Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar București

 

Topic: Discuții generale

129 posts, 62968 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale rizzuh

100m este zona de protectie, se poate construi in acea zona numai cu acordul CFR Infrastructura. In localitati nu s-a respectat prea mult zona de protectie, sunt zeci de mii de cladiri in zona de protectie.

 


Re: Discutii generale shoppy

Eu tineam minte ca este doar 50m si doar daca terenul este in proprietatea CFR Infra(deci nu se aplica pe drumuri publice si proprietati private), pentru M800 blocul nou de la Pasajul Constanta este la 30m iar blocurile Belvedere de la Pipera sunt la 50m.
Dupa scandalul cu fostul Pasaj Miorita singurul nume credeibil este "Pasaj CF suprateran M800 km 5 + 900m".

 


Re: Discutii generale mafteiu

Unde avea capat trenul de Oltenița înainte de deschiderea Titan Sud H. în '85 sau '86?

 


Re: Discutii generale rosetti61

Tot acolo pana sa se construiasca gara noua; pana in 1975 a existat Gara Titan ca punct terminus, in zona intersectiei Vergului cu Morarilor, statie desfiintata odata cu lucrarile de sistematizare din zona, la Republica era doar o halta - 23 August.

 


Re: Discutii generale mafteiu

Multumesc, @rosetti61
Ești o adevărată enciclopedie!

 


Re: Discutii generale andrei11

mafteiu wrote:
Unde avea capat trenul de Oltenița înainte de deschiderea Titan Sud H. în '85 sau '86?

Trenurile de călători s-au limitat la intersecția str Industriilor cu str Lăzăreni, n-au ajuns niciodată la  intersecția Vergului cu Morarilor !

 


Re: Discutii generale rosetti61

Eu am zis unde au circulat inainte de a se deschide noua gara. Pe perioada lucrarilor era de inteles sa aibe terminus temporar in aval de Republica.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale Utilizator anonim

CFR SA a obținut finanțare europeană pentru prima etapă de modernizare a Complexului Feroviar București


CFR SA anunță în prezentul comunicat, că împreună cu Agenția Executivă pentru Inovare și Rețele (INEA) au semnat acordul de finanțare, în valoare de 4.275.864 euro, pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru Modernizarea liniilor și instalațiilor din Complexul Feroviar București (605,7 km), obiectiv care implică realizarea studiului de fezabilitate, precum și elaborarea documentațiilor de aprobare a indicatorilor tehnico-economici, exproprieri, pregătirea caietelor de sarcini, a documentației de achiziție pentru lucrări de proiectare și servicii de consultanță.
♦ Valoarea totală a proiectului este de 5.030.428 euro, din care 4.275.864 euro (85%) valoarea eligibilă acordată de Fondul de Coeziune prin Mecanismul pentru Interconectare a Europei – CEF Transport, iar 15 % de la Bugetul de Stat.

Strategia CFR SA pentru modernizarea Complexului Feroviar București cuprinde următoarele zone de analiză/dezvoltare:
✅ Complexul Feroviar București Nord – 156,055 km
✅ Inelul Feroviar al Municipiului București – 316,323 km
✅ Conexiunile cu Inelul Feroviar București – 133,348 km.

Proiectul de modernizare a infrastructurii feroviare aferente Complexului Feroviar București reprezintă o oportunitate pentru a regândi funcțiunile unui spaţiu dinamic, legat atât cu oraşul şi locuitorii săi, dar şi cu marile oraşe din ţară şi Europa şi a-l valoriza ca unul din cele mai importante noduri feroviare din regiunea de sud-est a Europei. Obiectivul principal al lucrărilor de modernizare este creşterea atractivităţii/competitivităţii transportului feroviar, prin îmbunătăţirea calităţii serviciilor pentru călători şi pentru marfă, concomitent cu îmbunătăţirea siguranţei în exploatare.

‼ Complexul Feroviar București face legătura între ramura nordică a Coridorului Rin-Dunăre (Constanța – București – Brașov – Sighișoara – Simeria – Arad – Curtici – Lokoshaza), ramura sudică a Coridorului Rin-Dunăre (Arad – Craiova – București) și alte secțiuni ale rețelei centrale TEN-T (București – Giurgiu, București – Ploiești – Focșani – Pașcani – Ungheni/Vadu Siret).

