MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Stiri despre proiect

1308 posts, 522112 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 94
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: M5 Drumul Taberei - Universitate Utilizator anonim

Proiectul de metrou Drumul Taberei a fost adoptat de consilierii generali

Consilierii Generali ai Municipiului București au aprobat, vineri, Planul Urbanistic Zonal pentru realizarea Liniei 5 de metrou, care va străbate cartierul Drumul Taberei.

Proiectul de metrou Drumul Taberei a trecut de votul consilierilor generali cu 31 de voturi în favoare.

Potrivit hotărârii, noua linie de metrou va avea trei tronsoane și 13 stații. Astfel, tronsonul 1 este cuprins între Drumul Taberei (stadionaul Steaua) și Răzoare, și deservește ansamblul de locuințe din Ghencea-Drumul Taberei. Tronsonul va fi cuprins între Răzoare și Eroilor , iar ultimul tronson va fi realizat în Eroilor și Universitate.

Conform proiectului Linia 5 metrou va cuprinde 13 stații: Râul Doamnei, Valea Ialomiței, Brâncuși, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Drumul Taberei 34, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor 2, Hasdeu, Cișmigiu și Universitate.

http://b365.ro/news/proiect...-generali/€

 


Re: M5 Drumul Taberei - Universitate Gentoo

Constructorul tronsonului de metrou Drumul Taberei - Haşdeu va fi selectat în prima parte a anului 2011, miercuri fiind deschise ofertele financiare ale celor şase consorţii preselectate, a declarat directorul general al Metrorex, Gheorghe Udrişte.
“Pentru tronsonul Drumul Taberei - Haşdeu au rămas şase consorţii să depună oferte şi după ce vom şti exact ofertele finale, peste circa două luni vom finaliza analiza, iar în prima parte a anului 2011 vom semna contractul, urmând să începem lucrările atât pe acest tronson cât şi pe tronsonul mai mic, care include staţia şi depoul de la Valea Ialomiţei, al căror constructor va fi selectat până la sfârşitul lunii noiembrie”, a spus Gheorghe Udrişte.
 
Acesta a precizat că lucrările la structura de rezistenţă, tunele şi staţii vor dura 2,6 ani, urmând ca, în anii viitori, să fie organizate licitaţiile şi pentru instalaţii, iar peste 5 ani să se poată circula pe magistrala Drumul Taberei - Haşdeu.
Udrişte a menţionat că există finanţare pentru acest tronson, inclusiv pentru achiziţia a 21 de trenuri, banii provenind dintr-un împrumut BEI în valoare de 395 milioane euro, restul sumei până la 800 milioane fiind asigurat de la bugetul de stat.
Dintre cele şase consorţii precalificate, doar patru au depus oferte finale, celelalte două - PORR-Technobau şi Max Bogl - renunţând să mai depună oferta finală.
Compania elenă Aktor a propus un preţ de 1,009 miliarde lei şi un termen de execuţie de 25 de luni, consorţiul Astaldi- FCC- Delta ACM - AB Construct au solicitat un preţ de 918 milioane lei, un preţ alternativ de 904,32 milioane lei şi un termen de execuţie de 25 de luni, consorţiul Strabag - Straco a oferit termen de execuţie de 30 de luni, la un preţ de 1,94 miliarde lei, în timp ce consorţiul Dogus - Gulermak- Moscovskii Metrostroi a oferit 1,07 miliarde lei ca preţ, iar ca ofertă alternativă - 1,01 miliarde lei, şi un termen de execuţie de 22 de luni.
Potrivit Metrorex, oferta cea mai bună va fi selectată după criteriul 60 la sută preţ şi 40 la sută oferta tehnică.


Agerpres€

 


