Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Despre demiterea directorului Adrian Criţ (8 noiembrie 2011)

52 posts, 26851 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Despre demiterea (abuziva) directorului Adrian Criţ Dr2005

Vezi că am editat mesajul şi am mai adăugat un paragraf.

Oricum, managementul a fost defectuos, nu trebuie să fii expert ca să remarci asta.

 


Re: Despre demiterea (abuziva) directorului Adrian Criţ Chev Celios

Aceasta demitere a fost una dintre cele ami buna amsuri pe care a putut Consiliul sa la ia. Duca-sa acolo unde a venit ca e varza omu pe tema de transport in comun. E paralel

 


Re: Despre demiterea (abuziva) directorului Adrian Criţ Dominatrix

Ce a fost a fost...e adevarat ca si Crit a avut partile lui bune, dar tot atat de adevarat este ca in momentul de fata, per ansamblu lucrurile la RATB stau mult mai prost decat inainte sa vina el.

Acum sa vedem ce va face viitorul director si daca va incerca sa repare macar partial greselile predecesorului.
Politic vorbind, intrucat la anul sunt alegerile, Viorel Popescu (sau cine o fi) are o sarcina grea de dus. Cel putin pana atunci, cred ca daca lucrurile la RATB nu vor evolua in bine, macar nu se vor inrautati si mai mult decat sunt acum.

Si ca sa incheiem intr-o nota "glumeata", desi stiu ca unii se vor supara, Adrian Crit e nascut pe 26 ianuarie 1975 (coincidenta, de ziua lui Ceausescu), in acelasi an in care au fost fabricate majoritatea vagoanelor Tatra pentru ITB. Intrucat acestea nu mai indeplinesc cerintele tehnice pentru exploatare, vor fi casate. Crit, care a fost "fabricat" tot in 1975, nu mai indeplineste cerintele tehnice pentru postul de manager al celei mai mari regii de transport din tara. Prin urmare, a fost casat! :twisted:

 


Re: Despre demiterea (abuziva) directorului Adrian Criţ DanCld

Eu zic ca situatia implica suficient de multe tonuri de gri incat sa nu fie cazul sa folosim cuvantul "abuziv" pentru acest eveniment. La fel de "abuziv" a fost scos si Aron de pe scena sau a fost suspendat marinarul de catre parlament in 2007, evenimente la fel de legale ca si acesta.

Daca ar fi existat o preocupare reala pentru transportul public la nivelul primariei de vreo 10 ani incoace probabil ca nu am fi ajuns sa discutam tot felul de detalii  :|

 


Re: Despre demiterea (abuziva) directorului Adrian Criţ Lohengrin

Nu e nevoie sa fii Einstein sa observi ca bugetul Primariei nu mai e ce-a fost in perioada de "boom" 2006-2008, in care multe s-au miscat foarte bine (lucrari, achizitii de autobuze+troleibuze, realizarea seriei CH-PPC etc.) Adrian Crit a fost parasutat la conducerea RATB intr-un moment nu prea roz din punctul asta de vedere. Parerea personala este ca a impins lucrurile prea departe in ceea ce priveste reducerea cheltuielilor. Nu e acceptabil ca la orele amiezii copiii care ies de la scoala si bunicii lor sa astepte cate 20-30 de minute sa apara un 336 pe Iuliu Maniu - caz observat aproape zilnic in statia de la Apaca, pe sensul spre cartierul Militari. Aglomeratia e la ordinea zilei si dupa ora 18 - cartierele Rahova si Vitan sunt bune exemple. Mi s-a intamplat nu o singura data sa stau mai bine de 20 de minute dupa un 123 la Posta Vitan. Sambata si duminica, parcul e insuficient si autobuzele circula aglomerate chiar si la ore inaintate. Pe exemplu concret: inainte de "managementul eficient" al Epocii A.C., un 102 circula sambata la 5-6 minute, acum vine la 8-10 minute. Orarele afisate pe site-ul RATB sunt departe de realitatea din traseu.

