Topic: Vehicule produse la Rocar (Tudor Vladimirescu/Autobuzul)
121 posts, 48569 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Vehicule produse la Rocar (Tudor Vladimirescu/Autobuzul)
ADK
Un DeSimon filmat în primăvara acestui an (intuiesc că în aceeași zi sau perioadă cu data postării), în capitală (sunet nostalgic aș putea zice):
Din păcate poate fi vizionat doar pe YouTube.
Un DeSimon filmat în primăvara acestui an (intuiesc că în aceeași zi sau perioadă cu data postării), în capitală (sunet nostalgic aș putea zice):
Din păcate poate fi vizionat doar pe YouTube.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Vehicule produse la Rocar (Tudor Vladimirescu/Autobuzul)
ByOnu
Un autobuz TV decapotat, tip "gondola".
Sursa: https://facebook.com/profile.php?id=1000 ... k=photos
Un autobuz TV decapotat, tip "gondola".
autobuz tv decapotat.png (74.61 KB; downloaded 557 times)
Sursa: https://facebook.com/profile.php?id=1000 ... k=photos
- ADK
-
Posted:
-
Re: Vehicule produse la Rocar (Tudor Vladimirescu/Autobuzul)
ADK
TV20R, se vede ușa manuală pe față și e modelul mai nou tip Iași, cu geamul la șofer mai mare.
Poza de când e (pe FB nu mai am acces)? Mă mir să fi avut așa ceva prin anii '80... Pe de alta, după '90 le știam dispărute (atunci era la modă un DAC sau un IK4 "gondolă", nu știu dacă au fost și RD 111/112), deși mai erau o mână de autobuze TV20 care nu erau așa muncite.
Nu știu ce plăcere putea exista să mergi cu un autobuz decapotat pe gerul bobotezei, se vede și șoferul ce cojoc de 10kg avea. Înghețai și până să-l decapoteze, dar acum era treabă sigură.
TV20R, se vede ușa manuală pe față și e modelul mai nou tip Iași, cu geamul la șofer mai mare.
Poza de când e (pe FB nu mai am acces)? Mă mir să fi avut așa ceva prin anii '80... Pe de alta, după '90 le știam dispărute (atunci era la modă un DAC sau un IK4 "gondolă", nu știu dacă au fost și RD 111/112), deși mai erau o mână de autobuze TV20 care nu erau așa muncite.
Nu știu ce plăcere putea exista să mergi cu un autobuz decapotat pe gerul bobotezei, se vede și șoferul ce cojoc de 10kg avea. Înghețai și până să-l decapoteze, dar acum era treabă sigură.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Vehicule produse la Rocar (Tudor Vladimirescu/Autobuzul)
shoppy
Sigur s-a facut pentru propaganda si cel mult se circula foarte incet si pe o distanta scurta doar pentru placerea copiilor.
Sigur s-a facut pentru propaganda si cel mult se circula foarte incet si pe o distanta scurta doar pentru placerea copiilor.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Vehicule produse la Rocar (Tudor Vladimirescu/Autobuzul)
ADK
După o pauză de mulți ani, URAC revede autobuze românești la RK - primul client find probabil unicul Rocar Satelit care mai există, este/era în curs de recondiționare (articolul datând de acum un an), al bineînțeles cunoscutului Alexandru Constantinescu:
Sursa: b365.ro
După o pauză de mulți ani, URAC revede autobuze românești la RK - primul client find probabil unicul Rocar Satelit care mai există, este/era în curs de recondiționare (articolul datând de acum un an), al bineînțeles cunoscutului Alexandru Constantinescu:
Sursa: b365.ro
WhatsApp-Image-2023-04-28-at-17.58.52-2-1.jpeg (110.81 KB; downloaded 330 times)
WhatsApp-Image-2023-04-28-at-17.58.52-1.jpeg (103.63 KB; downloaded 330 times)
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Vehicule produse la Rocar (Tudor Vladimirescu/Autobuzul)
PaulIP
Pe pagina de Facebook "Muzeul Cineastului Amator" a apărut recent un videoclip ce surprinde un reportaj despre măsurile de siguranță contra incendiilor luate de Rocar S.A.
Materialul este deosebit de valoros pentru comunitatea de pasionați, întrucât prezintă în premieră secvențe din interiorul prototipului Rocar U512-230.
