul mesaj, vin cu o curiozitate. Podul Constanta de ce nu a fost reabilitat cand s-a facut modernizarea liniei?

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Coridorul IV feroviar  • 
Choose destination

Since our 2314 forum members have written 423859 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use