Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Sectorul 1

441 posts, 156769 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 32
 
 

📖 Pagination options
Re: Sectorul 1 Costin

Nu cred ca sunt necesare topice sau subforumuri noi. Daca doriti, puteti posta aici imaginea, pe care apoi o puteti include in mesajul de pe site-ul PS1 cu link direct.

 


Re: Sectorul 1 shoppy

Eu ziceam sa nu se amestece discutiile despre probleme diferite dar hai sa incercam asa.

 


Re: Sectorul 1 shoppy

O problema este traficul pietonal peste pasajul CFR de pe bd. Grivita cunoscut si ca Podul Constanta.
Problema e ca traficul pietonal de-a lungul bulevardului Grivita este intrerupt de acest pasaj, cei care circula pe jos pe langa partea carosabila isi risca viata deoarece trotuarul e foarte ingust, cei care circula pe sus au de infruntat un maidan care se tranforma intr-o mocirla atunci cand ploua si mai trebuie sa traverseze si 5 fire de cale ferata(bine, doar 3 sunt folosite dar tot este periculos); in general toti pietonii din zona care incearca sa depaseasca pasajul fac blatul o statie cu tramvaiul, troleibuzul sau autobuzul.
Mai mult, in zona isi fac veacul oamenii strazii care intra in diversele camine de canalizare, capacele de la canalizari sunt mereu furate, sunt aruncate tot felul de gunoaie, sunt tocate betoane si sunt incendiate tot felul de deseuri pentru recuperarea fierului.

Sunt sigur ca se poate amenaja untr-un fel zona astfel incat traficul pietonal din sector sa se reintregeasca(poate chiar si cu o pista de biciclete) cu o trecere civilizata si sigura a caii ferate, astfel putandu-se integra foarte usor si in traseul de patrulare al politiei locale pentru a se elimina fenomenele neplacute din zona.

Poze:
- pozitia "obstacolului" in mijlocul sectorului 1
- schema cu trotuarele care ar trebuii construite
- spre zona Clabucet - "poteca" pietonala
- liniile de cale ferata - "trecerea la nivel" cu calea ferata
- carosabilul fara trotuare
schema1.jpg (477.93 KB; downloaded 8137 times)
schema 2.jpg (471.51 KB; downloaded 8130 times)
DSC01946.JPG (517.48 KB; downloaded 8129 times)
DSC01947.JPG (498.98 KB; downloaded 8132 times)
DSC01948.JPG (413.45 KB; downloaded 8132 times)

 


Re: Sectorul 1 Goldmund

Dupa terminarea tronsonului de metrou M4 pana la Parc Bazilescu, urma sa fie  reabilitat si largit Podul Constanta, nu?! Oamenii care circula in zona ar trebui sa se 'rascoale'
Stiu ca exista un proiect, dar nu am mai auzit nimic despre el...

 


Re: Sectorul 1 shoppy

O alta problema pe care doresc sa o ridic este abandonarea pe domeniul public a autoturismelor vechi sau deteriorate in urma accidentelor, deoarece aceasta pare sa fie o practica din ce in ce mai intalnita.
Autoturismele abandonate incurca circulatia prin blocarea locurilor de parcare, gatuirea spatiilor destinate traficului pietonal sau blocarea benzilor de circulatie a autoturismelor. Ele de asemenea atrag hoti care demonteaza tot felul de componente de pe aceste masini, cainii vagabonzi isi fac vizuina sub ele si nici lucratorii sau utilajele de la salubrizare nu isi pot desfasura eficient activitatea deoarece aceste autovehicule nu se misca niciodata.
O alta problema este ca proprietarii sigur nu mai platesc impozite pentru autoturismele care blocheaza spatiul public, in multe cazuri proprietarii demonteaza numerele de inmatriculare tocmai pentru a nu putea fi indentificati(mai ales in cazul autoturismelor inmatriculate in Bulgaria sau in alte tari si cumparate pe sume de nimic, astfel proprietarul nu mai are absolut nici un interes sa le mai repare).
Daca in sectorul nostru tot actioneaza o firma de ridicare a autoturismelor parcate neregulamentar dupa un aranjament legal / financiar discutabil, pentru ameliorarea situatiei propun ca acestei firme sa i se impuna sa ridice si aceste autoturisme dupa urmatorul model:
- autoturismele cu numere de inmatriculare fara impozt platit se ridica doar dupa amendarea proprietarului neurmata de plata impozitului sau indepartarea lui de pe domeniul public
- autoturismele fara numere de inmatriculare se ridica imediat
Odata autoturismele ridicate firma de ridicari urmeaza acelasi mecanism de contactarea a proprietarului pentru plata amenzii si a serviciului de ridicare sau valorificarea autoturismului daca proprietarul nu plateste sau nu poate fi identificat.
In acest demers pot fi implicati toti cetatenii, acestia putand raporta autoturismele abandonate din zonele pe care le frecventeaza pentru a fi verificat daca s-a platit impozitul.
In fotografie: un asemenea autoturism ce stationeaza de peste 1 an pe bd. Grivita in zona sectiei de constatare a accidentelor auto, se vede ca nu are numere, ca au venit hotii sa fure farurile si mizeria adunata in zona(o zona specifica de abandonare a autoturismelor avariate).

