Topic: Autobuze și troleibuze articulate - linii propuse
100 posts, 45683 views
📖 Pagination options
- oache81
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tb si aut articulate?
oache81
Eu sunt de parere ca toti controlorii sa umble cate unul si sa fie in fiecare autobuz, cam pe modelul fostelor "taxatoare".
Si sa NU II LASE sa urce fara bilet valabil.
Si nu cred ca e asa de greu sa se urce doar prin fata, sunt atatea tari unde se urca doar prin fata si nu face nimeni atatea nazuri.
In Austria si Italia de exemplu cred ca e imposibil sa mergi peste 10 statii si sa nu dai de controlori.Mi s-a intamplat in multe orase mai mici si acolo tot romanul si-ar fi gasit scuze ca nu stie de unde sa ia bilet ce sa faca cu el, cum sa taxeze si alte d-astea, sisteme la 90 de minute interschimbile sau nu, trebuie sa te interesezi si sa stii ce ai de facut inainte sa te urci.
Si sa ii intrebe si pe "minoritari" de bilete, degeaba umbla controlori pe 16 sau 36 daca de la Tei incolo nici nu indraznesc sa se uite la respectivii...
Eu sunt de parere ca toti controlorii sa umble cate unul si sa fie in fiecare autobuz, cam pe modelul fostelor "taxatoare".
Si sa NU II LASE sa urce fara bilet valabil.
Si nu cred ca e asa de greu sa se urce doar prin fata, sunt atatea tari unde se urca doar prin fata si nu face nimeni atatea nazuri.
In Austria si Italia de exemplu cred ca e imposibil sa mergi peste 10 statii si sa nu dai de controlori.Mi s-a intamplat in multe orase mai mici si acolo tot romanul si-ar fi gasit scuze ca nu stie de unde sa ia bilet ce sa faca cu el, cum sa taxeze si alte d-astea, sisteme la 90 de minute interschimbile sau nu, trebuie sa te interesezi si sa stii ce ai de facut inainte sa te urci.
Si sa ii intrebe si pe "minoritari" de bilete, degeaba umbla controlori pe 16 sau 36 daca de la Tei incolo nici nu indraznesc sa se uite la respectivii...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tb si aut articulate?
WT_fan06
Părerea mea e că în Bucureşti ar trebui să te urci prin față pe liniile urbane aglomerate iar numai pe rutele preorăşeneşti/cu ce cere redusă să poți să cumperi bilet de la şofer, altfel să ai abonamentul/cardul pregătit.
Pe rutele express n-ai ce să cauți să pierzi timpul în stații cu bagaje târâte până la prima uşă, zic...
Oricum vorbim degeaba, că transportul în comun bucureştean nu evoluează ci involuează...
Părerea mea e că în Bucureşti ar trebui să te urci prin față pe liniile urbane aglomerate iar numai pe rutele preorăşeneşti/cu ce cere redusă să poți să cumperi bilet de la şofer, altfel să ai abonamentul/cardul pregătit.
Pe rutele express n-ai ce să cauți să pierzi timpul în stații cu bagaje târâte până la prima uşă, zic...
Oricum vorbim degeaba, că transportul în comun bucureştean nu evoluează ci involuează...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tb si aut articulate?
Puss in Boots
Bineinteles. Dar ce nu inteleg eu e cum de cei din strainatate pot sa urce toti prin fata cu bagaje cu tot? Ah da, pt ca apoi au benzi unice sau merg cu viteza incat sa recupereze timpul pierdut si sa respecte trecerea prin statia urmatoare afisata pe panou. De-aia! pfff simplu era.
Bineinteles. Dar ce nu inteleg eu e cum de cei din strainatate pot sa urce toti prin fata cu bagaje cu tot? Ah da, pt ca apoi au benzi unice sau merg cu viteza incat sa recupereze timpul pierdut si sa respecte trecerea prin statia urmatoare afisata pe panou. De-aia! pfff simplu era.
- oache81
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tb si aut articulate?
oache81
Si pentru ca opreste in statie doar daca i faci semn sau apasa un calator pe buton
Si pentru ca opreste in statie doar daca i faci semn sau apasa un calator pe buton
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tb si aut articulate?
