Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare

135 posts, 59926 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare Dominatrix

In legatura cu dalele, decat sa "modernizeze" tronsoane asa cum au "modernizat" in ultimii ani Cobalcescu sau Ion Mihalache sau mai nou, Calea Grivitei in zona Carpati, cu longrine Otelu Rosu, sau decat sa inlocuiesca piesele de cale in cateva zile, cu macaze cu limba mobila si incrucisari facute sudand sine de o parte si alta a sinei drepte, apoi taiat din ciuperca pe locul unde este incrucisarea, asa cum faceau pana in anii '90, atunci mai bine nu mai fac nimic. Si cred ca sunt preferabile macazele incastrate in beton, in loc de cele vechi care erau pe traverse in balast.

"Calitatea" lucrarilor facute de sectia Linii o puteti vedea in toata splendoarea de exemplu pe Th. Pallady sau pe Bd. Camil Ressu intre Piata Titan si Fizicienilor... Cat despre "politica", ti-ai raspuns singur :twisted:

 


Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare shoppy

Pai km aia de linie se potrivesc perfect pe linia 5, ca tot e sapata.

 


Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare subway guru

Stivele alea de dale nu sunt decat 'moloaze' adunate in mod 'cretin' din asa zise 'recuperari' de la lucrarile de modernizare, doar pentru a ocupa inutil 'spatii de depozitare', pentru ca RATB prefera sa adune 'paduchi' in loc sa oblige firmele de constructii care efectueaza modernizarile sa 'despaducheze ecologic' toate nenorocirile astea de 'moloaze'...
Si uite asa, sub pretextul de a fi 'foarte gospodar', RATB ne da de doua ori 'tzeapa'...
Mai intai isi ocupa spatii pretioase de depozitare cu 'gunoaie' la care daca e sa le 'valorifice' costa mai mult manipularea si transportul de evacuare decat suma efectiv posibil de incasat si apoi, pentru restul 'nevalorificabil' are sa 'plateasca' conform tuturor regulilor ecologice UE cat nu face doar ca sa scape de 'pietroaie'...tampenie tipica...dar pentru care nu da nimeni socoteala nimanui...pentru ca, nu-i asa, suntem extra-vigilenti...si daca tot n-avem ce face si tot avem oameni 'surplus', ne facem ca muncim si 'numaram', 'inventariem' si 'pazim' lucruri 'de aruncat' complet lipsite de orice valoare, ca nu e pe banii nostri, e pe 'cheltuiala' contribuabilului, noi sa fim fericiti...si 'ei' pagubiti...cui pasa?
Macar daca din dalele alea de kk ar rezulta prin fermentare 'compost' pentru agricultura, dar nici vorba, tot ce rezulta e inca o 'gaura neagra' la buget...HUUUOOA! :evil:  :evil:  :evil:

 


Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare subway guru

Mi-as dori sa-i vad pe toti 'administratorii & contabilii cretini' de la RATB, i-responsabili de prostia cu 'colectionatul' de dale de moloaze, pusi la stalpul infamiei in piatza publica, sa putem si noi sa-i scuipam sanatos intre ochi, sa le dam o 'palma' sanatoasa dupa ceafa si sa-i punem la 'munca cinstita' sa 'faramitzeze' marunt-marunt, doar la baros, pana fac doar 'bataturi in palma' si 'praf si pulbere' toate betoanele 'de colectie' din 'depozitele' RATB, ca sa fie 'curatzenie luna si perfect ECO', doar asa si-ar putea 'spala rusinea si neghiobia'...
Pana atunci...inca de n-ori, HUUOOAA!, Rusine sa va fie, NEGHIOBILOR!!! :twisted:  :twisted:  :twisted:

 


Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare shoppy

In tarile civilizate nu doar ca demolatorul are si sarcina de a preluat materialul demolat, ci demolarile sunt gratis, tot materialul demolat devine proprietatea demolatorului acesta obtinand profit de pe urma materialelor recuperate.
La noi sunt platite doua firme ca sa faca ceva ce e normal gratis, si mai traiesc si tiganii pe seama recuperatului de cupru / aluminiu / fier / lemn / caramida din timpul demolarii, ca nu pot sa traiasca doar din ajutorul de somaj.
Asa e cand toate sunt ale statului, adica ale tuturor, a se citi ale nimanui.