Avem vreo reactie la problema anterioara?
DSC01952.JPG (437.49 KB; downloaded 7935 times)

 


Re: Sectorul 1 Bogdan Ciorascu

Problema anterioara a fost transmisa spre analizare.

 


Re: Sectorul 1 PinkyHog

Acum aproximativ un an, langa blocul in care locuiesc existau doua masini parasite. Erau acolo de cel putin un an. In ultima perioada a sederii lor nu mai aveau nici macar numere. Pentru ca ocupau doua locuri unde s-ar fi putut parca, le-am facut cateva poze si am trimis un mail atat la Politia comunitara, cat si la Primaria Sectorului 3, explicandu-le situatia. La vreo doua saptamani dupa, venind spre casa, am vuzut lipit pe parbrizele respectivelor masini cate o somatie. Pentru ca nu le-a revendicat nimeni, in doua luni epavele au disparut din peisaj.

 


Re: Sectorul 1 shoppy

Am primit un raspuns de la Politia Locala Sector 1 conform caruia pentru acel autovehicul deja sunt demarate proedurile de ridicare, alte asemenea vehicule se pot reclama tot la ei specificandu-se adresa, nr de inmatriculare si durata abandonului, nu se specifica exact dar modalitatile de contact sunt in antet, http://politialocalasector1.ro/ , http://politialocalasector1.ro/sesizari , contact@politialocalasector1.ro .

 


Re: Sectorul 1 cobradinberceni

Politia locala, impreuna cu hingherii de masini ridica autoturisme din sectorul 1, cu exceptia unei zone favorizate: Str. Baiculesti, la Scoala Europeana din Bucuresti, pe breteaua de acces pe pod din Bd. Poligrafiei, sensul spre Piata Presei. Uneori autobuzul 112 are probleme in a intra pe bretea din cauza nesimtitilor care parcheaza in zona pe ambele laturi ale strazii. Evident, fiind multi oameni influenti, hingherii de masini nu risca sa incerce sa ridice masini de acolo. Penibil si pentru ei si pentru politia locala sector 1.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Sectorul 1 ADY881

Astazi am aflat ca vila in care a locuit Mircea Geoana (si care apartinea RAPPS(adica statului)), a fost vinduta firmei DeSilva. Pana aici stirea este exceptionala, deoarece in sfarsit statul scapa de povara acestor imobile de protocol, insa in stire am aflat ca respectiva firma vrea sa demoleze vila si sa faca in loc un imobil de birouri .
Insa daca ne uitam la vila putem observa ca ea este construita in perioada interbelica, cred ca este in stil modernist(pot sa fiu injurat de oricine se pricepe in domeniu, eu sunt diletant in arhitectura) si nu ar trebui demolata.



Sursa de info si poza http://www.dcnews.ro/vila-mircea-geoana-virgil-calina-patronul-desilva-este-ca-tigatorul-licita-iei_464732.html
Iar daca verificam pe situl primariei daca nu cumva vila se afla in vreo zona protejata, putem afla ca vila se afla in zona protejata nr.53,



http://urbanism.pmb.ro/duat-su/zone%20protejate%20-%20prescriptii/zone%20protejate%20-%202000/zp53.jpg
in parcelarea Mornand, unde este interzis sa demolezi orice.
f.grad de protectie: :
- maxim - se protejeaza valorile arhitectural - urbanistice, istorice si de mediu natural in
ansamblul lor: trama stradala, fondul construit, caracterul si valoarea urbanistica;

sursahttp://urbanism.pmb.ro/duat-su/zone%20protejate%20-%20prescriptii/zone%20protejate%20-%202000/53mornand.pdf
Deci cum astia vor sa demoleze vila?
PS Iar miroase a ceva urat..

 


Re: Sectorul 1 Nightwolf

E cum... cu vola si pickhummer-ul :)

 


Re: Sectorul 1 URANUS

B365.RO

Pasarelă pietonală, construită pentru traversarea Lacului Herăstrău

O pasarelă pietonală va fi construită peste Lacul Herăstrău. Noua construcție va asigura trecerea între zona Herastrău Nou și zona denumită Herăstrău Miorița. Proiectul este însă doar la început. Potrivit proiectului de buget pentru acest an, Administrația Lacuri, Parcuri și Agrement va realiza în acest an doar studiul de fezabilitate pentru construirea noii structuri.

