MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Devierea traficului in zona lucrarilor

427 posts, 118117 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 31
 
 

📖 Pagination options
Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar rosetti61

La Valea Argesului pot sa tinoarca bine mersi liniile actuale - 69 si 71 + 91, lar la Bujoreni doar 90.  (RATB stie). Inseamna ca din cauza pozitionarii santierelor de la statii, este cam imposibila devierea retelei troleibuzelor pe ramura de nord, pe unul din sensuri.
Pe noua deviere de trafic de la Razoare, exclus sa traga reteaua de contact - liniile or sa treaca pe la Leu (69, 71+93, 90+91 si 96).

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar autob368

Privind devierile troleibuzelor la Razoare s-a mai scris la subiectul respectiv: viewtopic.php?f=194&t=1999
In ce privesc liniile care vor intoarce la Valea Argesului, asa cum am mai spus pe forum la discutii generale despre M5 (parca  :roll: ) cel mai corect ar fi sa ramana liniile 69, 71, 90. Liniile 91 si 93 logic ar fi sa dispara pentru a nu induce calatorii in eroare si pentru a nu circula aiurea cu foi in geam (91 ar avea traseu 100% comun atat cu 69 cat si cu 90 si de la Bd. Iuliu Maniu s-ar suprapune si cu 61, iar 93 ar avea traseu 100% comun cu linia 71). Linia 90 poate ramane doar in 6-7 ture ( cca 20-25 minute interval ), iar 69 si 71 sa-si pastreze cel putin turele de acum.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar Dr2005

Tare îmi e că, odată 91 ajuns pe Ramura de Sud, 69 ori devine fantomă, ori dispare, că nu prea e rentabil pentru RATB să traversezi oraşul cu o singură linie.

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar linia 69

Pai cum ramane cu traditionalul ? Care e "mai traditionala" 69 sau 91 ? ;) Sau traditia este un scut dupa care se ascund unii cand si cand ? In cazul asta nu cumva se vor supara calatorii care merg cu 69 pana spre Baicului ? ca cei care merg cu 27 pana la Piata Unirii dorm linistiti. Ca traditia este mai putin importanta fata de rentabilitate este adevarat.
Ca si locuitor al acestei zone (Valea Argesului) din 1973 cred ca varianta ducerii vre-unei linii pana la Depoul Bujoreni pe strada Valea Oltului nu e recomandata atata timp cat aceasta strada are cate o banda pe fiecare sens de circulatie. Si asa in ultimul timp str. Valea Argesului s-a aglomerat destul de rau, ce sa mai zic de Valea Oltului !! Ma gandesc cu groaza ce va fi dupa inchiderea strazii Valea Ialomitei. Nu uitati ca tot pe aici se vor retrage si 61, 62 si 96. Pentru troleibuze Valea Oltului trebuie sa ramana doar ca acces spre/dinspre depou si atat. Pe langa traficul actual vor mai fi si camioanele, basculantele si alte utilaje care vor lucra la executia metroului si care probabil ca vor trece si pe aici.
Atentie ca se va inchide mai mult ca sigur si str. Raul Doamnei ca doar acolo va fi statia de metrou !!! Strada are 2 benzi pe sens din care una e ocupata de masinile parcate si este destul de circulata. Va fi nevoie si de devierea liniilor 105 si 368.

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar andrei11

Păi pe Valea Oltului va face Boiangioaica autostrada, ce vreti mai mult ? Acum se finiseaza, e ca si inaugurata !
Observatie : Interventia asta a fost asa, de sambata seara.  :P

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar Dominatrix

linia 69 wrote:
Pai cum ramane cu traditionalul ? Care e "mai traditionala" 69 sau 91 ? ;) Sau traditia este un scut dupa care se ascund unii cand si cand ?
Traseele asa-zis traditionale sunt o modalitate eleganta de a ne ascunde incompetenta/reaua-vointa cand vine vorba de configurarea traseelor in functie de cerere si de fluxurile de calatori. Evident, ne amintim doar ce ne convine. Revenind, pentru cine are "memorie lunga" e evident ca 91 e mai "traditional" decat 69.

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar autob368

Dar 91 nu este "mai traditional" decat 69 pe aceasta ruta. Ca si indicativ in Bucuresti ai dreptate, dar pe traseul Valea Ialomitei/Valea Argesului - Piata Rosetti, nu !!! Linia 69 a circulat, cu exceptia perioadei cand intorcea la Rosetti, pe traseul Valea Argesului-Baicului (Gara de Est).

