Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Publicitatea și afișajul stradal - reclamele exagerate din oraș

84 posts, 17225 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Publicitatea și afișajul stradal - reclamele exagerate din oraș ByOnu

Pun aici, fiind o tema conexa. Se potriveste mai bine decat la Sectorul 6.

Si eu sunt exasperat de cat de urate sunt firmele vitrinelor in Romania in general. Se merge prea mult pe casete luminoase paralepipedice sau pe autocolant lipit direct pe geam. Arata urat. Inteleg, totusi, ca diferenta pentru patron poate ajunge si la cateva sute bune de lei (poate chiar mii) intre o firma seaca, printata, si una iesita in relief, decupata, etc.

PS6 a comandat si adoptat prin HCL un GHID / REGULAMENT.

Ghid de publicitate comerciala in Sectorul 6 al Municipiului Bucuresti_compressed.pdf
Ghid de publicitate comerciala in Sectorul 6 al Municipiului Bucuresti_compressed.pdf (6 MB; downloaded 49 times)



Vitrina trebuie să fi vitrină (și frumos aranjată) iar reclama și afisajul trebuie să fie echilibrate și să nu mai țipe la noi în tot orașul și să ne agreseze vizual.
A fost votat în Consiliul Local al Sectorului 6 Regulamentul pe care l-am propus pentru publicitate, reclamă și afișaj, însoțit de un ghid destinat comercianților și producătorilor de materiale publicitare, pentru a-i susține în crearea unor firme de calitate, care să facă mai atractive activitățile comerciale din Sectorul 6.

Prin acest nou regulament ne-am propus să dăm un aspect mai plăcut părții de vest a orașului nostru și vom lupta cu:
1. Dimensiunile exagerate;
2. Excesul de informații;
3. Grafica neglijentă.

Astfel, expertul în design si grafica Bogdan Dumitrache ne-a propus niște regului de bun simț pe care le vom implementa de acum înainte, gradual. Tot ce vine la autorizare în Sectorul 6 va trebui să respecte aceste regului. Agenții comerciali care au magazine, restaurante, farmacii, shaormerii etc. au sufficient timp, până la finalul anului să se conformeze.

Avem nevoie de un oraș echilibrat visual. Recomand preluarea ghidului în tot Bucureștiul și în alte orașe.

Pentru a vă face o idee clară despre ce este vorba, vă rog mergeți mai jos la comentarii și parcurgeți ghidul. Conține atât exemple “așa da”și “așa nu” cu privire la:
• Literele volumetrice
• Firma pe suport rigid
• Firma în console
• Inscripționarea pe vitrină
• Copertine
• Dimensiunile, proporțiile și și amplasarea firmei
• Fragmentarea prin colantare (asta este cea mai nesuferită!)

Mulțumesc Consiliului Local al Sectorului 6 că a votat în unanimitate acest ghid!

Vă rog dați mai departe ca să se știe că se poate!


Ciucu ne da si un exemplu de asa da, respectiv asa nu.
338140693_3486671821660176_4197943812110389510_n.jpg (413.66 KB; downloaded 1748 times)
338133753_558946276303202_6145993338908995968_n.jpg (245.62 KB; downloaded 1748 times)

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Publicitatea și afișajul stradal - reclamele exagerate din oraș Utilizator anonim 2

In anii '30, sigur si inainte dar si mai tirziu - pina prin anii '70 erau oameni specializati in aranjarea vitrinelor, in "design" i-ar zice acum. Nu e atit de simplu cum pare: pui niste marfa acolo si gata. E foarte important cum o aranjezi in asa fel incit clientul sa fie atras, conteaza volumetria, iluminarea, distanta de privire, etc.

Ca multe altele, la noi s-a pierdut si aceasta arta. Exemplele primariei sint elocvente.

PS: am primit raspuns de la PS1. Mi-au confirmat ca nu am avut haluciantii, ca reclamatia e intemeiata si se fac investigatii suplimentare pina la Sf. Asteapta:

PS1.png (395.47 KB; downloaded 1719 times)

 


