MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5449 posts, 1082460 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 390
 
 

📖 Pagination options
  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex Dr2005

Trenurile de acces / retragere circulă cu călători (numai duminică merg goale, că e închisă stația Pantelimon).

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Am inteles ca nu se retrag goale, ci iau si calatori. Intrebarea mea era daca in conditii normale, deci cand nu se retrag la depou, exista trenuri directe D2-Pantelimon.
Inteleg ca nu, exista doar IVA care circula in regim dus-intors. Iar daca exista vreun BM pe care scrie Pantelimon el se retrage la depou, nu se intoarce ulterior la D2.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex Dr2005

Într-o vreme circula un tren din 4 la Pantelimon... mi se pare o soluție mai bună, fără să se mai țină o echipă de mecanici în plus.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex sab

Are cineva idee ce s-a intamplat cu pamantul excavat la constructia metroului ?

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex Gabi23

Astazi dimineata trecerea prin pasajul subteran de la Basarab includea si un mic dush.  Cel mai probabil era sparta o teava de deasupra, si toata apa era siroaie pe granitul de jos. Interesant ca scarile rulante nu aveau nimic, si nici lampile de iluminat, desi apa era la cativa cm de ele.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex ByOnu

Oameni buni, calmati-va, nu va mai chinuiti atat cu M5 care conform Metrorex este deja gata ... macar pe straini sa-i mai mintim si noi ca la bietii romani nu mai tine! :lol:

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex GAC

Azi am trecut cu metroul de mai multe ori prin zona Timpuri Noi Mihai Bravu. De fiecare data, trenul a mers destul de incet pe la cele doua incrucisari (cam 30Km/h), oare s-a intamplat ceva, ca alte dati nu erau probleme, se mergea destul de repede pe respectivele incrucisari, mai ales cand iesea trenul din statie spre Republica.
Daca imi aduc aminte bine, macazele au fost schimbate de vreo 2-3 ani, chiar nu vad ce probleme ar putea avea macaze noi.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex Dominatrix

Incrucisarea de la Mihai Bravu e noua, fiind montata acum cativa ani cand s-a circulat pe un singur fir intre Mihai Bravu si Dristor, cand s-a lucrat la Nicolae Grigorescu la racordarea liniei dinspre Catelu.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex Dr2005

La fel de încet se circulă între Gara de Nord și Victoriei, iar BM-urile se balansează lateral destul de mult... probabil s-a uzat linia (oare de la ce? :evil: ) .

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex mindmasster

De ceva vreme se circula incet intre Gara si Victoriei , mai ales cand trenul iese din statie .

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex Dominatrix

aici[/url:1kobqtwn]":1kobqtwn]
Utilizator anonim wrote:
Pacat totusi de M4 desi sper la o minune pana la urma  :P