Puss in Boots
Si asta. Daca ar functiona treaba asta si in Bucuresti.... "masini straine".
Si asta. Daca ar functiona treaba asta si in Bucuresti.... "masini straine".
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Autobuze si troleibuze articulate - linii propuse
WT_fan06
Nu văd de ce nu ar funcționa. Când autobuzul e destul de gol eu de regulă apăs pe "stop" şi şoferul deschide numai uşa la care mă prezint. Plus că e mai uşor pentru şofer să îşi dea seama dacă vrea cineva să coboare atunci când autobuzul e aproape gol iar în stație nu e nimeni.
Nu văd de ce nu ar funcționa. Când autobuzul e destul de gol eu de regulă apăs pe "stop" şi şoferul deschide numai uşa la care mă prezint. Plus că e mai uşor pentru şofer să îşi dea seama dacă vrea cineva să coboare atunci când autobuzul e aproape gol iar în stație nu e nimeni.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Autobuze si troleibuze articulate - linii propuse
Der Hofmeister
Liniile expres ar trebui sa aiba articulatele distribuite in asa fel incat sa nu care aer. Adica, pe langa cele articulate, ar trebui sa fie intercalate in parcul circulant si autobuze de 12 metri (fie Citaro, fie Kent) in intervalele in care se constata ca gradul de incarcare este mai mic. Se aplica atat pentru 780 cat si pentru 783. 781 nu se califica deloc pentru articulate, ar fi o ineptie si o pierdere sa trimiti Kent-uri “lungi” pe aceasta linie.
Mai degraba, as vedea articulate pe 335 (cum se discuta) si pe 102, linie de care ma “lovesc” zilnic si care este pur si simplu infernala (mai ales in Berceni) in mai toate intervalele orare. Dar, in buna traditie, se vor freca in continuare pe aceasta linie tot Citaro, cu riscul de a se subrezi si mai mult aceste vehicule. Caci nu ma astept la vreo suplimentare de parc.
Liniile expres ar trebui sa aiba articulatele distribuite in asa fel incat sa nu care aer. Adica, pe langa cele articulate, ar trebui sa fie intercalate in parcul circulant si autobuze de 12 metri (fie Citaro, fie Kent) in intervalele in care se constata ca gradul de incarcare este mai mic. Se aplica atat pentru 780 cat si pentru 783. 781 nu se califica deloc pentru articulate, ar fi o ineptie si o pierdere sa trimiti Kent-uri “lungi” pe aceasta linie.
Mai degraba, as vedea articulate pe 335 (cum se discuta) si pe 102, linie de care ma “lovesc” zilnic si care este pur si simplu infernala (mai ales in Berceni) in mai toate intervalele orare. Dar, in buna traditie, se vor freca in continuare pe aceasta linie tot Citaro, cu riscul de a se subrezi si mai mult aceste vehicule. Caci nu ma astept la vreo suplimentare de parc.
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Autobuze si troleibuze articulate - linii propuse
georgica2704
De asemenea aș vedea articulate și pe 381( plină mai mereu),226, 368,123,133 alături de 102,335.
De asemenea aș vedea articulate și pe 381( plină mai mereu),226, 368,123,133 alături de 102,335.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Autobuze si troleibuze articulate - linii propuse
punmeister
+ 104, 105, 116, 117, 131, 135, 139, 178, 182, 232, 253, 282, 300, 311, 313, 331, 336, 385, 783
Asta daca Kent-urile articulate le vor deschide mintea si vor cumpara un lot mai mare de articulate.
+ 104, 105, 116, 117, 131, 135, 139, 178, 182, 232, 253, 282, 300, 311, 313, 331, 336, 385, 783
Asta daca Kent-urile articulate le vor deschide mintea si vor cumpara un lot mai mare de articulate.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Autobuze si troleibuze articulate - linii propuse
Puss in Boots
Cati fac asta? Cati soferi si iau in calcul asa ceva? Tu vorbesti de niste exceptii nicidecum de vreo regula. Decat una de bun simt. Al soferilor mai ales, ca ei aleg sa ia in seama Stop-ul.