Re: Publicitatea și afișajul stradal - reclamele exagerate din oraș andreiiul

PMB a luat atitudine pe zona centrala si de nord privind steagurile amplasate pe stalpi
Primăria Municipiului București demontează steagurile de publicitate montate ilegal pe stâlpii pe care îi are în administrare. Au fost îndepărtate deja 112 steaguri publicitare cu reclamă pentru jocuri de noroc de pe Calea Victoriei și Bd Eroilor.
Primarul General, Nicușor Dan: “Orice steag publicitar amplasat în mod ilegal de către operatorii de publicitate, fără a deține aviz de publicitate temporară, este demontat de echipe ale Poliției Locale București și ale Companiei Municipale Iluminat Public București.
Steaguri publicitare amplasate ilegal au fost demontate și de pe străzile Bd. Carol I, Bd. Gh. Magheru, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. Beijing. Bd. Aviatorilor, Șos. București-Ploiești, Calea Floreasca, Calea Dorobanți, Bd. Mircea Eliade, str. Radu Beller, str. Nicolae Caramfil, str. Jandarmeriei și Șos. Nordului”.
În total, în perioada 01 – 30 martie, au fost desființate 915 bannere.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Publicitatea și afișajul stradal - reclamele exagerate din oraș Utilizator anonim 2

Ii astept cu drag si pe Iuliu Maniu...
Eu nu inteleg: chestia asta nu are nici o consecinta legala?
Atunci imi fac si eu o firma, vind pielea ursului din padure adica spatiu publicitar pe niste stilpi care nu imi apartin si apoi, daca merge, bine iar daca nu, in cel mai rau mi-i demonteaza gratis primaria. Nu am practic mare lucru de pierdut ci numai de cistigat.

 



  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Publicitatea și afișajul stradal - reclamele exagerate din oraș Utilizator anonim 2

Sesizarea mea a plecat de la S1 la primaria generala. Nu stiu daca eu am fost la originea actiunii de curatare a "steagurilor" - probabil nu - dar imi place sa cred ca am avut macar o oarecare contributie:

Clipboard02.png (514.89 KB; downloaded 1545 times)



PS: o reclamatie similara adresata PS6 s-a impotmolit...

 


Re: Publicitatea și afișajul stradal - reclamele exagerate din oraș ByOnu

Eu zic clar ca DA. Felicitari pentru perseverenta si implicare!!  :applause:

 



  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Publicitatea și afișajul stradal - reclamele exagerate din oraș Utilizator anonim 2

Multumesc :bere:
Acum sper sa nu imi trimita baietii vreo echipa de cefosi sa ma cotonogeasca…

Si eu am de-a face in meseria mea cu sesizari si reclamatii din partea clientilor si va pot spune ca se cam tine cont de ele. Majoritatea nu pot fi rezolvate decit in decursul citorva ani dar cineva le contorizeaza, avind si ele o pondere in luarea unor decizii. Altele, cu rezolvare imediata, pur si simplu atrag atentia asupra unor probleme simple ce din diverse motive au scapat nedetectate. E deci foarte important, in orice situatie sa iti exprimi parerea, sa semnalezi orice problema sau sugestie.

P.S. Foarte util pontul primit de la Byonu, cu includerea in sesizari a absolut tuturor argumentelor si informatiilor menite sa inchida anticipat calea unor raspunsuri evazive. Asta inseamna sa inveti de la oameni cu experienta.

 


Re: Publicitatea și afișajul stradal - reclamele exagerate din oraș cris_m

Chiar daca nu incluzi toate argumentele din prima, nu scrie nicaieri ca e interzis sa faci reveniri la adrese si sa ii iei de urechi pentru gogomaniile debitate. Si insistenta ajuta se pare. Vorba aceea, ma dai afara pe usa si iti intru pe geam. :lol:

 


Re: Publicitatea și afișajul stradal - reclamele exagerate din oraș 1689

Oarecum off-topic, dar in Sofia n-am mai vazut nici un banner pe cladiri. E adevarat, se vedea unde au fost eliminate, dar macar au luat masuri. Panouri, da, dar cit de cit cu masura si bine ancorate.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Publicitatea și afișajul stradal - reclamele exagerate din oraș Utilizator anonim 2

https://pressone.ro/fratia-pacanelelor-c ... pressone

"Frăția Păcănelelor. Cum s-a mobilizat Primăria Capitalei să dea joc steagurile publicitare ilegale după o solicitare PressOne

Primăria nu știe de multe ori cine amplasează ilegal sute de steaguri publicitare pe stâlpii din București, pe care însă propriii angajați trebuie apoi să le dea jos.

PressOne a cerut în data de 14 martie 2023 Primăriei Generale din București să precizeze dacă a avizat sau nu montarea de materiale promoționale la jocurile de noroc pe stâlpii pe care îi administrează. Solicitarea a fost făcută în contextul în care în mai multe zone din oraș au apărut reclame la operatorul WinBet.