Amintesc că Rocar U512-230 a fost un prototip dezvoltat de uzină pornind de la licența italiană De Simon, dar cu o pondere semnificativ mai mare a pieselor procurate/fabricate local. Motorul și cutia de viteze erau însă identice cu cele utilizate pe seria contemporană de autobuze U412 (MAN D0826 LUH05 de 230 CP și respectiv Voith D851.2 cu 3 viteze și retarder extern). După multiple prezentări la expoziții și târguri din zona Bucureștiului, autobuzul a fost vândut unei firme particulare de transport din Giurgiu. Se crede că și-a găsit sfârșitul în curtea acelei firme în jurul anului 2007, laolaltă cu prototipul Rocar U312.
Atașez cele mai relevante capturi video din interiorul prototipului U512. Încep cu salonul pasagerilor.
Pe pagina de Facebook "Muzeul Cineastului Amator" a apărut recent un videoclip ce surprinde un reportaj despre măsurile de siguranță contra incendiilor luate de Rocar S.A.
Materialul este deosebit de valoros pentru comunitatea de pasionați, întrucât prezintă în premieră secvențe din interiorul prototipului Rocar U512-230.
Amintesc că Rocar U512-230 a fost un prototip dezvoltat de uzină pornind de la licența italiană De Simon, dar cu o pondere semnificativ mai mare a pieselor procurate/fabricate local. Motorul și cutia de viteze erau însă identice cu cele utilizate pe seria contemporană de autobuze U412 (MAN D0826 LUH05 de 230 CP și respectiv Voith D851.2 cu 3 viteze și retarder extern). După multiple prezentări la expoziții și târguri din zona Bucureștiului, autobuzul a fost vândut unei firme particulare de transport din Giurgiu. Se crede că și-a găsit sfârșitul în curtea acelei firme în jurul anului 2007, laolaltă cu prototipul Rocar U312.
Atașez cele mai relevante capturi video din interiorul prototipului U512. Încep cu salonul pasagerilor.
1718534358604.jpg (263.95 KB; downloaded 96 times)
1718534358520.jpg (285.54 KB; downloaded 96 times)
1718534358546.jpg (305.49 KB; downloaded 96 times)
1718534358417.jpg (242.83 KB; downloaded 96 times)
1718534358468.jpg (295.36 KB; downloaded 96 times)
1718534358578.jpg (288.7 KB; downloaded 96 times)
1718534358440.jpg (315.01 KB; downloaded 96 times)
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Vehicule produse la Rocar (Tudor Vladimirescu/Autobuzul)
PaulIP
Continuare...
În imaginea de mai jos este Dan Vuerich, directorul Rocar S.A. de la acea vreme.
Continuare...
1718534358761.jpg (558.77 KB; downloaded 89 times)
1718534358790.jpg (591.86 KB; downloaded 89 times)
1718534358823.jpg (609.54 KB; downloaded 89 times)
1718534358394.jpg (318.07 KB; downloaded 89 times)
1718534358370.jpg (263.87 KB; downloaded 89 times)
În imaginea de mai jos este Dan Vuerich, directorul Rocar S.A. de la acea vreme.
1718534358630.jpg (257.56 KB; downloaded 89 times)
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Vehicule produse la Rocar (Tudor Vladimirescu/Autobuzul)
PaulIP
Cabina șoferului și bordul. Remarcați tastatura cutiei de viteze în formație completă (1 2 D N R), spre deosebire de formatul simplificat utilizat pe Rocar De Simon (D N R).
Cabina șoferului și bordul. Remarcați tastatura cutiei de viteze în formație completă (1 2 D N R), spre deosebire de formatul simplificat utilizat pe Rocar De Simon (D N R).
1718534358656.jpg (226.52 KB; downloaded 84 times)
1718534358702.jpg (276.04 KB; downloaded 84 times)
1718534358679.jpg (259.82 KB; downloaded 84 times)
1718534358493.jpg (255.35 KB; downloaded 84 times)
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Vehicule produse la Rocar (Tudor Vladimirescu/Autobuzul)
PaulIP
Tot pe acest subiect prezint două pliante de prezentare și două fotografii cu prototipul deja în uz.
Foto: Al Barry, 1998
Foto: Al Barry, 1998
Tot pe acest subiect prezint două pliante de prezentare și două fotografii cu prototipul deja în uz.
WhatsApp Image 2024-06-16 at 22.34.16.jpeg (356.2 KB; downloaded 29 times)
WhatsApp Image 2024-06-16 at 22.34.16(2).jpeg (93.05 KB; downloaded 29 times)
WhatsApp Image 2024-06-16 at 22.34.16(1).jpeg (124.72 KB; downloaded 29 times)
u512zx1_193.jpg (537.49 KB; downloaded 29 times)
Foto: Al Barry, 1998
u512akl3_142.jpg (508.2 KB; downloaded 29 times)
Foto: Al Barry, 1998
📖 Pagination options