WT_fan06 wrote:
Nu văd de ce nu ar funcționa. Când autobuzul e destul de gol eu de regulă apăs pe "stop" şi şoferul deschide numai uşa la care mă prezint. Plus că e mai uşor pentru şofer să îşi dea seama dacă vrea cineva să coboare atunci când autobuzul e aproape gol iar în stație nu e nimeni.
Cati fac asta? Cati soferi si iau in calcul asa ceva? Tu vorbesti de niste exceptii nicidecum de vreo regula. Decat una de bun simt. Al soferilor mai ales, ca ei aleg sa ia in seama Stop-ul.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Autobuze si troleibuze articulate - linii propuse
WT_fan06
Aş zice că vreo 2-3 din 10 fac asta, din păcate... aici e altă discuție - ce le place să deschidă (/trântească pentru Ikarus) şi să închidă (/idem) uşile mai ales iarna când mori de frig sau vara când eventual se simte un timid AC în salon la unele autobuze...
Oricum, ca să revenim la subiect, liniile express nu au de ce să sară peste stații, pentru că se presupune că opresc numai la noduri importante unde sigur vor fi pasageri. La fel cu sistemul de taxat - te asiguri că doar urci (pe la orice uşă) şi validezi, ca autobuzul să stea cât mai puțin timp în stație. Iar stațiile ar trebui să fie la acelaşi nivel cu podeaua tot pentru a reduce timpul şi mai mult. De benzi dedicate şi vehicule cu capacitate mare nu mai vorbesc.
În afară de urcatul în voie şi de noile autobuze, niciun alt criteriu de performanță nu e implenentat de STB, aşa că practic plăteşti în plus pentru o "legărură de aeroport", nu pentru o linie express...
Aş zice că vreo 2-3 din 10 fac asta, din păcate... aici e altă discuție - ce le place să deschidă (/trântească pentru Ikarus) şi să închidă (/idem) uşile mai ales iarna când mori de frig sau vara când eventual se simte un timid AC în salon la unele autobuze...
Oricum, ca să revenim la subiect, liniile express nu au de ce să sară peste stații, pentru că se presupune că opresc numai la noduri importante unde sigur vor fi pasageri. La fel cu sistemul de taxat - te asiguri că doar urci (pe la orice uşă) şi validezi, ca autobuzul să stea cât mai puțin timp în stație. Iar stațiile ar trebui să fie la acelaşi nivel cu podeaua tot pentru a reduce timpul şi mai mult. De benzi dedicate şi vehicule cu capacitate mare nu mai vorbesc.
În afară de urcatul în voie şi de noile autobuze, niciun alt criteriu de performanță nu e implenentat de STB, aşa că practic plăteşti în plus pentru o "legărură de aeroport", nu pentru o linie express...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Autobuze si troleibuze articulate - linii propuse
Puss in Boots
La cum e linia 783 acum nu isi justifica pe deplin nici tariful nici titulatura. Dar are nevoie de articulate. Nu dintr-astea, ci unele speciale cu spatii pe verticala pentru bagaje. Dar pt asa ceva trebuie indeplinite cam toate conditiile discutate mai sus. Adica inclusiv siguranta ca nu se urca fitecine care n-are treaba si nici nu valideaza.
La cum e linia 783 acum nu isi justifica pe deplin nici tariful nici titulatura. Dar are nevoie de articulate. Nu dintr-astea, ci unele speciale cu spatii pe verticala pentru bagaje. Dar pt asa ceva trebuie indeplinite cam toate conditiile discutate mai sus. Adica inclusiv siguranta ca nu se urca fitecine care n-are treaba si nici nu valideaza.
- Robert Antohe
-
Posted:
-
Re: Autobuze si troleibuze articulate - linii propuse
Robert Antohe
Propun sa se pună autobuze articulate pe liniile 137,178,336
Propun trolee articulate pe linia 62
Deoarece sunt extrem de aglomerate
Propun sa se pună autobuze articulate pe liniile 137,178,336
Propun trolee articulate pe linia 62
Deoarece sunt extrem de aglomerate
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Autobuze si troleibuze articulate - linii propuse
Andrei98
Aha deci tu vrei sa circule autobuze articulate numai in Militari?!
Aha deci tu vrei sa circule autobuze articulate numai in Militari?!
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination