Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA1 (București - Pitești - Sibiu - Deva - Lugoj - Timișoara - Arad - Nădlac)

 

Topic: Tronsonul Deva - Lugoj

127 posts, 41501 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Deva - Lugoj orex

Autostrada cu tuneluri Lugoj-Deva : licitația pentru proiectarea și execuția celor 10 kilometri a fost relansată/Autostrada este unul dintre cele mai întârziate proiecte cu finanțare prin PNRR
Licitația pentru proiectarea și execuția autostrăzii cu tuneluri dintre Lugoj și Deva a fost relansată, în câteva zile urmând să fie publicată oficial, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice ( SEAP). Doar la momentul publicării în SEAP va fi afișată noua valoare a proiectului finanțat prin PNRR și durata acestuia. La prima licitație, CNAIR a primit o singură ofertă, cea a constructorului turc MAPA ( firma care va lucra pe lotul 2 al Autostrăzii A 1 Sibiu-Pitești), dar procedura a fost anulată pe motiv că oferta tehnică a fost neconformă. ,,Gaura” dintre Holdea ( jud. Hunedoara) și Margina ( jud. Timiș), adică secțiunea lipsă a Autostrăzii A 1 Sibiu-Nădlac este unul dintre cele mai întârziate proiecte majore de infrastructură cu finanțare prin PNRR. Alături de secțiunile A 7 Focșani-Pașcani și A 8 Capetele Autostrăzii Unirii respectiv Magistrala de Metrou M 4 spre Filaret (feroviar), nici acesta nu are licitația lansată.

Termenul pentru depunerea ofertelor este 9 iunie, a transmis ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu : ,,Data limită până la care pot fi depuse ofertele pentru proiectarea și execuția Lotului 2 (secțiunile E și D) al autostrăzii Lugoj-Deva este 9 iunie 2022. CNAIR a transmis spre publicare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene anunțul de participare pentru licitație. După publicarea pe această platformă, documentația va putea fi vizualizată în SICAP. În evaluarea ofertelor va fi punctată inclusiv capacitatea antreprenorilor de a finaliza contractul într-un ritm cât mai alert. Câștigătorul contractului va proiecta și va construi inclusiv tuneluri forate cu o lungime totală de 2,13 km pe secțiunea E și va finaliza lucrările pe secțiunea D. Sectorul de autostradă scos la licitație are o lungime de 9,13 km și este finanțat prin PNRR.”

Pentru ca lucrările secțiunii cu tuneluri dintre Lugoj și Deva să fie decontate prin PNRR, recepția celor aproape 10 kilometri trebuie să se facă cel mai târziu în august 2026. Fiind un proiect destul de dificil, nu este exclus ca termenul limită pentru depunerea ofertelor 9 iunie să fie prelungit așa cum s-a decis pentru toate cele 4 loturi ale Autostrăzii A 7 Buzău-Focșani, numeroasele clarificări obligând CNAIR să decidă suspendarea licitației.

 


Re: Tronsonul Deva - Lugoj orex

Autostrada cu tuneluri Lugoj-Deva este în afara PNRR/Nicio șansă pentru finalizarea celor 10 kilometri în 2026
Autostrada cu tuneluri Lugoj-Deva este în afara PNRR” fiind imposibilă finalizarea celor 10 kilometri până la termenul -limită august 2026, susține fostul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, într-un interviu la Digi24. Afirmațiile lui Drulă vin după ce sâmbătă, la același post TV, Sorin Grindeanu lăsa să se înțeleagă că este rezervat în privința respectării termenelor pentru ,,capetele” Autostrăzii Unirii -A8 și parțial, pentru ,,gaura” A 1 Lugoj-Deva, precizând că, o opinie mai clară se poate contura după 9 mai atunci când CNAIR va anunța constructorii care depun oferte. De ratarea licitației este vinovată conducerea CNAIR care nu ar fi dat răspunsuri clare la solicitările constructorilor spune Drulă, principala problemă care a dus la anularea licitației fiind costul estimat de max. 1,5 miliarde lei (la prețurile din 2019) față de 2,5 miliarde, costul estimat la relansarea licitației. Cum s-au contrazis Grindeanu și CNAIR cu privire la ratarea licitației, Economedia a explicat aici.