 Presupusa disciplinare/monitorizare a soferilor e doar pe hartie, ei tot in trenulete de cate 2-3 autobuze/tramvaie pleaca. Asta se intampla si cu 102, si cu tramvaiele 23 si 27 care se dubleaza pe >90% din traseu - si probabil cu multe alte linii.

 Deservirea mai buna a cartierelor marginase - da, acolo unde anumite hipermarketuri au cotizat ca sa-si atraga clientela, s-a rezolvat. Insa in altele s-au gasit "solutii" hilare, gen linia 227. Iar cartiere destul de centrale au legaturi proaste unele cu altele.

 Liniile de noapte - Capitala avea de mult nevoie de asa ceva. Raman la parerea ca trebuiau mai multe astfel de linii spre Gara de Nord: Gara-Rahova (96N), Gara-Drumul Taberei(71N), Gara-Militari(62N), Gara-Piata Unirii.

 Maniera in care sunt folosite si intretinute tramvaiele este in continuare criticabila din multe puncte de vedere. S-a dat curs ideii de a realiza o linie circulara, desi anumite lucrari (Splaiul Unirii, Piata Muncii) impuneau sa se mai astepte - iar linia dubleaza aiurea pe 11 si 25 intre Eroii Revolutiei si AFI/Grozavesti. Tranzitul Caii Vitan are tarif diferentiat cu 1 fata de 123 sau 124, fiind necesare doua validari. Linia 27 a fost mentinuta spre Piata Unirii, impotriva evidentei care arata ca pentru zona 11 Iunie sunt de ajuns 7 si 23. In schimb, s-a reorientat linia 47, nu-mi dau inca seama de procentul in care aceasta rezolva legatura cartierului Ghencea cu centrul.
Coeficientul de utilizare a parcului e destul de redus, defectiunile se rezolva cu greutate - e discutabil ce procent din lipsa de fonduri si ce procent din indolenta si proasta gestionare.

 Impresia personala este ca sub mandatul d-lui A.C., Regia s-a straduit sa arate ca nu poate onora cererea de transport din Capitala - si ca asadar se impune intrarea pe piata a operatorilor privati (adica a dubarilor). In mod repetat, s-a pretins ca ar fi o cerere mai mica decat este in realitate - ajungandu-se la masura ridicola de a cere soferilor sa-si noteze cati calatori merg cu autobuzele. Cum nici Primaria nu a facut nimic pentru introducerea si mentinerea de culoare unice, enervarea bucurestenilor si apetenta pentru folosirea masinii personale au crescut.

 Existau in consecinta destule motive intemeiate pentru demiterea directorului RATB. Maniera in care operatiunea s-a facut - imputandu-i-se greseli care intr-un stat normal se lasa cu actionari in justitie - lasa de inteles ca e vorba mai degraba de o promovare.

 


Re: Despre demiterea (abuziva) directorului Adrian Criţ alchimistul

Linie de noapte Gara de Nord - Unirii exista (N117), problema este ca foarte putina lume stie de ea. Daca ar fi promovata prin indicatoare catre statie amplasate in gara, ar avea mai multi calatori. Inconvenientul poate aparea la transbordarea din Unirii la urmatorul autobuz catre casa - nu e tocmai comod sa-ti cauti autobuzul printre alte 22, mai ales daca vii din provincie incarcat cu bagaje.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Despre demiterea (abuziva) directorului Adrian Criţ V2A

Domnul Viorel Popescu este noul Director General al RATB

Astăzi, 10.11.2011, la sediul Regiei Autonome de Transport Bucureşti, a avut loc o şedinţă extraordinară la care au participat toţi membrii Consiliului de Administraţie.

