Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Surparea din zona Piata Unirii (capat linie 32)

105 posts, 25870 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Re: Lucrari temporare la reteaua de tramvai rosetti61

In anii 80 e posibil sa fi dat peste canalul respectiv si ceea ce s-a descoperit acum sa fie un fragment care nu a incomodat pe nimeni; dupa traseu se indreapta spre magazinul Unirea - in drumul lui ar atinge fundatiile bd Uuirii, sistemului de fantani si constructiile metroului, asta daca nu coteste undeva - insa avem fundatiile blocurilor. Pe la santier au venit arheologi si istorici sa cerceteze ce reprezinta sau au fost doar specialistii ApaNova care au decis sa-l astupe? Pe langa el sunt si canalizari moderne? Pe forumul motociclistilor la subiectul cu tunele sub Bucuresti, erau unii care ar fi vrut sa-l cerceteze.

 


Re: Lucrari temporare la reteaua de tramvai telvanni

Sa nu va sperie foarte mult ca acolo se vedea apa aceea, am avut un santier pe strada Serban Voda colt cu Lanariei si la ce cota de la terenul natural credeti ca era nivelul apelor freatice? Nivelul cel mai ridicat  a fost la -1.85m, adica foarte aproape de suprafata. In zona cu gaura minune nivelul apei in pamant e destul de sus pentru ca zona se afla in albia majora a raului Dambovita (nu vreti sa va imaginati pe unde curgea Dambovita acum 3000 de ani).
Imaginati-va ca Serban Voda e la cativa km de cursul actual al raului Dambovita iar in prospectiunea geologica (facuta cu ocazia santierului meu) s-a confirmat faptul ca pe acolo a trecut odata Dambovita. In momentul cand am facut sapatura am vazut si eu acest lucru (atat cat ma pricep).
(Ce am spus mai sus este din strafundul gandirii mele legand niste date pe care le am, nu sustin si ca as avea si dreptate)

 


Re: Lucrari temporare la reteaua de tramvai Razvan Mihai

La Piata Unirii - nimic nou inafara ca s-a dat partial jos reteaua de tramvai si ca au mai aparut cateva cadre metalice.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari temporare la reteaua de tramvai Utilizator anonim

Razvan Mihai wrote:
La Piata Unirii - nimic nou inafara ca s-a dat partial jos reteaua de tramvai si ca au mai aparut cateva cadre metalice.


Gaura neagra ce va aduce sfarsitul lumii prevestit de mayasi este la piata unirii din bucuresti  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari temporare la reteaua de tramvai Utilizator anonim

Astazi am observat ca au inceput sa lucreze la acoperirea cursului de apa, se armeaza si se toarna beton, daca continua asa nu mai trece mult timp si avem capatul redeschis.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari temporare la reteaua de tramvai Tom

Ce bine ca e doar un biet curs de apa. Va dati seama ce se intampla daca de acolo iesea petrol?

 


Re: Lucrari temporare la reteaua de tramvai rosetti61

In acest timp sa gandeasca la conectarea liniei spre Sf. Vineri - e foarte simpl si nu necesita timpi suplimentari de semafor: la bd. Unirii, se poate folosi unda verde spre Cosbuc, iar la Bratianu unda verde pe directia splai-sf. Vineri. (adica semaforizarea actuala). Plus ca prin reconfigurarea liniior, se poate elimina spatiul verde  care trebuie ocolit pentru a intra pe Regina Maria - prin spatiul actualei bucle pot trece liniile de tramvai, iar soseaua poate fi folosita fara "ocolis".
Dar nu, dupa terminarea lucrarilor va fi aceeasi stuatie ca inainte - statie terminus de tramvai.
Legatura cu tramvaiul spre Calarasi este usor de realizat, dar nu exista interes si vointa - se poate face intr-o curba lina pe langa aleea care leaga intersectia Bratianu/Coposu cu bucla lui 32. Si inainte vreme, tramvaiul facea o curba, intre splai si Cosbuc, ramasita a vechiului giratoriu  din piata - pana in 1964 tramvaiele ocoleau parcul din centrul pietei.

 


Re: Lucrari temporare la reteaua de tramvai Nightwolf

Trix wrote:
Ce bine ca e doar un biet curs de apa. Va dati seama ce se intampla daca de acolo iesea petrol?