,,Sectorul din A 1, o zonă cu tuneluri dintre Lugoj și Deva, ar trebui s-o știe bine domnul Grindeanu, e din Timișoara, acolo a anulat licitația pentru că au fost niște clarificări făcute foarte neprofesionist de Compania de Drumuri și atunci constructorii nu au mai depus ofertele finale. Era o listă preselectată de când eram eu ministru, deci era un interes. La anumite chestiuni din documentație unde se puteau da clarificările necesare nu s-au dat cum trebuie. Acolo nu mai există nicio șansă, sectorul A 1 Lugoj-Deva este în afara PNRR-ului. Această contra performanță a ministrului actual ne afectează…ne luăm cu mâinile de cap, efectiv. E imposibil să nu vezi contraperformanța, cred că PSD-ul nu mai vrea să fie la guvernare în mai 2023, la rotativă ” a spus Drulă.

Calendarul oficial pentru Autostrada A 1 Lugoj-Deva

Calendarul oficial stabilit de noua procedură de achiziție pentru Autostrada cu o lungime de 10 kilometri confirmă, practic afirmațiile fostului ministru al Transporturilor. Cu un termen de 57 de luni pentru proiectare și execuție stabilit de autoritatea contractantă ( 47 de luni pentru constructorii care merg la punctaj mai bun) proiectul chiar este ,,în afara PNRR”. Pentru ca acest proiect destul de dificil să fie terminat la timp ar trebui să fie îndeplinite cumulativ, condiții imposibile pentru România : contractul să fie semnat în august 2022 (varianta realistă arată sfârșitul anului în funcție de mulți factori precum numărul ofertelor, contestații, proceduri), de la momentul semnării contractului să se dea și ordinul de începere și să se respecte întocmai termenele de proiectare și execuție.

 


Re: Tronsonul Deva - Lugoj orex

27.06.2022, noul termen de depunere a ofertelor pentru procedura de achiziție publică pentru ”Proiectare și execuție lucrări pentru obiectivul de investiții Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220, Secțiunea E și finalizare Secțiunea D"
Având în vedere faptul că în data de 09.06.2022 se împlinește termenul limită pentru depunerea ofertelor așa cum a fost stabilit prin Anunțul de Participare, CNAIR a decis prelungirea termenului de depunere a ofertelor, fiindcă:
- deși la solicitările de clarificare adresate de operatorii economici până la data de 16.05.2022 (termenul stabilit prin documentația de atribuire până la care operatorii economici interesați puteau adresa clarificări cu privire la documentele achiziției), Autoritatea Contractantă a răspuns, în termenul legal, prin publicarea în SEAP, a Clarificării nr. 1 din 27.05.2022;
- volumul de solicitări de clarificare suplimentare, care au fost depuse ulterior expirării perioadei prevăzute în Documentația de Atribuire până la care operatorii economici interesați puteau adresa întrebari cu privire la documentele achiziției, a fost considerabil și pentru că CNAIR este diligentă și dorește să răspundă și acestor clarificări suplimentare, deși nu are o obligație legală în acest sens;
- asigurarea unei competiții reale și a unei participări ridicate care să conducă la depunerea unor oferte tehnice și financiare corecte și competitive raportate la cerințele tehnice solicitate de către autoritatea contractantă este de interes pentru companie;
- au fost solicitări de prelungire a termenului de depunere a ofertelor primite din partea operatorilor economici care sunt interesați să participe la prezenta procedură de achiziție publică;
- în perioada imediat următoare se vor publica și răspunsurile la clarificările suplimentare depuse, Autoritatea Contractantă consideră necesară acordarea unei perioade de timp suplimentare pentru pregătirea ofertelor de către operatorii economici interesați și stabilește data de 27.06.2022 ca fiind noul termen limită pentru depunerea ofertelor.
Menționăm că în prezent a fost transmisă spre publicare în SEAP erata la Anunțul de participare nr. CN1041924/23.04.2022, privind prelungirea termenului de depunere a ofertelor, aceasta urmând a fi vizibilă ulterior publicării ei în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene (JOUE).

