Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai (2010-2015)

616 posts, 167241 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 38 39 40 41 42 43 44
 
 

📖 Pagination options
Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai PinkyHog

Lucrarea s-a cam incheiat aici, s-ar putea muta la lucrari finalizate.

 



Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai (10 cris_m

Am pozat din strada in accesul de la metrou, care desi e gata nu este dat spre folosinta calatorilor. Acestia sunt informati printr-un afisaj ca trebuie sa foloseasca accesul de pe partea cealalta.
Nu inteleg care e problema aici... Trebuie sa vina cu covorul rosu, sa puna funda, sa sparga sticla de sampanie ca sa-i dea drumul odata? :roll:

edit admin: Nu sunt permise prescurtarile de tip chat
14350675809121.jpg (244.65 KB; downloaded 4255 times)

 


Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai (10 Florinds

E mai ieftin asa, pentru ca nu mai platesc doi-trei casieri si doi-trei paznici :!:  (doua schimburi pe zi + S-D).
12 (un an deja) * 5 sa zicem = 60 salarii... => * 3000 lei brut sa zicem -> 180 000 lei = 40 000 EUR. Nu sunt de aruncat, nu? Banii se economisesc daca trece timpul.

 


Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai (10 cris_m

Breakimg news!
S-a dat drumul la accesul B! :shock:

 


Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai (10 andreimetrou

Chiar e o veste excelenta!Oare de ce doamne iarta-ma l-au tinut inchis atata timp?

 


Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai (10 cris_m

Nepasare sau mai rau ce zicea @Florinds...

 


Re: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai (10 Florinds

Blocaj pe peronul lui 40... Nu se putea cobori din tramvai prin nicio usa si deci nici urca bineinteles. Cum spuneam, aceste peroane au fost ingustate si in plus a aparut si gardul care a redus si el cu latimea bordurii. De asemenea, banca din refugiu ajunge aproape pana in tramvai.
Oare ce tip de capete patrate au putut proiecta asa ceva?

 


Re: Accidente / incidente ByOnu

Utilizator anonim wrote:
4035, a intrat un ******* in el in timp ce vagonul se incadra la dreapta spre breteaua pasajului.

Daca n-am vrut sa facem treaba buna ca la Obor, asa ne trebuie...

 


Re: Accidente / incidente alexxd_31

Nu au cum sa faca cum e la Obor fara modificarea acceselor staiei de metrou.  Piata Muncii nu are nici un stalp, nu cred ca merge sa faca un pasaj ( ca cel de la Obor) fara sa adauge niste stalpi in statie.
In ultima perioada destul de multe blocaje datorita soferilor indolenti.

 


Re: Accidente / incidente andrei11

Pot să facă multe lucruri deștepte la Muncii,  să ducă tramvaiul la cota + 5 m. Stâlpii sunt dar trebuie căutați sau făcuți alții pe mijlocul peronului stației de metrou. Interes să fie și evident Petrodolarii / Petroeuroii investitorilor arabi. Am făcut eu ceva schițe infantile acum vreo 15 ani, trebuie să le caut să le mai postez odată pe aici.

 


Re: Accidente / incidente punmeister

Chiar asa era proiectul initial:
Utilizator anonim wrote:
Lucrarile sunt programate sa inceapa in vara acestui an iar solutia finala ce va fi pusa in aplicare este identica cu cea de la Pasaj Obor, tramvai suspendat pe centrul pasajului.
IMG_8735.JPG (470.94 KB; downloaded 3449 times)
IMG_8736.JPG (478.79 KB; downloaded 3447 times)
IMG_8737.JPG (430.32 KB; downloaded 3450 times)
IMG_8739.JPG (233.44 KB; downloaded 3446 times)
IMG_8741.JPG (354.86 KB; downloaded 3450 times)

 


Re: Accidente / incidente zapacitu

Da, asta e proiectul terminat recent. Se putea face ca la Obor, fara discutie ca se putea. Nu s-a vrut, asta e alta poveste. Ar fi insemnat niste modificari la accesele statiei Muncii (inclusiv ingustarea iesirilor existente si eventual proiectarea unei a treia iesiri), insa tehnic vorbind s-ar fi putut face!
_________
EDIT: Eu nu inteleg (afara de rationamentul "asa era pe vremuri") de ce merge tramvaiul pe mijlocul drumului, in loc sa tina prima banda. Cu tramvai lateral ai trei chestii: banda de transport in comun, eviti blocarea neregulamentara a benzii 1 si nu incurci circulatia cu pietonii care trebuie sa ajunga de la refugiu la trotuar. Da, ok, oricum le trebuie trecere ca sa ajunga stanga-dreapta, dar aia poate fi semaforizata si actionata strict manual.Am zis!

 


Re: Accidente / incidente andrei11

Dus tramvaiul la cota + 5 m, stația deasupra intersecției.
Stâlpii ( în număr de 5 bucăți  ( 3 + 2 )) construiți pe mijlocul stației de metrou ( 3 bucăți, în dreptul scărilor 2 stâlpi mai mici de o parte și de alt a scărilor ). Nu are rost să intru în amănunte, e simplă ideea.
Obor.jpg (65.87 KB; downloaded 3270 times)

 


Go to page:  1  ... 38 39 40 41 42 43 44
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2299 forum members have written 422536 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use