MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Devierea traficului in zona lucrarilor

427 posts, 117846 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 31
 
 

📖 Pagination options
Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar Dominatrix

fider wrote:
Acea "explozie" poate fi una financiara din moment ce proiectul are asigurat bugetul doar pana in 2012.
Pe asta de unde ai scos-o? 395 de milioane de euro este finantarea asigurata de BEI, doar restul trebuie sa vina din alte surse (adica bugetul de stat).

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar fider

Desi prevad ca discutia se va intinde, are sens sa abordam putin aspectul...

shoppy wrote:
[...]un contract substantial conteaza foarte mult chiar daca este blocat, pe baza acelui contract se obtin imprumuturi, intra si banca pe fir, incepe sa se faca lobby la nivelurile inalte si pana la urma aia din UE o sa dea un pic din coate sa mai fluidizeze lucrurile, adica noi le dam bani romanilor, romanii platesc spaniolii, spaniolii platesc banca elvetiana, toti astia 3 platesc abgajati, toti angajatii aia platesc taxe, si uite asa oamenii au bani, banii circula si economia se misca, nu ca toata lumea sparge seminte la marginea drumului si intreaba de ce e economia blocata.


O banca nu face decat sa redistribuie niste resurse, nu le creaza. Sa ne uitam doar cat de indatorate sunt unele state ca sa ne dam seama unde se duc banii. Spania e aproape un bluf la capitolul economie daca e sa o luam la bani marunti. Legat de "miscarea banilor" nu e nici o mare smecherie: se poate face si fara ca ceva sa se intample. Pe de alta parte este posibil si sa nu existe "miscare de bani" pentru ca fiecare e indatorat la altul nu pentru ca nu lucreaza. Hai sa nu facem pe marii stiutori despre ce inseamna economia.

Dominatrix wrote:
395 de milioane de euro este finantarea asigurata de BEI, doar restul trebuie sa vina din alte surse (adica bugetul de stat).


Din motive de felul acesta vedem copacii dar nu padurea. In primul rand, fara finantare de la buget sau finatare BEI nu se va misca nimic pentru ca totalul nu acopera ceea ce urmeaza sa se execute. Finantarea la buget poate sa apara la fel de usor cum poate sa dispara. Sa nu uitam ca urmeaza niste alegeri in 2012 si dupa aceea nimic nu e batut in cuie. Referitor la BEI avem de a face cu alta struto-camila obscura. In teorie fiecare tara membra a Uniunii Europene contribuie indirect la bugetul ei dar in practica banca nu are nici un fel de active reale la dispozitie. In caz ca bancile nationale nu mai contribuie cu cat trebuie (din diverse motive), adio finantare.

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar Dominatrix

Creditele BEI acopera 50% din costurile eligibile (adica fara TVA sau costurile de exproprieri). Creditul de la BEI va fi eliberat In cel mult opt transe pana la 31 decembrie 2014. Restul de bani, trebuie sa vina de la buget.

Acordul de imprumut cu BEI pentru magistrala Drumul Taberei - Universitate a fost aprobat de parlament, si are caracter de "tratat international" al Romaniei asa ca madam Boagiu &co. sunt cam obligati sa "puna" si partea noastra.

Nu comparati M5 cu lucrarile taragante de la M4, care s-a facut  in ultimele faze numai cu alocatii bugetare "subtiri".

Vreau sa reamintesc ca nici un proiect important de infrastructura din ultimii 20 de ani - cu exceptia lucrarilor lui Videanu din bonduri, deci tot imprumut  - nu a fost posibil in Bucuresti fara a beneficia de finantare de la aceasta  "struto-camila obscura" (in viziunea ta). Mai mult, BEI a avut o atitudine binevoitoare  fata de infrastructura din toata Romania (ex. programul de scoli, spitale. gradinite si altele, in premiera pentru sfera lor de cuprindere). Si asta in ciuda cretinismului autoritatilor, cand, situatie unica in UE, Adrian Nastase & co. au anulat o parte dintr-un imprumut deja acordat catre PMB si garantat de guvernul roman. Deci hai sa lasam deoparte optimismul/pesimismul "debordant" si sa incercam sa privim lucrurile realist.

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar shoppy

Vezi ca te contrazici, pe deoparte spui ca lucrurile se rezolva expert si netransparet in spatele usilor inchise iar pe de alta aduci vorba de scandalurile din Grecia si Spania, scandaluri care ar trebuii sa nu existe in cazul aranjarilor profesioniste, da uite ca exista, deci pentru teoriile conspirationiste contradictorii... clubul.