 


Re: Tronsonul Deva - Lugoj Cristi N

Ce nu spune CNAIR in comunicatul lor e ca raspunsul lor este de toata jena si dupa aia tot ei se plang ca sunt dati in judecata de constructorii cei rai.
Pe forumul benzinarilor Horatiu Cosma a facut o analiza a clarificarilor oferite de "specialistii" CNAIR: link

Ia să vedem cum arată primul set de clarificări (înțeleg din comunicat că mai urmează un set) la o documentație la mâna a doua, după ce la prima licitație s-a răspuns deja la câteva sute de clarificări. Oare a învățat CNAIR din greșelile de acolo, sau le repetă în continuare?

- zeci de fișiere în documentație fără conținut

- neconcordanțe în documentație cu privire la elementele geometrice pentru secțiunea E2 (zona tunelurilor), odată că sunt bătute în cuie de CNAIR, odată că se proiectează conform normativelor în vigoare, ofertanții cer clarificări, CNAIR zice să se respecte acordul de mediu și documentația pusă la dispoziție...

- ofertanții întreabă dacă pot săpa tunelurile și cu TBM, CNAIR cere să se respecte acordul de mediu, altfel se respinge oferta

- hai că asta e grea: ofertanții întreabă dacă pot veni în întâmpinarea cerințelor din acordul de mediu (conectivitate mamifere) și să facă tunelurile mai lungi, eliminând astfel un pod de 100 de metri de lângă unul dintre tuneluri. CNAIR: ăăă, se va respecta acordul de mediu  :headbash:  :bash:  :weird:  :gaah:  :explode:  :doh:

- ofertanții zic că standardele internaționale privind siguranța în tuneluri nu recomandă construirea de trotuare, ci parapete new jersey care să protejeze atât mașinile și pasagerii de impactul cu tunelul. CNAIR zice să se respecte documentația (cu trotuare) și acordul de mediu...

- pentru proiectarea și construirea centrului de control si intervenție pentru tuneluri ofertanții ar trebui să colaboreze cu Poliția, ISC, SMURD etc. Ofertanții întreabă ce înseamnă această colaborare mai concret. CNAIR: "Antreprenorul va tine cont la proiectarea si realizarea Centrului de Control și Intervenție pentru Tuneluri de solicitarile formulate de autoritatile ce vor fi implicate in functionarea/ autorizarea centrului." Și atunci cum pot face o ofertă acum pentru niște solicitări viitoare?

- CNAIR a uitat să atașeze raportul cu privire la restul de executat pe secțiunea D, documentația privind ITS-ul, listele de cantități Salini, raportul privind impactul asupra mediului din AM, studiul geo pentru secțiunea E2 cu tunelele (astea lipseau și la prima licitație, nu s-au gândit să le atașeze acum din prima).

- structura rutieră e într-un fel în acordul de mediu, în alt fel în cerințele CNAIR; răspuns CNAIR: de data asta nu se va respecta acordul de mediu

- la structura rutieră în tunel în documentația CNAIR scrie că va fi asemănătoare căii pe pod, ofertanții cer lămuriri, CNAIR răspunde că structura va fi "in conformitate cu reglementarile nationale/ internationale, bunele practice utilizate".

- nu există audit pentru siguranța circulației pe secțiunea E etapa 1-studiu de fezabilitate (fiindcă nu există SF pe zona cu tunelele), ofertanții îl cer, CNAIR zice că nu îl are și spune că viitoarele prevederi și solicitări prevăzute în auditul ce se va face la proiectare trebuie inserate în ofertă acum

- Exemplu de frază din răspunsul CNAIR la clarificări definitorie pentru nivelul de acolo: "Nivelul de detaliu este dat de faptul ca solutiile trebuie prezentate la un nivel suficient de acuratete astfel incat sa sprijine prezentarea solutiilor tehnice in cadrul Consiliului Tehnico Economic, solutiile sa poata fi analizate din diferite perspective/ unghiuri de vizualizare si mai ales sa prezinte modul de integrare a solutiilor tehnice in teren, inclusiv din perspectiva peisagistica / cum va arata Proiectul in teren dupa implementare."

