Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Legături rutiere dispărute ca urmare a diverselor interese

33 posts, 9703 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Legaturi rutiere disparute ca urmare a diverselor intere subway guru

Cel putin la Junior beneficiezi 'ca bonus' doar de cele HiTech, de ultima generatie... :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Legaturi rutiere disparute ca urmare a diverselor intere Yannick

George wrote:
Trotuarul din fata fostei ambasade este inca blocat, situatie in intregime imputabila Primariei Municipiului Bucuresti, in ce ma priveste!

Cladirea fostei ambasade, foarte frumoasa de altfel, a fost transmisa Inaltei Curti de Casatie si Justitie, pentru a servi drept sediu secundar. Sediul principal se afla dupa intersectia cu str. Jean Louis Calderon, intr-o cladire mare, alba si aproape total improprie pentru activitatea judiciara.

Cat de "proprie" este noua cladire si cat se va investi in ea pentru a o adapta uzului justitiei, daca acolo se va muta o sectie intreaga a Curtii sau doar unele servicii auxiliare - arhive, registraturi etc. - ramane de vazut.

Imi exprim totusi in acest context speranta ca arhitectii si inginerii romani in viata vor avea la un moment dat ocazia de a proiecta si de a construi de la zero un sediu modern, anume conceput, pentru cea mai inalta instanta a tarii. Intr-o nota usor amuzanta, cel putin arestarile nocturne cu vamesi si mai nou primari ar trebui sa demonstreze ca au nevoie de acel sediu...

In afara Palatului de Justitie din 1906, aproximativ, si care face cinste puterii judecatoresti si celor care l-au construit, toate celelalte cladiri din Bucuresti cu aceasta destinatie sunt doar improvizatii, iar cea despre care vorbeam la inceput e improvizatia de ultima ora. Mai bine decat nimic, asa s-a zis intotdeauna.


Cladirea ambasadei sau cea a consulatului ? Pentru ca sunt doua cladiri separate . Una cu intrare din Nicolae Filipescu care are si o intrare din Batistei si care a apartinut chiar distinsului primar care a introdus tramvaiul electric in Bucuresti in care a functionat consulatul. si inca una care are intrare din T. Arghezi si o latura pe strada Blanduziei care din cate stiam ( dar nu este documentat ) ar fi apartinut lui Ion Antonescu si in care a functionat Ambasada. Din ce am vazut se pare ca pe T. Arghezi a fost ridicata bariera si se poate circula, in schimb pe Nicolae Filipescu strada este folosita ca si parcare... . Nu stiu care este situatia pe Blanduziei dar poate zilele urmatoare am sa fac cateva poze

 


Re: Legaturi rutiere disparute ca urmare a diverselor intere subway guru

Circulaţia auto din zona fostei ambasade americane va fi reluată
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 31401.html
24 aprilie 2012, 13:58 |  Autor: Adrian Dădârlat
Primăria Sectorului 2 a început dezafectarea restricţiilor de circulaţe auto şi pietonală din preajma vechiului sediu al Ambasadei SUA din zona Batiştei, pentru a reda circulaţiei străzile limitrofe.

Este vorba despre străzile Tudor Arghezi, Blanduziei şi Nicolae Filipescu.

În perioada următoare, echipele Administraţiei Domeniului Public al Primăriei Sectorului 2 vor dezmembra pilonii de demarcaţie şi barierele de circulaţie care îngreunau şi chiar interziceau accesul maşinilor şi pietonilor în această zonă centrală a Capitalei.

Până la sfârşitul săptămânii, se va relua circulaţia şi vor dispărea toate restricţiile montate pe trotuar şi pe stradă care protejau ambasada, considerată la vremea respectivă spaţiu de maximă protecţie pentru înalţii funcţionari americani.

 


Re: Legaturi rutiere disparute ca urmare a diverselor intere George

Dispar restrictiile de a parca pe trotuar...liber la parcat, baieti!
Pietonii pe strada, ca de obicei!  :(

 


Re: Legaturi rutiere disparute ca urmare a diverselor intere telvanni

Poate sa ma lamureasca cineva de ce inter piata Sf Gheorghe si Piata Sf Vineri nu mai exista nicio legatura de tramvaie? Desi infrastructura este de foarte buna calitate si noua pe aici nu mai circula niciun tramvai.
Eu trebuie dimineata sa cobor la Sf Gheorghe pentru a merge pana laSf Vineri pe jos. Ca mine este inca o jumatate de tramvai.
Puteau naibii ca una din liniile 5, 21 sau 16 sa intoarca la Sf Vineri. Macar una. Extraordinar! Ma minunez tot mai mult pe zi ce trece! Noi in loc sa avansam nici macar nu batem pasul pe loc ci dam inapoi.
In felul asta nu mai vedem noi RATB-ul asta modernizat.
Plus de asta, macar la capete importante precum Sf Gheorghe sau Sf Vineri puteau sa afiseze un progra al plecarilor. Era Greu?

 


Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2292 forum members have written 421600 posts in 5252 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use