Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Calea Calarasi - trecut, prezent, viitor

132 posts, 69707 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: Calea Calarasi - trecut, prezent, viitor zapacitu

(...) Problema liniei duble de tramvai care ar surveni in urma sensului unic rutier rezolvata prin desfiintarea uneia dintre linii, iar tramvaiul sa faca retur pe Paleologu unde exista deja linia, asteapta doar modernizarea. (...)

Retur prin Paleologu? Adica Unirii-Hala Traian via Obor?

Sunt doua solutii mari si late: ori faci sensuri unice cu mici demolari, ori faci bulevard cu demolari masive. Tramvaiele merg si ele respectand eventualele sensuri.

Orice altceva cred ca e SF de la Asimov citire.

 


Re: Calea Calarasi - trecut, prezent, viitor Costin

Ideea sensurilor unice, pe Calarasi si Matei Basarab, e cea mai fezabila. Evident, tramvaiul le va respecta la randu-i. Daca vorbim de o revigorare a zonei, nu are rost sa folosim infrastructura veche si degradata, constructuia unui sens pe Matei Basarab, impreuna cu reabilitarea celuilalt pe Calarasi, este chiar realizabila.

 


Re: Calea Calarasi - trecut, prezent, viitor Budy187

zapacitu wrote:
(...) Problema liniei duble de tramvai care ar surveni in urma sensului unic rutier rezolvata prin desfiintarea uneia dintre linii, iar tramvaiul sa faca retur pe Paleologu unde exista deja linia, asteapta doar modernizarea. (...)

Retur prin Paleologu? Adica Unirii-Hala Traian via Obor?



Exact.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Calea Calarasi - trecut, prezent, viitor Mircea G

In situatii de exceptie se folosesc masuri de exceptie , dar pt asta trebuie si o gindire nonconformista .
In zona " strangulata " sint poate citeva cladiri considerate de valoare , probabil doar pt ceva arhitectura , ca in rest sint niste cazaturi improprii unei vieti moderne . In fine , daca iubitorii de asa ceva le vor protejate , sa le protejeze si sa le aduca la un nou standard , ca dupa legile actuale , care se bat cap in cap , ar trebui demolate .
Deci cum sa largesti strada ? Privesti de " sus" si vezi ca sint doar citeva cladiri ce tin pavaza unor cazaturi , sau cladiri fara valoare .
Se poate expropria in adincime , se face loc si se transleaza cladirile de " valoare " pe nou aliniament . Destul de simplu de facut in 2020 , SF pt Bucuresti ....dar asta ar fi o idee .
Solutia cu sens unic pe o asa strada , este aberanta pt o circulatie normala in oras.

 


Re: Calea Calarasi - trecut, prezent, viitor drbm

Vă pricepeți bine, de sunteți atât de categoric cu "aberanța"?

 


Re: Calea Calarasi - trecut, prezent, viitor andrei11

La "faza asta" Mircea G are dreptate.

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422367 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use