- CNAIR cere în cerințe ca viitorul Antreprenor să ofere "informațiile și documentele suplimentare" supervizorului astfel încât acesta din urmă să înțeleagă proiectul tehnic. Ofertanții întreabă ce înseamnă mai exact aceste informații și documente suplimentare. CNAIR, în stilul caracteristic, răspunde că dacă nu îi va conveni antreprenorului ce cere inginerul, să acționeze pe cale legală.

- CNAIR încearcă să introducă riscuri noi (întârzieri ale autorităților de a emite avize) în cârca Antreprenorului, derogând de la condițiile contractuale obligatorii stabilite prin HG1/2018, ofertanții cer corectare, CNAIR se face că plouă.

- despre ITS scrie că trebuie executat conform cerințelor exprese din documentație, după care scrie că proiectul ITS va fi redactat de antreprenor și supus aprobării CNAIR. Ofertanții întreabă cum fac până la urmă, respectă planșele din documentație, sau proiectează ei ITS-ul? CNAIR răspunde pe lângă subiect bla bla se vor respecta standardele și legislația în vigoare.

- pentru CIC Margina există în documentație 2 seturi de documente: unele din 2013 nevizate ISU și unele din 2014 vizate ISU. Ofertanții cer lămuriri, care sunt de actualitate. CNAIR: am pus la dispoziție toate documentele relevante...

- termenul pentru studiile de teren e de 5 luni de la ordinul de începere, însă antreprenorul are doar 3 luni pentru a notifica eventualele erori din documentație. Ofertanții zic că acele erori pot fi identificate doar pe baza studiilor de teren și cer creșterea acestui termen tot la 5 luni, CNAIR nu vrea.

- acordul de mediu zice "Antreprenorul trebuie sa evalueze nevoia de masuri de reducere a zgomotului si va proiecta caracteristici de reducere a zgomotului (care pot fi panouri fonoabsorbante) daca aceste standarde le impun". Ofertantii intreaba daca mai trebuie sa faca evaluari suplimentare de zgomot față de acordul de mediu. Un răspuns decent și normal la cap era că nu. CNAIR nu și nu: se va respecta acordul de mediu  :doh: .

- Ofertanții întreabă dacă pot propune modificări tehnice, spre exemplu schema statică a structurilor, CNAIR zice să se respecte acordul de mediu.

- în cerințele scrise apar 5 podețe casetate, în planșe apar două (la alte poziții decât cele 5). Ofertanții cer clarificări, CNAIR zice să se respecte acordul de mediu...

- La conexiunea cu lotul 3 Comsa sunt vreo 200 de metri nefinalizați. CNAIR cere în documentație realizarea conexiunii, ofertanții cer detalii, CNAIR răspunde că va pune (cândva) la dispoziție documentația tehnică pentru conexiunea cu lotul 3. La altă clarificare zice că cei 200 de metri nu fac obiectul acestui contract...

- la un podeț e o eroare materială (valoarea înălțimii interschimbată cu cea a lățimii). Ofertanții cer o confirmare că e eroare, CNAIR răspunde aiuritor că să se respecte acordul de mediu, adică să facă "podețul cu lățimea în sus".

- la CIC Margina se cere în documentație "amenajarea in cadrul platformelor CIC a unor spatii pentru parcarea utilitarelor si depozitarea materialelor specific interventiei pentru tuneluri." Ofertanții cer detalii, CNAIR zice să se respecte acordul de mediu.

- ofertanții cer liste de cantități pentru eventualele remedieri ale degradărilor pe secțiunea D, CNAIR zice că e contract proiectare și execuție, o să rezulte aceste cantități la expertiza făcută de antreprenor pe contract, însă să oferteze acum ce va rezulta în viitor.