Re: Stiri, proiecte, perspective elloyy

BUCUREŞTI (MEDIAFAX)
Un număr de patru consorţii şi firme au depus oferte finale la licitaţia pentru construcţia magistralei 5 de metrou, tronsonul Râul Doamnei-Haşdeu, urmând ca în aproximativ două luni să fie desemnat câştigătorul.
Consorţiul Dogus (Turcia) - Gulermak (Turcia) - Moscovskii-Metrostroi (Rusia) - Salini (Italia) a depus o ofertă de 1,076 miliarde lei şi un timp de execuţie de 22 luni.
Asocierea formată din Strabag (Austria) şi Straco Grup (România) a depus o ofertă de 1,94 miliarde lei şi un timp de execuţie de 30 luni.
Asocierea Astaldi (Italia), FCC (Portugalia), Delta ACM (România) şi AB Construct a venit cu o ofertă de 918,93 milioane lei şi o durată de execuţie de 25 de luni.
Compania Aktor din Grecia a prezentat o ofertă de 1,009 miliarde lei, cu un timp de execuţie de 25 de luni.
Totodată, consorţiul din care face parte Dogus a mai depus o ofertă alternativă, de 1,011 miliarde lei şi o durată de execuţie de 22 luni, şi asocierea din care face parte Astaldi o ofertă alternativă de 904,32 milioane lei şi o durată de 22 luni.
Toate preţurile sunt exprimate fără TVA. Proiectul va fi finanţat de Banca Europeană de Investiţii.
În prima fază a licitaţiei au depus oferte 18 consorţii şi firme, din care s-au precalificat şase, pentru ca la sfârşit doar patru asocieri să depună ofertele finale.
"Ofertele finale sunt în curs de analiză şi preconizăm că la începutul anului vom avea contractele semnate, atât pentru lotul Râul Doamnei-Haşdeu, cât şi pentru lotul staţia şi depoul Valea Ialomiţei. În mai puţin de cinci ani cred că putem circula şi sper să găsim acei constructori care să lucreze bine", a declarat directorul general al Metrorex, Gheorghe Udrişte.€

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate Utilizator anonim

Primul tronson din Metroul de Drumul Taberei, adjudecat. Următorul, în această lună
Lotul 2, Parc Drumul Taberei - Academia Militară a fost atribuit, în decembrie, unui consorţiu, însă rezultatul licitaţiei este contestat în instanţă de ceilalţi competitori.

Contractul de construcţie a Lotului 2 din Metroul de Drumul Taberei(Parc Drumul Taberei – Academia Militară) a fost adjudecat de către un consorţiu, însă atribuirea a fost contestată în instanţă de ceilalţi concurenţi, a declarat, pentru Money.ro, Gheorghe Udrişte, directorul Metrorex. Acesta nu a dorit să precizeze cine este câştigătorul, mulţumindu-se să spună că primul termen de judecată este în februarie. „Din cele şase consorţii care au depus oferte am desemnat un câştigător, luna trecută însă imediat patru dintre perdanţi au contestat rezultatul licitaţiei şi ne aşteptăm să depună şi al cincilea. Aşteptăm răspunsul instanţei”, arată oficialul Metrorex.

http://www.realitatea.net/primul-tronso...89848.html€

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate Utilizator anonim

Momentan se incurca in termene si contestatii, sa speram ca nu se lungesc prea mult pentru ca lunile urmatoare sa se poata da "primul tarnacop"...  :P

http://b365.ro/news/termenu...a-in-2012/

 


Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate ByOnu

http://www.ziarulring.ro/stiri/23519/me...judecatori
Metroul spre Drumul Taberei, amanat un an de judecatori
CONTESTATIE. Metrorex va incerca sa reprogrameze termenul fixat de instanta


O nouă linie de metrou în Drumul Taberei pare să fie doar o glumă pentru unii judecători din Capitală, care ignoră cu desăvârşire gravele probleme pe care le întâmpină bucureştenii în trafic. Magistraţii au dat, în cazul a două procese de contestare a licitaţiei de lucrări, primul termen de judecată în ianuarie 2012.

Licitaţia pentru lotul al doilea de lucrări la linia de metrou Drumul Taberei, ce cuprinde tronsonul Romancierilor - Valea Ialomiţei, a fost finalizată, iar contractul - atribuit încă de luna trecută, însă patru dintre cei şase participanţi au depus contestaţii în instanţe. Problema este că, potrivit directorului Metrorex, Gheorghe Udrişte, termenele de judecată sunt date pentru… anul viitor. “Două dintre procese au primit primele termene din partea instanţei în ianuarie 2012. Noi am cerut reprogramare şi pentru unul dintre ele am obţinut pentru luna februarie anul acesta. Probabil că ni se va aproba şi pentru celălalt proces pentru că, în alt caz, acest lucru ar însemna amânarea lucrărilor cu un an“, ne-a spus acesta.