♦ O atenție specială se va acorda Complexului Feroviar București Nord care deservește cea mai mare parte a traficului feroviar actual. Restul infrastucturii feroviare din cadrul Complexului Feroviar București va fi, de asemenea, analizată pentru a identifica cererea potențială de trafic și funcționalitățile viitoare (noile servicii sub-urbane/peri-urbane de călători sau ca by-pass pentru traficul de marfă pe Inelul Feroviar București etc.) pentru fiecare linie/stație care face parte din Nodul Feroviar București, precum și strategia optimă de funcționare și exploatare a rețelei feroviare a Complexului Feroviar București, atât pentru trenurile de pasageri, cât și pentru cele de marfă.
♦ Modernizarea infrastructurii feroviare și implementarea unui Centru de Management al Traficului la nivelul Nodului Feroviar București vor reduce considerabil durata de traversare a Centurii Feroviare a Bucureștiului de către trenurile de transport marfă, asigurând un timp de parcurs mult mai redus și fără opriri, precum și un volum de mărfuri crescut față de situația actuală.
♦ Studiul de fezabilitate va identifica și prezenta opțiunea investițională optimă atât din punct de vedere tehnic, economic, cât și operațional pentru modernizarea liniilor și instalațiilor din Complexul Feroviar București, ținând cont de conformarea în relație cu standardele europene și cerințele tehnice de interoperabilitate la nivelul rețelei feroviare românești.

https://mobilitate.eu/cfr-sa-feroviar-bucuresti/

 


Re: Discutii generale Filip Rares

Se stie daca calea ferata ce merge paralel cu strada Ghetu Anghel si intra in incinta Faur mai este functionala/utilizata?

 


Re: Discutii generale george.crs

Buna ziua,

Sunt student, anul IV, Facultatea de Transporturi, in cadrul Universitatii Politehnica din Bucuresti, si am decis sa fac o lucrare de licenta cu titlul Trenul metropolitan Lujerului-Pipera.  Am creat un sondaj de opinie, cu timp scurt de completare (5 min aproximativ),  pentru a descoperii nevoile utilizatorului.
https://www.survio.com/survey/d/H6T4E9G5K0U8V2F5S



Multumesc, pentru timpul acordat!

 


Re: Discutii generale ByOnu

Despre haltele BASARAB si CARPATI.



 


Re: Discutii generale VMGP

De curiozitate, caile ferate industriale care sunt racordate la centura feroviara apartin CFR sau unei societati private?

 


Re: Discutii generale shoppy

Daca nu sunt strategice atunci apartin societatilor industriale pentru care au fost construite.

 


Re: Gara Obor (Gara de Est) - București radudd

Salut, tuturor!
Imi cer scuze ca postez "anapoda", insa nu am gasit (sau nu vad unde ar fi) o alta cale de a cauta ajutor intr-o problema.
Sper sa vada cineva binevoitor mesajul meu si sa-mi arate calea de urmat pentru ceea ce doresc.
Foarte pe scurt!
As vrea sa gasesc posibilitatea de a lua legatura cu cineva din personalul care administreaza activitatea mecanicilor de locomotiva care pornesc din Bucuresti Nord spre orasele apropiate.
Putin peste jumatatea lunii decembrie a avut lor un eveniment feroviar tragic la iesirea din Bucuresti, pe calea ferata.
Stiu doar ca a fost vorba despre o garnitura care plecase de ceva minute din Bucuresti Nord si se indrepta spre Ploiesti.
Cunosc persoana implicata in eveniment si din acest motiv as dori sa iau legatura cu unul dintre (sau cu amandoi) cei din echipa care conducea aceasta garnitura.
Doresc sa fie extrem de limpede faptul ca nu intentionez niciun fel de plangere sau orice altceva care sa le afecteze activitarea acestor mecanici de locomotiva.
Vreau, atat cat pot dansii relata, sa aflu ce au vazut inainte de impact. Vreau sa stiu care au fost ultimele clipe ale acestei persoane atat de dragi.
Va rog, ajutati-ma, astept un mesaj privat.
Multumiri!

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Complexul Feroviar București  • 
Choose destination

Since our 2296 forum members have written 422349 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use