- în alt loc din documentație scrie că ofertanții pot adopta soluții de înlocuire a consolidărilor cu structuri pe zonele instabile; ofertanții cer clarificări, CNAIR zice că soluțiile vor rezulta la PT, dar, evident, trebuie ghicite și ofertate acum

- CNAIR nu are calcule pentru soluțiile de consolidare rezultate din studiul geo

Concluzia mea e destul de clară. Nu s-a învățat nimic în CNAIR din anularea anterioară. Merg înainte exact pe același drum, cu aceeași documentație, cu aceeași problemă sistemică (lipsa unui proiect minimal la tuneluri) și cu aceeași atitudine rigidă prin care nu fac singurul lucru potențial pozitiv în situația de față: flexibilizarea condițiilor contractuale, astfel încât ofertanții să aibă spațiu de manevră în acest necunoscut în care se bagă.

 


Re: Tronsonul Deva - Lugoj orex

6 oferte pentru proiectarea și execuția secțiunilor E și D ale lotului 2 din autostrada Lugoj - Deva
Luni, 27 iunie 2022, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului Proiectare și execuție lucrări pentru obiectivul major de investiții: Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220, Secțiunea E și finalizare Secțiunea D.

Până la termenul limită de depunere au depus oferte următorii agenți economici:
1. Asocierea S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SA & PE CONSTRUCT S.R.L. - EURO-ASFALT d.o.o.
2. AKTOR SOCIETATE TEHNICA ANONIMA (AKTOR S.A.)
3. Kolin Insaat Turizm Sanayi ve Ticaret A.S.
4. Asocierea MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S - Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş.
5. MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI
6. Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S.

Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile Documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

Valoarea estimată a contractului este între 2.283.776.512,23 și 2.593.236.211,75 Lei fără TVA.

Sursa de finanțare: PNRR Sursa 12.

Termenul de finalizare prevăzut este 11 luni proiectare și 34 de luni execuție conform factorilor de evaluare din Documentația de Atribuire.

Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea, execuția și finalizarea lucrărilor pentru obiectivul major de investiții Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220, Secțiunea E și finalizare Secțiunea D în lungime de aproximativ 9,13 km, din care 2,13 km de tunel forat.
Conform condițiilor din Acordului de mediu a fost prevăzută realizarea a două tuneluri în cadrul Secțiunii E2 în contexul evitării problemelor de stabilitate și a impactului negativ cu implicații majore asupra mediului.
Lungimea celor două tuneluri va fi de aproximativ 2,13 km. Tunelurile vor fi formate din două galerii unidirecționale prevăzute pe fiecare cale de circulație cu platforma de 11,25 m.

 


Re: Tronsonul Deva - Lugoj punmeister

Am un mare feeling ca UMB va lua contractul, just sayin.

 


Re: Tronsonul Deva - Lugoj orex

Si eu vreau sa-i vad la tuneluri, nu la d-alea cut&cover! :mrgreen:

 


Re: Tronsonul Deva - Lugoj punmeister

Pe LD2 nu se cere Cut-and-Cover.

 


Re: Tronsonul Deva - Lugoj orex

Te faci ca nu intelegi sau ce?
1. Cut & cover UMB vor experimenta la Topa Mica.
2. Aici au ofertat musai solutie cu TBM, altfel n-aveau de ce sa se bage la ”inele”!

 


Re: Tronsonul Deva - Lugoj orex

Încă două spații de servicii au fost deschise pe A1!
Joi, 04.08.2022, au fost date în folosință încă două spații de servicii ca urmare a contractelor de concesiune încheiate între CNAIR și Mol România Petroleum Products SRL.

Strategia CNAIR SA pentru dotarea, operarea și întreținerea spațiilor de servicii de pe rețeaua de autostrăzi și drumuri expres, continuă prin deschiderea unui nou lot privind alte două spații de servicii pe autostrada A1, Nădlac – Sibiu, tronson Lugoj - Deva (km 389+710), pe ambele sensuri, în zona localității Ilia.

