Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Lărgire Sos. Berceni (FINALIZAT 2019)

318 posts, 97117 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23
 
 

📖 Pagination options
Re: Lărgire Sos. Berceni Victor92

Nu am mai fost pe Soseaua Berceni cred ca de anul trecut - sau parca am trecut acum o luna intr-o seara - in fine, nu conteaza, important e ca dau o bulina verde pentru ceea ce s-a facut pe artera cuprinsa intre Soseaua de Centura si Aparatorii Patriei.

Prin 2017, cand am trecut in zona, la orele de varf (si tot in luna august) era coada de la Aparatori pana la Soseaua de Centura, claxoane, tipete, nervi, iar toti cei din Berceni, Jilava, Vidra etc. isi blestemau zilele, mergand cu 10 km/h.

Astazi, la final de luna August 2019, sunt 2 benzi pe sens, asfalt turnat, trotuare, banci (Zona Aparatorii Patriei si Dimitrie Leonida), locuri de parcare, multe locuri de parcare in care cei isi pot lasa masina cei veniti din Ilfov si sa ia metroul. Separat, se poate respecta si programul de pe linia 125 si cele doua trasee regionale.

Personal, pentru ceea ce am vazut in cele 30 de minute cat am stat in zona, dau o nota destul de mare si mi-as dori ca Prelungirea Ghencea, Soseaua Bucuresti-Magurele (portiunea din Capitala) sa o vad intr-o buna zi asa. Daca in sectorul 4 se poate, dincolo de ce nu ?! ?!

DSC_0075.JPG (192.55 KB; downloaded 3603 times)


DSC_0076.JPG (260.57 KB; downloaded 3604 times)

 


Re: Lărgire Sos. Berceni andrei11

Hopa ! Parcă între Piața Dorobanți și Piața ChdG vrei să reduci Calea Dorobanți  de la două benzi la una. ( Una pentru STB, adică pentru șmecheri și dacă mai are loc STB - ul treacă de la noi ) Aici tocmai aplauzi contrariul   ?  O lărgire a unei  străzi  de la o bandă la două ? Mai bine îndrumă oamenii spre STB, Metrou în loc să aplauzi lărgirea unei străzi.
Păi noi ce facem, încurajăm traficul auto personal sau transportul în comun ?
Observație din partea Opiniei Publice, eu n-am nicio contribuție.

 


Re: Lărgire Sos. Berceni orex

@Victor 92
Ca aici, in raport cu prel. Ghencea, nu si-a bagat nimeni coada sa vrea si tramvai. ;)

 


Re: Lărgire Sos. Berceni Cristi N

Ai deja metrou, pentru ce ar mai fi nevoie si de tramvai care sa il dubleze?

 


Re: Lărgire Sos. Berceni Victor92

Eu am spus ceea ce am vazut.

Andrei11 - astept documentarea ta privind zona Dorobantilor. Esti restant inca la ea.

 


Re: Lărgire Sos. Berceni Puss in Boots

Dezbaterea asta cu daca e nevoie de tramvai sau nu, om vedea in viitor cand pe terenul IMGB vor fi doar blocuri, malluri si case. Ar fi fost bine sa fie pastrat spatiul in caz ca. Asa au facut-o si pisu boului ca s-au lovit de acea statie de apa. Si tot n-au rezistat sa lase masinile sa parcheze pe trotuar in zona statiei Leonida. Dar organizat, elegant, cat de cat. Iar pe partea cealalta spre Aparatori spatiile verzi puteau fi mai multe si mai mari. Plusuri si minusuri, ca mai peste tot.

Din pacate, semafoarele de la Monaco sunt tot nefunctionale desi traficul s-a intensificat acolo, linia dubla se incalca intr-o veselie mai ales pentru a intra pe Oituz si la iesirea de pe C.Turzii....

 


Re: Lărgire Sos. Berceni orex

@cristi N
Metroul nu mai poate ”aspira” tot bazinul de calatori din zona, chiar daca afirmatiile sforaiotare ale celor aflati acum la ”varful puterii” dadeau ca si elocventa (cine nu s-ar fi gandit la asta?! :think: ) prelungirea M2 pana la Centura). Ai imaginea de ansamblu, nu?
PS
Sa-ti exemplific de ce spun asta. In Militari nu mai exista pe ditamai lungimea Leu-Pacii STB? Ba da!
In Dr. Taberei nu va mai exista STB chiar daca statiile sunt locate, adiacent, in dreptul gurilor de metrou? Ba da!
Orasul, metropola, va avea nevoie de alternative viabile la mobilitatea urbana! ;)
PS
Sansa largirii a fost ca n-a existat vreo idee ”creata” sa se schimbe proiectul din mers, asa cum s-a intamplat pe prel. Ghencea!
Cea mai ieftina solutie era telegondola, ca in favelele din Rio de Janeiro, in ambele cazuri! :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Lărgire Sos. Berceni Cristi N

Am stat pana de curand la Sudului si pot sa spun ca si la ora de varf gradul de incarcare al metroului nu trecea de 50%, de la Sudului in sus intradevar se apropia de 100% si chiar depasea de multe ori la Unirii. Toata zona ar fi ajutata maxim daca s-ar construi lina de tramvai pe inelul median. In momentul ala am avea o reconfigurare a optiunilor de transport in mare parte din Bucuresti.
Legat de Militari, odata cu M3 a disparut tramvaiul, au ramas doar niste trasee de autobuze si troleibuze. In Drumul Taberei au disparut si acolo niste trasee chiar daca nu s-a deschis M5.
Sunt de acord cu tine ca Metroul nu trebuie sa fie singura varianta de transport dar el trebuie sa fie completat si nu dublat de STB.

 


Re: Lărgire Sos. Berceni rosetti61

Tramvaiul din Mlitari a coexistat cu metroul pana in 1986, primele au suferit modificari traseele de autobuze prin scurtari si devieri. Si pe Berceni s-a aplicat aceeasi tactica cu liniile de autobuze, scurtate aiurea, dar tramvaiul a ramas la locul lui pana in 1996 cand se desfiinteaza pe fondul slabei solicitari si a starii deplorabile a caii de rulare.

 


Re: Lărgire Sos. Berceni ByOnu

:think:
sondaj baluta.jpg (100.62 KB; downloaded 3135 times)

 


Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2300 forum members have written 422546 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use