Contestaţie cu şmecherie
Firmele contestatare puteau să se plângă la Consiliul Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor (CNSC), care ar fi dat mai rapid o soluţie, însă au preferat să meargă direct în instanţă: “Firmele au ocolit în mod deliberat CNSC pentru că cine pierde acolo ar trebui să plătească o amendă foarte mare”, ne-a declarat Udrişte. Şeful Metrorex a adăugat că licitaţia pentru primul lot, ce cuprinde tronsonul Râul Doamnei – Hasdeu, va fi finalizată în această lună şi, dacă instanţele vor înţelege importanţa proiectului, lucrările vor putea începe în luna martie.

“Cel care pierde licitaţia are grijă să facă o contestaţie în instanţă, după care intră la negocieri cu câştigătorul: cât să-i dea din lucrare, dacă va lucra, dacă nu va lucra. Ei ştiu că se prelungesc aceste procese şi orice câştigător vrea să deruleze rapid contractul.” , Traian Băsescu, preşedintele României



http://www.click.ro/actualitate/bucures...89907.html
Metroul spre Drumul Taberei, amânat din cauza birocraţiei

Visul bucureştenilor din cartierul Drumul Taberei de a avea metrou se transformă, pe zi ce trece, în coşmar. Patru din cele şase firme care au participat la licitaţia pentru atribuirea lotului al doilea de lucrări, pe tronsonul Romancierilor – Valea Ialomiţei, au contestat în instanţă procedura.
Nenorocirea şi mai mare este că termenul de judecată ale procesulor de contestare a licitaţiei au fost stabilit de instanţă pentru luna ianuarie a anului 2012. Acest lucru înseamnă că primele săpături pentru cea de-a cincea magistrală de metrou, Universitate-Drumul Taberei, se vor amâna cel puţin un an. Directorul general al Metrorex, Gheorghe Udrişte, a declarat că reprezentanţii companiei au cerut instanţei reprogramarea proceselor pentru a câştiga timp important. „Pentru unul dintre ele am obţinut reprogramarea pentru luna februarie anul acesta. Probabil că ni se va aproba şi pentru celălalt proces pentru că, în alt caz, acest lucru ar însemna amânarea lucrărilor cu un an“, a declarat Udrişte citat de ziarul Ring.

Licitaţia pentru atribuirea lucrărilor de realizare a primului tronson din magistrala a cincea, Râul Doamnei-Hasdeu, va fi finalizată în această lună.
Magistrala a cincea va avea 24 de staţii şi pentru realizarea ei se va investi peste 1 miliard de lei.€

 


Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate George

Metrorex demareaza licitatia pentru Eroilor - Iancului!

http://www.romanialibera.ro/actualitate ... 13256.html

Iata ca celalalt film incepe sa capete concretete!
Sunt foarte entuziasmat de acest anunt! Cu toate poticnelile si amanarile care pot aparea, iata ca in momentul de fata exista perspective certe de dezvoltare a metroului din Bucuresti!
Desigur, pe mine, care locuiesc in Dr. Taberei, ma intereseaza foarte mult primul tronson, dar in realitate linia nu are utilitate deplina decat daca asigura legatura est - vest, pe sub bulevardele Kogalniceanu, Elisabeta, Carol I si P. Protopopescu, pe la Universitate.
O sa vedeti (ma rog, probabil dupa 2016....) ca va fi cea mai aglomerata linie din Bucuresti, va bate M2! :D

 


Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate cornel001

Metrorex dă 2,8 miliarde lei pentru Magistrala 5 de metrou, tronsonul Eroilor – Piaţa Iancului

Metrorex a lansat procedura de licitaţie pentru tronsonul Eroilor – Staţia Piata Iancului, de pe magistrala 5. Magistrala 5 ar trebui să unească Drumul Taberei de Pantelimon, până în 2015.