Aparea BRUSC si din NEANT un act de proprietate incheiat in anii x intre Patriciu si PMB prin care primul cumpara terenul respectiv cu suma de 10 lei ;)

 


Re: Lucrari temporare la reteaua de tramvai Dominatrix

rosetti61 wrote:
Legatura cu tramvaiul spre Calarasi este usor de realizat, dar nu exista interes si vointa - se poate face intr-o curba lina pe langa aleea care leaga intersectia Bratianu/Coposu cu bucla lui 32. Si inainte vreme, tramvaiul facea o curba, intre splai si Cosbuc, ramasita a vechiului giratoriu  din piata - pana in 1964 tramvaiele ocoleau parcul din centrul pietei.
Parerea mea este ca sansa de interconecatare prin Piata Unirii a disparut inca de cand s-au bagat bani seriosi in (re)construirea capatului de la Sf. Vineri, care este o maimutareala a ceea ce a fost acolo odata si care pe langa faptul ca functioneaza prost (am observat ca incap maxim 5-6 tramvaie in terrminal, deci nu poti intoarce prea multe linii acolo) este si departe de Piata Unirii si de legatura cu metroul. La fel si bucla lui 32 de la Unirii si capatul acela meschin al troleibuzului din fata Hotelului Horoscop.  Nu inteleg de ce nu au refacut legatura de tramvai prin Piata Unirii in loc sa faca bucla de la Sf. Vineri. Astfel s-ar fi creat un adevarat nod intermodal in Piata Unirii, cu posibilitate de trasbordare facila cu metroul si cu autobuzele din Piata. Probabil ca pe unii ii deranjeaza sa vada transport in comun in pietele importante, si de aceea il ascund prin spate. Mentalitate tipic romaneasca.

Legat de fosta configuratie a Pietei Unirii, prin amabilitatea celor de la rezistenta.net voi pune in curand pe forum cateva poze cu Piata Unirii inainte de marile demolari ai anilor '80.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari temporare la reteaua de tramvai Tom

Nu-i deranjeaza transportul pentru ca e prin piete importante, ci faptul ca pot ei sa faca altceva decat transport in comun in pietele importante. Mare pacat ca impuscatul nu s'a gandit la bulevarde mari ca Victoria Burgheziei Comuniste, cu 4 benzi pe sens si tramvai pe mijloc, cum e pe Camil Ressu. Astazi aveam iarasi tramvai prin Piata Unirii si nu indrazneau sa-l scoata.
Apropos, cand se construieste Catedrala Manuirii Banului in zona, vor exista curse "turistice" pana la ea? :lol:

 


Re: Lucrari temporare la reteaua de tramvai Nightwolf

Eu in continuare consider ca sunt niste viaducte subterane de prin sec. 19 care dau inca odata peste nas "expertilor" cu privire la instabilitatea zonei respective dpdv al panzei freatice... Alea nu arata a ape pluviale sunt niste paraiase subterane in toata regula iar caminele din caramida construite arata clar ca cineva odata chiar si`a pus capu` sa protejeze zona de acele ape...

Pun pariu ca daca se ia cursul respectivelor canale se vor descoperi zeci de izvoare subterane...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari temporare la reteaua de tramvai Utilizator anonim

Dupa directia apei cred ca cel mai probabil se varsa pe undeva in Dambovita pe sub piata Unirii, ce e mai interesant este de unde incep aceste canale.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Lucrari temporare la reteaua de tramvai Utilizator anonim

Sigur nu sunt pluviale, este un miros mai ciudat dar mai mult umezeala si miros de beci, daca era pluviala probabil mirosea toata zona aia ca naiba, mai ales la ce calduri au fost.

 


Re: Lucrari temporare la reteaua de tramvai Nightwolf

Mirosul de beci este normal din cauza caminelor prin care trec... mirosul de mucegai si inchis e specific subteranului. Am avut o "activitate" acum 2 nopti in zona si m-am dus sa vad si eu cum sta treaba si chiar nu miroase a canal. De deversat sunt 100% convins ca se devarsa undeva in zona Halelor. Daca imi aduc bine aminte, acum 3 ani cand au scos scafandrii inecatul ala de sub pta. Unirii au spus ca au descoperit undeva pe la mijloc spre iesire spre Splai 2 guri de deversare. De atunci cei de la ape au tot incercat sa ajunga acolo dar este ff greu din cauza spatiului ff mic, distanta de la apa la plafon fiind undeva la 50-70 cm, abia are loc barca sa intre... Daca aveti careva PUZ-ul anterior anului 80 din zona, sunt 101% ca apar cele 2 guri de deversare...

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2298 forum members have written 422533 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use