 


Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare Dominatrix

Pentru aceasta stare de fapt, cred ca la mijloc este dorinta de profit maxim a firmelor care executa aceste "modernizari", combinata cu nepasarea si incompetenta serviciilor de specialitate din PMB si RATB. Spun asta fiindca "despaducherea ecologica" (vorba lui Guru) a vechilor dale, transportarea lor la o rampa de deseuri, transportul in sine, dar mai ales depozitarea si valorificarea in conditii ecologice la rampa fiind foarte costisitoare pentru executant. De aceea, in complicitate cu RATB'ul si cu proiectantii, care manaca bani grei de la buget, se adopta astfel de solutii cretine pe motiv de "economie".

 


Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare shoppy

Betoanele se pot folosi ca umplutura la diguri, vezi rambleul care traverseaza Balta Zmeului de la Crevedia, apoi am avut si un concasor pe locul fostei fabrici de bere Chitila, logic ca a dat faliment, e mai usor ca firmele sa arunce betoanele pe maidan si dupaia sa vina tiganii cu barosul si sa le sparga ca sa recupereze fierul, sau se da spaga la groapa de gunoi si daia se umple groapa de gunoi ca e plina de deseuri de constructie care nu au ce cauta acolo.
Da cum la noi am avut firme care erau platite pentru distrugerea deseurilor chimice si ei le aruncau pe camp sau la groapa de gunoi, nu are rost sa ne plangem de betoane.

 


Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare subway guru

Nici nu 'indraznesc' sa ma gandesc cate poduri am fi salvat de la distrugere daca ar fi fost 'obligatorie' reciclarea betoanelor (ca in Italia, care are piatra sa dea la toata Europa, dar mai intai 'recicleaza' si nu 'dinamiteaza') in loc sa le 'depozitam' aiuristic si in loc de reciclare sa 'tembelim' toate albiile raurilor prin exploatare irationala de 'balastiere' criminale... :twisted:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Dominatrix

In filmul postat de Utilizator anonim aici observam si talonarea macazului de la Banu Manta, la circulatia pe firul fals.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) andrei11

Daca tu esti experta in tramvaie, poate altii nu sunt, poate ne explici si noua ce ai vrut sa spui. M - am uitat si eu la filmulet si nu mi s-a parut nimic deosebit la Banu Manta.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Dominatrix

In limbaj feroviar, "talonare" inseamna manevrarea de catre rotile unui vehicul a acelor macazelor, la "atacarea" acestuia pe la călcâi. (Prin extensie, se poate aplica si la macazul de troleibuz, desi personal n-am vazut niciodata asa ceva "pe viu"). Uita-te la minutul 7:30 din filmuletul lui Andrei  si vei observa ca exact asta s-a intamplat acolo...

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Dr2005

Dominatrix wrote:
Prin extensie, se poate aplica si la macazul de troleibuz, desi personal n-am vazut niciodata asa ceva "pe viu"





Interesant e că a rămas aşa cum a fost talonat, de a trebuit să treacă troleu pe ,,abatere" pentru a fi readus pe pozţia implicită (care, în cazul nostru, e cea directă, abaterea fiind pentru retragere).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) andrei11

Da, am observat "din prima" dar nu stiam ca se numeste "talonare". Si ce, la CFR se poate ? Nu e blocat macazul pe o directie ? Daca vi invers si macazul din diverse motive nu e facut pentru linia ta, "se face singur" ? Valabil si pentru metrou. Eventual raspunde in alt topic, ca nu mai discutam despre Basarab.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Dominatrix

Dr2005 wrote:
Interesant e că a rămas aşa cum a fost talonat, de a trebuit să treacă troleu pe ,,abatere" pentru a fi readus pe pozţia implicită (care, în cazul nostru, e cea directă, abaterea fiind pentru retragere).
Nu cumva troleul a accelerat pe patina de comanda dupa ce a depasit macazul? Asa s-ar explica de ce a ramas in pozitia aceea.
@andrei11: In teorie, trenul poate talona un macaz, prin atacare lui de la calcai, insa din cauza greutatii sale exista pericol mare de deraiere ( ca nu e tramvai sa poata misca limbile asa simplu sub greutatea vehiculului care se afla deasupra in momentul talonarii). In plus la macazele automate (deci inclusiv la metrou), macazele nu se taloneaza, decat in conditii speciale, cu ordin de circulatie, pentru ca nu va sta nimeni  sa schimbe toata ziua motoare electrice de tratiune si bare de tractiune. Din aceasta cauza macazele electrice au montate ambreiajul de talonare, ca sa permita decuplarea lui la talonare, dar dupa aceasta macazul se verifica, si se readuce la parametrii normali de functionare!

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422358 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use