Compania este dispusă, conform anunţului de pe siteul de licitaţii, să plătească 2,8 miliarde lei, cu tot cu TVA, pentru lucrările de construcţie de tuneluri, puţuri şi pasaje subterane, staţie de metrou şi servicii de proiectare tehnică pentru infrastructura de transport. Lucrările ar urma să dureze 30 de luni de la atribuirea contractului, care ar trebui să aibă loc în luna noiembrie a acestui an
.............

http://b365.ro/news/metrore...-iancului/

Daca asa stau lucrurile, poate ar trebui redenumit titul acestui topic cu Eroilor in loc de Universitate, iar stirea de fata mutata in alt topic cu titlul Discutii generale: M5 Eroilor - P-ta Iancului.€

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate sab

Chiar daca informatia a "transpirat" de cateva zile, acum este oficial..
http://www.metrorex.ro/_read164-1

19 ianuarie 2011
S.C. METROREX S.A. a publicat anuntul de intentie pentru proiectul „Magistrala 5 – Drumul Taberei – Pantelimon. Tronsonul Eroilor – Statia Piata Iancului” avand ca obiectiv executia structurii statiilor si interstatiilor (galerii si tunele) de metrou ceea ce va permite dupa dotarea completa, punerea în functiune a acestui tronson. Sectiunea va putea rezolva preluarea fluxului de calatori si va descongestiona traficul general din centrul orasului prin diminuarea numarului de autoturisme si vehicole de transport în comun.
Valoarea estimata a contractului este de 2.260.000.000 lei, finantarea urmand a fi asigurata din alocatie de la bugetul de stat si credit extern.
Durata estimata a contractului este de 30 luni începand de la data adjudecarii contractului.

De aici sa intelegem ca nu mai exista un tronson distinct Eroilor-Universitate (desi toate planurile si informatiile publicate pana acum se refereau la Dr Taberei-Universitate si ca acum se va face direct Eroilor-Iancului (adica acesta este M5T3) ?
Remarcati exprimarea de mare rafinament "VEHICOLE"... :lol:

 


Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate aztec

Citat din Gandul

http://www.gandul.info/news/cat-costa-s...ui-7903929


Construcţia tronsonului de metrou care va lega Drumul Taberei de Pantelimon - magistrala 5 - capătă contur. Metrorex a publicat anunţul de intenţie pentru segmentul Eroilor-Piaţa Iancului, având ca obiectiv execuţia structurii staţiilor şi a galeriilor şi tunelelor de metrou.

"Secţiunea va putea rezolva preluarea fluxului de călători şi va descongestiona traficul general din centrul oraşului prin diminuarea numărului de autoturisme şi vehicule de transport în comun", au declarat oficialii Metrorex. Valoarea estimată a contractului este de 2,26 miliarde lei, adică circa 530 milioane euro, finanţarea urmând să fie asigurată din alocaţie de la bugetul de stat şi credit extern. Durata estimată este de 30 luni, începând de la data adjudecării contractului. Data prevăzută pentru începerea procedurilor de adjudecare este 1 noiembrie 2011, potrivit anunţului postat pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice.
publicitate

Câştigătorii pentru tronsonul Râul Doamnei-Hasdeu, anunţaţi în curând

În luna noiembrie a anului trecut, un număr de patru consorţii şi firme au depus oferte finale la licitaţia pentru construcţia tronsonul Râul Doamnei-Hasdeu, tot de pe Magistrala 5, iar câştigătorii urmează să fie anunţaţi în curând. Consorţiul format din firmele Dogus, din Turcia, - Gulermak, tot din Turcia, - Moscovskii-Metrostroi din Rusia - Salini, din Italia, a depus o ofertă de 1,076 miliarde lei şi un timp de execuţie de 22 luni, potrivit Mediafax.

Asocierea formată din Strabag (Austria) şi Straco Grup (România) a depus o ofertă de 1,94 miliarde lei şi un timp de execuţie de 30 luni. Asocierea Astaldi (Italia), FCC (Portugalia), Delta ACM (România) şi AB Construct a venit cu o ofertă de 918,93 milioane lei şi o durată de execuţie de 25 de luni. Compania Aktor din Grecia a prezentat o ofertă de 1,009 miliarde lei, cu un timp de execuţie de 25 de luni. Consorţiul din care face parte Dogus a mai depus o ofertă alternativă, de 1,011 miliarde lei şi o durată de execuţie de 22 luni, şi asocierea din care face parte Astaldi, o ofertă alternativă de 904,32 milioane lei şi o durată de 22 luni.

Grupul turc Dogus este activ în şapte sectoare de activitate, respectiv servicii financiare, auto, construcţii, media, turism, real-estate şi energie. În România, grupul este prezent prin GE Garanti Bank, care a preluat în acest an operaţiunile sucursalei locale a Garanti Bank International.