Pe 6 aprilie, PMB a răspuns în scris și a precizat că Serviciul de Publicitate Stradală „nu a avizat niciun mijloc de publicitate tip steag publicitar cu reclamă pentru jocuri de noroc WINBET pe stâlpii de pe domeniul public, (…) prin urmare steagurile sunt amplasate ilegal”.

La câteva ore distanță, primarul Nicușor Dan a anunțat pe Facebook că este în desfășurare demontarea materialelor care promovează jocuri de noroc.

Din răspunsul furnizat redacției reiese însă că Primăria Generală nu reușește să gestioneze publicitatea stradală ilegală. PressOne a întrebat de ce.
Bucureștiul, învelit în steaguri care promovează un operator de jocuri de noroc

Pe mai multe bulevarde și în cartierele din București, unele centrale, sunt montate sute de steaguri publicitare care promovează operatorul de jocuri de noroc WinBet. Compania are operațiuni înregistrate în România, Bulgaria, Croația, Serbia, Belarus, Georgia și Tanzania. Este același operator care în noiembrie 2022 amplasa, fără aviz, 112 steaguri publicitare pe Calea Victoriei, subiect despre care PressOne a relatat AICI.

Potrivit datelor solicitate de PressOne, între 01 și 30 martie, polițiștii locali și lucrătorii de la iluminat public au demontat 915 bannere verticale de pe stâlpii din București, inclusiv unele care făceau reclamă la companii din domeniul gamblingului.

„(…) steaguri publicitare amplasate ilegal au fost demontate și de pe străzile Bd. Carol I, Bd. Gh. Magheru, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. Beijing. Bd. Aviatorilor, Şos. București-Ploiești, Calea Floreasca, Calea Dorobanți, Bd. Mircea Eliade, str. Radu Beller, str. Nicolae Caramfil, str. Jandarmeriei şi Șos. Nordului” – precizează Direcția Generală de Poliție Locală.
De ce sunt ilegale steagurile publicitare

Stâlpii de iluminat public care aparțin de Primărie sunt sub administrarea Companiei Municipale Iluminat Public București SRL, subordonată PMB. Este totodată și compania care eliberează avize tehnice de amplasament –  prin care se pot monta mijloace de publicitate temporară pe stâlpii de iluminat public.

Traseul administrativ nu se oprește aici: în baza avizului tehnic de amplasament, o altă instituție subordonată Primăriei, Direcția Generală de Urbanism și Amenajarea Teritoriului, își dă acordul final, prin Serviciul Publicitate Stradală.

Abia după ce toți acești pași sunt îndepliniți se pot  amplasa materiale publicitare pe stâlpi, numai de către lucrătorii Primăriei. Potrivit legii, costul este suportat de solicitant. În cazul reclamei stradale la WinBet, aceste proceduri nu au fost respectate.

   „Doar deținerea avizului tehnic, fără avizul de amplasare emis de PMB, nu permite amplasarea mijloacelor de publicitate în condiții de legalitate” – precizează pentru PressOne Primăria Generală.

Ironia situației este că tot lucrătorii Primăriei, (de la Iluminat Public, n.r.), sunt cei care trebuie să le dea și jos, din moment ce sunt ilegale. „În cazul în care pe stâlpii de iluminat public administrați de CMIPB se montează fără aviz steaguri – mijloace publicitare, acestea sunt demontate de către administratorul stâlpilor, adică de către CMIPB” – explică PMB.
PMB observă cu decalaj reclama stradală ilegală

Steagurile WinBet nu au fost așadar avizate de serviciul de publicitate stradală al Primăriei, după cum transmite instituția către PressOne. De cele mai multe ori însă, nici măcar PMB nu știe sau nu poate stabili cine anume a montat materialele publicitare sau pe cine să tragă la răspundere.

   „Precizăm, totodată, că majoritatea steagurilor publicitare existente în prezent pe stâlpi au fost amplasate în mod ilegal de către operatorii de publicitate, fără a deține aviz de publicitate temporară. Acest lucru implică un efort considerabil în identificarea, sancționarea operatorilor de publicitate și desființarea acestor mijloace de publicitate.”

Cum se ajunge concret la această situație și, din moment ce ea se tot repetă, ce soluțiii are PMB să stopeze fenomenul? a mai întrebat PressOne, în condițiile în care Municipalitatea administrează în jur de 900 de artere din oraș.
Firmele de publicitate sfidează autoritățile

Printre cauzele care duc la publicitare stradală ilegală masivă în București sunt, susține PMB, lipsa de personal și resurse sau chiar tupeul unor firme care se ocupă cu montarea de materiale promoționale ilegale.