Ordinea de zi a fost următoarea:

1. Revocarea Contractului de Mandat încheiat între RATB şi domnul Adrian Criţ;

2. Alegerea preşedintelui Consiliului de Administraţiei al RATB;

3. Încheierea noului Contract de Mandat cu noul Director General al RATB.



Precizăm că, toţi membrii Consiliului de Administraţie au votat în unanimitate revocarea Contracului de Mandat încheiat între RATB şi domnul Adrian Criţ, precum şi alegerea domnului inginer Viorel Popescu în funcţia de preşedinte al Consiliului de Administraţie şi Director General al Regiei Autonome de Transport Bucureşti.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=194

 



Re: Despre demiterea (abuziva) directorului Adrian Criţ subway guru

Viorel Popescu este oficial noul director general al RATB
10 Nov, 17:53 / Nicoleta Vieru
Consiliul de Administrație al Regiei Autonome de Transport București l-a desemnat, joi, pe Viorel Popescu în funcția de director general al Regiei. Membru al organizației PDL Sector 4, Viorel Popescu a fost ales în noua funcție cu majoritate de voturi. Fostul director Adrian Criț a fost demis de colegii săi democrat-liberali din Consiliul General al Municipiului București pentru management defectuos.
http://b365.ro/news/viorel- ... l-al-ratb/

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Despre demiterea (abuziva) directorului Adrian Criţ Utilizator anonim

Se merge din ilegalitate in ilegalitate, cel putin de la inlocuirea directorului Aron....

http://www.ziareledinromania.ro/2011/11 ... -candidat/

La francezi prin decret prezidenţial, la români prin hotărârile consilierilor. Numirile în funcţia de CEO la RATB, un business de 166 de milioane de euro, se fac fără concurs şi fără listă de candidaţi

Numirea în funcţie a lui Viorel Popescu la conducerea RATB, o companie cu afaceri de 166 de milioane de euro şi peste 11.000 de angajaţi, scoate la iveală, din nou, modalitatea defectuoasă de atribuire a funcţiilor de cel mai înalt nivel la o companie de stat.


Decizia s-a luat în cadrul unei şedinţe a Consiliului General al Muncipiului Bucureşti, deşi subiectul nu era trecut pe ordinea de zi, postul nu a fost scos la concurs, un singur candidat propus pentru funcţie a fost şi ales, iar motivele revocării fostului şef - Adrian Criţ - întârzie să apară. ZF nu a reuşit încă să obţină CV-ul noului şef al RATB. În timp ce în Paris şeful RATP (echivalentul RATB al francezilor) este numit printr-un decret semnat de preşedintele ţării, iar în Viena postul de director general al Wiener Linien este ocupat prin concurs, la Bucureşti numirile în funcţia de director general al unei companii de stat - indiferent dacă e vorba de RATB, Tarom sau CNADNR - se fac încă după nişte criterii netransparente.


"Alegerea unui nou şef la o companie precum RATB trebuie făcută după ce sunt stabilite criterii de competenţă atât de către cei care au ani de experienţă în domeniu, cât şi de către echipa cu care va lucra direct. Şeful RATB ar trebui să fie o persoană extraordinar de bine organizată, să fie un project manager bun, să aibă o orientare către clienţi, să aibă mintea deschisă, să vadă ce se întâmplă şi în regiuni geografice climatic asemănătoare nouă, dar să vadă şi tot ceea ce înseamnă partea de inovaţie în zona de transport", este de părere Mihaela Damian, country manager al firmei de executive search SpenglerFox, parte a grupului Grafton.

Şefii companiilor echivalente a RATB din Viena şi Paris, două dintre capitalele europene recunoscute şi apreciate pentru calitatea serviciilor de transport public, sunt de ani buni în funcţia de CEO. CV-urile lor se află postate pe site-urile instituţiilor pe care le conduc, iar comunicatele de presă prin care s-a anunţat numirea lor în funcţie includ detalii legate de experienţa profesională, durata mandatelor, precum şi obiectivele lor.

 


Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421897 posts in 5256 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use