Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar București

 

Topic: Triajul București Călători

3 posts, 505 views
Triajul București Călători BMihai

Bună seara,

Puteți să îmi explicați cum se desfășoară manevra din Triajul București Călători vă rog ? Uneori mă uit de pe Pasarela care duce dinspre Calea Griviței spre Calea Giulești și văd că unele vagoane sosesc dinspre Revizia de pe Str. Carpați, altele pleacă spre Revizie, dar sunt în aceeași grupă. Unele linii sunt pentru primire trenuri, altele pentru expediere către Gara de Nord ? Fiindcă am văzut că le atașează locomotiva și după aceea sunt împinse cu totul. La Revizia de la Str. Carpați văd că sunt vagoane și pe partea dreaptă și pe partea stângă a clădirii. Unele sunt pentru expediere către Gară și celelalte au sosit la Revizie ?

 


Re: Triajul București Călători shoppy

Aceea, de la Pasajul Grant pana la Pasajul Carpati(fostul Podul Constanta), este Revizia de vagoane Grivita.
Cum te uiti la poza asta https://www.google.com/maps/@44.4601419, ... ntry=ttu , numarand de jos:
- primele 7 linii sunt linii de primire, aici se aduc garniturile venite din cursa si sunt preluate de locomotivele de manevra care le duc in zona Pasajului Carpati sau le imping inapoi pe liniile de expediere
- urmatoarele linii 8 -> 17 sunt linii de expedire(unele nu se folosesc din cauza surparii canalului de revizie si a volumului redus de trafic), aici locomotivle de manevra aduc garniturile pentru a fi expediate, apoi alte locomotive de manevra aduc locomotivele electrice din Depoul Bucuresti Calatori si apoi imping locomotivele elctrice+garnitura pana unde incepe electrificarea(locomotivele diesel din Bucuresti Calatori se descurca prin forte proprii)
- linia 18 este pentru manevre speciale, aici stau mai nou vagoanele de masuratori ale CFR Infra
- linia 19 (dintre cladiri) este abandonata de multi ani

Automotoarele Desiro ale CFR Calatori intra pe liniile de primire si merg la remiza lor din zona strazii Caransebes si apoi ies pe liniile de expedire. Automotoarele disel private vin pe liniile de primire si apoi ies pe cele de expedire. Garniturile electrice ale Regio Calatori stau pe o linie pe la mijloc in partea electrificata, tot pe acolo se gareaza si vagoanele moldovenesti ale expresului prieteniei Bucuresti - Chisinau.

 


Re: Triajul București Călători BMihai

Bună ziua,

Pe unde intră/iese în Depoul București Călători garnitura cu vagoane cisternă cu motorină pe care o văd în curte de pe Calea Griviței ? Cumva ajunge în Nord și de acolo pe un fir se întoarce în Triaj ?

 


Home page  • 
Parent forum: Complexul Feroviar București  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422349 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use