Sunt străzi din Capitală care, potrivit răspunsului oficial furnizat redacției, „nu au fost încă programate pentru dezafectarea steagurilor publicitare de pe stâlpii de iluminat public”, pentru că „resursele umane şi materiale ale CMIPB sunt insuficiente pentru dezafectarea într-un timp scurt a tuturor mijloacelor de publicitate amplasate ilegal, având în vedere și obligația de a asigura, în mod corespunzător, serviciul de iluminat public în toate sectoarele Municipiului Bucureşti.”

O altă cauză, așa cum e identificată de PMB: „firmele de publicitate au montat, ilegal, alte mijloace de publicitate, după intervenția CMIPB de a demonta steagurile amplasate ilegal.”

La acest moment, în București, sunt amplasate legal doar 58 de steaguri publicitare, conform procedurilor de avizare:

„Precizăm că în ultimele săptămâni, CMIPB a montat două steaguri publicitare având mesaje care nu promovează jocurile de noroc, pe str. Nicolae Caramfil, conform avizelor emise de PMB. La această dată, mai sunt valabile 58 avize de publicitate emise pentru străzile: Șos. București-Ploiești, Bd. Metalurgiei, Bd. Theodor Pallady, Calea Plevnei, str. Nicolae Caramfil, str. Jandarmeriei, Bd. Ion Ionescu de la Brad, Șos. Grozăvești, Șos. Orhideelor, Șos. Fabrica de Glucoză, Calea Floreasca, Șos. Pipera și Splaiul Independenței.”
Studiu de caz: B-dul Poligrafiei

O situație specială apare atunci când stâlpii pe care sunt montate mijloace de publicitate „sunt în gestiunea altor operatori, de exemplu E-Distribuție (companie furnizoare de energie electrică n.r.)”

Zeci de steaguri publicitare roșii, care promovează tot firma WinBet, decorează de la începutul anului un segment important de pe Bulevardul Poligrafiei, din sectorul 1.

„În cazul sistemului de iluminat public de pe B-dul Poligrafiei (artera de circulație gestionată de către Primăria Municipiului București, prin Administrația Străzilor), acesta este constituit din stâlpi din beton aflați în gestiunea E- Distribuție Muntenia S.A, aparate și rețea de iluminat (aeriană) gestionate de către Compania Municipală de Iluminat București.”

PressOne a solicitat Primăriei Generale să comunice, în acest caz concret, dacă steagurile publicitare de pe bdul Poligrafiei sunt legale sau nu și implicit cui i-ar reveni responsabilitatea de a le da jos.

PMB răspunde că din moment ce nu are în gestiune stâlpii respectivi, nu eliberează din strat avize tehnice de amplasament pentru mijloacele de publicitate temporară. Compania de Iluminat a Primăriei nu poate prin urmare nici să monteze sau demonteze steaguri publicitare, situație în care furnizorul de energie ar trebui să se sesizeze că pe bunurile sale se face, fizic, reclamă ilegală la jocurile de noroc:

„În acest caz, administratorul stâlpilor trebuie să procedeze la demontarea steagurilor montate ilegal”, transmite PMB.
PMB susține că nu avizează în general publicitatea la jocurile de noroc

Potrivit art. 5 al Legii nr. 148/2000 privind publicitatea, cu modificările şi completările ulterioare, „publicitatea trebuie să fie decentă, corectă și să fie elaborată în spiritul responsabilității sociale”. Am întrebat Primăria Generală cum interpretează articolul de lege citat, în contextul dat.

   „În acest sens, PMB nu avizează amplasarea unor mijloace de publicitate care promovează jocurile de noroc.”

Regulamentul local pentru autorizarea, construirea şi amplasarea mijloacelor de publicitate prevede și sancțiuni, dacă amplasarea materialelor publicitare se face prin încălcarea regulilor. Steagurile promoționale, de exemplu, nu pot fi ținute pe stâlpi mai mult de 90 de zile, iar dimensiunile maxime nu pot depăși 0.6 x 1.2m.

   Regulamentul prevede amenzi pentru amplasarea ilegală sau nerespectarea criteriilor tehnice, cuprinse între 500 și 5.000 de lei.  

