Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Linia expres către Aeroport Henri Coandă - 100 (ex-783)

362 posts, 134466 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 26
 
 

📖 Pagination options
Re: Liniile expres pt Aeroport Henri Coanda (780 si 783) alchimistul

La asta nu m-as fi gandit, suna foarte bine. Dar cu traseul prin Bucuresti-Targoviste, Centura Odai si DN1. Si eventual cu un indicativ atipic, sa fie clara delimitarea de reteaua "clasica" de transport public. Mi-ar placea "Aerobus"

 


Re: Liniile expres pt Aeroport Henri Coanda (780 si 783) Celestin Draganescu

Sa-i spuna oricum, doar sa se faca.

 


Re: Liniile expres pt Aeroport Henri Coanda (780 si 783) adila

Daca o sa fie precum linia 783, adica full de navetisi, atunci mai bine lasa.

 


Re: Liniile expres pt Aeroport Henri Coanda (780 si 783) andrei11

# alch3mist ar fi catastrofal pe acolo, traseul cel mai bun este prin Gheorghe Ionescu Sisesti / Jandarmeriei.
Nu ai ce cauta pe centura, e inghesuiala maxima. Si da, sa fie cursa strict pentru aeroport. Fara nici o oprire intermediara. Aero Otopeni - M. Straulesti.

 


Re: Liniile expres pt Aeroport Henri Coanda (780 si 783) alchimistul

Andrei, e drept ca nu circul asa des pe portiunea aceea de centura si n-am prins-o aglomerata in trecut. Merge si pe Sisesti - Jandarmeriei, doar ca e un pic ciudat cu linie expres pe "bulevardul" Oaspetilor.
Dar exista info "din interior" pentru linia asta sau visam frumos "decat"?

 


Re: Liniile expres pt Aeroport Henri Coanda (780 si 783) andrei11

1) Acum sunt vise dar e o idee de unde pot sa se inspire cei interesati.
2) Centura e groaznica la anumite ore la Mogosoaia si la Otopeni.

 


Re: Liniile expres pt Aeroport Henri Coanda (780 si 783) Celestin Draganescu

In viziunea mea utopica, aceasta linie ar putea avea un traseu variabil, in functie de trafic pentru a asigura o legatura cat mai rapida intre OTP si M.

Nu sariti, stiu ca la RATB nu se va putea face asta in veci.

De asemenea, in perspectiva taxarii comune, ar fi frumos sa existe un bilet de 5 RON care sa permita RATB + M + Transfer Aeroport de la Straulesti.

 


Re: Liniile expres pt Aeroport Henri Coanda (780 si 783) andrei11

Celestin Draganescu wrote:
Nu sariti, stiu ca la RATB nu se va putea face asta in veci.

Si daca in loc de RATB vine o Soc. comerciala din Galati cu cateva autobuze si se ocupa de treaba asta ? Adica sa-si infiinteze Otopeniul propriul transfer Straulesti - Otopeni. Ce treaba are Otopeniul cu RATB - ul ?

 


Re: Liniile expres pt Aeroport Henri Coanda (780 si 783) Celestin Draganescu

Ehe...mari cuvinte graiesti tu! :))

Asta ar insemna o piata concurentiala, la care Primaria o sa spuna nu.

 


Re: Liniile expres pt Aeroport Henri Coanda (780 si 783) adila

La acest moment nici macar RATB nu are clienti pentru o linie dedicata, si asta in conditiile in care 783 pleaca din centru si nu de la periferia orasului. RATB este salvat de navetisti dupa cum spuneam. Daca locuiesti undeva pe actualul traseu M4 inteleg sa-ti doresti o linie catre OTP de la Straulesti, altfel aceasta magistrala in combinatie cu un shuttle bus este un nonsens pentru clientii aeroportului.

 


Re: Liniile expres pt Aeroport Henri Coanda (780 si 783) Celestin Draganescu

Praga si Budapesta (linia 200E) sunt doar 2 exemple de orase europene care au legatura asigurata dintre aeroport si cea mai apropiata statie de metrou.

Cand ai spus ca "RATB-ul este salvat de navetisti" sper ca te-ai referit in general, nu specific la 780/783.

Pentru ca un serviciu sa fie atractiv, trebuie sa ai o siguranta in programul de circulatie si o viteza in operare.
Cele doua linii existente se confrunta cu prea multe blocaje.

In plus, opririle aditionale (unele inutile pentru care exista 449) de pe traseu genereaza aglomeratie in autobuzele neprevazute cu loc pentru bagaje.

De aceea multi sunt cei care prefera taxi/Uber/masina.

Nu, nu locuiesc in Bucurestii Noi.

 


Re: Liniile expres pt Aeroport Henri Coanda (780 si 783) adila

M-am referit la 783, pentru ca despre el este vorba, si cunosc distributia calatorilor ei.

Si cum functioneaza in orasele mentionate de tine aceste linii de legatura? Au multi navestisti sau sunt dedicate pasagerilor liniilor aeriene?

Mie imi deconteaza firma taxi si la 3,4 ron/km si eu merg cu 783. In primul rand comoditatea ne face sa mergem cu taxiul, rangul chipurile pe unii, poate lipsa de timp si nu in ultimul rand orarul pe timp de noapte, si mai sunt motive.

 


Re: Liniile expres pt Aeroport Henri Coanda (780 si 783) BIGRED1984

Salut,
Eu cred ca aceste 2 servicii pot co-exista.
Un shuttle bus trebuie sa fie direct si rapid, eu l-as pune de la Aeroport la Victoria si atat;  sa coste 10-15 lei daca e cazul nu ma intereseaza cine il are, RATB sau compania de aeroporturi.

Cine vrea sa ajunga mai ieftin sa aiba alternativa 783 chiar daca te saturi de mers; cica e express dar merge la viteza de croaziera.
Mie personal nu-mi convine cand ma duc la aeroport sa ma inghesui cu toti navetistii si cu toti neplatitorii de bilet care aglomereaza 783.

Plus ca neavand opriri, la un shuttle bus, poti sa estimezi mult mai bine durata calatoriei.

 


Re: Liniile expres pt Aeroport Henri Coanda (780 si 783) Robert24

adila wrote:
La acest moment nici macar RATB nu are clienti pentru o linie dedicata, si asta in conditiile in care 783 pleaca din centru si nu de la periferia orasului. RATB este salvat de navetisti dupa cum spuneam. Daca locuiesti undeva pe actualul traseu M4 inteleg sa-ti doresti o linie catre OTP de la Straulesti, altfel aceasta magistrala in combinatie cu un shuttle bus este un nonsens pentru clientii aeroportului.


Serios? Se pare ca nu iei 783 de la aeroport atunci cand vin o groaza de avioane...
Iar navetistii de care spui ai idee cati merg pe blat? Am prins eu control in Otopeni si jumate din calatori nu aveau bilet.

Si referitor la linia directa pana la cea mai apropiata statie de metrou, nu ai inteles nimic! Nu se adreseaza doar celor care stau in Staulesti, ci tuturor! Ce preferi, sa faci minim 60-75 de minute pana la Piata Unirii cu 783 stand "comod" intr-un picior peste bagaj, sau sa mergi aprox. 20 min pana la Straulesti fara nicio halta intermediara si apoi sa iei metroul spre centru. Garantat nu faci mai mult de 45 de minute cu aceste schimbari, fireste linia directa sa aiba si un program decent.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 26
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421784 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use