Administrația Lacuri, Parcuri și Agrement (ALPAB), instituție subordonată municipalității, va construi o pasarelă pietonală pentru traversarea Lacului Herăstrău. Proiectul a fost inițiat după ce instituția a primit mai multe plângeri din partea bucureștenilor.

"Această propunere a fost făcută ca urmare a  numeroaselor solicitări venite din partea cetățenilor  care au reclamat  pericolul traversării peste calea ferată. În prezent, singura cale de  trecere între zona denumită Herăstrău Nou și zona denumită Herăstrău Miorița  de pe un mal pe celălalt este traversarea pasarelei  de cale ferată cu acces  dificil atât la urcare cât și la coborâre (trepte), ceea ce face imposibilă  trecerea persoanelor cu dizabilități locomotorii și dificilă trecerea peste calea ferată a bicicliștilor și a părinților cu copii în carucior", au precizat reprezentanții ALPAB într-un răspuns remis B365.

Proiectul este însă abia la început. În bugetul propus pentru acest an a fost inclus doar studiul de fezabilitate pentru realizarea pasarelei pietoanel, căruia i-au fost alocați 15.000 lei (aprox. 3.300 euro).

"În cadrul studiului de fezabilitate proiectantul va determina dimensiunile și materialele din care se va executa obiectul de investiții", explică reprezentanții ALPAB.

Doi adolescenţi au suferit arsuri grave, joi după-amiază, după ce au fost electrocutaţi pe strada Elena Vacarescu, la podul CFR. Tinerii au urcat pe pod, cu biciletele, în ciuda faptului că nu aveau voie. Ei s-au apropiat la aproximativ un metru distanţă de cablurile care alimentau linia ferată.

Circuit turistic pe lacurile Tei şi Floreasca - Buget de  18, 5 milioane euro în 2015

Cel mai mare proiect ce va derulat de municipalitate în acest an la capitolul agrement este realizarea unui circuit turistic pe lacurile Tei și Floreasca. Proiectul este finanțat în cea mai mare parte cu fonduri de la Uniunea Europeană și ar trebui finalizat în 2015. Astfel, în proiectul de buget pentru acest an, pentru acest obiectiv de investiție s-au alocat 81.995.000 lei (aprox. 18,5 milioane euro). Doar 11.177.000 lei provin însă de la bugetul local, restul de 70.778.000 lei vor fi asigurați din credite interne/externe.

Planul de amenajare a lacurilor Tei şi Floreasca prevede construirea a şase porturi pentru vaporaşe turistice, a 12 debarcadere pentru ambarcaţiuni de mici dimensiuni şi a două amfiteatre cu scene plutitoare cu o capacitate de 240 locuri fiecare. În plus proiectul prevede şi construirea unei săli polivalente de 260 metri pătraţi, cu 360 de locuri.

Pentru a putea face navigabilă zona dintre lacul Herăstrău și lacul Tei, lacurile vor fi curățate, iar malurile din beton vor fi întărite, dat fiind că acestea s-au degradat în lipsa oricărei intervenții până în prezent. În cadrul proiectului, vor fi amenajate trei zone de agrement cu piscine, o pasarelă ciclo-pietonală şi patru kilometri de piste pentru pietoni şi biciclete.

Administraţia Lacuri, Parcuri şi Agrement Bucureşti (ALPAB), care va realiza acest proiect, va achiziţiona un vaporaş turistic de agrement, alimentat cu celule fotovoltaice, 33 de echipamente de wind surf, 30 de echipamente de kite-surf, dar şi 40 de caiace şi 100 de bărcuţe şi hidrobiciclete.

Clădirile pentru servicii şi sistemele de biciclete vor fi alimentate cu energie solară, la fel ca și vaporașul.

http://www.b365.ro/pasarela-pietonala-c...27968.html

 


Re: Sectorul 1 George

cea mai mare bataie de joc...auzi, 1 an studiul de fezabilitate...ia faceti voi o demonstratie sub nasul lui Oprescu si intr-o luna pasarela aia e gata... :idea:

 


Re: Sectorul 1 andrei11

Voi pricepeti fraza asta, ca eu nu !
<< Doi adolescenţi au suferit arsuri grave, joi după-amiază, după ce au fost electrocutaţi pe strada Elena Vacarescu, la podul CFR. Tinerii au urcat pe pod, cu biciletele, în ciuda faptului că nu aveau voie. Ei s-au apropiat la aproximativ un metru distanţă de cablurile care alimentau linia ferată.>>

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 32
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2292 forum members have written 421600 posts in 5252 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use