O lege votată recent de Senat ar urma să stabilească însă un cadru general, la nivel național, privind publicitatea la jocurile de noroc, atât în mediul audiovizual, cât și în ceea ce privește reclama stradală. Printre altele, ar urma să se introducă o limită de 30 mp pentru afișele la jocurile de noroc, care vizează de fapt acele bannere uriașe (mesh-uri stradale) care acoperă clădirile.

Panourile de afișaj sau steagurile publicitare ar urma să fie așadar exceptate de la prevederile noii legi, după cum PressOne a atras deja atenția.

„(…) Suntem de acord că vizibilitatea trebuie redusă foarte mult, dar interzicerea totală nu este o soluție, pentru că ne aduce pe același palier cu piața neagră, unde știm cât de ușor se poate ajunge” – au susținut, tot la PressOne, reprezentanții industriei jocurilor de noroc din România."

Aici era vorba de reclame la jocuri de noroc dar e o problema cu orice fel de reclama amplasata ilegal.
Ce fel de stat european e asta daca nu are cum sa ia masuri coercitive contra unor astfel de ilegalitati savirsite sistematic de o singura firma!

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Publicitatea și afișajul stradal - reclamele exagerate din oraș Utilizator anonim 2

Mai nou baietii au intrat si pe strazile laterale mai circulate. Pe unii stilpi au ajuns sa puna si doua steaguri. Nu stiu cum se face ca - de exemplu - sint reclame la unele magazine din apropiere de tipul "50m pina la X-shop", magazine aflate acolo de ani de zile, cunoscute de toata lumea. Am impresia ca au pirghii prin care sa ii sileasca la plata, cum s-ar zice - publicitate fortata pe post de taxa de protectie.

Partea buna e insa ca au facut curatenie pe Iuliu Maniu! Am observat recent ca au disparut toate steagurile, la fel de brusc cum si aparusera. La mai mare! :)

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Publicitatea și afișajul stradal - reclamele exagerate din oraș Utilizator anonim 2

https://www.gandul.ro/actualitate/exclus ... 19983600

Profituri uriașe, reclamă agresivă, clienți și potențiali clienți ”bombardați” cu zeci de e-mailuri în care li se oferă ”soluția” pentru a se face cât mai bine cunoscuți pe bulevardele din Capitală, dar și în județul Ilfov. În spatele acestei ofensive mediatice se află grupul de firme EKO GROUP, fondat și condus de omul de afaceri Eduard Petrescu – CEO & General Manager. Numai că ”monopolul” atât de mediatizat prezintă deja fisuri, iar afacerea ”Steaguri publicitare OOH” a intrat în atenția Companiei de Iluminat Public a Municipiului București (CPIMB) și a Poliției Locale.

Primăria Municipiului București (PMB) a trecut la ofensivă, în cele din urmă, după ce Gândul a intrat, în exclusivitate, în culisele acestei afaceri de milioane de euro – informații surprinzătoare AICI.

   EKO GROUP a raportat, în anul 2021, o cifră de afaceri de circa șase milioane de euro. Din aceste încasări consistente, nu mai puțin de cinci milioane de euro au fost generate de serviciile de publicitate oferite, inclusiv steaguri publicitare amplasate pe stâlpii de iluminat din București și județul Ilfov.
   ”Suntem peste tot în jurul tău. Oriunde ai fi în București sau Ilfov, ridică puțin ochii și vei vedea cu siguranță un steag OOH. (… ) De ani buni de zile, suntem primii pe piața de steaguri publicitare din București și Ilfov. Avem peste 200 de clienți activi și mulțumiți și peste 9000 de stegauri pe stâlpii de iluminat din București și Ilfov”, se precizează pe site-ul publicitateooh.ro, divizia de publicitate e EKO GROUP BUSINESS SRL.
   CPIMB: ”Avizul tehnic reglementează doar condițiile tehnice în care ar putea fi amplasate mijloacele publicitare, dar nu dă dreptul solicitantului să le amplaseze”.
   Potrivit informațiilor obținute de Gândul, divizia de publicitate a EKO GROUP se obligă – la încheierea contractelor de publicitate stradală cu diferite firme – să obțină toate autorizațiile și toate avizele care sunt necesare pentru a putea monta materialele publicitare pe stâlpii de iluminat, asumându-și, astfel, responsabilitatea în ceea ce privește relația cu autoritățile statului.
   Gândul a primit din partea omului de afaceri Eduard Petrescu – CEO & General Manager EKO GROUP – un răspuns absolut surprinzător!