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar Dominatrix

Linia 91 a circulat inca de la sfarsitul anilor '60 pana in 1986 pe traseul Cet Vest - Timisoara - Milea - Drumul Taberei - Razoare - Eroilor - Eroii Sanitari - Opera - Kogalniceanu - Pod Hasdeu, cu intoarcere pe Splai. Si-a pastrat acest traseu pana in 1986 cand a fost desfiintat ca urmare a lucrarilor de introducere a tramvaielor pe Bd. Timisoara. Deci a circulat aproape 20 de ani. Pe traseul actual a reaparut in anul 1997.

Linia 69 este o inventie din 1985 (inainte nu a existat) initial doar intre Valea Argesului si Rosetti, apoi prelungit pentru scurt timp la Stadionul National si scurtat la Opera (Valea Argesului - Elefterie) in 1989. Pe traseul Valea Argesului - Baicului a ajuns in 1990, iar pe traseul identic cu cel din ziua de azi abia in 1997.
Deci cine e mai "traditional" in Drumul Taberei?

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar rosetti61

91 la origini a fost "90 rosu" - adica inscriptionat 90 cu rosu, care functiona de la Frigocom pana la Hasdeu, ca ranforsare a lui 90 in orele de varf; dupa aia, spre 1980 a fost renumerotat 91. In anii 60 a mai fost uzitat indicativul 91, temporar pentru noile linii deschise in Pajura si Tei. in 1982 e dus la CET Vest, comun cu 90.
Liniile "de traditie" din Drumul Taberei sunt 90, 91 si 93 - e posibil ca 71 sa dispara, inglobat in 93, 91 poate sa ramana, intre V. Argesului si Rosetti, 69 ramane si vom avea patru linii ce se vor bate pe capatul de la Valea Argesului - sunt doua retele in terminal ce pot fi folosite fiecare de cate 2 linii.
93 a aparut in 1967, ca urmare a scindarii liniei 81 (Drumul Taberei - Aeroportul Baneasa) in doua segmente, linia 81 de la aeroport pana la gara, iar pe restul traseului pana in Drumul Taberei, noua linie 93.
Ca sa nu mai vorbim de vedeta, de legendarul 84, omorat de vremuri in 1989.

Daca se deviaza troleibuzele, ramura de nord va fi lasata la cheremul liniilor 221 si 268; o se umble la toate liniile din cartier, mai putin 41 - prin alte parti se executau poduri pentru tramvai, asa incat santierul sa nu intrerupa circulatia mijloacelor de suprafata (Praga, Budapesta. Moscova).

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar subway guru

Va fi 'pod' la Raul Doamnei...

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar GAC

Am mari indoieli ca la V. Argesului o sa se inghesuie 4 linii de trolee. Din cum vad eu lucrurile, 90 mai mult ca sigur dispare, oricum aceasta linie e la fel de fantomatica ca si tramvaiul 5, 24 sau 47. Mai mult, cresterea intervalului de succedare de-a lungul timpului, a "alungat" potentialii calatori; cu siguranta ca rentabilitatea acestei linii este pe muche de cutit iar desfiintarea definitiva este urmatoarea miscare din punctul de vedere al mentalitatii RATB-iste-critiene. Deci inceperea lucrarilor la metru, are sanse mari sa fie ultimul cui batut in cosciugul liniei 90....
In ceea ce priveste linia 91, cred ca exista sanse bune ca aceasta sa fie deviata la V Argesului si facuta o combinatie cu 69 in asa fel incat frecventa acestor 2 linii luate impreuna sa fie similara cu frecventa liniei 69 in prezent (cu alte cuvinte ambele linii vor avea un interval de 15-20 de minute fiecare, in asa fel incat intervalul mediu dintre 2 trolee spre Universitata sa fie pe undeva la 7-9 minute....doar ca in realitate vor veni 2 trolee unul dupa altul si pe urma 20 de minute pauza, dar asta e alta discutie, din categoria "tipic RATB" sau "respect fata de calator"). Bineinteles cei care vor avea de suferit cel mai mult vor fi cei de pe segmentul Rosetti - Baicului, dar respectivii calatori se vor resemna cu 85.

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar 3mil

Prinde forma noua bretea prin care va fi deviat traficul spre si dinspre rondul de la Razoare.
IMG00609-20111017-1033.jpg (108.73 KB; downloaded 3923 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar Utilizator anonim

De asemenea pe Sos. Progresului intre statiile Razoare si Aprodex pe partea cu cartierul, Astaldi isi face un mega depozit si organizare a materialelor si utilajelor. Devine din ce in ce mai hot treaba  :ugeek:

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar bogdan_marius

Are cine vreo schema sau stie cum o sa se faca cu devierea traficului de la parc Drumul Taberei?
Pentru ca eu cred ca acolo o sa fie cel mai dificil si o sa se ingreuneze circulatia rau de tot.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 31
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2301 forum members have written 422620 posts in 5265 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use