Dotările puse la dispoziție în aceste spații de servicii sunt:
Parcare autoturisme:
- 59 locuri pe Calea 1 (inclusiv parcare autoturisme pentru persoanele cu dizabilități și autorulote);
- 59 locuri pe Calea 2 (inclusiv parcare autoturisme pentru persoanele cu dizabilități și autorulote).

Parcare camioane:  
- 15 locuri pe Calea 1;
- 15 locuri pe Calea 2.

Parcare autocare:    
-   3 locuri pe Calea 1;
-   3 locuri pe Calea 2.

  Zona aspirator:
- 1 loc pe Calea 1;
- 1 loc pe Calea 2.  

Stații încărcare vehicule electrice pentru încărcare până la 100 KW (curent continuu) și până la 22 KW (curent alternativ) – conectori CCS, CHAdeMO si Type 2
- 4 locuri pe Calea 1;
- 4 locuri pe Calea 2 .

Stații distribuție carburant;
Stație încărcare GPL;
Spațiu comercial;
Snack bar;
Toalete publice.

Alte 4 spații de servicii vor fi deschise în perioada imediat următoare pe Autostrada A1, între Sibiu și Nădlac, în următoarele locații:  
Spațiile de servicii de la km 316 + 560 (stânga) și km 316+360 (dreapta), în zona localității Pianu;
Spațiile de servicii de la km 297 + 900 (stânga) și km 297+ 000 (dreapta), în zona localității Calnic.  

 


Re: Tronsonul Deva - Lugoj orex

Încă două spații de servicii au fost deschise pe A1!
Strategia CNAIR pentru dotarea, operarea și întreținerea spațiilor de servicii de pe rețeaua de autostrăzi și drumuri expres, continuă prin deschiderea unui nou lot privind alte două spații de servicii pe autostrada A1, Nădlac – Sibiu, tronson Orăștie-Sibiu, km 316+360 stânga și km 316+560 dreapta, situate în zona localității Pianu, din județul Alba.

Miercuri, 24.08.2022, au fost date în folosință încă două spații de servicii ca urmare a contractelor de concesiune încheiate între CNAIR și Mol România Petroleum Products SRL.

Dotările puse la dispoziție în aceste spații de servicii sunt:
Parcare autoturisme:
- 120 locuri pe Calea 1 (inclusiv parcare autoturisme pentru persoanele cu dizabilități și autorulote);
- 120 locuri pe Calea 2  (inclusiv parcare autoturisme pentru persoanele cu dizabilități și autorulote).

Parcare camioane:
- 14 locuri pe Calea 1;
- 14 locuri pe Calea 2.

Parcare autocare:    
- 3 locuri pe Calea 1;
- 3 locuri pe Calea 2.

Parcare motociclete:
- 10 locuri pe Calea 1;
- 10 locuri pe Calea 2.

Zona aspirator:
- 1 loc pe Calea 1;
- 1 loc pe Calea 2.

Stații încărcare vehicule electrice pentru încărcare până la 100 KW (curent continuu) și până la 22 KW (curent alternativ) – conectori CCS, CHAdeMO și Type 2;
- 4 locuri pe Calea 1;
- 4 locuri pe Calea 2.

 Stații distribuție carburant;
Stații încărcare GPL;
Spații comerciale;
Facilități duș;
Snack bar;
Toalete publice.
Alte 2 spații de servicii vor fi deschise în perioada imediat următoare pe autostrada A1, între Sibiu și Nădlac, la km 297 + 900 (stânga) și km 297 + 000 (dreapta), în zona localității Câlnic, județul Alba.

 


Re: Tronsonul Deva - Lugoj orex

CNAIR a desemnat câștigătorul pentru lucrările de proiectare și execuție a secțiunilor E și D ale lotului 2 din autostrada Lugoj - Deva
Joi, 22.09.2022, după finalizarea procesului de evaluare a ofertelor, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului pentru ,,Proiectare și execuție lucrări pentru obiectivul major de investiții: Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220, Secțiunea E și finalizare Secțiunea D’’.