Conform sintagmei ”Teoria ca teoria, dar practica ne omoară”, drumul de la vorbe la fapte acoperite legal este unul foarte lung, iar compania EKO GROUP nu face excepție de la această regulă împământenită.

Dezvăluirile Gândul au fost urmate de  o operațiunea declanșată chiar la vârful PMB – mai multe detalii AICI -, iar Nicușor Dan a anunțat, în data de 6 aprilie 2023, că s-a demarat demontarea steagurilor publicitare ”amplasate ilegal” pe stâlpii de iluminat care se află în administrarea PMB. 915 bannere și steaguri publicitare fuseseră deja demontate în perioada 01 – 30 martie 2023, iar operațiunea era departe de a fi încheiată.

Nicușor Dan a postat, la acel moment, și o fotografie în care, în prim-plan, apărea tocmai un steag unidirecțional aparținând EKO GROUP – divizia de publicitate OOH – firma care se lăuda încă de anul trecut că deține ”monopolul” în București și județul Ilfov, iar Gândul prezintă informații de ultimă oră, în exclusivitate.

”1.270 steaguri publicitare au aparținut firmei EKO TRADE BUSINESS SRL”

Gândul a solicitat PMB informații referitoare la această operațiune de demontare a steagurilor publicitare amplasate ilegal pe stâlpii de iluminat, iar în răspunsul primit s-a precizat, în exclusivitate, că operațiunea a demarat în data de 01.01.2023, iar informațiile oferite vizează perioada 01.01.2023 – 10.05.2023.

Astfel, Compania Municipală Iluminat Public București (CMIPB) și Direcția Generală de Urbanism și Amenajarea Teritoriului (DGUAT) au demontat 1.612 steaguri publicitare. Dintre acestea, nu mai puțin de ”1.270 steaguri publicitare au aparținut firmei EKO TRADE BUSINESS SRL”.

”Ca urmare a informării transmise de Compania Municipală Iluminat Public București și Direcția Generală de Urbanism și Amenajarea Teritoriului (DGUAT) în perioada 01.01.2023-10.05.2023 au fost demontate, de către CMIPB 1.612 steaguri publicitare (…) Dintre acestea, 1.270 steaguri publicitare au aparținut firmei EKO TRADE BUSINESS SRL.

DGUAT, prin Serviciul de Publicitate Stradală, are competențe stricte în emiterea avizelor de publicitate temporară în baza Regulamentului local de publicitate al Municipiului București aprobat prin HCGMB nr 488/2018, în zona de publicitate restrânsă a Municipiului București, respectiv în zonele construite, protejate și pe arterele care intră în administrarea PMB.

Pentru restul arterelor (bulevarde, străzi, alei, etc) competența de avizare a mijloacelor de publicitate revine Sectoarelor 1 – 6, neavând informații privind străzile pe care sunt amplasate ilegal steagurile de publicitare”, au transmis reprezentanții PMB, în exclusivitate pentru Gândul.


Eduard Petrescu, CEO & General Manager EKO GROUP, răspuns aiuritor: ”Vă îmbrățișez cu drag!”

Gândul a solicitat un punct de vedere referitor la această operațiunea de demontare a steagurilor publicitare amplasate ilegal pe stâlpii de iluminat din București și conducerii EKO GROUP.

   Câte steaguri aparținând EKO GROUP au fost date jos de pe stâlpii de iluminat?
   Unde mai sunt amplasate steaguri publicitare aparținând companiei EKO GROUP?
   În baza cărui aviz/avize PMB sunt amplasate aceste steaguri publicitare pe stâlpii de iluminat?
   Cum comentați afirmația primarului general potrivit căreia steagurile date jos au fost ”amplasate ilegal”?

Pe data de 9 mai 2023, Eduard Petrescu, CEO & General Manager EKO GROUP – artizanul acestei controversate afaceri de milioane de euro asupra căreia planează, potrivit răspunsului primit de la PMB, numeroase semne de întrebare – a transmis un răspuns… aiuritor.

Acesta precizează că speța va fi preluat de un avocat, iar la finalul mesajului punctează cu un emoticon prin care transmite îmbrățișări.

”Interesant ca abia acum v-ați trezit să cereți punctul de vedere 🙂 De aici o să preia doamna avocat (…) care este în cc.

Va îmbrățișez cu drag!🤗, Eduard Petrescu”, a fost răspunsul primit de redacția Gândul de la vârful EKO GROUP.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2292 forum members have written 421600 posts in 5252 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use