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar linia 69

Poate se face o jonglerie si cu reteaua de pe "Bucla" (unde va fi statia Brancusi) si ramane, in asa fel incat sa ramana si troleibuzele pe ramura nord. La Str. Valea Ialomitei din pacate nu exista nici varianta "suna un prieten", nici " fifty-fifty" nici "intreba publicul" !!! Acolo e clar ... delete, asta e. Castigatori sunt cei de la Valea Argesului, deci ne inghesuim acolo  ;)

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar rosetti61

O decizie buna sa se pastreze troleibuzele pe la Razoare insa nu stim daca si ce alte decizii au mai fost luate pentru ramura de nord - asa cum Orizont va afecta circulatia troleibuzelor, asa se va intampla si cu celelalte santiere de la Favorit incolo (adica se va putea muta reteaua, daca exista vointa. Insa varianta cu troleibuzele pe ramura de sud a fost luata si din cauza lucrarilor de la derivatia Valea Ialomitei, santier care poate ocupa mai mult din bulevard (strada si terminalul sunt din start adjudecate lucrarilor) - sa nu fie culoare de circulatie ca in cazul Pasajului Basarab, care se pot schimba in functie de avansarea lucrarilor,

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar aztec

Se pare ca in rondul de la Razoare a fost deja "premontata" reteaua pentru trolebuze.. pare a fi pentru intoarcere in rond. Si noua straduta de deviere deja are asfalt pe ea. Fiind la volan nu am avut timp pt detalii, si asa era aglomerat rau in zona.

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar linia 69

La Valea Argesului s-a plantat stalpul care va sustine terminarea retelei (in care se va termina practic reteaua) dupa viitorul macaz ce va permite intrarea troleibuzelor venite dinspre depou. In curand (probabil saptamana viitoare) se va monta si macazul. Pe sensul spre depou inca nicio miscare.
Pe Valea Oltului s-au vopsit in gri toate consolele dintre Valea Argesului si Valea Ialomitei si s-au mai adaugat spre interior "piciorusele" metalice (sau cum s-or numi) de care vor fi prinse lanturile ce vor sustine reteaua.

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar Robert24

aztec wrote:
Se pare ca in rondul de la Razoare a fost deja "premontata" reteaua pentru trolebuze.. pare a fi pentru intoarcere in rond. Si noua straduta de deviere deja are asfalt pe ea. Fiind la volan nu am avut timp pt detalii, si asa era aglomerat rau in zona.


Nu o sa intoarca in rond.
Au montat deja console si traverse pe Sos. Panduri.

Din ce am observat devierea troleibuzelor va fi conform hartii de mai jos.
Pe noua bretea troleibuzele vor circula doar spre centru.
razoare_troleibuze.png (107.98 KB; downloaded 3618 times)

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar Robert24

Si o parte din console. Acestea nu sunt "reciclate" din ate parti.
console razoare.jpg (220.63 KB; downloaded 3616 times)

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar bercenicity

Reteaua montata la Razoare arata mai degraba a optimizare a retelei pe sensul spre cartier: porneste din Razoare si este mai spre centrul rondului. Traversee si prinderi K+M
rond razoare.jpg (66.52 KB; downloaded 3616 times)


Au montat si console si traversee K+M pe Panduri pana in noua strapungere, inclusiv curba Dr. Bagdasar/Panduri:
panduri razoare.jpg (105.53 KB; downloaded 3616 times)


Ma bucur ca toate elementele pentru aceasta retea temporaro-definitva sunt de K+M.

LE: am postat in acelasi timp cu Robert  ;)

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar aztec

Posibil sa fie asa , dar in poza "rond razoare"se vede si dublarea retelei pe bucata de rond care dupa planul desenat ar trebu sa nu mai existe, doar in varianta de intoarcere s-ar justifica

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar Robert24

Aceasta retea noua din rond incepe tot dinspre Academia Militara. Presupun ca va fi intial o alta deviere temporara intrucat pare ca banda 1 se inchide. Oricum, in niciun caz nu este o bucla de intoarcere.

 


Re: Devieri de trafic si inchideri de strazi datorita lucrar andrei11

Sunt de acord si eu cu @Robert24, nu inteleg aparitia acestei noi retele, mai ales ca acea strada se va inchide definitiv cel putin in timpul lucrarilor.
retea.jpg (7.18 KB; downloaded 3433 times)

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 31
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2297 forum members have written 422379 posts in 5262 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use