Ofertantul desemnat câstigător este Asocierea S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SA & PE CONSTRUCT S.R.L. - EURO-ASFALT d.o.o., având prețul de 1.826.845.634,11 Lei fără TVA.

Finanțarea este asigurată prin PNRR.

Durata contractului este de 45 de luni, din care 11 luni perioada de proiectare și 34 de luni perioada de execuție a lucrărilor.

Perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani.

Conform condițiilor din Acordului de mediu a fost prevăzută realizarea a două tuneluri în cadrul Secțiunii E în contextul evitării problemelor de stabilitate și a impactului negativ cu implicații majore asupra mediului.
Lungimea celor două tuneluri va fi de aproximativ 2,13 km. Tunelurile vor fi formate din două galerii unidirecționale prevăzute pe fiecare cale de circulație cu platforma de 11,25 m.
Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea contestaților/ plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

 


Re: Tronsonul Deva - Lugoj orex




Vineri, 14.10.2022, CNAIR a semnat cu Asocierea S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SA & PE CONSTRUCT S.R.L. - EURO-ASFALT d.o.o contractul pentru ,,Proiectare și execuție lucrări pentru obiectivul major de investiții: Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220, Secțiunea E și finalizare Secțiunea D’’.

Valoarea contractului este de 1.826.845.634,11 Lei fără TVA.
Finanțarea este asigurată prin PNRR.
Durata contractului este de 45 de luni, din care 11 luni perioada de proiectare și 34 de luni perioada de execuție a lucrărilor.
Perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani.
Conform condițiilor din acordul de mediu a fost prevăzută realizarea a două tuneluri în cadrul Secțiunii E în contextul evitării problemelor de stabilitate și a impactului negativ cu implicații majore asupra mediului.
Lungimea celor două tuneluri va fi de aproximativ 2,13 km. Tunelurile vor fi formate din două galerii unidirecționale prevăzute pe fiecare cale de circulație cu platforma de 11,25 m.

 


Re: Tronsonul Deva - Lugoj orex

“Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul major de investitii:Autostrada Lugoj-Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220, sectiunea Margina-Holdea”
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar al finanțării și MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCURII, în calitate de coordonator de reforme si/sau investitii pentru Planul national de redresare si rezilienta, au convenit în data de 14.10.2022, încheierea Contractului de Finanțare nr.5 pentru proiectul “Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul major de investitii:Autostrada Lugoj-Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220, sectiunea Margina-Holdea” în vederea acordării finanțarii prin Planul National de Redresare si Rezilienta,Componenta  4. Transport sustenabil; Reforma R1 - Transport sustenabil, decarbonizare și siguranță rutieră / Investitia I3 - Dezvoltarea infrastructurii rutiere sustenabile pe rețeaua TEN-T, taxarea rutieră, managementul traficului și siguranța rutieră.

Obiectivul general al proiectului este: dezvoltarea retelei transeuropene de transport si realizarea unei infrastructuri noi, necesara pentru asigurarea protectiei mediului, reducerii emisiilor de carbon, sigurantei si eficientei serviciilor de transport

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
9.13 km de autostrada
2 tuneluri
2 pasaje
3 viaducte
1 CIC

Valoarea totală a  proiectului este de 2,205,014,636.53  lei din care valoarea fondurilor europene aferente PNRR este de 909,885,900.00 lei, contributia publica nationala este de 943,079,870.19 lei, iar TVA aferent reprezinta 352,048,866.34 lei.

Durata contractului de finantare: 52 luni

PS
Mult mai proasta solutia de finantare, atrasa, prin PNRR, decat printr-un program POT, dar, unde nu-i cap, vai de picioare! :yes:

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A1 (București - Pitești - Sibiu - Deva - Lugoj - Timișoara - Arad - Nădlac)  • 
Choose destination

Since our 2304 forum members have written 423083 posts in 5269 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use