Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Propunere extindere Băneasa-Piața Presei (linie de tramvai)

34 posts, 7702 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Propunere extindere Baneasa-Piata Presei (linie de tramvai) andrei11

Tot vax ! Și ce dacă acolo va fi într-un viitor total incert stație de metrou ? E așa de greu să fie coborât radierul cu 2 metri față de actualele planuri ? Sunt stații de metrou la o adâncime considerabilă în București, Unirii / M 2, Victoriei M 1, Eroilor M 5 / Academia Militară.
Guru, tu în afară de metrou nu accepți  nimic.
Apropo, vezi că la Aeroportul Otopeni tot n-avem metrou dar avem gară !

 


Re: Propunere extindere Baneasa-Piata Presei (linie de tramvai) subway guru

E invers neamule! Ai o licitatie in curs pe fonduri europene pe care nici Drula n-a putut sa o compromita oricat de antipatic i-ar fi metroul bucurestean!...cu caiet de sarcini, planuri si profile longitudinale si tot tacamul complet!
Mai vrei multe plezne?...ca am traista plina!
Cand ai dreptate ai, cand n-ai...n-ai!
Pune mana si studiaza documentatia tehnica, am pus-o pe forum in format complet.
:bere:

 


Re: Propunere extindere Baneasa-Piata Presei (linie de tramvai) aztec

Și catenara nu are treabă cu sistemul aeroportului... ;)

 


Re: Propunere extindere Baneasa-Piata Presei (linie de tramvai) ticker

@subway guru vrei, nu vrei e nevoie de un Park&Ride in zona pentru masini.

Si trebuie scos din cozi, iar singura zona in care se poate face relativ ieftin asta e pe terenul viran de la Baneasa.
Tot acolo (aproape) e terminal de autobuz.
Terminaulul tramvaiului 5 nu mai are rost decat la Baneasa, ca sa se justifice atractivitatea liniei.

Si da, n-ar strica sa fie lungit 41 la Baneasa si el. Cum se poate face metrou se poate si tramvai.

Cat despre utilitatea liniei de metrou de la Pajura la statia Tokyo (care e foarte mica dpdv locuitori / la fel ca 1 mai-Straulesti) sa zicem ca ar avea o relativa atractivitate cu un P&R insa metrou la Otopeni e un mare fail (faci mai putin cu trenul decat metroul). In loc sa continue M5 (Eroilor - Pantelimon), chiar si M4 (Gdn - Gara Progresul) care ar avea trafic s-au decis geniile care ne-au condus sa facem un metrou in zona fara oameni. Licitatia aia pe fonduri europene va fi o gaura neagra dpdv profitabilitate.

Zi-mi, te rog, cati calatori trebuie sa transporte zilnic linia asta ca sa faca Metrorex profit pe ea, sa amortizeze cheltuielile Romaniei cu tunelul, instalati, utilitati, rame de metrou, angajati, sindicate, merdenele etc. ?

Un terminal multimodal Baneasa Metrou/Autobuz/Tramvai ar fi un hub de conectare foarte important in zona. Adauga o parcare moderna si ieftina sau mutarea regionalelor de nord acolo si iata solutia unui succes.

 


Re: Propunere extindere Baneasa-Piata Presei (linie de tramvai) subway guru

Tramvaiele si autobuzele sunt pe sus, metroul e pe dedesubt si descongestioneaza suprafata...
Are primaria un SF ceva sau macar o licitatie lansata?
Raspunsul scurt e n-are si nici nu intentioneaza...

 


Re: Propunere extindere Baneasa-Piata Presei (linie de tramvai) andrei11

Guru, linia asta de metrou M 6 e ca în  povestea cu Petrică și Lupu.
Nu spun că nu o să se facă la un moment dat, dar va fi pentru  the next generation.

 


Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2292 forum members have written 421600 posts in 5252 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use