Pacat? N-ai putea sa fi mai explicit? Ce vezi tu asa de rau prin conservarea si pastrarea intr-un fel sau altul de material rulant care face parte din istoria si prezentul metroului bucurestean? Stiti macar ca in Londra se mai foloseste si in prezent "73-Stock" (trenuri din 1973) si nimeni nu se plange in halul asta. De statii lasate in paragina si magistrale neterminate uitam repede, nu? De unde atata ura pentru niste trenuri care isi fac treaba de ~35 ani? Si ma mira ca aceasta fraza vine de la un fan al tranportului. Sa-mi fie cu iertare, dar mai era cineva care spunea "ce bine ar fi ca in Bucresti sa fie numai autobuze Citaro, troleibuze x, metrouri BM, etc". Astfel de fraze nu prea au cum sa iasa pe gura unui fan al transportului. DIVERSITATEA este cea care face transportul interesant si frumos in felul lui, farmecul tranportului in asta sta. Noi fanii tocmai ca trebuie sa ne protejam istoria, nu sa speram ca trenurile vechi inca functionale sa ajunga cat mai repede la casat, care e logica? [/quote:1kobqtwn]In primul rand, la Londra intretinerea e alta deci comparatiile de acest gen sunt inutile. IVA sunt uzate si moral, si fizic si nu mai pot rezista la infinit. Au rezistat atat fiindca au fost carpite si para-carpite. S-ar fi putut face ceva mai bun cu ele daca se dorea? Posibil, dar sa nu uitam ca au existat experimente de modernizare care au iesit prost, cazul ramelor albastre este poate cel mai elocvent. Blocarile pe care le faceau in traseu nu aveau legatura cu Bombardier si interesul de a aduce asa ceva. In legatura cu istoria da-mi voie sa iti raspund tot cu un citat
ISTORIA NU NE TINE DE FOAME.  
Tezele Tapului (anii '90).
La asta se rezuma totul. E adevarat ca diversitatea e importanta din prisma pasionatilor de transport in comun, dar omogenitatea parcului e un lucru mult mai bun din prisma intretinerii, mentenantei si a cheltuielilor de exploatare. Iar a tine "artificial" in viata niste trenuri vechi doar de dragul istoriei, prin re-folosirea de piese de la casari si "chelirea" altor trenuri prin canibalizare de piese, mi se pare absurd. Da, sunt de acord, 2-3 ar trebui pastrate la un muzeu, dar cu restul nu mai ai ce face. Deci la casat cu ele.

E adevarat ca Bombardierele nu mai pot fi reparate cu barosul de nea' Ilie de la scularie, asa cum se facea cu IVA, dar asta nu e vina trenurilor. E adevarat ca au existat si probleme de incompatibilitate cu infrastructura, dar asta e vina celor care au comandat trenurile, nu scade cu nimic calitatea produsului Bombardier. Idem si cu lipsa aerului conditionat si problemele cu sistemul ATO. Sa nu incurcam lucrurile.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex ByOnu

Dominatrix wrote:
...Daca te referi la mine...


Nu, nu ma refeream la tine, ci la M. Andrei. ;) Dar sa fiu inteles, nu am nimic cu nimeni, pur si simplu comentez pe baza unui comentariu, nimic mai mult.

In ultimul mesaj m-am referit strict la M4 unde am adus niste argumente, cum ca IVEle sunt capabile sa mai transporte calatori mult si bine, deci de ce sa fortam "noi" limita (prin a cere scoaterea lor din circulatie - comentariul lui Andrei) acolo unde NU este nevoie. Asta a fost tot. ;)

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Eu m-am plimbat cu vagoane "Dimitrov" ( la CFR ) cand eram deja mare, prin anii '80. Am avut tot pana in anii '90 un frigider antic rusesc care nu vroia sa se strice in ruptul capului, l-am aruncat de bun.
Stiu ca nu e voie sa se compare "mere" cu  "struguri" dar termenele la care se caseaza noile achizitii suna a consumism 100 % . Pai daca nu aruncam la gunoi un metrou / autobuz Mercedes dupa 10 - 12 ani, saracii producatori unde sa-si mai vanda marfa ?
Parerea mea, nu vreau sa jignesc pe nimeni  :shock:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex Dominatrix

Da, este adevarata partea cu consumismul. Taica-meu are un Mercedes fabricat in anii '70 (pe motorina, nu stiu exact modelul) care merge si acum. Nu e modern, nu e foarte confortabil, dar tehnic nu are nici pe  :evil: 'ul. In ziua de azi, daca iti crapa o piesa la masina ai sansa sa-ti spuna ca e prea veche si ca mai bine iti cumperi alta masina, iar daca ai noroc gasesti piesa pe la un targ sau un mecanic "strangator", dar si atunci s-ar putea sa te coste cat nu face. Asa e in aceasta mizerie numita societate de consum, dar n-avem ce face, trebuie sa ne adaptam. Nimic nu se mai face acum sa tina foarte mult timp, dar haideti sa nu alunecam in extrema cealalta. Metrourile Bombardier ar trebui sa reziste 30-35 de ani. La noi, haideti sa zicem ca vor rezista 25, din cauza intretinerii. Dar 10-12 in nici un caz.

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 390
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422376 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use