Gulermak, cealaltă companie din Turcia, are o experienţă de 50 ani în domeniul industrial şi al construcţiilor. Compania Moskovsky Metrostroy, înfiinţată în 1931, este una dintre cele mai mari companii de construcţii din Rusia, fiind implicată în construcţia liniei de metrou din Moscova. Salini Costruttori este un grup industrial italian specializat în proiecte de construcţii de dimensiuni mari, fiind al treilea contractor general din Italia.€

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Stiri despre proiect Utilizator anonim

Prima stație de metrou de pe Magistrala 5, Valea Ialomiței: consultanță de 1,8 milioane euro.

Asocierea româno-franceză Metroul SA-Systra SA este responsabilă de asigurarea asistenței tehnice pentru galeria de legătură, stația și depoul Valea Ialomiței de pe tronsonul Pantelimon-Universitate.
Pentru aceste servicii, Metrorex SA va plăti consorțiului 6 milioane lei plus TVA.

Recent, Metrorex SA a lansat procedura de licitaţie și pentru tronsonul Eroilor – Staţia Piata Iancului, de pe magistrala 5 de metrou care ar urma să unească Drumul Taberei de cartierul Pantelimon, până în 2015.

Compania va achita 2,8 miliarde lei, cu tot cu TVA, pentru lucrările de construcţie de tuneluri, puţuri şi pasaje subterane, staţie de metrou şi servicii de proiectare tehnică pentru infrastructura de transport. Lucrările ar urma să dureze 30 de luni de la atribuirea contractului, care ar trebui să aibă loc în luna noiembrie a acestui an.

Persoanele care locuiesc în Drumul Taberei vor putea ajunge mai repede în centrul orașului și cu ajutorul pasajului rutier de la Răzoare, proiect ce a fost aprobat joi de Primăria Capitalei în ședința de Consiliu General. Acesta ar urma să facă legătura rutieră între Drumul Taberei și Eroilor pe deasupra liniei de metrou de pe magistrala 5.

http://b365.ro/news/consult ... oane-euro/€

 


Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate ionescu63

Metrorex a selectat consorţiul condus de Astaldi pentru construcţia Magistralei 5, Aktor a contestat

http://www.zf.ro/mediafax-biz-exclusiv/...at-7995631€

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri despre proiect Utilizator anonim

Muzeu la noua staţie de metrou de la Universitate, pe traseul magistralei 5.
Vestigiile descoperite în toamna anului trecut, în cadrul sitului arheologic, odată cu lucrările la viitoarea parcare subterană din zona Universităţii, nu va afecta traseul magistralei 5 de metrou care ar urma să lege cartierele Drumul Taberei şi Pantelimon. Mai mult, zidurile vor fi conservate pentru a putea fi privite de călători.


Conform istoricilor și arheologilor consultați de B365.ro, vestigiile găsite în timpul săpăturilor la viitoarea parcare subterană de la Universitate ar putea proveni fie de la temeliile Bisericii Sfântul Sava, refăcută de Constantin Brâncoveanu și demolată în jurul anului 1870, fie de la zidurile unor pivnițe boltite, deasupra cărora tronau odată case boierești.

“Vestigiile de la Universitate ne afectează puţin pentru că noi trecem cu tunel în zona stației. Chiar dacă vor fi niște întâlniri în zona vestigiilor, vom încerca să realizăm un punct muzeal sau ceva de genul acesta astfel încât vestibulul stației să aibă rezervat un loc pentru ceea ce intră la interferența dintre vestigiile respective și stația de metrou. Le vom conserva pentru a putea fi văzute de public. Costurile de încastrare sunt minime și nu afectează în niciun fel valoarea proiectului”, a precizat pentru B365.ro Gheorghe Udrişte, directorul general al Metrorex SA.

Printre vestigiile descoperite în cadrul sitului arheologic se află oase, fragmente de ceramică și ziduri de cărămidă, o parte din acestea urmând să fie încastrate în mini-muzeul ridicat în staţia de metrou de la Universitate, deasupra peronului, în zona aparatelor de taxare. “Rămâne de văzut exact ce intră în zona de interferență cu stația. Din informațiile pe care le avem, vestigiile nu ar intra mult în zona de influență a liniei metroului. Vestigiile se vor vedea din vestibul”, a adăugat Udrişte.

Magistrala 5 de metrou între Drumul Taberei şi Pantelimon va fi realizată, din punct de vedere tehnic, din trei artere: Râul Doamnei-Eroilor (11 staţii), Eroilor-Piaţa Iancului (8 staţii)şi Piaţa Iancului-Pantelimon(7 staţii).

Potrivit conducerii Metrorex SA, până acum, compania a atribuit contractele pentru staţia şi depoul Valea Ialomiţei şi pentru porţiunea cuprinsă între Râul Doamnei – Eroilor, însă acestea au fost contestate în instanţă. Pentru primul tronson de la Valea Ialomiţei, primul termen de judecată va avea loc săptămâna viitoare, deşi iniţial fusese programat pentru 2012. “Eu zic că suntem în linie dreaptă chiar dacă avem contestații de la cei care au fost nemulțimiți că n-au câștigat. Judecătorii s-au autosesizat și au reprogramat și săptămâna viitoare avem primul termen la proces când se va judeca pe fond”, a precizat Udrişte pentru B365.ro. În acest caz, contractul a fost atribuit consorţiului format din Max Bogl Germania-Max Bogl România.

Lucrările ar putea începe peste 2 luni şi vor dura 2 ani
Pentru porţiunea de la Râul Doamnei la Eroilor, câştigătorul licitaţiei a fost desemnat consorţiul format din asocierea Astaldi (Italia) -FCC  (Portugalia) – Delta ACM România – AB Construct care a propus o ofertă financiară de 918,93 milioane lei şi o durată de execuţie a lucrărilor de 25 de luni. “În circa două luni ar putea să înceapă lucrările, după ce se termină cu contestațiile în instanță. Putem vorbi de 2015 ca termen de punere în funcțiune cu călători”, a apreciat directorul general al Metrorex SA.

De la Eroilor la Piața Iancului, conducerea companiei susţine că se află în faza în care trebuie să pregătească proiectul tehnic preliminar și caietele de sarcini pentru execuția lucrărilor de structură. “Anticipăm că, în această toamnă, poate către sfârșitul anului, să putem să lansăm licitaţia de execuție și pe tronsonul Eroilor-Piața Iancului. Costurile sunt cam tot un miliard de lei pentru că e tot cam atâta lungime cu tronsonul Eroilor-Râul Doamnei”, a specificat Udrişte.

Pentru traseul cuprins între Universitate şi Pantelimon, Metrorex SA susţine că nu are deocamdată finanţarea asigurată, fiind doar în pregătire pentru cu Ministerul Transporturilor și Ministerul de Finanțe pentru a contracta un împrumut. “Este hazardant să avansăm acum niște termene de finalizare a lucrărilor în această porţiune. De asemenea, nici pentru tronsonul Piața Iancului-Pantelimon încă nu avem termene și bani”, a conchis Udrişte.

http://b365.ro/news/muzeu-l ... stralei-5/€

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri despre proiect Utilizator anonim

Grecii de la Aktor contestă licitaţia prin care a fost câştigat tronsonul de metrou Râul Doamnei-Haşdeu.
Consorţiul format din Astaldi (Italia), FCC (Spania), Delta ACM şi AB Construct (România) a fost selectat de Metrorex pentru a construi tronsonul de metrou Râul Doamnei-Haşdeu (Magistrala 5) pentru 215 mil. euro şi o durată de execuţie de 25 luni, dar firma Aktor din Grecia a contestat licitaţia.

Aktor a depus la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor două contestaţii semnate în numele său de două case de avocatură diferite, au declarat surse din Metrorex, citate de Mediafax, informează Dailybusiness.ro. Pe lângă deficienţele de la oferta tehnică, compania grecească a schimbat pe parcursul licitaţiei si oferta financiară, lucru nepermis de legislaţia românească, au precizat sursele.

Informaţia a fost confirmată de grupul italian, care are o participaţie de 39% în cadrul consorţiului, Astaldi precizând că lucrările ar putea începe în a doua jumătate a anului. Construcţia magistralei de metrou va fi finanţată de la buget şi de Banca Europeană de Investiţii, iar in prima fază a licitaţiei au depus oferte 18 consortii si firme, din care s-au precalificat şase, pentru ca la sfârşit doar patru asocieri să depună ofertele finale.

http://b365.ro/news/grecii- ... ei-hasdeu/€

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 94
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2301 forum members have written 422620 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use